Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΝ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ?



Μία νίκη ακόμη νίκη την 76η στην καριέρα του και την έβδομη στο ράλλυ Μόντε Κάρλο πέτυχε ο Sebastien Loeb ! Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Sebastien Ogier στην πρώτη εμφάνιση της ομάδας και την τριάδα έκλεισε ο Dani Sordo. 
Έτσι τελείωσε ή καλύτερα τελείωσαν τον αγώνα οι οργανωτές. Οι δύο τελευταίες Ειδικές Διαδρομές ακυρώθηκαν για λόγους ασφαλείας αφού οι καιρικές συνθήκες έκαναν τη διαδρομή επικίνδυνη.
Η απότομη αλλαγή του καιρού, έφερε μία απότομη μετακίνηση των θεατών, έτσι δημιουργήθηκε ένα επιπλέον πρόβλημα στους δρόμους προς τις Ειδικές Διαδρομές 17 και 18 για τους αγωνιζόμενους.
Τα αποτελέσματα της 16ης Ειδικής Διαδρομής έκριναν τον αγώνα με τον Sebastien Loeb πρώτο και τον Sebastien Ogier δεύτερο. Ακολούθησαν οι Dani Sordo και Mikko Hirvonen. Για τους δύο πρώτους αυτή ήταν η κατάταξη, σε όλο τον αγώνα με τον πολυπρωταθλητή να ανεβάζει τη διαφορά πάνω από λεπτό. Μόλις ο S. Loeb μεγάλωσε τόσο τη διαφορά, ο S. Ogier άλλαξε το στόχο του. Είπε πως δεν υπήρχε καμία ανάγκη να προσπαθήσει να νικήσει τον πρώην του συναθλητή του, δεδομένου ότι δεν θα ήταν μια απειλή για τον τίτλο.


Βέβαια ο οδηγός της VW έκανε μία επίθεση στη δύσκολη Ειδική Διαδρομή της τελευταίας ημέρας και μείωσε τη διαφορά.Ο S.Ogier ήταν ο μόνος από την ομάδα της VW στον τερματισμό, με τον Team -mate του Jari-Matti Latvala να εγκαταλείπει από την έκτη θέση την τελευταία ημέρα.
Η Citroen είχε πολλούς λόγους να γιορτάσει: Ο D. Sordo τερμάτισε τρίτος και ο M. Hirvonen τέταρτος παρά την "άστατη" εμφάνιση.
Αυτός που αξίζει την προσοχή μας είναι ο Bryan Bouffier, με Citroen, από την πέμπτη θέση στο ντεμπούτο του με World Rally Car.
Το ράλλυ Μόντε Κάρλο ήταν αγώνας υπόσχεσης και απογοήτευσης για την M-Sport. Ο Μοναδικός που κράτησε τη σημαία της ψηλά ήταν ο Mads Ostberg στην έκτη θέση, αν και όλοι περίμεναν το κάτι παραπάνω από αυτόν. 
Ο Νορβηγός επέζησε, παρά τα προβλήματα με τα ηλεκτρικά στο αυτοκίνητο και τις ζημιές, από έξοδο το το Σάββατο για να ολοκληρώσει την πρώτη του συμμετοχή στο Μόντε.
Ο Evgeny Novikov πάλευε με τον Dani Sordo για μία θέση στο πόντιουμ. Όμως εγκατέλειψε πριν το ξεκίνημα του τελευταίου κομματιού της τελευταίας ημέρας όπως και team mate του Juho Hanninen.
Οι ατυχίες των άλλων οδηγών ανέβασαν τον Sepp Wiegand με Skoda, στην όγδοη θέση και την πρώτη της WRC2. Το ντεμπόυτο της κατηγορίας WRC3 είχε δύο συμμετέχοντες και έναν τερματισμό αυτό του "protege" της Citroen και της γαλλικής ομοσπονδίας αυτοκινήτου Sebastien Chardonnet.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

115 χρόνια Alfa Romeo ...

