Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

24 Ώρες Ελλάδα 2014 .....


Το 17ο CARRERA «24 Ώρες Ελλάδα» εκίνησε το Σάββατο 18/10 στις 09:00 από το Δημαρχείο Χαϊδαρίου στην Αθήνα. Τα 67 καλά προετοιμασμένα πληρώματα διένυσαν 790 χιλιόμετρα σε διάσημες, τεχνικές & απαιτητικές διαδρομές.
Το πρωινό σκέλος περνούσε από μέρη της βόρειας Πελοποννήσου, όπως Νεμέα, Ψάρι, Εβροστίνα και κατέληξε στα Καλάβρυτα για την πρώτη μεγάλη ανασυγκρότηση. Εδώ σημειώθηκε και η πρώτη σημαντική εγκατάλειψη των Δελαπόρτα/Απόκοτο/Alfa Romeo 2000GTV που μεχρι την 4η ειδική διαδρομή προηγούνταν με μόλις 1 δευτερόλεπτο ποινής. Ακολούθησαν οι διαδρομές της Αχαίας και μία σύντομη ανασυγκρότηση με φόντο την γέφυρα Ρίου–Αντιρρίου, που ήταν και ένας από τους υποστηρικτές του αγώνα. Μετά από μία δύσκολη πλοήγηση και δύο απαιτητικές ειδικές διαδρομές κατέληξαν για την μεγάλη ανασυγκρότηση στη Ναύπακτο. Το τέλος της ημέρας βρήκε τους Μυλωνάκη/Λογγινό/Fiat 124 Sport να προηγούνται με μόλις 3 δευτερόλεπτα ποινή και άλλα πέντε πληρώματα να ακολουθούν με 4 βαθμούς ποινής.  Η νύχτα όμως φέρνει ανατροπές, οι πρωτοπόροι φάνηκαν άτυχοι και έπεσαν πίσω στην κατάταξη. 
Οι προβολείς άναψαν, οι βραδινές διαδρομές διένυσαν το Ευπάλιο, το Κροκύλειο, την τεχνητή λίμνη Μόρνου, την Τριταία, το Δίστομο, το Κυριάκι και το ξημέρωμα βρήκε στη Θίσβη τους Μπέντα/Γεωργακά/Mercedes 200 να έχουν πάρει κεφάλι και τους Παπαδόπουλο/Ασωνίτη/Mini & Αλ. Παπανδρέου/ Καρκατσούλη/Honda Civic να ακολουθούν κατά πόδας.
Την Κυριακή στις 9 το πρωί 56 πληρώματα βρέθηκαν στον τερματισμό του απαιτητικότερου αγώνα Endurance Regularity στην Ευρώπη, που είναι και ο μοναδικός που διαρκεί 24 συνεχόμενες ώρες. Όσοι τερμάτισαν είναι νικητές! Οι 3 πρώτοι της γενικής κατάταξης δεν άλλαξαν, εκτός από την 2η θέση που απλά άλλαξε χέρια. Οι φετινοί νικητές είναι οι Μπέντας/Γεωργακάς/Mercedes 200,  Αλ. Παπανδρέου/Καρκατσούλης/Honda Civic και Παπαδόπουλος/Ασωνίτης/Mini.
Τα λεπτομερή αποτελέσματα είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα www.sisa.gr 
Ο φετινός αγώνας απέσπασε άριστες κριτικές και οδήγησε τον ΣΙΣΑ σε μια νέα εποχή. Άρχισε να σχεδιάζεται με ενθουσιασμό από τον Φεβρουάριο και αρχές Ιουνίου ήταν έτοιμο το πρώτο Βιβλίο Διαδρομών, που έκανε τον γύρο του Κορινθιακού με 43 υποψήφιες Ειδικές Διαδρομές Ακριβείας, όπου τελικά επιλέχτηκαν οι 18 καλύτερες. Την οργάνωση πλαισίωσαν 40 & πλέον στελέχη, με αποτέλεσμα, το ωράριο και το πρόγραμμα να εκτελεστούν κανονικά και με πλήρη ασφάλεια. Η μέριμνα της λέσχης δεν σταμάτησε εκεί. Φρόντισε στα διόδια, να υπάρχει δωρεάν διέλευση καθώς και οδική ασφάλεια για όλα τα πληρώματα.
Ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων ευχαριστεί την οργανωτική επιτροπή, τους κριτές & χρονομέτρες, τους χορηγούς Carrera και Γέφυρα Α.Ε., τους υποστηρικτές του αγώνα καθώς και όλες τις ομάδες και τις λέσχες που συμμετείχαν. Η δεξίωση απονομής έγινε την Δευτέρα 20/10 στις 20:30 στο roof garden του Yava Fitness Center. Όλοι οι συμμετέχοντες, ακόμα και αυτοί που εγκατέλειψαν, έφυγαν με ένα χαμόγελο και με την ευχή «Άντε και του χρόνου στο 18ο ...» 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο