Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Απολογισμός και ευχαριστήρια .....


Μετά την ολοκλήρωση του «6ου Olympic Classic Tour Rally – Marathon Cup», αισθανόμαστε την ανάγκη να προβούμε σε έναν επιγραμματικό απολογισμό και συγχρόνως να ευχαριστήσουμε τους ανθρώπους που συνέβαλαν στην επιτυχία του αγώνα.
Έχουμε την πεποίθηση, πως για άλλη μια φορά διοργανώσαμε έναν απόλυτα επιτυχημένο και πολύ ευχάριστο αγώνα διεθνούς επιπέδου, τόσο για τους συμμετέχοντες, όσο και για τους θεατές.
Επιπλέον, εκ μέρους της Οργανωτικής Επιτροπής και των Στελεχών του «6ου Olympic Classic Tour Rally – Marathon Cup» θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά το νέο Δήμαρχο κ. Ηλία Ψινάκη, το Δημοτικό Συμβούλιο του Μαραθώνα και τους συνεργάτες τους, που ξεπέρασαν εαυτούς στον ελάχιστο διαθέσιμο χρόνο μετά την ανάληψη των καθηκόντων τους, συμβάλλοντας τα μέγιστα στη διοργάνωση, καθώς και τους κατοίκους της περιοχής που με την παρουσία τους σε όλες τις εκδηλώσεις αγκάλιασαν αυτό το ξεχωριστό αθλητικό και πολιτιστικό γεγονός της περιοχής τους.
Παράλληλα θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους χορηγούς μας, έπιπλα «Dromeas» και καύσιμα «Shell» των οποίων η συμβολή ήταν καθοριστική για τη διοργάνωση, καθώς και τα μέλη της ΕΜΑΡ (Μαραθώνιος Σύλλογος Εθελοντών) που βοήθησαν στις Τελετές Εκκίνησης και Τερματισμού. 
Ειδική μνεία οφείλουμε να αποδώσουμε στον κ. Χρήστο Αναγνώστου, ο οποίος ως κάτοικος της περιοχής και παράγοντας της τοπικής κοινότητας, αλλά και μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής του αγώνα, αποτέλεσε τον συνδετικό κρίκο και όχι μόνο, μεταξύ της Οργάνωσης, του Δήμου και της τοπικής Κοινότητας, φέρνοντας εις πέρας μια επίπονη διεργασία επικοινωνίας, συνεννόησης και προγραμματισμού.
Σε μια πολύ κρίσιμη εποχή για τους αγώνες αυτοκινήτου στην Ελλάδα, νομίζουμε πως τέτοιου είδους διοργανώσεις, οι οποίες προβάλλουν με τον καλύτερο τρόπο σε διεθνές επίπεδο τη χώρα μας, αξίζουν την συμπαράσταση της εκάστοτε τοπικής αρχής. 
Ευελπιστούμε, λοιπόν, πως η φετινή μας συνεργασία θα είναι απαρχή για μια ευρύτερη και μακροχρόνια σχέση μεταξύ μας, και όχι μόνο στο επίπεδο της εν λόγω ετήσιας αγωνιστικής διοργάνωσης. 

Χρήστος Αποστολίδης
Πρόεδρος Οργανωτικής Επιτροπής 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