Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Έφυγε κι ο "Γάκης" .....

Έφυγε από την ζωή ένας από τους καλύτερους βόρειους στην ιστορία των Ράλλυ. Ο Γάκης Καλεμτζάκης, υπήρξε αναμφισβήτητα ένας από τους καλύτερους οδηγούς που έβγαλε ποτέ η Βόρειος Ελλάδα. Έτρεξε πάνω από 25 χρόνια ,οδηγώντας πολλά και καλά αυτοκίνητα. Χαρακτηρίστηκε από όλους ως ο εκπρόσωπος του βορρά. Η κηδεία θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 25 Μαΐου στα Κοιμητήρια της Θεοτόκου. Ο Α.Ο.Θ. εκφράζει τα θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους συγγενείς του Γάκη. 
Οι 4Τροχοί έγραψαν στις 09.10.2010 Χεράς στις ε.δ. και άρχοντας εκτός ειδικών διαδρομών, «έγραψε» στα πάτρια εδάφη της βορείου Ελλάδας, και όχι μόνο, όντας από τους καλύτερους σε πανελλήνιο επίπεδο και σε κάθε τύπου έδαφος. Αγάπη του το καλό, το γρήγορο χώμα και τα δυνατά, εύκολα ή δύσκολα αυτοκίνητα, όπως το Sierra, χωρίς να μασάει στην άσφαλτο, οπότε τον είδαμε σε Αττικό και Αχαιός κόντρα στους ειδικούς με τη λευκή Manta και τρομάξαμε. Συνεπής στη σχέση του με το χρόνο, ήξερε πότε πρέπει να είσαι θεαματικός και πότε αποτελεσματικός. 
Με γραμμές-πατήματα και άνεση Γιώργου Μοσχού, ψυχή και τέμπο «Ιαβέρη» και τη γλύκα του Λεωνίδα Κύρκου στη σχέση του με τα μηχανικά μέρη, δίκαια θεωρείται και είναι ο καλύτερος Βόρειος στην ιστορία των ελληνικών ράλλυ και ένας από τους καλύτερους πανελληνίως. Κρίμα που δεν τον απολαύσαμε με διάφορα Ford στα πρώτα, στα αθώα χρόνια και, όπως λέει ο φίλος του Γιάννης Ψηφίδης (με Κώστα Χαμπή, Βασίλη Τσομανόπουλο και Γιώργη Σωτηριάδη, από τους καλύτερους «εκεί», και όχι μόνο), κρίμα που «δε σε έχει πάει βόλτα στο Χολομώντα με την Porsche του, τότε το 1970+». Ξεκίνησε το 1964 και το 1970 ήταν ήδη εργοστασιακός της TOYOTA στο ράλλυ Ακρόπολις. Από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του , το ράλλυ Χαλκιδικής το 1990 όπου και τερμάτισε 3ος γενικής. Μετράει 4 πρωταθλήματα Ελλάδος ασφάλτινα και 3 χωμάτινα Βορείου Ελλάδος. 
Ένας από τους πιστούς συντρόφους του, όλα τα χρόνια, ο συνοδηγός του Ακύλας Μαυρίδης.

πηγή Α.Ο.Θ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...