Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πάλι βάθρο ο Σταθακόπουλος .....


Η πρώτη φετινή εμφάνιση του Άγγελου Σταθακόπουλου μπορεί να άργησε να γίνει, έγινε όμως με το γνωστό επιτυχημένο τρόπο που μας έχει συνηθίσει ο Έλληνας καρτίστας τα τελευταία 7 χρόνια που συμμετέχει αποκλειστικά σε Ιταλικά πρωταθλήματα.
Ο Σταθακόπουλος συμμετείχε στις 8-9 Ιουνίου στον 5ο αγώνα του Ιταλικού πρωταθλήματος Championkart, στην πίστα του Preccenico που λίγες μέρες πριν, φιλοξένησε τον 3o αγώνα του WSK Master. Με την υποστήριξη της Parolin Racing Karts και της Superfast Ferries, βρέθηκε στην πίστα την Παρασκευή το απόγευμα ώστε να παραλάβει τον εξοπλισμό του. Παρότι πέρσι συμμετείχε σε 3 αγώνες του Ιταλικού Championkart στην κατηγορία των εξατάχυτων kart, φέτος, θέλοντας να δοκιμάσει κάτι διαφορετικό αποφάσισε να συμμετέχει στην κατηγορία Senior. Οι λόγοι απλοί, πολλές συμμετοχές, ίδιος εξοπλισμός για όλους και μια ευκαιρία να δοκιμάσει τον κινητήρα FIM που μετά το παγκόσμιο πρωτάθλημα U18, φέτος έχει επιλεγεί σε πολλές χώρες για τη διεξαγωγή αγώνων με ενιαίο κινητήρα. Μετά το στρώσιμο του κινητήρα την Παρασκευή, ακολούθησαν 6 σκέλη δοκιμών το Σάββατο.
Οι χρόνοι του Σταθακόπουλου τον έφερναν ανάμεσα στα φαβορί του αγώνα που όμως έτσι κι αλλιώς ήταν αρκετά. Υπάρχουν οδηγοί που συμμετέχουν χρόνια στην κατηγορία αυτή κι έτσι παρά τους καλούς χρόνους, ο Σταθακόπουλος ήταν επιφυλακτικός για τη συνέχεια. Στα χρονομετρημένα της Κυριακής περιορίστηκε στην 5η θέση για να ακολουθήσει μια 3η θέση στον ημιτελικό και η 2η θέση στον τελικό που τον ανέβασε για μια ακόμα φορά στο βάθρο των νικητών.
«Βγαίνοντας από το Superfast και πηγαίνοντας στο Preccenico το μόνο που μπορούσα να θέσω ως στόχο, ήταν η ευχαρίστηση η οποία όμως ήταν ήδη εξασφαλισμένη και μόνο από τη συμμετοχή στο πρωτάθλημα Championkart, απέναντι στους πιο έμπειρους οδηγούς του θεσμού. Σε καμία περίπτωση δε φανταζόμουν τον τερματισμό στο βάθρο αφού συμμετέχουν οδηγοί που διακρίνονται τα τελευταία χρόνια στο Ιταλικό Championkart και στον Παγκόσμιο Τελικό του θεσμού αυτού. Μου άρεσε όμως πολύ το kart της Parolin.
Ο κινητήρας ήταν δυνατός και φιλικός και παρότι παιδεύτηκα κάπως με τις ρυθμίσεις του καρμπυρατέρ, κατάφερα να κάνω τον ταχύτερο χρόνο στα 4 από τα 6 σκέλη των δοκιμών του Σαββάτου. Στα χρονομετρημένα δεν έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα κι έτσι σημείωσα τον 5ο ταχύτερο χρόνο, ουσιαστικά όμως τη χειρότερη μου εμφάνιση μέχρι εκείνη την ώρα. Στον ημιτελικό ξεκίνησα καλά και κάνοντας επίθεση από την 1η κιόλας στροφή κατάφερα να ανέβω μέσα σε δύο γύρους στη 2η θέση. Όμως ένας οδηγός που είχε ήδη δεχθεί ποινή για την εκκίνηση, προσπαθώντας να με ξαναπεράσει αφού τον πέρασα, με χτύπησε και μου στράβωσε το εμπρός άκρο. Η ζημιά ήταν τέτοια που ουσιαστικά μου διέλυσε τα εμπρός λάστιχα. Αναγκάστηκα να υποχωρήσω στην 3η θέση και να σκεφτώ πολύ την τακτική μου στον τελικό αφού ο κανονισμός δεν επιτρέπει να αλλάξω λάστιχα. Έφτιαξα το kart και αποφάσισα να ακολουθήσω την αγαπημένη μου τακτική, επίθεση από το πρώτο μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο του αγώνα! Ξεκινώντας 3ος, έστριψα 2ος και έμεινα σε αυτή τη θέση μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας. Ο ρυθμός μου ήταν πολύ κοντά σε αυτόν του πρώτου, όμως δεν κατάφερα να τον απειλήσω ώστε να δώσουμε μια ωραία μάχη.Έτσι, νικητής αναδείχθηκε ο Danilo Lucchese (πρωταθλητής Ιταλίας το 2012 και νικητής του Παγκόσμιου Τελικού), δεύτερος τερμάτισα εγώ και 3ος ο Roberto Piseddu. Χάρηκα πολύ με την εμφάνιση μου αυτή λαμβάνοντας υπόψη το επίπεδο του συναγωνισμού, αφού οι νικητές των πρώτων τριών αγώνων βρέθηκαν στην 6η και 7η θέση. Ο θεσμός του Championkart ήταν και παραμένει ένας από τους πιο δυνατούς στην Ιταλία και το σημαντικότερο για μένα είναι ότι πρόκειται για ένα πραγματικό ενιαίο με πραγματικούς τεχνικούς ελέγχους και αυτό μου δίνει τη δυνατότητα να διακρίνομαι. Αυτός είναι βέβαια και ο λόγος που βρίσκεται σε ανοδική τροχιά και φέτος. Ανυπομονώ ήδη να μπω ξανά στο Superfast τον Οκτώβριο και να βρεθώ στο Jesolo ώστε να συμμετέχω στον Παγκόσμιο Τελικό του Championkart  για το 2013. Θέλω να ευχαριστήσω τον Albino Parolin για την υποστήριξη του, τον Devid De Luchi που με έχει συμπεριλάβει στην ομάδα του την Team Driver και πρωτίστως, τη Superfast Ferries που με στηρίζει καθοριστικά επί σειρά ετών».
Η προσπάθεια του Άγγελου Σταθακόπουλου υποστηρίζεται για 8η χρονιά από τη Superfast Ferries που διαθέτει στόλο 4 υπερσύγχρονων επιβατηγών-οχηματαγωγών πλοίων που δραστηριοποιούνται μεταξύ Ελλάδας-Ιταλίας και Πειραιά-Ηρακλείου και είναι μέλος της Attica Group προσφέροντας σύγχρονες και υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Υποστηρίζεται επίσης από την Parolin Racing Karts, κορυφαίο εργοστάσιο κατασκευής kart, κινητήρων και ανταλλακτικών kart.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Nissan Formula E Team ...

