Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναγνωρίσεις .....


Οι κορυφαίοι οδηγοί του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, ολοκλήρωσαν την πρώτη ημέρα αναγνωρίσεων του αγώνα. 
Το πρόγραμμα για τους οδηγούς 1ης και 2η προτεραιότητας περιελάμβανε το πέρασμα από τέσσερις ειδικές διαδρομές (Πίσσια, Λουτράκι, Κινέτα-Πίσσια, Κινέτα), αλλά και την κατατακτήρια ειδική. 
Επίσης, τα πληρώματα πήραν μία γεύση από τη νυχτερινή ε.δ. Κινέτα, την ώρα διεξαγωγής της.

2 HIRVONEN Mikko - LEHTINEN Jarmo
«Πραγματικά σκληρές ειδικές με μαλακό χώμα. Τίποτα ασυνήθιστο, απλά Ελλάδα! Η μεγάλη ειδική θα είναι δύσκολη για τα ελαστικά, αλλά ευτυχώς θα είναι μόνο μία ειδική».

3 SORDO Daniel - DEL BARRIO Carlos
«Η νυκτερινή ειδική ήταν εντάξει. Η πρώτη μέρα δεν είναι εύκολη, γιατί κρύβει παγίδες. Μου αρέσει».

4 OSTBERG Mads - ANDERSSON Jonas 
«Οι ειδικές είναι πονηρές και αρκετά σκληρές, με μαλακό χώμα. Η νυκτερινή έχει πολύ σκόνη, αλλά μάλλον επειδή πιάναμε τους προηγούμενους».

5 NOVIKOV Evgeny - MINOR Ilka
«Οι ειδικές είναι καλές, το ίδιο και η νυκτερινή. Δεν είχαμε πρόβλημα με τη σκόνη».

6 AL ATTIYAH Nasser - BERNACCHINI Giovanni
«Οι ειδικές ήταν πολύ καλές. Η πρώτη ειδική είναι φανταστική και πολύ μεγάλη σε μήκος. Είμαστε χαρούμενοι που βρισκόμαστε εδώ».

7 LATVALA Jari-Matti - ANTTILA Miikka
«Είχαμε ένα πρόβλημα με την υποβοήθηση, αλλά το αυτοκίνητο είναι εντάξει τώρα. Δεν αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με τη σκόνη στη νυκτερινή ειδική. Η μεγάλη ειδική είναι ωραία. Έχει όμορφα σημεία και κάποια άλλα στα οποία πρέπει να κινηθείς έξυπνα».

8 OGIER Sébastien - INGRASSIA Julien
«Οι ειδικές είναι σκληρές, ως συνήθως, αφού διεξάγονται ίδια κομμάτια. Σε αυτά αναμένεται το έδαφος να είναι πολύ σκληρό».

9 MIKKELSEN Andreas - MARKKULA Mikko
«Δεν ήταν και τόσο άσχημα. Η νυκτερινή ειδική ήταν ωραία, το ίδιο και η μεγάλη».

10 AL QASSIMI Khalid - MARTIN
«Οι ειδικές είναι πολύ σκληρές, επειδή πολλές είναι επαναλαμβανόμενες, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται μεγάλα αυλάκια. Θα έχει πολύ σκόνη. Η μεγάλη ειδική είναι σκληρή, ειδικότερα προς το τέλος».

11 NEUVILLE Thierry - GILSOUL Nicolas
«Οι ειδικές μου άρεσαν, αλλά όχι τόσο πολύ όσο οι περσινές. Οι περσινές ήταν πιο ωραίες. Οι φετινές είναι πιο σκληρές, αλλά αυτές είναι οι ειδικές της Ελλάδας».

21 PROKOP Martin - ERNST Michal
«Οι ειδικές ήταν πολύ σκληρές, ως συνήθως. Η πλάτη μου πονάει, δεν είναι και ο καλύτερος τρόπος να ξεκινήσεις ένα ράλλυ. Γενικότερα το ράλλυ παραμένει ίδιο».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύπελλα Rally ....

