Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Alonso and Ferrari is Winners .....



Μια εύκολη νίκη, την πρώτη στη φετινή σεζόν, πήρε στην Κίνα ο Fernando Alonso με τη Ferrari. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε η Lotus του Kimi Raikkonen και τρίτος ο Lewis Hamilton με τη Mercedes. 
Ο Ισπανός, που ήταν ταχύτερος από όλους σε όλα τα τμήματα της πίστας, δεν δυσκολεύτηκε να πάρει την καρό σημαία. Οι μάχες που έγιναν για τις υπόλοιπες θέσεις στο βάθρο ήταν θεαματικές. 
Το Grand Prix της Κίνας εξελίχθηκε, όπως ήταν αναμενόμενο, σε αγώνα στρατηγικής αναφορικά με τη διαχείριση των ελαστικών. Τελικά, όσοι ξεκίνησαν με τη μαλακή γόμα –μεταξύ των οποίων και οι τρεις του βάθρου– και τερμάτισαν με τη μέση, έκαναν την καλύτερη επιλογή, όπως φάνηκε από το αποτέλεσμα.
Ο αγώνας ξεκίνησε με τις καλύτερες προοπτικές για τις Ferrari. O F. Alonso πέρασε δεύτερος και ο Felipe Massa πλασαρίστηκε στην τρίτη θέση. Ο Lewis Hamilton, στην κορυφή, προσπάθησε να αυξήσει τη διαφορά του προτού ενεργοποιηθεί το DRS και εν μέρει το κατάφερε, καθώς είχε 1,3 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Fernando Alonso.
Όμως ο καταιγιστικός ρυθμός των δύο Ferrari δεν άφηνε πολλά περιθώρια. Στον πέμπτο γύρο, στο τέλος της ευθείας εκκίνησης-τερματισμού οι δύο Ferrari πέρασαν τη Mercedes του κατόχου της pole position, L. Hamilton. Στο μεταξύ, στις πιο πίσω θέσεις γινόταν χαμός. Αρχικά, στον έβδομο γύρο ο Esteban Gutierez με Sauber χτύπησε τη Force India του Suttil. Οι δυο τους ήταν οι πρώτοι που εγκατέλειψαν τον αγώνα.
Ο Mark Webber, που ξεκίνησε από το pit lane, στον 13ο γύρο κατάφερε να ανεβεί στην 11η θέση έχοντας πίσω του τον Nico Rosberg. Ο Αυστραλός πιλότος της Red Bull έδειξε πως είχε βρει τον ρυθμό του και αναπλήρωνε το χαμένο έδαφος. Από την άλλη, ο περσινός νικητής του Grand Prix της Κίνας, N. Rosberg, έδειχνε ότι αντιμετωπίζει πρόβλημα με το μονοθέσιό του, αφού έχανε διαρκώς θέσεις.
Όμως ο Mark Webber συγκρούστηκε με την Toro Rosso του J. Vergne στην προσπάθειά του να την προσπεράσει. Τελικά εγκατέλειψε στον 17ο γύρο, χάνοντας μάλιστα εν κινήσει τον πίσω δεξιό τροχό του.
Στο μεταξύ, ο αγώνας εξελισσόταν σε δύο γκρουπ στρατηγικής. Σε αυτούς που ξεκίνησαν με τη μαλακή γόμα και μπήκαν νωρίς για αλλαγή, ρισκάροντας να βρεθούν μέσα σε κίνηση επιστρέφοντας στην πίστα, και σε αυτούς που ξεκίνησαν με τη μέση γόμα, ρισκάροντας υπέρμετρη φθορά στους τελευταίους γύρους.
