Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πάλι βάθρο ο Σταθακόπουλος .....


Η πρώτη φετινή εμφάνιση του Άγγελου Σταθακόπουλου μπορεί να άργησε να γίνει, έγινε όμως με το γνωστό επιτυχημένο τρόπο που μας έχει συνηθίσει ο Έλληνας καρτίστας τα τελευταία 7 χρόνια που συμμετέχει αποκλειστικά σε Ιταλικά πρωταθλήματα.
Ο Σταθακόπουλος συμμετείχε στις 8-9 Ιουνίου στον 5ο αγώνα του Ιταλικού πρωταθλήματος Championkart, στην πίστα του Preccenico που λίγες μέρες πριν, φιλοξένησε τον 3o αγώνα του WSK Master. Με την υποστήριξη της Parolin Racing Karts και της Superfast Ferries, βρέθηκε στην πίστα την Παρασκευή το απόγευμα ώστε να παραλάβει τον εξοπλισμό του. Παρότι πέρσι συμμετείχε σε 3 αγώνες του Ιταλικού Championkart στην κατηγορία των εξατάχυτων kart, φέτος, θέλοντας να δοκιμάσει κάτι διαφορετικό αποφάσισε να συμμετέχει στην κατηγορία Senior. Οι λόγοι απλοί, πολλές συμμετοχές, ίδιος εξοπλισμός για όλους και μια ευκαιρία να δοκιμάσει τον κινητήρα FIM που μετά το παγκόσμιο πρωτάθλημα U18, φέτος έχει επιλεγεί σε πολλές χώρες για τη διεξαγωγή αγώνων με ενιαίο κινητήρα. Μετά το στρώσιμο του κινητήρα την Παρασκευή, ακολούθησαν 6 σκέλη δοκιμών το Σάββατο.
Οι χρόνοι του Σταθακόπουλου τον έφερναν ανάμεσα στα φαβορί του αγώνα που όμως έτσι κι αλλιώς ήταν αρκετά. Υπάρχουν οδηγοί που συμμετέχουν χρόνια στην κατηγορία αυτή κι έτσι παρά τους καλούς χρόνους, ο Σταθακόπουλος ήταν επιφυλακτικός για τη συνέχεια. Στα χρονομετρημένα της Κυριακής περιορίστηκε στην 5η θέση για να ακολουθήσει μια 3η θέση στον ημιτελικό και η 2η θέση στον τελικό που τον ανέβασε για μια ακόμα φορά στο βάθρο των νικητών.
«Βγαίνοντας από το Superfast και πηγαίνοντας στο Preccenico το μόνο που μπορούσα να θέσω ως στόχο, ήταν η ευχαρίστηση η οποία όμως ήταν ήδη εξασφαλισμένη και μόνο από τη συμμετοχή στο πρωτάθλημα Championkart, απέναντι στους πιο έμπειρους οδηγούς του θεσμού. Σε καμία περίπτωση δε φανταζόμουν τον τερματισμό στο βάθρο αφού συμμετέχουν οδηγοί που διακρίνονται τα τελευταία χρόνια στο Ιταλικό Championkart και στον Παγκόσμιο Τελικό του θεσμού αυτού. Μου άρεσε όμως πολύ το kart της Parolin.
Ο κινητήρας ήταν δυνατός και φιλικός και παρότι παιδεύτηκα κάπως με τις ρυθμίσεις του καρμπυρατέρ, κατάφερα να κάνω τον ταχύτερο χρόνο στα 4 από τα 6 σκέλη των δοκιμών του Σαββάτου. Στα χρονομετρημένα δεν έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα κι έτσι σημείωσα τον 5ο ταχύτερο χρόνο, ουσιαστικά όμως τη χειρότερη μου εμφάνιση μέχρι εκείνη την ώρα. Στον ημιτελικό ξεκίνησα καλά και κάνοντας επίθεση από την 1η κιόλας στροφή κατάφερα να ανέβω μέσα σε δύο γύρους στη 2η θέση. Όμως ένας οδηγός που είχε ήδη δεχθεί ποινή για την εκκίνηση, προσπαθώντας να με ξαναπεράσει αφού τον πέρασα, με χτύπησε και μου στράβωσε το εμπρός άκρο. Η ζημιά ήταν τέτοια που ουσιαστικά μου διέλυσε τα εμπρός λάστιχα. Αναγκάστηκα να υποχωρήσω στην 3η θέση και να σκεφτώ πολύ την τακτική μου στον τελικό αφού ο κανονισμός δεν επιτρέπει να αλλάξω λάστιχα. Έφτιαξα το kart και αποφάσισα να ακολουθήσω την αγαπημένη μου τακτική, επίθεση από το πρώτο μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο του αγώνα! Ξεκινώντας 3ος, έστριψα 2ος και έμεινα σε αυτή τη θέση μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας. Ο ρυθμός μου ήταν πολύ κοντά σε αυτόν του πρώτου, όμως δεν κατάφερα να τον απειλήσω ώστε να δώσουμε μια ωραία μάχη.Έτσι, νικητής αναδείχθηκε ο Danilo Lucchese (πρωταθλητής Ιταλίας το 2012 και νικητής του Παγκόσμιου Τελικού), δεύτερος τερμάτισα εγώ και 3ος ο Roberto Piseddu. Χάρηκα πολύ με την εμφάνιση μου αυτή λαμβάνοντας υπόψη το επίπεδο του συναγωνισμού, αφού οι νικητές των πρώτων τριών αγώνων βρέθηκαν στην 6η και 7η θέση. Ο θεσμός του Championkart ήταν και παραμένει ένας από τους πιο δυνατούς στην Ιταλία και το σημαντικότερο για μένα είναι ότι πρόκειται για ένα πραγματικό ενιαίο με πραγματικούς τεχνικούς ελέγχους και αυτό μου δίνει τη δυνατότητα να διακρίνομαι. Αυτός είναι βέβαια και ο λόγος που βρίσκεται σε ανοδική τροχιά και φέτος. Ανυπομονώ ήδη να μπω ξανά στο Superfast τον Οκτώβριο και να βρεθώ στο Jesolo ώστε να συμμετέχω στον Παγκόσμιο Τελικό του Championkart  για το 2013. Θέλω να ευχαριστήσω τον Albino Parolin για την υποστήριξη του, τον Devid De Luchi που με έχει συμπεριλάβει στην ομάδα του την Team Driver και πρωτίστως, τη Superfast Ferries που με στηρίζει καθοριστικά επί σειρά ετών».
Η προσπάθεια του Άγγελου Σταθακόπουλου υποστηρίζεται για 8η χρονιά από τη Superfast Ferries που διαθέτει στόλο 4 υπερσύγχρονων επιβατηγών-οχηματαγωγών πλοίων που δραστηριοποιούνται μεταξύ Ελλάδας-Ιταλίας και Πειραιά-Ηρακλείου και είναι μέλος της Attica Group προσφέροντας σύγχρονες και υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Υποστηρίζεται επίσης από την Parolin Racing Karts, κορυφαίο εργοστάσιο κατασκευής kart, κινητήρων και ανταλλακτικών kart.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο