Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Honda X 2 & Spain X 3 .....



Την καρό σημαία του Grand Prix της Αμερικής πήρε ο Marc Marquez. Ο 20χρονος Ισπανός έμεινε για αρκετούς γύρους κολλημένος στις εξατμίσεις του team mate του, Dani Pedrosa, μέχρι που έκανε την κίνησή του, πέρασε πρώτος και έγινε ο νεότερος αναβάτης που έχει κερδίσει αγώνα στην ιστορία του MotoGP !!! 
Χωρίς να μπορεί να παρακολουθήσει τον ρυθμό των Honda, ο Jorge Lorenzo συμβιβάστηκε με την 3η θέση. 
Με εξαιρετική εκκίνηση, ο Dani Pedrosa έστριψε πρώτος στο τέλος της ευθείας εκκίνησης τερματισμού. Ο Jorge Lorenzo έχασε χρόνο και ο Stefan Bradl τον πέρασε, όπως πέρασε προς στιγμήν και τον Marquez και ανέβηκε 2ος. Όχι για πολύ, όμως, αφού ο Marquez πριν συμπληρωθεί ο πρώτος γύρος, αφού βεβαιώθηκε για την κατάσταση των ελαστικών του, ανέκτησε τη θέση του. 
Όλοι οι αναβάτες έκαναν τον αγώνα με σκληρό εμπρός ελαστικό και μαλακό πίσω, εκτός των Marquez και Bradl, που επέλεξαν σκληρά μπροστά και πίσω. Ο "ValeRossi" έμπλεξε σε μάχες στις θέσεις έξι έως οκτώ με τους Cal Crutchlow και Alvaro Bautista.


Τα δύο Honda στην κορυφή ξεμάκραιναν αργά ..... αλλά σταθερά. Ο Lorenzo κρατούσε την 3η θέση χωρίς να απειλεί ή να απειλείται, αφού πρώτα πέρασε ξανά την Honda του Bradl.
O συναγωνισμός ήταν πιο έντονος στις θέσεις από τέσσερα έως εννέα. Οι Crutchlow και Bradl είχαν τη δική τους μάχη. Ο Βρετανός ήταν αυτός που προσαρμόστηκε πιο εύκολα από όλους όσοι δεν είχαν κάνει ιδιωτικές δοκιμές στην πίστα του Austin. Ήξερε πού και πόσο να πιέσει, και παρά το γεγονός ότι η Yamaha του υστερούσε σε δύναμη από τη Honda του Bradl, τον πέρασε και έλεγχε σχετικά εύκολα τη θέση του.
Ο Andrea Dovizioso, με την εργοστασιακή Ducati, βρήκε τον ρυθμό του μετά το μισό του αγώνα. Πέρασε τον Bautista και στη συνέχεια έβαλε στόχο να πιάσει τον προπορευόμενο και φίλο του, Valentino Rossi. Όμως, δεν τα κατάφερε. Όσον αφορά τον "Doc", στον αγώνα έδειξε ακριβώς την ίδια εικόνα που είχε σε όλο το αγωνιστικό τριήμερο. Κάτι δεν του ταιριάζει στη μοτοσικλέτα και δεν μπορεί να γίνει ανταγωνιστικός. Οι επιδόσεις του στο Austin δεν θύμιζαν σε τίποτε τον μαχητικό "ValeRossi" που εντυπωσίασε στο Qatar.
O Colin Edwards ήταν ο πρώτος που εγκατέλειψε λόγω μηχανικού προβλήματος στον κινητήρα του. Λίγο αργότερα ο Lukas Pesek είχε πτώση όταν στην είσοδο μιας στροφής ο μπροστινός τροχός του χτύπησε τον πίσω τροχό του team mate του, Danilo Petrucci. Και οι δύο εγκατέλειψαν.
Στο δίδυμο της κορυφής, αυτό που έδειξε ο Marquez ήταν ότι συνειδητά έμενε πίσω από τον Pedrosa. Οδηγώντας μισό κλικ πιο αργά από ό,τι στις ελεύθερες δοκιμές, έλεγχε τη διαφορά από τον team mate του σταθερά στα τρία δέκατα του δευτερολέπτου. 
Τελικά ο Marquez αποφάσισε να κάνει την επίθεσή του οκτώ γύρους πριν από το τέλος. Πέρασε πρώτος στην είσοδο μιας στροφής και από εκεί και πέρα στους επόμενους έξι γύρους είχε τον συμπατριώτη του να τον καταδιώκει και να προσπαθεί να τον περάσει με όποιον τρόπο μπορούσε.
Ο "Μικρός", όμως, είχε πλεονέκτημα, καθώς τα ελαστικά του ήταν σε καλύτερη κατάσταση από αυτά του "Dani". Άνοιξε λίγο τη διαφορά του και πήρε την πρώτη του νίκη στη μεγάλη κατηγορία. Έτσι έγινε ο νεότερος αναβάτης που έχει κερδίσει αγώνα στην ιστορία του MotoGP, καταρρίπτοντας το ρεκόρ που διατηρούσε για δεκαετίες ο Freddy Spencer.
Αν και αρκετά πικραμένος ο Dani Pedrosa, ο οποίος βλέπει έναν "άπειρο" αναβάτη να διεκδικεί το νούμερο ένα στην ομάδα, έδειξε την κλάση του και συνεχάρη τον Marquez, τόσο στο τέλος του αγώνα όσο και στο βάθρο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Nissan Formula E Team ...

Η Nissan Formula E Team πηγαίνει στο Βερολίνο, αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 9ο και 10ο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2023/24, με τους Oliver Rowland και Sacha Fenestraz να είναι έτοιμοι για την μάχη. Έχοντας φιλοξενήσει περισσότερα E-Prix από οποιοδήποτε άλλο χώρο, το Tempelhof Airport Circuit μήκους 2,355 χιλιομέτρων αποτελεί ένα κομβικό σημείο στο ημερολόγιο της Formula E, καθώς προσφέρει μια ποικιλία διατάξεων. Η πίστα, στην οποία δεσπόζει ένα αεροσκάφος Douglas DC-3 στο εσωτερικό της στροφής 6, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για οδηγούς και ομάδες υποστήριξης, λόγω της λείας επιφάνειάς της, κάνοντας ακόμα πιο επιτακτική την προσπάθεια βέλτιστης διαχείρισης στην ενέργεια και τα ελαστικά. Τα προκριματικά ξεκινούν στις 11:20, ενώ οι αγώνες ξεκινούν στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

Αιμοληψία Α.Ο.Θ. ...

Το ΔΣ του ΑΟΘ ενημερώνει τα μέλη του ομίλου, ότι θα πραγματοποιηθεί η εξ αναβολής πρώτη οργανωμένη εθελοντική αιμοδοσία μας.  Σας υπενθυμίζουμε ότι έχει δημιουργηθεί ‘’σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών ΑΟΘ’’ και η αιμοληψία θα γίνει από συνεργείο του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, απέναντι  από τα γραφεία του ομίλου στην ΔΕΘ, στην αίθουσα ΚΥΤΤΑΡΟ, την Κυριακή 12 Μαϊου από ώρα 9:00-13:00. Όποια/ος επιθυμεί να συμβάλει σε αυτή την ύψιστη ανθρώπινη προσφορά παρακαλούμε να προσέλθει. (Για επιπλέον πληροφορίες - διευκρινίσεις τηλ 6937100013 Δημήτρης Κουμποτής.)