Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Fabricia Pons ......


Σας αρέσει να αγωνίζεστε στην Ελλάδα;
«100%. Μου αρέσει να αγωνίζομαι πάρα πολύ στην Ελλάδα!»

Το 1982 κερδίσατε με τη Μισέλ Μουτόν το Ράλλυ Ακρόπολις. Είστε το μοναδικό γυναικείο πλήρωμα που το έχει καταφέρει. Σήμερα με τον “Lucky” κερδίσατε το ασφάλτινος σκέλος του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, πιστεύετε ότι μπορείτε να κερδίσετε και στο χώμα;
«Είμαστε ικανοποιημένοι από το σημερινό μας αποτέλεσμα και στόχος μας είναι να απολαύσουμε το αυριανό σκέλος, αλλά και να τερματίσουμε πάλι στην 1η θέση.»

Ποια είναι η άποψη σας για το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις;
«Είναι ένα πολύ καλό ράλλυ. Δυστυχώς, όμως, πλέον είναι μικρό, για παράδειγμα η 1η μέρα του αγώνα είχε μόλις δύο ειδικές. Βάλαμε τα κράνη το μεσημέρι και το απόγευμα είχε ήδη τελειώσει. Το ράλλυ Ακρόπολις ήταν ένας από τους πιο δύσκολους αγώνες. Στο παρελθόν είχαμε σημειώσεις και για τις ειδικές διαδρομές, και για τις απλές, επειδή οι απλές ήταν τότε πολύ σφικτές σε χρόνο. Ήταν ένα μεγάλο και δύσκολο ράλλυ, ενώ δυστυχώς τώρα είναι πολύ πιο μικρό. Θα προτιμούσα να είναι μεγαλύτερο και να είχε περισσότερες ειδικές διαδρομές. Μου αρέσει να είμαι πολλές ώρες μέσα στο αυτοκίνητο. Αγαπώ τα αυτοκίνητα και τους αγώνες και γι’ αυτό προτιμώ τα μεγάλα σε διάρκεια ράλλυ.»
  
Προτιμάτε να είστε συνοδηγός της Μούτον η του “Lucky”; 
«Και των δύο. Ο “Lucky” ήταν ο οδηγός μου δύο χρόνια πριν από τη Μισέλ. Είχαμε κερδίσει όλη την Ευρώπη. Και η Μισέλ τότε μου έκανε την πρόταση να γίνω συνοδηγός της. Τότε ξεκίνησα το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι (WRC). Με τον “Lucky” είναι φανταστικά, αλλά και με την Μισέλ ήταν εξίσου το ίδιο. Είμαι πολύ τυχερή γιατί πάντα ήμουν με φοβερούς οδηγούς. Ήταν όλοι τους φανταστικοί.»

Προτιμάτε τις ασφάλτινες διαδρομές ή τις χωμάτινες;
«Χώμα! Προτιμώ 100% χώμα!»

foto by manivesto- Pit magazine

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

115 χρόνια Alfa Romeo ...

Στις 24 Ιουνίου 2025 η Alfa Romeo θα συμπληρώσει 115 χρόνια από την ίδρυσή της. Με αυτή την αφορμή παρουσιάζει ένα εορταστικό λογότυπο, ως φόρο τιμής σε μια βαθύπλουτη ιστορία που χαρακτηρίζεται από το πάθος, το στιλ και την αγωνιστική δραστηριότητα, αποδεδειγμένα συγκοινωνούν δοχείο με την κορυφαία τεχνολογία. Η διαγώνια ανάπτυξη του αριθμού 115 συμβολίζει το όραμα για εξέλιξη και καινοτομία, αμφότερες αναπόσπαστες αξίες του DNA της μάρκας. Πρωταγωνιστής ωστόσο είναι ο χαρακτήρας «5» που αγκαλιάζεται από το ιστορικό όσο και εμβληματικό Biscione, δημιουργώντας ξεκάθαρη αναφορά στο παρελθόν. Η παρουσίαση του νέου λογότυπου στα μέσα Απριλίου κάθε άλλο παρά τυχαία είναι. Για την ακρίβεια συμπίπτει με δύο ιδιαίτερα σημαντικά γεγονότα αναφορικά με τη σφυρηλάτηση του θρύλου της Alfa Romeo καθώς και των Alfisti, του πιο πιστού κοινού στη βιομηχανία αυτοκινήτου. Στις 12-13 Απριλίου του 1930, η Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport με πλήρωμα τους Tazio Nuvolari και Giovanni Battista Guidotti κατέκτη...