Η ΟΜΑΕ ανακοινώνει το πρόγραμμα των τεσσάρων Κυπέλλων Ράλλυ που έχει προκηρύξει για το 2025. Το Κύπελλο Ράλλυ Χώματος περιλαμβάνει 5 αγώνες, το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος και το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος, επίσης 5, ενώ το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Κρήτης απαρτίζεται από 3 συναντήσεις. Παρακάτω παρουσιάζονται αναλυτικά τα προγράμματα για τον κάθε θεσμό. ΚΥΠΕΛΛΟ ΡΑΛΛΥ ΧΩΜΑΤΟΣ Όπως το 2024, έτσι και φέτος, η πρεμιέρα του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος θα πραγματοποιηθεί στη Σπάρτη με τη διεξαγωγή του Ράλλυ Σπριντ Μολών Λαβέ στις 15 και 16 Μαρτίου. Το Ράλλυ Σπριντ Καλαμάτας είναι προγραμματισμένο για τις 3 και 4 Μαΐου, ενώ το Ράλλυ Σπριντ Ναυπλίου, επιστρέφει στο καλεντάρι του θεσμού, έπειτα από 12 χρόνια και θα λάβει χώρα στις 7 και 8 Ιουνίου. Το Ράλλυ Σπριντ Λιβαδειάς θα διεξαχθεί στις 18 και 19 Οκτωβρίου, ενώ η αυλαία του θεσμού θα πέσει στις 15 και 16 Νοεμβρίου στον Πύργο, με τη διεξαγωγή του ομώνυμου Ράλλυ Σπριντ. Συνοπτικά το πρόγραμμα του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος 2025 έχε...

Νέα Μ5 ...

Η νέα BMW Μ5 είναι απλώς εκκωφαντική, ένα αυθεντικό «driver’s car» φτιαγμένο από υλικά που συνηγορούν σε μια αυταπόδεικτη υπεροχή. Ανατρέχοντας στην ιστορία της BMW Μ5 , θα μπορούσε να πει κανείς ότι κάθε νέα γενιά της σμιλεύεται με το κριτήριο της «πρόκλησης» αν και κάθε φορά ερμηνευμένη με διαφορετικό τρόπο και με βάση τα ζητούμενα κάθε εποχής.Η έβδομη κατά σειρά γενιά του μοντέλου με την κωδική ονομασία G90 δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση από τον παραπάνω άτυπο κανόνα, αν και στην προκειμένη περίπτωση ακριβέστερος όρος θα ήταν μάλλον η λέξη «έκρηξη» καθώς κάθε παράμετρός της δείχνει να έχει σχεδιαστεί προκειμένου να προκαλέσει έκρηξη στις αισθήσεις είτε απλώς κοιτάξει κανείς το επιβλητικό σκαρί της που και σε πλήρη ακινησία μοιάζει με δρομέα λίγο πριν το σύνθημα του αφέτη είτε, αυτονόητα, όταν βρεθεί στην θέση του οδηγού. Διατρέχοντας τα χαρακτηριστικά της εξωτερικά, όπως και στην πιο πρόσφατη M3, οι σχεδιαστές της BMW αποφάσισαν να αφήσουν πίσω τις οποιεσδήποτε αναστολές είχαν...

Πρωτάθλημα Regularity 2025 ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Regularity της φετινής χρονιάς απαρτίζεται από 6 αγώνες. Στις 8 και 9 Μαρτίου θα διεξαχθεί ο πρώτος αγώνας, το Πελοποννησιακό Classic Rally, με τη συνέχεια να περιλαμβάνει το Ράλλυ Μόντε Βοστίτσα στις 10 και 11 Μαΐου. Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις που θα πραγματοποιηθεί από τις 5 έως τις 7 Σεπτεμβρίου θα αποτελέσει τον τρίτο γύρο του θεσμού, ενώ στις 27 και 28 Σεπτεμβρίου θα λάβει χώρα το Ράλλυ Regularity Κορίνθου. Το Ιστορικό Ράλλυ Κρήτης θα διεξαχθεί στις 25 και 26 Οκτωβρίου, ενώ ο έκτος και τελευταίος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity για το 2025 θα είναι το Νυχτερινό Classic Rally που θα λάβει χώρα το διήμερο 13 και 14 Δεκεμβρίου. Συνοπτικά, το πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity για το 2025 έχει ως εξής: Πελοποννησιακό Classic Rally (8-9 Μαρτίου) Ράλλυ Μόντε Βοστίτσα (10-11 Μαΐου) Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις (5-7 Σεπτεμβρίου) Ράλλυ Regularity Κορίνθου (27-28 Σεπτεμβρίου) Ιστορικό Ράλλυ Κρήτης (25-26 Οκτωβρίου) Νυχτερινό Classic Ral...