Στο τελικό στάδιο βρίσκεται ο σχεδιασμός του 12ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις που θα διεξαχθεί τον προσεχή Μάιο. Η πρόσφατη υπογραφή της συμφωνίας για το ασφαλιστήριο συμβόλαιο των αγώνων από την Ομοσπονδία εξάλειψε το πάγωμα των αγωνιστικών δραστηριοτήτων στη χώρα μας, και έδωσε το «πράσινο φως» για την έναρξη των αγώνων αυτοκινήτου, και φυσικά για το διεθνή μας αγώνα, ο οποίος εκτός από τα Ευρωπαϊκά Πρωταθλήματα Ιστορικών Αυτοκινήτων, προσμετρά και για τους εγχώριους τίτλους Sporting και Regularity.
Το 12ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, λοιπόν, σχεδιάστηκε με γνώμονα το θέμα για τους φίλους των αγώνων ράλλυ και τη διασκέδαση για τους συμμετέχοντες, τόσο της κατηγορία Regularity, όσο και της κατηγορίας Sporting.
Όπως είθισται η εορταστικού χαρακτήρα Τελετή Εκκίνησης θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 15 Μαΐου στους πρόποδες του Ιερού Βράχου της Ακρόπολης. Το επόμενο τριήμερο τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Regularity θα αγωνιστούν σε πανέμορφες διαδρομές της Στερεάς Ελλάδας, καλύπτοντας συνολικά περίπου 800 χλμ. που περιλαμβάνουν 18 Ειδικές Διαδρομές και πολλαπλές ενδιάμεσες χρονομετρήσεις, διανυκτερεύοντας για δύο ημέρες στην πανέμορφη Ιτέα, πριν επιστρέψουν και πάλι στην Αθήνα και την Ακρόπολη το Σάββατο 18 Μαΐου για την Τελετή Τερματισμού.
Μία ημέρα λιγότερη θα διαρκέσει ο αγώνας της Κατηγορίας Sporting, o οποίος θα περιλαμβάνει ένα Ασφάλτινο σκέλος (Παρασκευή 17/5) και ένα Χωμάτινο (το Σάββατο 18/5), και συνολικά 9 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 152 χλμ. (79 άσφαλτος και 73 χώμα).
Θυμίζουμε πως η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα, με την ευκαιρία του εορτασμού των 60ών γενεθλίων του Ράλλυ Ακρόπολις, αποφάσισε εκτός από την καθιερωμένη επίσημη Τελετή Εκκίνησης της Ακρόπολης, να διοργανώσει άλλες δυο στη Βερόνα της Ιταλίας και το Βουκουρέστι της Ρουμανίας, σύμφωνα με την παράδοση των αγώνων ράλλυ κατά τη δεκαετία του ’50.
Αξίζει τέλος να σημειωθεί πως ήδη ο πίνακας συμμετοχών εμπλουτίζεται με διάσημα πληρώματα από το εξωτερικό, που θα έλθουν στην Ελλάδα με σκοπό να διεκδικήσουν τη νίκη στον απαιτητικότερο αγώνα του είδους στην Ευρώπη, παρά το ότι απέχουμε αρκετά από την καταληκτική ημερομηνία της λήξης τους (29/4).