Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Grand Prix Monaco απ όλα και μπόλικα ....


Σε ένα επεισοδιακό Grand Prix στο Μονακό, ο Nico Rosberg ήταν ο νικητής, μπροστά από τις Red Bull των Sebastian Vettel και Mark Webber. O έκτος αγώνας του φετινού πρωταθλήματος σημαδεύτηκε από επτά εγκαταλείψεις και είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας τρεις φορές, τη μία υπό καθεστώς κόκκινης σημαίας λόγω διακοπής. 
Ο καθαρός ουρανός πάνω από το πριγκιπάτο απομάκρυνε το εφιαλτικό σενάριο της βροχής. Σχεδόν όλοι οι πιλότοι, έχοντας στα σχέδιά τους στρατηγική δύο pit stop, ξεκίνησαν με την πολύ μαλακή γόμα. Η μοναδική αλλαγή στην κατάταξη της εκκίνησης ήταν η άνοδος του Felipe Massa στην 23η θέση, επειδή ο Max Chilton άλλαξε κιβώτιο στη Marussia και πλέον ήταν τελευταίος στο grid.
Από τον πρώτο κιόλας γύρο, οι κίτρινες σημαίες έκαναν αμέσως την εμφάνισή τους. Στη στροφή του ξενοδοχείου, οι Adrian Sutil και Jenson Button είχαν επαφή χωρίς περαιτέρω εξέλιξη. Ο Nico Rosberg άνοιξε αμέσως τη διαφορά του από τον team mate του, Lewis Hamilton, o οποίος κρατούσε εύκολα πίσω του τις δύο Red Bull.
O πιλότος που έκανε αισθητή την παρουσία του από την αρχή μέχρι και λίγο πριν από το τέλος του αγώνα ήταν ο Sergio Perez. Στο σικέιν, μετά την κατηφόρα του τούνελ, ο Μεξικανός πιλότος της McLaren επιχείρησε να προσπεράσει τον team mate του, Jenson Button. Για να το καταφέρει, δεν έστριψε αλλά έκανε τη στροφή ευθεία. 
Από το team radio, η ομάδα του τον ενημέρωσε ότι πρέπει να παραχωρήσει τη θέση του ξανά στον Βρετανό προκειμένου να γλιτώσει την τιμωρία, κάτι που τελικά έκανε. Η φωτιά στον κινητήρα της Caterham του Charles Pic επανέφερε την κίτρινη σημαία. Το μονοθέσιο ήταν στην έξοδο προς τα pits και δεν επηρέασε την εξέλιξη του αγώνα.
Οι J. Button και S. Perez έφτασαν τη Ferrari του Fernando Alonso. Ο Ισπανός ήταν εκτός ρυθμού. Δεν είχε την ταχύτητα ούτε να επιτεθεί ούτε να αμυνθεί. Το δράμα ξεκίνησε στον 30ό γύρο, όταν ο Felipe Massa στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού είχε ατύχημα ακριβώς με τον ίδιο τρόπο όπως και στις ελεύθερες δοκιμές.
Η Ferrari, χωρίς να στρίψει, χτύπησε στις μπαριέρες και ακυβέρνητη κατέληξε στα προστατευτικά της στροφής Sainte Devote. To αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε και οδήγησε τον αγώνα μέχρι να απομακρυνθεί το μονοθέσιο του Βραζιλιάνου.
Όλοι οι πιλότοι βρήκαν την κατάλληλη ευκαιρία να μπουν στα pits για να αλλάξουν ελαστικά. Ο πιο άτυχος ήταν ο Lewis Hamilton που βγήκε πίσω από τις δύο Red Bull. O αγώνας συνεχίστηκε με πρωταγωνιστή και πάλι τον S. Perez. 
Αφού μελέτησε καλά τη διαδρομή, αποφάσισε να επιτεθεί πάλι στον Jenson Button, ακριβώς στο ίδιο σημείο όπου είχε προσπαθήσει και πριν. Φρενάροντας πριν το σικέιν, αιφνιδίασε τον Βρετανό και πέρασε, κανονικά αυτή τη φορά, στην έβδομη θέση.
Ανεβάζοντας ρυθμό, ο S. Perez έφτασε τον F. Alonso και επιχείρησε να τον προσπεράσει ακριβώς στο ίδιο σημείο, με τον ίδιο τρόπο. Ο Ισπανός, προσπαθώντας να αποφύγει κάποια μεταξύ τους επαφή, πάτησε εκτός "πίστας" και κράτησε τη θέση του.
Στον επόμενο γύρο, στη στροφή Tabac, ο Max Chilton έκλεισε τον Pastor Maldonado, στέλνοντάς τον με μεγάλη ταχύτητα στις μπαριέρες. Ήταν τόσο σφοδρή η πρόσκρουση της Williams, που μετακινήθηκε τμήμα των προστατευτικών που υπήρχαν στο σημείο. Η άσφαλτος γέμισε θραύσματα, ενώ η ζημιά στις μπαριέρες ήταν μεγάλη, κάτι που ανάγκασε τους κριτές να αναρτήσουν κόκκινη σημαία.
Ο αγώνας διακόπηκε μέχρι να επισκευαστεί η ζημιά και οι πιλότοι πήραν τις θέσεις τους στο grid. Στο μεταξύ, οι κριτές αποφάσισαν ότι ο F. Alonso έπρεπε να παραχωρήσει τη θέση του στον S. Perez, καθώς κατά την κρίση τους ωφελήθηκε "κόβοντας" το σικέιν.
Στην επανεκκίνηση, με το αυτοκίνητο ασφαλείας να οδηγεί πάλι τον αγώνα, ο Ισπανός παραχώρησε τη θέση του, ενώ ο M. Chilton τιμωρήθηκε με ποινή διέλευσης από τα pits. Ένας ακόμη πιλότος που είχε έμπνευση στις προσπεράσεις ήταν ο Adrian Suttil. O Γερμανός με τη Force India πέρασε στη στροφή του ξενοδοχείου αρχικά τον J. Button και σε επόμενο γύρο τον F. Alonso.
O Kimi Raikkonen, από την πέμπτη θέση, το είχε πάρει απόφαση ότι δεν μπορεί να πλησιάσει και να απειλήσει τον Lewis Hamilton. Έπρεπε όμως να αντιμετωπίσει τον S. Perez, o οποίος ήταν ακριβώς πίσω του. Ο δε Lewis Hamilton, όσο κι αν πίεσε, δεν μπόρεσε να βρει κάποιο σημείο για να περάσει τον Mark Webber.
Στον 63ο γύρο, ο Romain Grosjean αποφάσισε να κάνει αισθητή την παρουσία του. Στην έξοδο του τούνελ χτύπησε από πίσω την Toro Rosso του D. Ricciardo. Για ακόμη μία φορά η άσφαλτος γέμισε  θραύσματα, επιβάλλοντας την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας.
Συνεχίζοντας τον αγώνα, ο N. Rosberg απομακρύνθηκε στην κορυφή, ενώ οι S. Vettel και M. Webber με παραπλήσιο ρυθμό κρατούσαν πίσω τους τον L. Hamilton.
O S. Perez με τον ίδιο τρόπο, φρενάροντας πριν από το σικέιν, προσπάθησε να περάσει τον K. Raikonnen. Όμως ο Φιλανδός, κρατώντας τη γραμμή του, έστειλε τον Μεξικανό στις μπαριέρες. Ο K. Raikkonen μπήκε στα pits για αλλαγή ελαστικών και έχασε πολλές θέσεις ενώ ήταν πέμπτος.
Αρχικά, η McLaren του S. Perez φάνηκε να μην αντιμετωπίζει πρόβλημα, παρά το γεγονός ότι είχε σπάσει μεγάλο τμήμα της εμπρός αεροδυναμικής πτέρυγας. Τελικά εγκατέλειψε τέσσερις γύρους πριν από το τέλος.
Μέχρι την καρό σημαία των 78 γύρων, ο N. Rosberg είχε πάρει διαφορά πάνω από τρία δευτερόλεπτα και έτσι κατέκτησε πανηγυρικά τη νίκη στο Grand Prix του πριγκιπάτου.
Ο Sebastian Vettel, κάνοντας ένα πολύ γρήγορο πέρασμα στον τελευταίο γύρο, "για να το ευχαριστηθεί" όπως είπε στο team radio, ήταν δεύτερος, ενώ ο περσινός νικητής του αγώνα, Mark Webber, ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου. 
Το 2-3 για τη Red Bull ήταν αποτέλεσμα πέρα από κάθε προσδοκία, ενώ το όφελος για τον πρωτοπόρο S. Vettel ήταν διπλό, βλέποντας τον Kimi Raikkonen να τερματίζει στη δέκατη θέση και τον F. Alonso στην έβδομη.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύπελλα Rally ....