Στις 24 Ιουνίου 2025 η Alfa Romeo θα συμπληρώσει 115 χρόνια από την ίδρυσή της. Με αυτή την αφορμή παρουσιάζει ένα εορταστικό λογότυπο, ως φόρο τιμής σε μια βαθύπλουτη ιστορία που χαρακτηρίζεται από το πάθος, το στιλ και την αγωνιστική δραστηριότητα, αποδεδειγμένα συγκοινωνούν δοχείο με την κορυφαία τεχνολογία. Η διαγώνια ανάπτυξη του αριθμού 115 συμβολίζει το όραμα για εξέλιξη και καινοτομία, αμφότερες αναπόσπαστες αξίες του DNA της μάρκας. Πρωταγωνιστής ωστόσο είναι ο χαρακτήρας «5» που αγκαλιάζεται από το ιστορικό όσο και εμβληματικό Biscione, δημιουργώντας ξεκάθαρη αναφορά στο παρελθόν. Η παρουσίαση του νέου λογότυπου στα μέσα Απριλίου κάθε άλλο παρά τυχαία είναι. Για την ακρίβεια συμπίπτει με δύο ιδιαίτερα σημαντικά γεγονότα αναφορικά με τη σφυρηλάτηση του θρύλου της Alfa Romeo καθώς και των Alfisti, του πιο πιστού κοινού στη βιομηχανία αυτοκινήτου. Στις 12-13 Απριλίου του 1930, η Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport με πλήρωμα τους Tazio Nuvolari και Giovanni Battista Guidotti κατέκτη...

2ος Γύρος - Μέγαρα ...

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο δεύτερος αγώνας του AUTOVISION Hellenic Auto GP 2025, ο οποίος φιλοξενήθηκε στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων. Έντονος συναγωνισμός και πλούσιο θέαμα σε όλες τις κατηγορίες ενθουσίασαν όσους παρακολούθησαν από κοντά την αγωνιστική δράση. Η ημέρα άρχισε με το Regularity των ιστορικών αυτοκινήτων, πριν δοθεί η εκκίνηση για τους τέσσερις αγώνες των υπολοίπων κατηγοριών. Ιστορικά αυτοκίνητα, νοσταλγικές εικόνες Τα παλιά, ιστορικά μοντέλα γέμισαν την πίστα με ατμόσφαιρα μιας άλλης εποχής, κινούμενα στα αυστηρά πλαίσια των κανονισμών του Regularity. Νικητές της δοκιμασίας αναδείχθηκαν οι Ηλίας Λαλούσης - Κωνσταντίνος Κοτσίρης με Peugeot 306 GTI. Δεύτεροι κατετάγησαν οι Άκης Μερτινός - Γεράσιμος Κυπραίος με Peugeot 106 GTI, ενώ την τριάδα συμπλήρωσαν οι Ιωσήφ Λαγάκης - Νικήτας Τσαλίκης με Subaru Legacy. Κυριαρχία Mitsubishi με φόντο έναν γαλλικό εμφύλιο Στην Κατηγορία Ν, ο Ταξιάρχης Ασημακόπουλος (ΑΛΜΑ Τρίπολης) επικράτησε σχετικά εύκολα. Το Mitsubishi Lancer ...

9η Ανάβαση Βούλας «Νίκος Καλογεράς» ...

Η Ανάβαση Βούλας που θα κάνει ο ΣΙΣΑ το Σάββατο 26 Απριλίου είναι η αναβίωση της Ανάβασης Βούλας που γινόταν από το 1972 έως το 1977. Η οικιστική ανάπτυξη της περιοχής έφερε το τέλος της φημισμένης ανάβασης του Κρεμασμένου Λαγού ή κατ άλλους Κρεμαστού Λαγού, που πήρε το όνομα του από την ομώνυμη πλαγιά του Υμηττού που βρίσκεται πάνω από τη Βούλα και ατενίζει τον Σαρωνικό κόλπο. Το 2016 ο ΣΙΣΑ τόλμησε να αναβιώσει τον ¨Λαγό¨ σε μορφή αγώνων ακριβείας-regularity, όπου όμως δεν λείπει ούτε η σπιρτάδα, ούτε το θέαμα. Δεκτά είναι τα ιστορικά αυτοκίνητα άνω των 30 ετών, είτε αυτά είναι "αγωνιστικά" είτε αυτοκίνητα "βόλτας". Επίσης δεκτά είναι τα youngtimer 20-29 ετών, εκτός συναγωνισμού σε δική τους κατάταξη. Το Σάββατο 26 Απριλίου στις 4μμ θα αρχίσουν να συγκεντρώνονται στο Πανόραμα της Βούλας τα 90 ιστορικά αυτοκίνητα & youngtimer, που θα είναι επισκέψιμα από όποιον θέλει να τα δεί. Οι θεατές θα πρέπει να έχουν ανέβει στις φουρκέτες μέχρι τις 5μμ, όταν και θα ξεκι...