Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πάλι βάθρο ο Σταθακόπουλος .....


Η πρώτη φετινή εμφάνιση του Άγγελου Σταθακόπουλου μπορεί να άργησε να γίνει, έγινε όμως με το γνωστό επιτυχημένο τρόπο που μας έχει συνηθίσει ο Έλληνας καρτίστας τα τελευταία 7 χρόνια που συμμετέχει αποκλειστικά σε Ιταλικά πρωταθλήματα.
Ο Σταθακόπουλος συμμετείχε στις 8-9 Ιουνίου στον 5ο αγώνα του Ιταλικού πρωταθλήματος Championkart, στην πίστα του Preccenico που λίγες μέρες πριν, φιλοξένησε τον 3o αγώνα του WSK Master. Με την υποστήριξη της Parolin Racing Karts και της Superfast Ferries, βρέθηκε στην πίστα την Παρασκευή το απόγευμα ώστε να παραλάβει τον εξοπλισμό του. Παρότι πέρσι συμμετείχε σε 3 αγώνες του Ιταλικού Championkart στην κατηγορία των εξατάχυτων kart, φέτος, θέλοντας να δοκιμάσει κάτι διαφορετικό αποφάσισε να συμμετέχει στην κατηγορία Senior. Οι λόγοι απλοί, πολλές συμμετοχές, ίδιος εξοπλισμός για όλους και μια ευκαιρία να δοκιμάσει τον κινητήρα FIM που μετά το παγκόσμιο πρωτάθλημα U18, φέτος έχει επιλεγεί σε πολλές χώρες για τη διεξαγωγή αγώνων με ενιαίο κινητήρα. Μετά το στρώσιμο του κινητήρα την Παρασκευή, ακολούθησαν 6 σκέλη δοκιμών το Σάββατο.
Οι χρόνοι του Σταθακόπουλου τον έφερναν ανάμεσα στα φαβορί του αγώνα που όμως έτσι κι αλλιώς ήταν αρκετά. Υπάρχουν οδηγοί που συμμετέχουν χρόνια στην κατηγορία αυτή κι έτσι παρά τους καλούς χρόνους, ο Σταθακόπουλος ήταν επιφυλακτικός για τη συνέχεια. Στα χρονομετρημένα της Κυριακής περιορίστηκε στην 5η θέση για να ακολουθήσει μια 3η θέση στον ημιτελικό και η 2η θέση στον τελικό που τον ανέβασε για μια ακόμα φορά στο βάθρο των νικητών.
«Βγαίνοντας από το Superfast και πηγαίνοντας στο Preccenico το μόνο που μπορούσα να θέσω ως στόχο, ήταν η ευχαρίστηση η οποία όμως ήταν ήδη εξασφαλισμένη και μόνο από τη συμμετοχή στο πρωτάθλημα Championkart, απέναντι στους πιο έμπειρους οδηγούς του θεσμού. Σε καμία περίπτωση δε φανταζόμουν τον τερματισμό στο βάθρο αφού συμμετέχουν οδηγοί που διακρίνονται τα τελευταία χρόνια στο Ιταλικό Championkart και στον Παγκόσμιο Τελικό του θεσμού αυτού. Μου άρεσε όμως πολύ το kart της Parolin.
Ο κινητήρας ήταν δυνατός και φιλικός και παρότι παιδεύτηκα κάπως με τις ρυθμίσεις του καρμπυρατέρ, κατάφερα να κάνω τον ταχύτερο χρόνο στα 4 από τα 6 σκέλη των δοκιμών του Σαββάτου. Στα χρονομετρημένα δεν έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα κι έτσι σημείωσα τον 5ο ταχύτερο χρόνο, ουσιαστικά όμως τη χειρότερη μου εμφάνιση μέχρι εκείνη την ώρα. Στον ημιτελικό ξεκίνησα καλά και κάνοντας επίθεση από την 1η κιόλας στροφή κατάφερα να ανέβω μέσα σε δύο γύρους στη 2η θέση. Όμως ένας οδηγός που είχε ήδη δεχθεί ποινή για την εκκίνηση, προσπαθώντας να με ξαναπεράσει αφού τον πέρασα, με χτύπησε και μου στράβωσε το εμπρός άκρο. Η ζημιά ήταν τέτοια που ουσιαστικά μου διέλυσε τα εμπρός λάστιχα. Αναγκάστηκα να υποχωρήσω στην 3η θέση και να σκεφτώ πολύ την τακτική μου στον τελικό αφού ο κανονισμός δεν επιτρέπει να αλλάξω λάστιχα. Έφτιαξα το kart και αποφάσισα να ακολουθήσω την αγαπημένη μου τακτική, επίθεση από το πρώτο μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο του αγώνα! Ξεκινώντας 3ος, έστριψα 2ος και έμεινα σε αυτή τη θέση μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας. Ο ρυθμός μου ήταν πολύ κοντά σε αυτόν του πρώτου, όμως δεν κατάφερα να τον απειλήσω ώστε να δώσουμε μια ωραία μάχη.Έτσι, νικητής αναδείχθηκε ο Danilo Lucchese (πρωταθλητής Ιταλίας το 2012 και νικητής του Παγκόσμιου Τελικού), δεύτερος τερμάτισα εγώ και 3ος ο Roberto Piseddu. Χάρηκα πολύ με την εμφάνιση μου αυτή λαμβάνοντας υπόψη το επίπεδο του συναγωνισμού, αφού οι νικητές των πρώτων τριών αγώνων βρέθηκαν στην 6η και 7η θέση. Ο θεσμός του Championkart ήταν και παραμένει ένας από τους πιο δυνατούς στην Ιταλία και το σημαντικότερο για μένα είναι ότι πρόκειται για ένα πραγματικό ενιαίο με πραγματικούς τεχνικούς ελέγχους και αυτό μου δίνει τη δυνατότητα να διακρίνομαι. Αυτός είναι βέβαια και ο λόγος που βρίσκεται σε ανοδική τροχιά και φέτος. Ανυπομονώ ήδη να μπω ξανά στο Superfast τον Οκτώβριο και να βρεθώ στο Jesolo ώστε να συμμετέχω στον Παγκόσμιο Τελικό του Championkart  για το 2013. Θέλω να ευχαριστήσω τον Albino Parolin για την υποστήριξη του, τον Devid De Luchi που με έχει συμπεριλάβει στην ομάδα του την Team Driver και πρωτίστως, τη Superfast Ferries που με στηρίζει καθοριστικά επί σειρά ετών».
Η προσπάθεια του Άγγελου Σταθακόπουλου υποστηρίζεται για 8η χρονιά από τη Superfast Ferries που διαθέτει στόλο 4 υπερσύγχρονων επιβατηγών-οχηματαγωγών πλοίων που δραστηριοποιούνται μεταξύ Ελλάδας-Ιταλίας και Πειραιά-Ηρακλείου και είναι μέλος της Attica Group προσφέροντας σύγχρονες και υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Υποστηρίζεται επίσης από την Parolin Racing Karts, κορυφαίο εργοστάσιο κατασκευής kart, κινητήρων και ανταλλακτικών kart.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι