Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

35o Ράλλυ Παλάδιο .....


Η Start Line βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώνει για ακόμη μια χρονιά τη διοργάνωση του Ράλλυ Παλάδιο, που για φέτος θα έχει ως επίκεντρο την Πάχη Μεγάρων και θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014.
Το 35ο Ράλλυ Παλάδιο, ρίχνει ως είθισται την αυλαία στην ασφάλτινη αγωνιστική δραστηριότητα της χρονιάς, όντας ο 6ος και τελευταίος γύρος τόσο του Πανελληνίου Κυπέλλου Ασφάλτου όσο και του Πρωταθλήματος Ιστορικών Αυτοκινήτων. 
Στον αγωνιστικό τομέα η Start Line, πιστή στη λογική διαρκούς βελτίωσης και διοργάνωσης ολοένα και καλύτερων ποιοτικά αγώνων, αποφάσισε την αλλαγή των γνωστών Ειδικών Διαδρομών, όπου διεξαγόταν ο αγώνας τα προηγούμενα χρόνια. Με αυτόν τον τρόπο ο το Ράλλυ Παλάδιο περιλαμβάνει 3 νέες, σε σχέση με τις διαδρομές που χρησιμοποιούνταν τα προηγούμενα χρόνια,  Ειδικές Διαδρομές. Μετά την εκκίνηση από την Πάχη Μεγάρων, τα πληρώματα θα κατευθυνθούν στην Κορινθία και θα διαγωνιστούν στην Ειδική Διαδρομή Λουτράκι (Όσιος Πατάπιος), με μήκος 8,2 χιλιομέτρων και κατεύθυνση προς την Περαχώρα. Έπειτα, θα βρεθούν στην κατηφορική και ιδιαίτερα απαιτητική Ειδική Διαδρομή Πίσια-Σχοίνος μήκους 10,4 χιλιομέτρων, προτού κινηθούν προς την 3η και τελευταία διαδρομή του πρώτου σκέλους, που ονομάζεται Νέος Άγιος Ιωάννης, έχει μήκος 8,15 χιλιόμετρα και διαφέρει σημαντικά από τη διαδρομή που γνωρίσαμε μέσω του Ράλλυ Παλάδιο τα προηγούμενα χρόνια. Η ολοκλήρωση του πρώτου σκέλους των Ειδικών Διαδρομών, θα βρει τα αγωνιστικά αυτοκίνητα στην Πάχη Μεγάρων για το μεσημεριανό σέρβις, πριν την επανάληψη των 3 Ειδικών Διαδρομών που προαναφέραμε, η οποία θα οδηγήσει και στον τερματισμό του αγώνα, μετά από 53,5 αγωνιστικά χιλιόμετρα.
Σημειώνουμε, πως για τη διευκόλυνση αγωνιζόμενων και θεατών, η Start Line έχει ήδη κοινοποιήσει στο Youtube τις διαδρομές του αγώνα.
Την προσπάθεια της Start Line βοηθά ιδιαίτερα η παρουσία χορηγών, οι οποίοι στηρίζουν τον αγώνα και που χωρίς την παρουσία τους, η διοργάνωση αυτή θα ήταν σαφώς πιο δύσκολη. Οι Χορηγοί αυτοί, τους οποίους η Λέσχη θα ήθελε να ευχαριστήσει είναι οι  SEAJETS, Car Center, Serkova, ενώ επίσης σημαντικό ρόλο παίζουν οι υποστηρικτές του Ράλλυ Παλάδιο, που είναι τα Ι.ΚΤΕΟ “Check Point”, Terra Sport, Bilstein. Ακόμη,  Χορηγοί Επικοινωνίας του αγώνα, είναι οι "4ΤΡΟΧΟΙ" (www.4troxoi.gr) και το www.zougla.gr . 

35ο ΡΑΛΛΥ ΠΑΛΑΔΙΟ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Έναρξη εγγραφών  συμμετοχής: Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014
Λήξη εγγραφών συμμετοχής: Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014, ώρα 22.00
Δημοσίευση πίνακα συμμετεχόντων: Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014
Διοικητικός & Τεχνικός έλεγχος : Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014 (16.00-20.00), στο ΚΤΕΟ Ασπροπύργου “Check Point” (Έξοδος 4 Αττικής Οδού)
Ανακοίνωση πίνακα & ωράριο εκκινούντων: Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014, ώρα 21.00 (ΚΤΕΟ Ασπροπύργου)
Εκκίνηση: Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014, ώρα 10.00 (Πάχη Μεγάρων)
Τερματισμός : Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014, ώρα 15.42 (Πάχη Μεγάρων)
Απονομή Επάθλων: Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014, ώρα 19.00 (Café SWeLL, στον χώρο του τερματισμού)

Site:  
www.startline.gr
www.facebook.com/StartLine.gr 


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