Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μιά από τα ίδια .....


Ο Sebastian Vettel ήταν ο νικητής στο Grand Prix της Αμερικής. Ο Γερμανός πιλότος της Red Bull πήρε μια σχετικά εύκολη νίκη, έχοντας σε απόσταση ασφαλείας πίσω του τον Romain Grosjean που έκανε άψογη διαχείριση των ελαστικών του και κρατήθηκε μπροστά από τον Mark Webber.
O Lewis Hamilton ξεκίνησε πολύ καλά τον αγώνα, αλλά στην πορεία διαπίστωσε ότι δεν μπορεί να ακολουθήσει τον ρυθμό των πρωτοπόρων. Έτσι, φρόντισε να έχει σταθερό ρυθμό ώστε να πάρει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα που ήταν η 4η θέση.
Οι Fernando Alonso και Nico Hulkenberg προσέφεραν ωραίο θέαμα. Η εμπειρία του Ισπανού πιλότου της Ferrari ήταν αυτή που τον κράτησε μπροστά από τον ταλαντούχο και ενθουσιώδη Γερμανό. 
Η εκκίνηση ήταν κάπως επεισοδιακή, αφήνοντας ελπίδες για μάχες σε όλες τις θέσεις. Ο Vettel ξεκίνησε πολύ καλά. Ο Webber ήταν εξίσου αποτελεσματικός, όμως στο τέλος της ευθείας "κλείστηκε" στην είσοδο της στροφής από τους Grosjean και Hamilton. Κάπως έτσι έχασε θέσεις και έμεινε 4ος.
Πριν καν συμπληρωθεί ο 1ος γύρος, ο Adrian Sutil είχε μικρή επαφή με τον Pastor Maldonado. O Γερμανός έχασε τον έλεγχο της Force India και χτύπησε το μονοθέσιο του στις προστατευτικές μπάρες.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας οδήγησε τον αγώνα για 5 γύρους και οι διαφορές μηδενίστηκαν. Στη συνέχεια, ο S. Vettel κράτησε εύκολα πίσω του τον Grosjean, αυξάνοντας σιγά - σιγά τη διαφορά του.
Από την πλευρά του  Γάλλος πιλότος της Lotus ήξερε ότι πρέπει να συνδυάσει το ρυθμό του με την πρόοδο της φθορά της μέσης γόμας της Pirelli. O Hamilton γνώριζε πολύ καλά ότι το μονοθέσιο του υστερούσε σε ρυθμό από τις δύο Red Bull και τη Lotus του Grosjean.
Όταν το έφτασε ο Webber, τον άφησε να περάσει χωρίς να ρισκάρει πρόωρη φθορά στα ελαστικά του. Οι διαφορές άνοιξαν λίγο και το μοναδικό "τρενάκι" που έδινε μάχη ήταν αυτό των Hulkenberg, Perez και Alonso. Οι τρεις τους είχαν παραπλήσιο ρυθμό. 
Ο Alonso που δεν έκανε καλή εκκίνηση ήθελε να περάσει και τους δύο ώστε να έχει ελεύθερο δρόμο μπροστά του για να έχει βλέψεις για κάτι καλύτερο.
Όπως είχε προβλέψει η Pirelli, οι περισσότεροι ακολούθησαν στρατηγική ενός pit stop. To ζητούμενο ήταν να κρατήσουν όσο το δυνατόν περισσότερο τη μέση γόμα, ώστε να μπουν στα pits, να βάλουν τη σκληρή και να τελειώσουν με αυτή τον αγώνα.
Ο Button που είχε εκκινήσει από τις τελευταίες θέσεις προσπαθούσε να κερδίζει μία -μία τις μάχες ώστε να ανακτήσει κάποιες θέσεις. Ο Massa ήταν φανερό ότι δεν μπορούσε να κάνει καλό αγώνα, αφού εξάντλησε τις προσπάθειές του πίσω από τις Toro Rosso.
Ο Nico Rosberg, που επίσης είχε εκκινήσει από τις πιο πίσω θέσεις, δεν είχε τον ρυθμό ώστε να ξεμπερδέψει γρήγορα με όσους τον καθυστερούσαν. 
Ο Kovalainen, ενώ στις δοκιμές έδειξε καλά στοιχεία, στον αγώνα φάνηκε πως αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα με τη Lotus. Ενώ προσπαθούσε να μείνει στη βαθμολογούμενη δεκάδα, μπήκε στα pits για να αλλάξει την εμπρός αεροτομή. Έχασε πολύ χρόνο και τις όποιες ελπίδες να προσφέρει βαθμούς στην -προσωρινή- ομάδα του.
Στην κορυφή, ενώ όλα έδειχναν να εξελίσσονται με βάση τα προγνωστικά, ο Vettel, ανήσυχος ρωτούσε την ομάδα του αν τα ελαστικά του ήταν στην κατάσταση που έπρεπε. Έκοψε ελαφρώς το ρυθμό του και τα 9 δευτερόλεπτα διαφοράς που είχε από τον Grosjean μειώθηκαν.
Στο μεταξύ, ο Webber είχε βάλει στόχο τη 2η θέση και πίεζε για να πλησιάσει τη Lotus του Γάλλου. Οι τελευταίοι 10 γύροι είχαν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Ο Grosjean κατάφερε να ελέγξει τη διαφορά του από τον Αυστραλό πιλότο. 
Ο δε Vettel, βλέποντας ότι όλα βαίνουν καλώς ανέβασε πάλι το ρυθμό του ώστε να διατηρήσει την απόσταση ασφαλείας. Στις πίσω θέσεις οι μάχες ήταν ακόμη ανοιχτές. Στον τελευταίο γύρο ο Button έκανε παλικαρίσια προσπέραση στον Ricciardo ώστε να πάρει έστω τον έναν βαθμό της 10ης θέσης.
Ο Hulkenberg βρισκόταν σε απόσταση βολής από τη Ferrari του Alonso και δεν το έβαλε κάτω. Προσπάθησε όσο μπορούσε να κερδίσει μία θέση. Όμως, ο Ισπανός δεν ήταν διατεθειμένος να καταθέσει τα όπλα. Με κλειστές γραμμές κράτησε πίσω του τη Sauber και μαζί την 5η θέση.
Μάλιστα, είχε πλησιάσει αρκετά τον Hamilton αλλά δεν προλάβαινε να έχει αξιώσεις για κάτι περισσότερο. Ο Bottas έκανε τον αγώνα της χρονιάς του και πήρε την όγδοη θέση, μπροστά από τον Rosberg. Μεγάλη ικανοποίηση έδωσε στη McLaren και η 7η θέση του Perez.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Nissan Formula E Team ...

