Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Προτάσεις της Kirkos Racing για τις Αναβάσεις 2014 .....


Το 2013 παρά τις αντίξοες συνθήκες, κυρίως οικονομικές, το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε με επιτυχία, θέαμα και συναγωνισμό.
Για το 2014 και εν όψη της προκήρυξης των νέων Πρωταθλημάτων, προτείνω, και πιστεύω ότι θα έχει καθολική αποδοχή από τους συναθλητές, οι κατηγορίες Ν και Α να διατηρηθούν και να παραμείνουν ως έχουν. 
Για την κατηγορία Ε, που φιλοξένει ήδη αρκετά δυνατά αυτοκίνητα, να μεταβληθεί και να ενταχθούν σε αυτήν και τα αυτοκίνητα προδιαγραφών BTCC. Τα  όποια θα τρέχουν με βάση την ομολογκασιον τους. Να γίνει η συγκεκριμένη κατηγορία Ε-ΟΡΕΝ (όπως στο Πρωτάθλημα Ταχύτητας του 2012) πολυπληθέστερη και με έντονο συναγωνισμό. Τα τετρακίνητα αυτοκίνητα να έχουν περιορισμό ως προς τον κυβισμό (μέχρι 2 λίτρα) με τούρμπο και στόμιο 40 χιλ, και τα δικίνητα να είναι   ελεύθερα. Να τονίσω εδώ ότι, οι κλάσεις θα πρέπει να διατηρηθούν ως έχουν σήμερα.
Εάν κάποιος που συμμετέχει σε άλλη κατηγορία (π.χ. Ν) να μπορεί να συμμετάσχει ακλουθώντας όμως τον κανονισμό της Ε-ΟΡΕΝ. 
Αποτέλεσμα αυτού θα είναι μια κατηγορία με πλήθος ισχυρών αυτοκίνητων που θα καθηλώνει τους θεατές, και γιατί όχι, να δοθεί σε κάποιον προμότερ ώστε να προβληθεί περισσότερο μέσα από τα Μ.Μ.Ε.
Για την κατηγορία Formula Saloon o κανονισμός να διατηρηθεί με την φιλοσοφία που είχε όπως  προκηρύχτηκε, να φέρουμε δηλαδή μ αυτόν τον τρόπο κοντά μας αυτοκίνητα και οδηγούς που κάνουν κόντρες σε δημοσίους δρόμους (βούτα, λιμανάκια κλπ) και να εμπλουτιστεί με 3 ακόμη παραγράφους. 
Α. Να μην γίνονται δεκτοί οδηγοί που τα τελευταία 10 χρονιά έχουν κατακτήσει θέση στην πεντάδα οποιασδήποτε κατηγορίας - κλάσης.
Β. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα να τηρούν αυστηρά τους κανονισμούς ασφαλείας και να έχουν έναν μόνο περιορισμό στα ελαστικά. Να συμμετέχουν με ελαστικά semi-slick που χρησιμοποιούνται σε Time – attack.
Γ. Να ξεκινούν μπροστά από τις άλλες κατηγορίες ώστε το θέαμα να ισορροπεί και να μην «κάνει κοιλιά». Έτσι οι θεατές θα μένουν στις θέσεις τους καθ όλη την διάρκεια της Ανάβασης και δεν θα παρατηρούνται φαινόμενα φυγής με την λήξη του 1ου σκέλους.
Οι προτάσεις μου να χρησιμοποιηθούν αυτούσιες και στο Πρωτάθλημα Ταχύτητας του 2014.
Ο κανονισμός είναι ένας και ισχύει για όλους τους αγωνιζόμενους. Εάν κάποιοι θίγονται από τις προτάσεις μου, στο τέλος είμαι βέβαιος θα συμφωνήσουν.
Με βάση λοιπόν τις προτάσεις μου, περιμένω να ανοίξει ένας διάλογος, ώστε αυτές να εμπλουτιστούν και να μεταβληθούν, με βασικό γνώμονα πάντα την προσέλκυση στο πολύπαθο άθλημα μας νέων οδηγών, θεατών και χορηγών. 

Με τιμή
Kirkos Racing Team

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μολών Λαβέ ...