Η ΟΜΑΕ ανακοινώνει το πρόγραμμα των τεσσάρων Κυπέλλων Ράλλυ που έχει προκηρύξει για το 2025. Το Κύπελλο Ράλλυ Χώματος περιλαμβάνει 5 αγώνες, το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος και το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος, επίσης 5, ενώ το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Κρήτης απαρτίζεται από 3 συναντήσεις. Παρακάτω παρουσιάζονται αναλυτικά τα προγράμματα για τον κάθε θεσμό. ΚΥΠΕΛΛΟ ΡΑΛΛΥ ΧΩΜΑΤΟΣ Όπως το 2024, έτσι και φέτος, η πρεμιέρα του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος θα πραγματοποιηθεί στη Σπάρτη με τη διεξαγωγή του Ράλλυ Σπριντ Μολών Λαβέ στις 15 και 16 Μαρτίου. Το Ράλλυ Σπριντ Καλαμάτας είναι προγραμματισμένο για τις 3 και 4 Μαΐου, ενώ το Ράλλυ Σπριντ Ναυπλίου, επιστρέφει στο καλεντάρι του θεσμού, έπειτα από 12 χρόνια και θα λάβει χώρα στις 7 και 8 Ιουνίου. Το Ράλλυ Σπριντ Λιβαδειάς θα διεξαχθεί στις 18 και 19 Οκτωβρίου, ενώ η αυλαία του θεσμού θα πέσει στις 15 και 16 Νοεμβρίου στον Πύργο, με τη διεξαγωγή του ομώνυμου Ράλλυ Σπριντ. Συνοπτικά το πρόγραμμα του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος 2025 έχε...

