Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Grand Prix Monaco απ όλα και μπόλικα ....


Σε ένα επεισοδιακό Grand Prix στο Μονακό, ο Nico Rosberg ήταν ο νικητής, μπροστά από τις Red Bull των Sebastian Vettel και Mark Webber. O έκτος αγώνας του φετινού πρωταθλήματος σημαδεύτηκε από επτά εγκαταλείψεις και είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας τρεις φορές, τη μία υπό καθεστώς κόκκινης σημαίας λόγω διακοπής. 
Ο καθαρός ουρανός πάνω από το πριγκιπάτο απομάκρυνε το εφιαλτικό σενάριο της βροχής. Σχεδόν όλοι οι πιλότοι, έχοντας στα σχέδιά τους στρατηγική δύο pit stop, ξεκίνησαν με την πολύ μαλακή γόμα. Η μοναδική αλλαγή στην κατάταξη της εκκίνησης ήταν η άνοδος του Felipe Massa στην 23η θέση, επειδή ο Max Chilton άλλαξε κιβώτιο στη Marussia και πλέον ήταν τελευταίος στο grid.
Από τον πρώτο κιόλας γύρο, οι κίτρινες σημαίες έκαναν αμέσως την εμφάνισή τους. Στη στροφή του ξενοδοχείου, οι Adrian Sutil και Jenson Button είχαν επαφή χωρίς περαιτέρω εξέλιξη. Ο Nico Rosberg άνοιξε αμέσως τη διαφορά του από τον team mate του, Lewis Hamilton, o οποίος κρατούσε εύκολα πίσω του τις δύο Red Bull.
O πιλότος που έκανε αισθητή την παρουσία του από την αρχή μέχρι και λίγο πριν από το τέλος του αγώνα ήταν ο Sergio Perez. Στο σικέιν, μετά την κατηφόρα του τούνελ, ο Μεξικανός πιλότος της McLaren επιχείρησε να προσπεράσει τον team mate του, Jenson Button. Για να το καταφέρει, δεν έστριψε αλλά έκανε τη στροφή ευθεία. 
Από το team radio, η ομάδα του τον ενημέρωσε ότι πρέπει να παραχωρήσει τη θέση του ξανά στον Βρετανό προκειμένου να γλιτώσει την τιμωρία, κάτι που τελικά έκανε. Η φωτιά στον κινητήρα της Caterham του Charles Pic επανέφερε την κίτρινη σημαία. Το μονοθέσιο ήταν στην έξοδο προς τα pits και δεν επηρέασε την εξέλιξη του αγώνα.
Οι J. Button και S. Perez έφτασαν τη Ferrari του Fernando Alonso. Ο Ισπανός ήταν εκτός ρυθμού. Δεν είχε την ταχύτητα ούτε να επιτεθεί ούτε να αμυνθεί. Το δράμα ξεκίνησε στον 30ό γύρο, όταν ο Felipe Massa στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού είχε ατύχημα ακριβώς με τον ίδιο τρόπο όπως και στις ελεύθερες δοκιμές.
Η Ferrari, χωρίς να στρίψει, χτύπησε στις μπαριέρες και ακυβέρνητη κατέληξε στα προστατευτικά της στροφής Sainte Devote. To αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε και οδήγησε τον αγώνα μέχρι να απομακρυνθεί το μονοθέσιο του Βραζιλιάνου.
Όλοι οι πιλότοι βρήκαν την κατάλληλη ευκαιρία να μπουν στα pits για να αλλάξουν ελαστικά. Ο πιο άτυχος ήταν ο Lewis Hamilton που βγήκε πίσω από τις δύο Red Bull. O αγώνας συνεχίστηκε με πρωταγωνιστή και πάλι τον S. Perez. 
Αφού μελέτησε καλά τη διαδρομή, αποφάσισε να επιτεθεί πάλι στον Jenson Button, ακριβώς στο ίδιο σημείο όπου είχε προσπαθήσει και πριν. Φρενάροντας πριν το σικέιν, αιφνιδίασε τον Βρετανό και πέρασε, κανονικά αυτή τη φορά, στην έβδομη θέση.
Ανεβάζοντας ρυθμό, ο S. Perez έφτασε τον F. Alonso και επιχείρησε να τον προσπεράσει ακριβώς στο ίδιο σημείο, με τον ίδιο τρόπο. Ο Ισπανός, προσπαθώντας να αποφύγει κάποια μεταξύ τους επαφή, πάτησε εκτός "πίστας" και κράτησε τη θέση του.
