Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΛΙΩΡΗ .....



ΠΡΟΣ : ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΑΧΥΗΤΑΣ & ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
ΚΟΙΝ : ΕΘ.Ε.Α. / ΕΠ.Α.
                                                                                                                                      Αθήνα 11/1/2013

Κύριοι, υπάρχει έντονη φημολογία σε κύκλους αγωνιζομένων, ότι υπάρχει πρόθεση από μεριάς σας να μεταβληθούν οι Τεχνικοί Κανονισμοί που αφορούν τον περιοριστή (vedouri) στα αυτοκίνητα που συμμετάσχουν στα Πρωταθλήματα Ταχύτητας και Αναβάσεων. 
Να αναφέρω ακόμη, 
1. Καμιά ομολογκασιον δεν καθορίζει περιοριστή.
2. Την διάμετρο του περιοριστή την καθορίζει η εκάστοτε Εθνική Επιτροπή. Για παράδειγμα στην γειτονική Ιταλία  η κατηγορία Ν, για το 2013 στα Ραλλύ, θα συμμετάσχει με περιοριστή 36.
Θέλω στο σημεία αυτό να τονίσω ότι κάθε αγωνιζόμενος προετοιμάζει το αυτοκίνητο του –και δαπανά ένα μεγάλο χρηματικό ποσό εν μέσω κρίσης– με βάση τους ισχύοντες κάθε φορά κανονισμούς. Δεν νοείται λοιπόν σήμερα, μέσα Ιανουαρίου να μην έχουν καθοριστεί οι ακριβείς Τεχνικοί Κανονισμοί ή να μεταβάλλονται τελευταία στιγμή. Το προφανές θα ήταν οι Τεχνικοί Κανονισμοί να καθορίζονται με βάθος 2ετίας.
Εγώ για παράδειγμα έχω αγοράσει και προετοιμάσει το αυτοκίνητο μου, το 2012, με τεράστια οικονομική και ψυχική δαπάνη, έχω ήδη αναλυμένη υποχρέωση απέναντι στους χορηγούς μου για να συμμετάσχω στα δυο Πρωταθλήματα Αναβάσεων (στην κατηγορία Ε12) και Ταχύτητας (στην κατηγορία ΟΡΕΝ) με βάση τους κανονισμούς που ίσχυαν το 2012.
Για να γίνει ανταγωνιστικό το αυτοκίνητο μου με περιοριστή 34 θα ξανά δαπανήσω ένα μεγάλο χρηματικό ποσό για την βελτίωση του κινητήρα (πρόγραμμα, λύσιμο του κινητήρα κ.λπ.)και της μετάδοσης μου (μέσω νέων σχέσεων).
Η ομολογκασιον του αυτοκινήτου μου δεν αναφέρει πουθενά ότι πρέπει να χρησιμοποιώ περιοριστή τόσο σε Αναβάσεις όσο και Ταχύτητες. (Άρθρο 255 παράγραφος 5.1.8.3. περιορισμοί στα Ραλλύ του Kανονισμού J).
Εάν λοιπόν ακολουθήσουμε αυτήν την οδό, δηλαδή συμμετέχουν με προδιαγραφές Ραλλύ, θα πρέπει όλα τα αυτοκίνητα με υπερσυμπιεστή δικίνητα ή τετρακίνητα, των εν λόγο κατηγοριών να φορέσουν περιοριστή.
Ως εκ τούτου τα αυτοκίνητα προδιαγραφών B.T.C.C. FORD SIERRA RS 500, BMW M3 E30, BMW M3 E36 δεν δύναται να συμμετάσχουν, ούτε στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων ούτε στο Πρωτάθλημα Ταχύτητας.
Πιστεύω  ότι οι Κανονισμοί πρέπει να παραμείνουν ως έχουν.

Μετά τιμής 
Παναγιώτης Λιώρης

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Nissan Formula E Team ...

Η Nissan Formula E Team πηγαίνει στο Βερολίνο, αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 9ο και 10ο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2023/24, με τους Oliver Rowland και Sacha Fenestraz να είναι έτοιμοι για την μάχη. Έχοντας φιλοξενήσει περισσότερα E-Prix από οποιοδήποτε άλλο χώρο, το Tempelhof Airport Circuit μήκους 2,355 χιλιομέτρων αποτελεί ένα κομβικό σημείο στο ημερολόγιο της Formula E, καθώς προσφέρει μια ποικιλία διατάξεων. Η πίστα, στην οποία δεσπόζει ένα αεροσκάφος Douglas DC-3 στο εσωτερικό της στροφής 6, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για οδηγούς και ομάδες υποστήριξης, λόγω της λείας επιφάνειάς της, κάνοντας ακόμα πιο επιτακτική την προσπάθεια βέλτιστης διαχείρισης στην ενέργεια και τα ελαστικά. Τα προκριματικά ξεκινούν στις 11:20, ενώ οι αγώνες ξεκινούν στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

Αιμοληψία Α.Ο.Θ. ...

Το ΔΣ του ΑΟΘ ενημερώνει τα μέλη του ομίλου, ότι θα πραγματοποιηθεί η εξ αναβολής πρώτη οργανωμένη εθελοντική αιμοδοσία μας.  Σας υπενθυμίζουμε ότι έχει δημιουργηθεί ‘’σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών ΑΟΘ’’ και η αιμοληψία θα γίνει από συνεργείο του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, απέναντι  από τα γραφεία του ομίλου στην ΔΕΘ, στην αίθουσα ΚΥΤΤΑΡΟ, την Κυριακή 12 Μαϊου από ώρα 9:00-13:00. Όποια/ος επιθυμεί να συμβάλει σε αυτή την ύψιστη ανθρώπινη προσφορά παρακαλούμε να προσέλθει. (Για επιπλέον πληροφορίες - διευκρινίσεις τηλ 6937100013 Δημήτρης Κουμποτής.)