Νέα Μ5 ...

Η νέα BMW Μ5 είναι απλώς εκκωφαντική, ένα αυθεντικό «driver’s car» φτιαγμένο από υλικά που συνηγορούν σε μια αυταπόδεικτη υπεροχή. Ανατρέχοντας στην ιστορία της BMW Μ5 , θα μπορούσε να πει κανείς ότι κάθε νέα γενιά της σμιλεύεται με το κριτήριο της «πρόκλησης» αν και κάθε φορά ερμηνευμένη με διαφορετικό τρόπο και με βάση τα ζητούμενα κάθε εποχής.Η έβδομη κατά σειρά γενιά του μοντέλου με την κωδική ονομασία G90 δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση από τον παραπάνω άτυπο κανόνα, αν και στην προκειμένη περίπτωση ακριβέστερος όρος θα ήταν μάλλον η λέξη «έκρηξη» καθώς κάθε παράμετρός της δείχνει να έχει σχεδιαστεί προκειμένου να προκαλέσει έκρηξη στις αισθήσεις είτε απλώς κοιτάξει κανείς το επιβλητικό σκαρί της που και σε πλήρη ακινησία μοιάζει με δρομέα λίγο πριν το σύνθημα του αφέτη είτε, αυτονόητα, όταν βρεθεί στην θέση του οδηγού. Διατρέχοντας τα χαρακτηριστικά της εξωτερικά, όπως και στην πιο πρόσφατη M3, οι σχεδιαστές της BMW αποφάσισαν να αφήσουν πίσω τις οποιεσδήποτε αναστολές είχαν...

Πρωτάθλημα Regularity 2025 ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Regularity της φετινής χρονιάς απαρτίζεται από 6 αγώνες. Στις 8 και 9 Μαρτίου θα διεξαχθεί ο πρώτος αγώνας, το Πελοποννησιακό Classic Rally, με τη συνέχεια να περιλαμβάνει το Ράλλυ Μόντε Βοστίτσα στις 10 και 11 Μαΐου. Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις που θα πραγματοποιηθεί από τις 5 έως τις 7 Σεπτεμβρίου θα αποτελέσει τον τρίτο γύρο του θεσμού, ενώ στις 27 και 28 Σεπτεμβρίου θα λάβει χώρα το Ράλλυ Regularity Κορίνθου. Το Ιστορικό Ράλλυ Κρήτης θα διεξαχθεί στις 25 και 26 Οκτωβρίου, ενώ ο έκτος και τελευταίος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity για το 2025 θα είναι το Νυχτερινό Classic Rally που θα λάβει χώρα το διήμερο 13 και 14 Δεκεμβρίου. Συνοπτικά, το πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity για το 2025 έχει ως εξής: Πελοποννησιακό Classic Rally (8-9 Μαρτίου) Ράλλυ Μόντε Βοστίτσα (10-11 Μαΐου) Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις (5-7 Σεπτεμβρίου) Ράλλυ Regularity Κορίνθου (27-28 Σεπτεμβρίου) Ιστορικό Ράλλυ Κρήτης (25-26 Οκτωβρίου) Νυχτερινό Classic Ral...