Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

2η Ανάβαση Δερβενοχωρίων "Βαγγέλης Παλαπανίδης" ......


Μια συμμετοχή-έκπληξη θα έχουμε τη χαρά να παρακολουθήσουμε από κοντά στη 2η Ανάβαση Δερβενοχωρίων "Βαγγέλης Παλαπανίδης", που διοργανώνεται από το Αθλητικό Σωματείο Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου (Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α) στη διαδρομή από Δερβενοχώρια προς Μονή Κλειστών (Φυλή), το διήμερο 1-2 Νοεμβρίου 2014.
Η 2η Ανάβαση Δερβενοχωρίων "Βαγγέλης Παλαπανίδης", φέρνει Ευρωπαϊκό αέρα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Δεν είναι μόνο που η φύση της διαδρομής των 4,2 χιλιομέτρων του τελευταίου γύρου του Πρωταθλήματος θυμίζει διαδρομές της Ευρώπης λόγω των πολύ γρήγορων κομματιών που περιλαμβάνει, αλλά και μια διεθνής συμμετοχή που θα δώσει το "παρών" και αναμένει να στρέψει τα βλέμματα πάνω της. Ο λόγος για το Audi Quattro S1 με οδηγό τον Βούλγαρο Niki Zlatkov, που θα βρεθεί στη χώρα μας χάρη στην ελληνική αντιπροσωπεία της Εταιρείας Λιπαντικών και Χημικών Bardahl  και φυσικά το ΑΣΣΟΑΑ, για να ξεσηκώσει τους θεατές με τα περάσματά του. 
Το Audi Quattro S1 είναι ένα αυτοκίνητο Replica, με βάρος που δεν ξεπερνά τα 1200 κιλά και ιπποδύναμη περί τους 800 ίππους, με το οποίο ο Niki Zlatkov κατέκτησε το Πρωτάθλημα Αναβάσεων Βουλγαρίας 2011. Φέτος, κατέκτησε το Πανευρωπαϊκό Κύπελλο Αναβάσεων στην κατηγορία του, έχοντας σημειώσει 3 νίκες σε 7 αγώνες που συμμετείχε. Αξίζει να σημειωθεί, πως το Audi Quattro S1 συντηρείται στις εγκαταστάσεις της Prospeed, ενώ χρειάστηκε 3 χρόνια ενδελεχούς προετοιμασίας, προτού βρεθεί στα βουνά της Βουλγαρίας για να ξεσηκώσει τους θεατές με τον ήχο και τις επιδόσεις του, κάτι που αναμένεται να συμβεί και το διήμερο 1-2 Νοεμβρίου, στη 2η Ανάβαση Δερβενοχωρίων.


Ο Γενικός Διευθυντής της Εταιρείας Λιπαντικών και Χημικών BARDAHL, Δημήτρης Κύρκος δήλωσε σχετικά με τη συμμετοχή-έκπληξη του αγώνα:

"Αφορμή για εμάς  στάθηκε η "επέτειος" ενός έτους αντιπροσώπευσης της BARDAHL για την Ελληνική αγορά. Θέλαμε να δώσουμε στους παλιούς ένα λόγο για να θυμηθούν και στους νέους για να μάθουν το λογότυπο της Αμερικάνικης εταιρείας που κυριαρχούσε στα χημικά πρόσθετα και λιπαντικά την εποχή του 1970-1980. Έτσι, αποφασίσαμε μία από τις προωθητικές μας ενέργειες να είναι η συμμετοχή του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, που συμμετείχε στο Πανευρωπαϊκό Κύπελλο Αναβάσεων, στη 2η Ανάβαση Δερβενοχωρίων "Βαγγέλης Παλαπανίδης", με τα χρώματα της BARDAHL." 

Όμως αυτή δεν είναι η μοναδική έκπληξη που θα υπάρξει. Εκτός του αγωνιστικού μέρους, τα βλέμματα θα στραφούν στο "Racing Truck Show", με δυο τράκτορες να προσφέρουν μοναδικό θέαμα στη διαδρομή της Ανάβασης, χωρίς φυσικά να προσμετρούν στην κατάταξη αλλά καθαρά, στο πλαίσιο επίδειξης.

