Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ .....


Όσα ελληνικά πληρώματα έκαναν χρήση του άρθρου 8.2 της Εγκυκλίου 11/2014 της ΟΜΑΕ, περί «Παράτασης ισχύος διεθνών προτύπων ασφαλείας για εθνικούς αγώνες»,  δεν συμμετείχαν στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του ημερολογίου της FIA -και ως εκ τούτου δεν εμφανίζονται στη γενική κατάταξη του αγώνα- αλλά μόνο στις δύο κατατάξεις (άσφαλτος-χώμα) του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του 13ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις. 
Το ίδιο συνέβη άλλωστε και τον περασμένο Φεβρουάριο στην περίπτωση του Ράλλυ Ακρόπολις του ERC. Παρά ταύτα οι επιδόσεις των ελληνικών πληρωμάτων ήταν κορυφαίες και οι χρόνοι τους πολύ ανταγωνιστικοί, σε σύγκριση με τους αντιπάλους τους από την Ευρώπη. 
Έτσι λοιπόν στο ασφάλτινο σκέλος του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις του 2014 που προσμετρούσε ως ξεχωριστός αγώνας για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα τη νίκη πήραν οι Ανδρέας Καροτσιέρης – Λεωνίδας Μαχαίρας (Porsche 911 RS, 1973) γράφοντας χρόνους 6άδας στην άτυπη γενική. Την τριάδα συμπλήρωσαν οι Αντώνης Γιοβάς – Κώστας Γρηγοριάδης (Audi 80 GT, 1975) και Αλέξανδρος Χριστοδούλου – Αλέξανδρος Βαΐτσος (Nissan 240 RS). 


Την επομένη, στο χωμάτινο σκέλος ο πρώτος της ασφάλτου άλλαξε αυτοκίνητο (κανονισμού επιτρέποντος), αντιμετώπισε όμως μηχανικά προβλήματα που δεν του επέτρεψαν να διακριθεί, ενώ παράλληλα κάποια νέα ελληνικά πληρώματα προστέθηκαν στις συμμετοχές. Σε αυτό το σκέλος οι Γιοβάς – Γρηγοριάδης οδήγησαν εξαιρετικά. Το πλήρωμα του πορτοκαλί Audi, αν προσθέσουμε και τις επιδόσεις τους στην άσφαλτο, μπορεί δίκαια να θεωρηθεί ως πλήρωμα του αγώνα, και είναι πραγματικά κρίμα που οι ελληνικοί κανονισμοί δεν τους επέτρεψαν να καταταχτούν στον αγώνα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος. Ένας ακόμη συνδυασμός που έλαμψε στο σκέλος της Κυριακής ήταν οι Δημήτρης Βαζάκας – Άρης Ιγγλέσης (Toyota Starlet, 1981). Συμμετείχαν μόνο στο χώμα, αλλά πρόλαβαν να κάνουν ιδιαίτερα αισθητή την παρουσία τους τερματίζοντας στη 2η θέση της ελληνικής κατάταξης με ένα αυτοκίνητο σαφώς πιο αδύναμο του ανταγωνισμού. Τέλος, στη 3η θέση ολοκλήρωσαν οι Γιάννης Εδιπίδης – Γιάννης Γιώτης (Ford Escort 1.6, 1969) που και αυτοί δεν είχαν δοκιμάσει την τύχη τους στην άσφαλτο. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