Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Fabricia Pons ......


Σας αρέσει να αγωνίζεστε στην Ελλάδα;
«100%. Μου αρέσει να αγωνίζομαι πάρα πολύ στην Ελλάδα!»

Το 1982 κερδίσατε με τη Μισέλ Μουτόν το Ράλλυ Ακρόπολις. Είστε το μοναδικό γυναικείο πλήρωμα που το έχει καταφέρει. Σήμερα με τον “Lucky” κερδίσατε το ασφάλτινος σκέλος του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, πιστεύετε ότι μπορείτε να κερδίσετε και στο χώμα;
«Είμαστε ικανοποιημένοι από το σημερινό μας αποτέλεσμα και στόχος μας είναι να απολαύσουμε το αυριανό σκέλος, αλλά και να τερματίσουμε πάλι στην 1η θέση.»

Ποια είναι η άποψη σας για το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις;
«Είναι ένα πολύ καλό ράλλυ. Δυστυχώς, όμως, πλέον είναι μικρό, για παράδειγμα η 1η μέρα του αγώνα είχε μόλις δύο ειδικές. Βάλαμε τα κράνη το μεσημέρι και το απόγευμα είχε ήδη τελειώσει. Το ράλλυ Ακρόπολις ήταν ένας από τους πιο δύσκολους αγώνες. Στο παρελθόν είχαμε σημειώσεις και για τις ειδικές διαδρομές, και για τις απλές, επειδή οι απλές ήταν τότε πολύ σφικτές σε χρόνο. Ήταν ένα μεγάλο και δύσκολο ράλλυ, ενώ δυστυχώς τώρα είναι πολύ πιο μικρό. Θα προτιμούσα να είναι μεγαλύτερο και να είχε περισσότερες ειδικές διαδρομές. Μου αρέσει να είμαι πολλές ώρες μέσα στο αυτοκίνητο. Αγαπώ τα αυτοκίνητα και τους αγώνες και γι’ αυτό προτιμώ τα μεγάλα σε διάρκεια ράλλυ.»
  
Προτιμάτε να είστε συνοδηγός της Μούτον η του “Lucky”; 
«Και των δύο. Ο “Lucky” ήταν ο οδηγός μου δύο χρόνια πριν από τη Μισέλ. Είχαμε κερδίσει όλη την Ευρώπη. Και η Μισέλ τότε μου έκανε την πρόταση να γίνω συνοδηγός της. Τότε ξεκίνησα το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι (WRC). Με τον “Lucky” είναι φανταστικά, αλλά και με την Μισέλ ήταν εξίσου το ίδιο. Είμαι πολύ τυχερή γιατί πάντα ήμουν με φοβερούς οδηγούς. Ήταν όλοι τους φανταστικοί.»

Προτιμάτε τις ασφάλτινες διαδρομές ή τις χωμάτινες;
«Χώμα! Προτιμώ 100% χώμα!»

foto by manivesto- Pit magazine

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