Υπενθυμίζουμε, πως η εκκίνηση της διαδρομής της Ανάβασης βρίσκεται στο πάντα όμορφο και σημαντικό για τους ελληνικούς αγώνες, οροπέδιο των Δερβενοχωρίων, με κατεύθυνση προς Μονή Κλειστών (Φυλή). Το αγωνιστικό μέρος περιλαμβάνει δύο ημέρες, αφού το Σάββατο 1 Νοεμβρίου θα διεξαχθούν ο Τεχνικός Έλεγχος και οι Χρονομετρημένες δοκιμές, ενώ την επόμενη ημέρα, Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014, θα πραγματοποιηθούν τα δυο αγωνιστικά σκέλη από τα οποία θα προκύψουν και οι νικητές του αγώνα. Αξίζει να τονίσουμε, πως για λόγους ασφαλείας, στη διαδρομή θα υπάρχουν 3 σημεία επιβράδυνσης, με βάση τους κανονισμούς της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA). Τονίζουμε, πως η διαδρομή θα κλείσει το πρωί της Κυριακής 2 Νοεμβρίου στις 09.00, με το πρώτο αυτοκίνητο να έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει στις 10.30. Ακόμη, οι θεατές που θα βρεθούν στον αγώνα, πρέπει να γνωρίζουν ότι πέραν της στροφής Κ2, δεν υπάρχει χώρος για στάθμευση αυτοκινήτων σε άλλο σημείο της διαδρομής.

Οι αγωνιζόμενοι που επιθυμούν να λάβουν μέρος στον αγώνα, μπορούν να δηλώσουν τη συμμετοχή τους μέχρι την Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2014, στις 20.00. 

Χορηγοί του αγώνα είναι οι Θεοδωρακάκης Service, Original Ρεκτιφιέ και SK Tyres.

Χορηγοί επικοινωνίας για την 2η Ανάβαση Δερβενοχωρίων "Βαγγέλης Παλαπανίδης" είναι το Motori.gr, που αποτελεί Χορηγό Επικοινωνίας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων, τα περιοδικά "4ΤΡΟΧΟΙ" και "Auto Bild Hellas", η αθλητική εφημερίδα "SportDay", ο κορυφαίος αθλητικός ραδιοφωνικός σταθμός "NovaSportFM 94.6", η ιστοσελίδα "4Drivers" και η UP Team.

Η διαδρομή της Ανάβασης βρίσκεται στον δρόμο Μεταξά, από τα Δερβενοχώρια  προς Μονή Κλειστών . Η εκκίνηση βρίσκεται περίπου 2,5 χλμ. μετά την διασταύρωση των οδών που έρχονται από τα χωριά Πύλη, Σκούρτα και Στεφάνη και ο τερματισμός σ το κρύο Πηγάδι (Ανεμογεννήτριες). Πρόκειται για μία  γρήγορη, τεχνική και εξαιρετικά θεαματική διαδρομή, με πολύ καλό και φαρδύ  οδόστρωμα. Οι θεατές έχουν τη δυνατότητα παρακολούθησης μεγάλων κομματιών της διαδρομής με ασφάλεια, από πολλά σημεία. Η Ανάβαση Δερβενοχωρίων είναι ο πλησιέστερος στην Αθήνα αγώνας, γεγονός που μειώνει τα έξοδα για τους αγωνιζόμενους και θεατές, στην δύσκολη περίοδο που διανύουμε.

Οι κυριότερες προσβάσεις  για τους θεατές και τους αθλητές-οδηγούς  είναι οι εξής:


