Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Έφυγε κι ο "Γάκης" .....

Έφυγε από την ζωή ένας από τους καλύτερους βόρειους στην ιστορία των Ράλλυ. Ο Γάκης Καλεμτζάκης, υπήρξε αναμφισβήτητα ένας από τους καλύτερους οδηγούς που έβγαλε ποτέ η Βόρειος Ελλάδα. Έτρεξε πάνω από 25 χρόνια ,οδηγώντας πολλά και καλά αυτοκίνητα. Χαρακτηρίστηκε από όλους ως ο εκπρόσωπος του βορρά. Η κηδεία θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 25 Μαΐου στα Κοιμητήρια της Θεοτόκου. Ο Α.Ο.Θ. εκφράζει τα θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους συγγενείς του Γάκη. 
Οι 4Τροχοί έγραψαν στις 09.10.2010 Χεράς στις ε.δ. και άρχοντας εκτός ειδικών διαδρομών, «έγραψε» στα πάτρια εδάφη της βορείου Ελλάδας, και όχι μόνο, όντας από τους καλύτερους σε πανελλήνιο επίπεδο και σε κάθε τύπου έδαφος. Αγάπη του το καλό, το γρήγορο χώμα και τα δυνατά, εύκολα ή δύσκολα αυτοκίνητα, όπως το Sierra, χωρίς να μασάει στην άσφαλτο, οπότε τον είδαμε σε Αττικό και Αχαιός κόντρα στους ειδικούς με τη λευκή Manta και τρομάξαμε. Συνεπής στη σχέση του με το χρόνο, ήξερε πότε πρέπει να είσαι θεαματικός και πότε αποτελεσματικός. 
Με γραμμές-πατήματα και άνεση Γιώργου Μοσχού, ψυχή και τέμπο «Ιαβέρη» και τη γλύκα του Λεωνίδα Κύρκου στη σχέση του με τα μηχανικά μέρη, δίκαια θεωρείται και είναι ο καλύτερος Βόρειος στην ιστορία των ελληνικών ράλλυ και ένας από τους καλύτερους πανελληνίως. Κρίμα που δεν τον απολαύσαμε με διάφορα Ford στα πρώτα, στα αθώα χρόνια και, όπως λέει ο φίλος του Γιάννης Ψηφίδης (με Κώστα Χαμπή, Βασίλη Τσομανόπουλο και Γιώργη Σωτηριάδη, από τους καλύτερους «εκεί», και όχι μόνο), κρίμα που «δε σε έχει πάει βόλτα στο Χολομώντα με την Porsche του, τότε το 1970+». Ξεκίνησε το 1964 και το 1970 ήταν ήδη εργοστασιακός της TOYOTA στο ράλλυ Ακρόπολις. Από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του , το ράλλυ Χαλκιδικής το 1990 όπου και τερμάτισε 3ος γενικής. Μετράει 4 πρωταθλήματα Ελλάδος ασφάλτινα και 3 χωμάτινα Βορείου Ελλάδος. 
Ένας από τους πιστούς συντρόφους του, όλα τα χρόνια, ο συνοδηγός του Ακύλας Μαυρίδης.

πηγή Α.Ο.Θ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύπελλα Rally ....