Η Nissan Formula E Team πηγαίνει στο Βερολίνο, αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 9ο και 10ο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2023/24, με τους Oliver Rowland και Sacha Fenestraz να είναι έτοιμοι για την μάχη. Έχοντας φιλοξενήσει περισσότερα E-Prix από οποιοδήποτε άλλο χώρο, το Tempelhof Airport Circuit μήκους 2,355 χιλιομέτρων αποτελεί ένα κομβικό σημείο στο ημερολόγιο της Formula E, καθώς προσφέρει μια ποικιλία διατάξεων. Η πίστα, στην οποία δεσπόζει ένα αεροσκάφος Douglas DC-3 στο εσωτερικό της στροφής 6, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για οδηγούς και ομάδες υποστήριξης, λόγω της λείας επιφάνειάς της, κάνοντας ακόμα πιο επιτακτική την προσπάθεια βέλτιστης διαχείρισης στην ενέργεια και τα ελαστικά. Τα προκριματικά ξεκινούν στις 11:20, ενώ οι αγώνες ξεκινούν στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

Αιμοληψία Α.Ο.Θ. ...

Το ΔΣ του ΑΟΘ ενημερώνει τα μέλη του ομίλου, ότι θα πραγματοποιηθεί η εξ αναβολής πρώτη οργανωμένη εθελοντική αιμοδοσία μας.  Σας υπενθυμίζουμε ότι έχει δημιουργηθεί ‘’σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών ΑΟΘ’’ και η αιμοληψία θα γίνει από συνεργείο του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, απέναντι  από τα γραφεία του ομίλου στην ΔΕΘ, στην αίθουσα ΚΥΤΤΑΡΟ, την Κυριακή 12 Μαϊου από ώρα 9:00-13:00. Όποια/ος επιθυμεί να συμβάλει σε αυτή την ύψιστη ανθρώπινη προσφορά παρακαλούμε να προσέλθει. (Για επιπλέον πληροφορίες - διευκρινίσεις τηλ 6937100013 Δημήτρης Κουμποτής.)