Ο Sebastian Vettel μπήκε για αλλαγή ελαστικών στον 15ο γύρο. Μέχρι εκείνη τη στιγμή είχε μείνει στις πιο πίσω θέσεις δίνοντας μάχες με τον Jenson Button. Οι K. Raikkonen και S. Perez είχαν μια επαφή φρενάροντας στο τέλος της μεγάλης ευθείας, η οποία άφησε ως σημάδι ένα μεγάλο χτύπημα στο ρύγχος της Lotus. Αν και αυτό επηρέασε τη σταθερότητα του μονοθεσίου του, ο Φινλανδός δεν το έβαλε κάτω και πίεζε ασφυκτικά ανεβαίνοντας θέσεις.
Ο F. Alonso, που είχε μπει για δεύτερη φορά να αλλάξει ελαστικά, βρήκε μπροστά του τον J. Button και ξαναπέρασε στην κορυφή χωρίς δυσκολία. Ο Nico Rosberg εγκατέλειψε στον 23ο γύρο, πιθανότατα από πρόβλημα στην πίσω ανάρτηση, όπως δήλωσε ο ίδιος αργότερα.
Καθοριστικό σημείο του αγώνα ήταν ο 42ος γύρος, όταν ο F. Alonso, έχοντας αλλάξει ελαστικά, πέρασε με εντυπωσιακή ευκολία τον S. Vettel από την εσωτερική μέσα στη στροφή.
Οι K. Raikkonen και L. Hamilton, κινούμενοι στον ίδιο ρυθμό και με τη διαφορά τους να κυμαίνεται στο δευτερόλεπτο, έδωσαν αρκετές μάχες, με τον Βρετανό να πιέζει ασφυκτικά και τον Φινλανδό, παρά την πληγωμένη Lotus, να αμύνεται σθεναρά.
Ο S. Vettel, που επέλεξε να χρησιμοποιήσει τη μαλακή γόμα στο τέλος, ήξερε ότι δεν είχε ελπίδα να πλησιάσει τη Ferrari του Alonso. Όμως, με πολύ γρήγορα διαδοχικά περάσματα έφτασε σε απόσταση αναπνοής τον L. Hamilton. Οι δύο τελευταίοι γύροι εξελίχθηκαν σε μια εντυπωσιακή μάχη των δύο, με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή να διεκδικεί την τρίτη θέση στο βάθρο. Ωστόσο, ο Βρετανός πιλότος της Mercedes κατάφερε να μείνει μπροστά του, μόλις δύο δέκατα του δευτερολέπτου, ως την καρό σημαία.
Ο Felipe Massa κάνοντας ένα γύρο παραπάνω, προτού αλλάξει τη μαλακή γόμα, έμπλεξε σε κίνηση δίνοντας μάχη για αρκετούς γύρους με την Toro Rosso του Daniel Riccardo. Εκεί έχασε αρκετό χρόνο με αποτέλεσμα να τερματίσει στην έκτη θέση.
Καλό αγώνα έκανε ο Jenson Button και χάρη στη στρατηγική που ακολούθησε πήρε την πέμπτη θέση. H McLaren του Βρετανού, αν και βελτιωμένη, ήταν πιο αργή από τις Ferrari και τις Mercedes. 
Σημειώνεται ότι αρκετοί οδηγοί, μεταξύ των οποίων οι K. Raikkonen, S. Vettel και J. Button, είναι υπό εξέταση από τους αγωνοδίκες επειδή έκαναν παραβάσεις στη χρήση του DRS. Αυτό σημαίνει ότι μετά τις τελικές αποφάσεις ίσως υπάρξουν αλλαγές στην τελική κατάταξη.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024 ...