Η ΟΜΑΕ ανακοινώνει το πρόγραμμα των τεσσάρων Κυπέλλων Ράλλυ που έχει προκηρύξει για το 2025. Το Κύπελλο Ράλλυ Χώματος περιλαμβάνει 5 αγώνες, το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος και το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος, επίσης 5, ενώ το Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου Κρήτης απαρτίζεται από 3 συναντήσεις. Παρακάτω παρουσιάζονται αναλυτικά τα προγράμματα για τον κάθε θεσμό. ΚΥΠΕΛΛΟ ΡΑΛΛΥ ΧΩΜΑΤΟΣ Όπως το 2024, έτσι και φέτος, η πρεμιέρα του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος θα πραγματοποιηθεί στη Σπάρτη με τη διεξαγωγή του Ράλλυ Σπριντ Μολών Λαβέ στις 15 και 16 Μαρτίου. Το Ράλλυ Σπριντ Καλαμάτας είναι προγραμματισμένο για τις 3 και 4 Μαΐου, ενώ το Ράλλυ Σπριντ Ναυπλίου, επιστρέφει στο καλεντάρι του θεσμού, έπειτα από 12 χρόνια και θα λάβει χώρα στις 7 και 8 Ιουνίου. Το Ράλλυ Σπριντ Λιβαδειάς θα διεξαχθεί στις 18 και 19 Οκτωβρίου, ενώ η αυλαία του θεσμού θα πέσει στις 15 και 16 Νοεμβρίου στον Πύργο, με τη διεξαγωγή του ομώνυμου Ράλλυ Σπριντ. Συνοπτικά το πρόγραμμα του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος 2025 έχε...

Νέα Μ5 ...

Η νέα BMW Μ5 είναι απλώς εκκωφαντική, ένα αυθεντικό «driver’s car» φτιαγμένο από υλικά που συνηγορούν σε μια αυταπόδεικτη υπεροχή. Ανατρέχοντας στην ιστορία της BMW Μ5 , θα μπορούσε να πει κανείς ότι κάθε νέα γενιά της σμιλεύεται με το κριτήριο της «πρόκλησης» αν και κάθε φορά ερμηνευμένη με διαφορετικό τρόπο και με βάση τα ζητούμενα κάθε εποχής.Η έβδομη κατά σειρά γενιά του μοντέλου με την κωδική ονομασία G90 δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση από τον παραπάνω άτυπο κανόνα, αν και στην προκειμένη περίπτωση ακριβέστερος όρος θα ήταν μάλλον η λέξη «έκρηξη» καθώς κάθε παράμετρός της δείχνει να έχει σχεδιαστεί προκειμένου να προκαλέσει έκρηξη στις αισθήσεις είτε απλώς κοιτάξει κανείς το επιβλητικό σκαρί της που και σε πλήρη ακινησία μοιάζει με δρομέα λίγο πριν το σύνθημα του αφέτη είτε, αυτονόητα, όταν βρεθεί στην θέση του οδηγού. Διατρέχοντας τα χαρακτηριστικά της εξωτερικά, όπως και στην πιο πρόσφατη M3, οι σχεδιαστές της BMW αποφάσισαν να αφήσουν πίσω τις οποιεσδήποτε αναστολές είχαν...

Πρωτάθλημα Regularity 2025 ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Regularity της φετινής χρονιάς απαρτίζεται από 6 αγώνες. Στις 8 και 9 Μαρτίου θα διεξαχθεί ο πρώτος αγώνας, το Πελοποννησιακό Classic Rally, με τη συνέχεια να περιλαμβάνει το Ράλλυ Μόντε Βοστίτσα στις 10 και 11 Μαΐου. Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις που θα πραγματοποιηθεί από τις 5 έως τις 7 Σεπτεμβρίου θα αποτελέσει τον τρίτο γύρο του θεσμού, ενώ στις 27 και 28 Σεπτεμβρίου θα λάβει χώρα το Ράλλυ Regularity Κορίνθου. Το Ιστορικό Ράλλυ Κρήτης θα διεξαχθεί στις 25 και 26 Οκτωβρίου, ενώ ο έκτος και τελευταίος αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity για το 2025 θα είναι το Νυχτερινό Classic Rally που θα λάβει χώρα το διήμερο 13 και 14 Δεκεμβρίου. Συνοπτικά, το πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Regularity για το 2025 έχει ως εξής: Πελοποννησιακό Classic Rally (8-9 Μαρτίου) Ράλλυ Μόντε Βοστίτσα (10-11 Μαΐου) Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις (5-7 Σεπτεμβρίου) Ράλλυ Regularity Κορίνθου (27-28 Σεπτεμβρίου) Ιστορικό Ράλλυ Κρήτης (25-26 Οκτωβρίου) Νυχτερινό Classic Ral...