Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

GP του Μπαχρέιν Vettel και Lotus στο βάθρο .....



Σε ένα χορταστικό σε προσπεράσματα και συναγωνισμό Grand Prix, o Vettel πήρε την 28η νίκη της καριέρας του στην πίστα του Sakhir. Μια εύκολη νίκη χάρη στη στρατηγική που χαράχτηκε τις προηγούμενες ημέρες, αλλά και στα αμέτρητα προβλήματα που αντιμετώπισε η Ferrari.
Στη δεύτερη και τρίτη θέση τερμάτισαν τον αγώνα οι Lotus των Kimi Raikkonen και Romain Grosjean.
Η εκκίνηση ήταν καθαρή, χωρίς απρόοπτα, και το ενδιαφέρον στους τρεις πρώτους γύρους επικεντρώθηκε στη μάχη κορυφής μεταξύ των Rosberg, Vettel και Alonso. 
Προς στιγμήν ο Ισπανός ανέβασε τη Ferrari στη δεύτερη θέση, αλλά ύστερα από ένα λάθος του ξαναέπεσε τρίτος. Και εκεί που μελετούσε τη στρατηγική του για το πώς θα επιτεθεί στους δύο προπορευόμενους, διαπιστώθηκε ότι η κινητή πτέρυγα της πίσω αεροτομής της Ferrari είχε κολλήσει ανοιχτή μετά την τελευταία ενεργοποίηση του DRS. 
O Alonso κλήθηκε στα pits, οι μηχανικοί την κατέβασαν και βγήκε στην πίστα έχοντας χάσει όμως πολλές θέσεις. 
Στον επόμενο γύρο διαπιστώθηκε ότι το πρόβλημα δεν ήταν παροδικό και η πτέρυγα έμεινε πάλι ανοιχτή.
Χωρίς να ρισκάρει κάποια ποινή, ή και απώλεια σταθερότητας λόγω μειωμένης κάθετης δύναμης, ο Ισπανός μπήκε πάλι στα pits, άλλαξε ελαστικά, οι μηχανικοί κατέβασαν πάλι την πτέρυγα και, πλέον, θα έπρεπε να τελειώσει τον αγώνα χωρίς DRS, ενώ είχε πέσει ήδη στη 18η θέση.
Στο μεταξύ, τα pit stop για αλλαγή ελαστικών για τους υπόλοιπους πιλότους άρχισαν από τον 10ο γύρο. Ο Rosberg, αντίθετα με τον κορυφαίο ρυθμό που είχε στις κατατακτήριες δοκιμές, έχανε συνεχώς θέσεις. Ο Di Resta με γρήγορους γύρους και πολύ καλή σταθερότητα ανέβηκε στη δεύτερη θέση και έμεινε εκεί για πολλούς γύρους.
Τα προβλήματα για τη Ferrari δεν έλεγαν να τελειώσουν όμως. O Massa είχε κλατάρισμα στο πίσω αριστερό ελαστικό και μπήκε υποχρεωτικά στα pits. H ατυχία του δεν σταμάτησε εκεί, αφού, μερικούς γύρους αργότερα, κλάταρε το πίσω δεξί ελαστικό και επέστρεψε στα pits, χάνοντας κι αυτός πολλές θέσεις.
Οι McLaren των Button και Perez, έχοντας πιάσει πολύ καλό ρυθμό, ανέβηκαν στην πέμπτη και έκτη θέση αντίστοιχα. Όμως, ο ενθουσιασμός του 23χρονου Μεξικανού ήταν τέτοιος, που με συνεχείς επιθέσεις στον team mate του χάρισε αρκετούς γύρους θεάματος, προσπαθώντας να περάσει από όπου βρει, εντός και εκτός πίστας. 
Κάποια στιγμή, μάλιστα, οι δύο McLaren είχαν επαφή, με αποτέλεσμα ο Perez να χάσει ένα κομμάτι από την μπροστινή αεροτομή, ενώ ο Button, μέσω επικοινωνίας, ζητούσε από την ομάδα του να συστήσουν στον Perez να ηρεμήσει.



