Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΛΙΩΡΗ .....



ΠΡΟΣ : ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΑΧΥΗΤΑΣ & ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
ΚΟΙΝ : ΕΘ.Ε.Α. / ΕΠ.Α.
                                                                                                                                      Αθήνα 11/1/2013

Κύριοι, υπάρχει έντονη φημολογία σε κύκλους αγωνιζομένων, ότι υπάρχει πρόθεση από μεριάς σας να μεταβληθούν οι Τεχνικοί Κανονισμοί που αφορούν τον περιοριστή (vedouri) στα αυτοκίνητα που συμμετάσχουν στα Πρωταθλήματα Ταχύτητας και Αναβάσεων. 
Να αναφέρω ακόμη, 
1. Καμιά ομολογκασιον δεν καθορίζει περιοριστή.
2. Την διάμετρο του περιοριστή την καθορίζει η εκάστοτε Εθνική Επιτροπή. Για παράδειγμα στην γειτονική Ιταλία  η κατηγορία Ν, για το 2013 στα Ραλλύ, θα συμμετάσχει με περιοριστή 36.
Θέλω στο σημεία αυτό να τονίσω ότι κάθε αγωνιζόμενος προετοιμάζει το αυτοκίνητο του –και δαπανά ένα μεγάλο χρηματικό ποσό εν μέσω κρίσης– με βάση τους ισχύοντες κάθε φορά κανονισμούς. Δεν νοείται λοιπόν σήμερα, μέσα Ιανουαρίου να μην έχουν καθοριστεί οι ακριβείς Τεχνικοί Κανονισμοί ή να μεταβάλλονται τελευταία στιγμή. Το προφανές θα ήταν οι Τεχνικοί Κανονισμοί να καθορίζονται με βάθος 2ετίας.
Εγώ για παράδειγμα έχω αγοράσει και προετοιμάσει το αυτοκίνητο μου, το 2012, με τεράστια οικονομική και ψυχική δαπάνη, έχω ήδη αναλυμένη υποχρέωση απέναντι στους χορηγούς μου για να συμμετάσχω στα δυο Πρωταθλήματα Αναβάσεων (στην κατηγορία Ε12) και Ταχύτητας (στην κατηγορία ΟΡΕΝ) με βάση τους κανονισμούς που ίσχυαν το 2012.
Για να γίνει ανταγωνιστικό το αυτοκίνητο μου με περιοριστή 34 θα ξανά δαπανήσω ένα μεγάλο χρηματικό ποσό για την βελτίωση του κινητήρα (πρόγραμμα, λύσιμο του κινητήρα κ.λπ.)και της μετάδοσης μου (μέσω νέων σχέσεων).
Η ομολογκασιον του αυτοκινήτου μου δεν αναφέρει πουθενά ότι πρέπει να χρησιμοποιώ περιοριστή τόσο σε Αναβάσεις όσο και Ταχύτητες. (Άρθρο 255 παράγραφος 5.1.8.3. περιορισμοί στα Ραλλύ του Kανονισμού J).
Εάν λοιπόν ακολουθήσουμε αυτήν την οδό, δηλαδή συμμετέχουν με προδιαγραφές Ραλλύ, θα πρέπει όλα τα αυτοκίνητα με υπερσυμπιεστή δικίνητα ή τετρακίνητα, των εν λόγο κατηγοριών να φορέσουν περιοριστή.
Ως εκ τούτου τα αυτοκίνητα προδιαγραφών B.T.C.C. FORD SIERRA RS 500, BMW M3 E30, BMW M3 E36 δεν δύναται να συμμετάσχουν, ούτε στο Πρωτάθλημα Αναβάσεων ούτε στο Πρωτάθλημα Ταχύτητας.
Πιστεύω  ότι οι Κανονισμοί πρέπει να παραμείνουν ως έχουν.

Μετά τιμής 
Παναγιώτης Λιώρης

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...