Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Nέα Mercedes C-Class .....


Έναρξη παραγωγής για τη νέα C-Class η οποία, για την Ευρώπη, θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Βρέμης απ’ όπου στις 04/02/2014 βγήκε και η πρώτη εκπρόσωπος της τέταρτης γενιάς του μοντέλου και η οποία γιορτάστηκε με την επισημότητα που επιβάλλει ένα μοντέλο ορόσημο για την φίρμα. 


Η επένδυση που πραγματοποιήθηκε προκειμένου το εργοστάσιο της Βρέμης να υποδεχτεί τη νέα C-Class ανέρχεται σε ένα δισεκατομμύριο ευρώ, ενώ όπως σημειώνει η Mercedes-Benz, η γερμανική βιομηχανική μονάδα θα αποτελέσει το κέντρο συντονισμού της παγκόσμιας παραγωγής του μοντέλου το οποίο θα κατασκευάζεται σε τρία ακόμα εργοστάσια σε ισάριθμες ηπείρους. 
Πρόκειται για τα εργοστάσια του γερμανικού ομίλου στο East London της Νοτίου Αφρικής, στο Πεκίνο (Κίνα) και στην Tuscaloosa των ΗΠΑ, όπου η C-Class θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται, μέσα στο επόμενο εξάμηνο, αυξάνοντας έτσι την επένδυση για την παραγωγή της στα δύο δισεκατομμύρια ευρώ.


Τη σημασία της έναρξης παραγωγής του νέου μοντέλου (τόσο ως μοντέλου ως και ως διαδικασίας) αποτύπωσε ο Dieter Zetsche, επικεφαλής του ομίλου Daimler, o οποίος δήλωσε: 
"Η νέα C-Class θέτει ψηλότερα τον πήχη των προδιαγραφών για την premium μεσαία κατηγορία σε μια σειρά από τομείς -από το σχεδιασμό και την ποιότητα, στα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού έως το χαμηλό βάρος. Ωστόσο, εξίσου σημαντική με το νέο μοντέλο είναι το ότι ανεβάζουμε τον πήχη και σε επίπεδο παραγωγής. Σε διάστημα μόλις έξι μηνών θα έχουμε την πλήρη δυναμικότητα παραγωγής στα τέσσερα εργοστάσια της C-Class σε τέσσερις ηπείρους. Με αυτόν τον τρόπο οδηγούμε τις εξελίξεις, κάνοντας ακόμα ένα σημαντικό βήμα στο πλαίσιο της στρατηγικής ανάπτυξης της Mercedes-Benz για το 2020". 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...