1. Ερχόμενοι από Σκούρτα, μετά τη διασταύρωση με φανάρι, στα 200 μ. όπου πινακίδα "Εξωραϊστικός Σύλλογος Στεφάνης", στρίβετε αριστερά. Ακολουθώντας ευθεία την ασφάλτινη οδό, σε 2,7 χιλιόμετρα φτάνετε στην αφετηρία. 
2. Στην ΕΟ Αθηνών-Κορίνθου στο ύψος της Ελευσίνας στρίβετε δεξιά προς Θριάσιο Νοσοκομείο. Έχοντας το Νοσοκομείο στα δεξιά σας, συνεχίζετε ευθεία και φτάνετε στα Τσιμέντα Τιτάν. Στηδιχάλα στρίβετε δεξιά και ακολουθώντας την παλαιά ειδική διαδρομή «Στεφάνη» φτάνετε στο χωριό Στεφάνη. Μετά την πλατεία Στεφάνης προς Σκούρτα στρίβουμε δεξιά για "Κατασκήνωση". Ακολουθώντας ευθεία την ασφάλτινη οδό, σε 2,7 χιλιόμετρα φτάνετε στην αφετηρία.
3. Από την Έξοδο 6 της Αττικής Οδού βγαίνετε στην Λεωφόρο Φυλής και φτάνετε στην Χασιά   (προτιμήστε τον περιφερειακό δρόμο). Μετά τις τελευταίες ταβέρνες στο πλάτωμα όπου δεξιά οδηγεί στη Μονή Κλειστών, στρίβετε αριστερά και μετά από περίπου 11,5 χιλιόμετρα ανηφορικής διαδρομής  βρίσκεστε στον τερματισμό της Ανάβασης.
4. Μόλις φτάσετε στον τερματισμό της ανάβασης, στα αριστερά υπάρχει βατός χωματόδρομος για κάθε όχημα, που μετά από περίπου 2 χιλιόμετρα οδηγεί στην Κ2 της διαδρομής. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Lamia Fm1 - Live ...

Live!   ΕΔΩ!

35ο Rally Sprint Καλαμάτας ...

Στις 21 & 22 Σεπτεμβρίου η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Καλαμάτας διοργανώνει το 35ο Ράλλυ Σπριντ, τον δεύτερο αγώνα του Πανελληνίου Κυπέλλου Χώματος, σε μία ειδική διαδρομή περίπου 12,5 χιλιομέτρων στην οποία τα πληρώματα θα πραγματοποιήσουν 3 περάσματα. Να σημειώσουμε πως η συνολική απλή διαδρομή είναι μικρότερη των 10 χιλιομέτρων. Την ερχόμενη εβδομάδα μηχανήματα του δήμου Μεσσήνης θα πραγματοποιήσουν παρεμβάσεις στην διαδρομή,έτσι ώστε να έχουμε μία άριστη ειδική.Το οδόστρωμα ακόμη και πριν τις παρεμβάσεις είναι σε αρίστη κατάσταση στο 80%, ικανό να φιλοξενήσει αγώνα. Ο αγώνας θα διεξαχθεί στον Δήμο Μεσσήνης Μεσσηνίας και συγκεκριμένα στην δημοτική ενότητα του Πεταλιδίου. Οι δηλώσεις συμμετοχής έχουν ανοίξει και λήγουν την Παρασκευή 13/09 Οι 6 αναγνωρίσεις της διαδρομής που επιβάλει ο κανονισμός θα πραγματοποιηθούν τις κάτωθι ημερομηνίες: Σάββατο 14/09 10,00 εώς 18,00 Κυριακή 15/09 08,00 εώς 16,00 Παρασκευή 20/09 10,00 εώς 18,00, Σαββάτο 21/09 08,00 εώς 14,00 Επιπλέον να αναφέρ

Ολοκλήρωση αναγνωρίσεων ...

Για ένα πολύ σκληρό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις κάνουν λόγο τα πληρώματα μετά την ολοκλήρωση των αναγνωρίσεων των ειδικών διαδρομών. Ακολουθούν οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών, λίγο πριν την πρώτη πραγματική επαφή τους με τις συνθήκες του αγώνα, που θα ξεκινήσει αύριο στις 09:01, με το Shakedown. #11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE «Οι ειδικές είναι πολύ σκληρές, παντού έχει πέτρες. Θα είναι δύσκολο για τα αυτοκίνητα και τα ελαστικά. Γενικά οι διαδρομές είναι πιο κλειστές σε σχέση με το παρελθόν, στοιχείο που θα αποτελέσει μία πρόκληση για εμάς. Περιμένω ότι θα είναι πιο δύσκολος και απαιτητικός αγώνας σε σχέση με πέρυσι». #17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS «Ειλικρινά, δεν έχω δει άλλη εκδοχή του Ράλλυ Ακρόπολις που να είναι τόσο σκληρή! Οι συνθήκες είναι κακές, όσον αφορά το οδόστρωμα. Θα είναι ένα δύσκολο τριήμερο για όλους». #8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA «Τουλάχιστον φέτος οι ειδικές είναι στεγνές! Ο αγώνας είναι πιο αργός σε σχέση με πέρυσι. Υπάρχουν πολλές πέτρες στο δρόμο, αλλά δεν