Η Nissan Formula E Team πηγαίνει στο Βερολίνο, αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 9ο και 10ο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2023/24, με τους Oliver Rowland και Sacha Fenestraz να είναι έτοιμοι για την μάχη. Έχοντας φιλοξενήσει περισσότερα E-Prix από οποιοδήποτε άλλο χώρο, το Tempelhof Airport Circuit μήκους 2,355 χιλιομέτρων αποτελεί ένα κομβικό σημείο στο ημερολόγιο της Formula E, καθώς προσφέρει μια ποικιλία διατάξεων. Η πίστα, στην οποία δεσπόζει ένα αεροσκάφος Douglas DC-3 στο εσωτερικό της στροφής 6, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για οδηγούς και ομάδες υποστήριξης, λόγω της λείας επιφάνειάς της, κάνοντας ακόμα πιο επιτακτική την προσπάθεια βέλτιστης διαχείρισης στην ενέργεια και τα ελαστικά. Τα προκριματικά ξεκινούν στις 11:20, ενώ οι αγώνες ξεκινούν στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

Αιμοληψία Α.Ο.Θ. ...

Το ΔΣ του ΑΟΘ ενημερώνει τα μέλη του ομίλου, ότι θα πραγματοποιηθεί η εξ αναβολής πρώτη οργανωμένη εθελοντική αιμοδοσία μας.  Σας υπενθυμίζουμε ότι έχει δημιουργηθεί ‘’σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών ΑΟΘ’’ και η αιμοληψία θα γίνει από συνεργείο του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, απέναντι  από τα γραφεία του ομίλου στην ΔΕΘ, στην αίθουσα ΚΥΤΤΑΡΟ, την Κυριακή 12 Μαϊου από ώρα 9:00-13:00. Όποια/ος επιθυμεί να συμβάλει σε αυτή την ύψιστη ανθρώπινη προσφορά παρακαλούμε να προσέλθει. (Για επιπλέον πληροφορίες - διευκρινίσεις τηλ 6937100013 Δημήτρης Κουμποτής.)