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου ετοιμάζεται να υποδεχθεί στις 2-3 Νοεμβρίου, αθλητές ομάδες και θεατές. Το σωματείο Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. προετοιμάζει, στην γνώριμη περιοχή της Αργολίδας και συγκεκριμένα, στην παλιά Ε.Ο. Κορίνθου – Τρίπολης, τον γνωστό "Κολοσούρτη" για την "Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024". Σκοπός του σωματείου, είναι σε λίγα χρόνια να γίνει ο συγκεκριμένος αγώνας κομμάτι του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αναβάσεων της FIA.  Γεγονός πολύ σημαντικό για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην χώρα μας.  Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου είναι από τις πιο δημοφιλείς στους Ελληνικούς αγώνες, και βρίσκεται σταθερά στο αγωνιστικό πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος αναβάσεων της χώρας μας τα τελευταία χρόνια. Μια αξιολάτρευτη διαδρομή τεχνική και απολαυστική, τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους θεατές.

3ο REGULARITY RALLY SPRINT ΚΡΩΠΙΑΣ ...

Η λέσχη CLASSIC MICROCARS CLUB διοργανώνει την ΚΥΡΙΑΚΗ 03 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 το 3ο REGULARITY RALLY - SPRINT ΚΡΩΠΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ. Η εκδήλωση θα λάβει μέρος στη διαδρομή περιοχή Άγιος Θωμάς, με ημερομηνία διεξαγωγής την 03/11/2024, μήκους 4.410 μέτρων περίπου ανά σκέλος με εκκίνηση τέρμα οδού Γ. Γιώργα. H συγκέντρωση των ιστορικών αυτοκινήτων θα γίνει την Κυριακή 03/11/2024 και ώρα 8:00-10:30 στο σημείο εκκίνησης τέρμα οδού Γ. Γιώργα Δήμου ΚΟΡΩΠΙΟΥ. Στις 11.00 θα δωθεί η εκκίνηση του 1ου ιστορικού αυτοκινήτου. Οι συμμετέχοντες θα διαγωνιστούν σε μία ανηφορική διαδρομή μήκους 4.410 μέτρων περίπου, την οποία θα εκτελέσουν δύο φορές (δύο σκέλη). Η εκδήλωση θα διαρκέσει περίπου 3 ώρες και στο τέλος θα γίνει η απονομή των επάθλων στους νικητές και η απονομή αναμνηστικών στους υπόλοιπους συμμετέχοντες σε χώρο που θα ανακοινωθεί. Σας καλούμε να παρακολουθήσετε το 3ο REGULARITY RALLY - SPRINT ΚΡΩΠΙΑΣ ως μία καλή ευκαιρία να έρθετε όλοι σε επαφή με τα ιστορικά αυτοκίνητα, και τα πληρώματ

Ενθαρρυντικά μηνύματα ...

Η γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού που λαμβάνει χώρα αυτές τις ημέρες στην Βαλένθια συνεχίζεται, με τους Έλληνες αθλητές να ρίχνονται στη μάχη με το χρόνο στις εκάστοτε κατηγορίες. Στην τρίτη διοργάνωση των FIA Motorsport Games λαμβάνουν μέρος συνολικά 9 αθλητές από τη χώρα μας, συμμετέχοντας σε 8 διαφορετικές κατηγορίες. Δυνατά ξεκίνησε ο Philippe Armand Καρράς , πετυχαίνοντας τον ταχύτερο χρόνο στα πρωινά ελεύθερα δοκιμαστικά στην κατηγορία Formula 4. Στη συνέχεια, στο δεύτερο γύρο των ελεύθερων δοκιμαστικών πέτυχε την τρίτη ταχύτερη επίδοση, οδηγώντας μία Tatuus F4-T421, με τον νεαρό οδηγό να αντιμετωπίζει με αισιοδοξία τη συνέχεια. Μια συνέχεια, η οποία περιλαμβάνει το Σάββατο 26 Οκτωβρίου δύο σειρές χρονομετρημένων δοκιμαστικών, οι οποίες θα καθορίσουν τη σειρά εκκίνησης για τον αγώνα της Κυριακής. Αγχωτική ήταν η ημέρα στην κατηγορία Esports GT για τον Μάνο Γεράρδη , ο οποίος κατάφερε να περάσει στα ημιτελικά! Αρχικά, έπειτα από σύγκρουση που είχε με αντιπάλους του, έμεινε πίσ