Ο Kimi, με τη χαρακτηριστική σκανδιναβική ψυχραιμία του, φύλαγε τα ελαστικά του έχοντας περίπου 1 δευτερόλεπτο πιο αργό γύρο από τον Vettel. Ταυτόχρονα, όμως, κέρδιζε αθόρυβα θέσεις. Η στρατηγική των δύο pit stop που ακολούθησε τον ευνόησε και μετά την αλλαγή ελαστικών βγήκε στην πίστα δεύτερος. Εξίσου αποτελεσματικός ήταν και ο team mate του, Romain Grosjean. Βάζοντας τη σκληρή γόμα, βγήκε τέταρτος, πίσω από τον Paul di Resta.
Τα προβλήματα του Alonso δεν τον απογοήτευσαν αλλά τον πείσμωσαν να επιτύχει ό,τι καλύτερο θα μπορούσε σ' αυτόν τον αγώνα. Παρά το γεγονός ότι έτρεχε χωρίς DRS, ήταν εντυπωσιακός. Εκμεταλλευόμενος στο μέγιστο τα slip stream, έκανε προσπεράσεις σε μονοθέσια με ενεργοποιημένο το DRS.
Μέτρια ήταν η εμφάνιση του κατόχου της pole position, Nico Rosberg, που είχε μεγάλες διακυμάνσεις στον ρυθμό αγώνα. Εκεί που έχανε δύο-δύο τις θέσεις, προσπαθούσε να ανακάμψει, χωρίς αποτέλεσμα όμως.
O Grosjean, από την τέταρτη θέση που είχε, ροκάνιζε συνεχώς τη διαφορά του από τη Force India του Di Resta. Όταν έφτασε πίσω του, δεν δυσκολεύτηκε να προσπεράσει και τελικά να ανεβεί στο τρίτο σκαλί του βάθρου.
Μέτρια εμφάνιση έκαναν οι Hamilton και Webber. Αν και στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα ήταν μέσα στην πρώτη δεκάδα, δεν είχαν την ταχύτητα να διεκδικήσουν κάτι καλύτερο. Η μεταξύ τους κόντρα στους τελευταίους γύρους είχε νικητή τον Βρετανό, δίνοντάς του την πέμπτη θέση, ενώ ο Αυστραλός, αντιμετωπίζοντας κάπως αδιάφορα τον αγώνα, έχασε τη θέση του και από τον Perez, τερματίζοντας έβδομος.
Η καρό σημαία του Vettel έδωσε στη Red Bull την 36η νίκη της σε 156 συμμετοχές στη Formula 1. Η διπλή παρουσία της Lotus στο βάθρο έδειξε ότι παραμένει μια εν δυνάμει διεκδικήτρια του τίτλου των κατασκευαστών. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Nissan Formula E Team ...

Η Nissan Formula E Team πηγαίνει στο Βερολίνο, αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 9ο και 10ο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2023/24, με τους Oliver Rowland και Sacha Fenestraz να είναι έτοιμοι για την μάχη. Έχοντας φιλοξενήσει περισσότερα E-Prix από οποιοδήποτε άλλο χώρο, το Tempelhof Airport Circuit μήκους 2,355 χιλιομέτρων αποτελεί ένα κομβικό σημείο στο ημερολόγιο της Formula E, καθώς προσφέρει μια ποικιλία διατάξεων. Η πίστα, στην οποία δεσπόζει ένα αεροσκάφος Douglas DC-3 στο εσωτερικό της στροφής 6, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για οδηγούς και ομάδες υποστήριξης, λόγω της λείας επιφάνειάς της, κάνοντας ακόμα πιο επιτακτική την προσπάθεια βέλτιστης διαχείρισης στην ενέργεια και τα ελαστικά. Τα προκριματικά ξεκινούν στις 11:20, ενώ οι αγώνες ξεκινούν στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

Αιμοληψία Α.Ο.Θ. ...

Το ΔΣ του ΑΟΘ ενημερώνει τα μέλη του ομίλου, ότι θα πραγματοποιηθεί η εξ αναβολής πρώτη οργανωμένη εθελοντική αιμοδοσία μας.  Σας υπενθυμίζουμε ότι έχει δημιουργηθεί ‘’σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών ΑΟΘ’’ και η αιμοληψία θα γίνει από συνεργείο του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, απέναντι  από τα γραφεία του ομίλου στην ΔΕΘ, στην αίθουσα ΚΥΤΤΑΡΟ, την Κυριακή 12 Μαϊου από ώρα 9:00-13:00. Όποια/ος επιθυμεί να συμβάλει σε αυτή την ύψιστη ανθρώπινη προσφορά παρακαλούμε να προσέλθει. (Για επιπλέον πληροφορίες - διευκρινίσεις τηλ 6937100013 Δημήτρης Κουμποτής.)