Στον επόμενο γύρο, στη στροφή Tabac, ο Max Chilton έκλεισε τον Pastor Maldonado, στέλνοντάς τον με μεγάλη ταχύτητα στις μπαριέρες. Ήταν τόσο σφοδρή η πρόσκρουση της Williams, που μετακινήθηκε τμήμα των προστατευτικών που υπήρχαν στο σημείο. Η άσφαλτος γέμισε θραύσματα, ενώ η ζημιά στις μπαριέρες ήταν μεγάλη, κάτι που ανάγκασε τους κριτές να αναρτήσουν κόκκινη σημαία.
Ο αγώνας διακόπηκε μέχρι να επισκευαστεί η ζημιά και οι πιλότοι πήραν τις θέσεις τους στο grid. Στο μεταξύ, οι κριτές αποφάσισαν ότι ο F. Alonso έπρεπε να παραχωρήσει τη θέση του στον S. Perez, καθώς κατά την κρίση τους ωφελήθηκε "κόβοντας" το σικέιν.
Στην επανεκκίνηση, με το αυτοκίνητο ασφαλείας να οδηγεί πάλι τον αγώνα, ο Ισπανός παραχώρησε τη θέση του, ενώ ο M. Chilton τιμωρήθηκε με ποινή διέλευσης από τα pits. Ένας ακόμη πιλότος που είχε έμπνευση στις προσπεράσεις ήταν ο Adrian Suttil. O Γερμανός με τη Force India πέρασε στη στροφή του ξενοδοχείου αρχικά τον J. Button και σε επόμενο γύρο τον F. Alonso.
O Kimi Raikkonen, από την πέμπτη θέση, το είχε πάρει απόφαση ότι δεν μπορεί να πλησιάσει και να απειλήσει τον Lewis Hamilton. Έπρεπε όμως να αντιμετωπίσει τον S. Perez, o οποίος ήταν ακριβώς πίσω του. Ο δε Lewis Hamilton, όσο κι αν πίεσε, δεν μπόρεσε να βρει κάποιο σημείο για να περάσει τον Mark Webber.
Στον 63ο γύρο, ο Romain Grosjean αποφάσισε να κάνει αισθητή την παρουσία του. Στην έξοδο του τούνελ χτύπησε από πίσω την Toro Rosso του D. Ricciardo. Για ακόμη μία φορά η άσφαλτος γέμισε  θραύσματα, επιβάλλοντας την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας.
Συνεχίζοντας τον αγώνα, ο N. Rosberg απομακρύνθηκε στην κορυφή, ενώ οι S. Vettel και M. Webber με παραπλήσιο ρυθμό κρατούσαν πίσω τους τον L. Hamilton.
O S. Perez με τον ίδιο τρόπο, φρενάροντας πριν από το σικέιν, προσπάθησε να περάσει τον K. Raikonnen. Όμως ο Φιλανδός, κρατώντας τη γραμμή του, έστειλε τον Μεξικανό στις μπαριέρες. Ο K. Raikkonen μπήκε στα pits για αλλαγή ελαστικών και έχασε πολλές θέσεις ενώ ήταν πέμπτος.
Αρχικά, η McLaren του S. Perez φάνηκε να μην αντιμετωπίζει πρόβλημα, παρά το γεγονός ότι είχε σπάσει μεγάλο τμήμα της εμπρός αεροδυναμικής πτέρυγας. Τελικά εγκατέλειψε τέσσερις γύρους πριν από το τέλος.
Μέχρι την καρό σημαία των 78 γύρων, ο N. Rosberg είχε πάρει διαφορά πάνω από τρία δευτερόλεπτα και έτσι κατέκτησε πανηγυρικά τη νίκη στο Grand Prix του πριγκιπάτου.
Ο Sebastian Vettel, κάνοντας ένα πολύ γρήγορο πέρασμα στον τελευταίο γύρο, "για να το ευχαριστηθεί" όπως είπε στο team radio, ήταν δεύτερος, ενώ ο περσινός νικητής του αγώνα, Mark Webber, ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου. 
Το 2-3 για τη Red Bull ήταν αποτέλεσμα πέρα από κάθε προσδοκία, ενώ το όφελος για τον πρωτοπόρο S. Vettel ήταν διπλό, βλέποντας τον Kimi Raikkonen να τερματίζει στη δέκατη θέση και τον F. Alonso στην έβδομη.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...