2ος Γύρος - Μέγαρα ...

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο δεύτερος αγώνας του AUTOVISION Hellenic Auto GP 2025, ο οποίος φιλοξενήθηκε στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων. Έντονος συναγωνισμός και πλούσιο θέαμα σε όλες τις κατηγορίες ενθουσίασαν όσους παρακολούθησαν από κοντά την αγωνιστική δράση. Η ημέρα άρχισε με το Regularity των ιστορικών αυτοκινήτων, πριν δοθεί η εκκίνηση για τους τέσσερις αγώνες των υπολοίπων κατηγοριών. Ιστορικά αυτοκίνητα, νοσταλγικές εικόνες Τα παλιά, ιστορικά μοντέλα γέμισαν την πίστα με ατμόσφαιρα μιας άλλης εποχής, κινούμενα στα αυστηρά πλαίσια των κανονισμών του Regularity. Νικητές της δοκιμασίας αναδείχθηκαν οι Ηλίας Λαλούσης - Κωνσταντίνος Κοτσίρης με Peugeot 306 GTI. Δεύτεροι κατετάγησαν οι Άκης Μερτινός - Γεράσιμος Κυπραίος με Peugeot 106 GTI, ενώ την τριάδα συμπλήρωσαν οι Ιωσήφ Λαγάκης - Νικήτας Τσαλίκης με Subaru Legacy. Κυριαρχία Mitsubishi με φόντο έναν γαλλικό εμφύλιο Στην Κατηγορία Ν, ο Ταξιάρχης Ασημακόπουλος (ΑΛΜΑ Τρίπολης) επικράτησε σχετικά εύκολα. Το Mitsubishi Lancer ...

9η Ανάβαση Βούλας «Νίκος Καλογεράς» ...

Η Ανάβαση Βούλας που θα κάνει ο ΣΙΣΑ το Σάββατο 26 Απριλίου είναι η αναβίωση της Ανάβασης Βούλας που γινόταν από το 1972 έως το 1977. Η οικιστική ανάπτυξη της περιοχής έφερε το τέλος της φημισμένης ανάβασης του Κρεμασμένου Λαγού ή κατ άλλους Κρεμαστού Λαγού, που πήρε το όνομα του από την ομώνυμη πλαγιά του Υμηττού που βρίσκεται πάνω από τη Βούλα και ατενίζει τον Σαρωνικό κόλπο. Το 2016 ο ΣΙΣΑ τόλμησε να αναβιώσει τον ¨Λαγό¨ σε μορφή αγώνων ακριβείας-regularity, όπου όμως δεν λείπει ούτε η σπιρτάδα, ούτε το θέαμα. Δεκτά είναι τα ιστορικά αυτοκίνητα άνω των 30 ετών, είτε αυτά είναι "αγωνιστικά" είτε αυτοκίνητα "βόλτας". Επίσης δεκτά είναι τα youngtimer 20-29 ετών, εκτός συναγωνισμού σε δική τους κατάταξη. Το Σάββατο 26 Απριλίου στις 4μμ θα αρχίσουν να συγκεντρώνονται στο Πανόραμα της Βούλας τα 90 ιστορικά αυτοκίνητα & youngtimer, που θα είναι επισκέψιμα από όποιον θέλει να τα δεί. Οι θεατές θα πρέπει να έχουν ανέβει στις φουρκέτες μέχρι τις 5μμ, όταν και θα ξεκι...