Οι χωμάτινοι αγώνες για το 2025 ξεκινούν με το Rally Sprint Μολών Λαβέ στις 15 και 16 Μαρτίου που θα διεξαχθεί στην Σπάρτη και στο χωριό Καρυές Λακωνίας. Η αγωνιστική διαδρομή των 12 χιλιομέτρων στο βουνό Πάρνωνας, μετά από το περσινό ρεκόρ συμμετοχών απέδειξε ότι είναι ενδιαφέρουσα και ιδιαίτερα αγαπητή στους οδηγούς. Προσφέρει γρήγορα , τεχνικά και πολύ θεαματικά κομμάτια που απαιτούν ικανότητα και εμπειρία από τους αθλητές που με τις προσπάθειες τους θα ικανοποιήσουν τους πολλούς θεατές που κάθε χρόνο κατακλύζουν την διαδρομή. Την μεγάλη ποικιλία στροφών για το μέγεθος της διαδρομής , το καλό οδόστρωμα με τις παραλλαγές του σχολίασε και ο παγκοσμίου επιπέδου συνοδηγός Denis Giraudet που συμμετείχε στον αγώνα την προηγούμενη χρονιά. Εκτός από αυτούς που θα διεκδικήσουν το Κύπελλο Χώματος του 2025 , ο αγώνας προσφέρεται για μια ‘εν θερμώ΄ δοκιμή και για τους διεκδικητές του φετινού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Τα σωματεία ΑΣΣΟΑΑ και ΑΡΤΕΜΙΣ μαζί με τον Δήμο Σπάρτης διοργανώνουν...

Π.Π.D. 2ος Γύρος ...

Στις 8-9 Μαρτίου 2025 το αεροδρόμιο Τριόδου Μεσσήνης θα φιλοξενήσει τον 2ο αγώνα του Πανελληνίου πρωταθλήματος Drift 1 και Drift 2, καθώς και του Κυπέλλου Drift 3. Ο αγώνας θα γίνει από το αθλητικό σωματείο ΛΕΝΟΕ υπό την αιγίδα της ΟΜΑΕ. Οι συμμετοχές ξεκίνησαν τη Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου και κλείνουν την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου. Υποχρεωτικά δηλώνετε στο σάιτ lenoe.club ότι σας ζητηθεί για την συμμετοχή, ονόματα μηχανικών και χορηγών. Η τιμή συμμετοχής για Drift 1 και 2 είναι 180 ευρώ, για Drift 3 είναι 150 ευρώ, χωρίς να συμπεριλάμβανεται το παράβολο ασφάλισης. Η συμμετοχή δικαιούται ελεύθερη είσοδο του οδηγού και τριών (3) μηχανικών. Όλοι οι αθλητές δηλώνουν συμμετοχή στο (e-omae-epa.gr), πηγαίνοντας στους αγώνες – δήλωση συμμετοχής και πληρώνοντας το ανάλογο παράβολο. Το υπόλοιπο ποσό (ανάλογα της κατηγορίας) πληρώνεται στον διοικητικό έλεγχο (στο αεροδρόμιο). Οι κατηγορίες είναι: Drift ζευγαριών (Drift 1: Pro) Drift ζευγαριών (Drift 2: Pro2) Drift μονά περάσματα (Drift 3: Street Le...

Εκκίνηση ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας της φετινής χρονιάς ξεκινάει τον Μάρτιο! Η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ) συμφώνησε με την εταιρεία Iron Team, η οποία θα αναλάβει το 2025 την προώθηση και την προβολή των αγώνων ταχύτητας. Ένας από τους παλαιότερους θεσμούς του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη χώρα μας, φέτος κάνει νέο ξεκίνημα και περιλαμβάνει 4 αγώνες σε δύο εμβληματικές τοποθεσίες!  Η αρχή θα γίνει στις 8 και 9 Μαρτίου με τον πρώτο αγώνα της χρονιάς που θα διεξαχθεί στην Τρίπολη. Στις 12 και 13 Απριλίου, τα Μέγαρα θα φιλοξενήσουν τη δεύτερη συνάντηση της χρονιάς, ενώ στην πίστα των Μεγάρων θα διεξαχθεί ο τρίτος γύρος του θεσμού στις 25 και 26 Οκτωβρίου. Ο τελευταίος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας του 2025 θα λάβει χώρα στην Τρίπολη στις 6 και 7 Δεκεμβρίου. Συνοπτικά, το καλεντάρι του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας έχει ως εξής: Τρίπολη (8-9 Μαρτίου) Μέγαρα (12-13 Απριλίου) Μέγαρα (25-26 Οκτωβρίου) Τρίπολη (6-7 Δεκεμβρίου)