Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΜΕΡΟΣ 3ο .....



Νικητήριο ήταν και το δεύτερο πέρασμα των Ειδικών Διαδρομών στο ράλλυ του Μόντε Κάρλο για τον Sebastien Loeb. 
Ο 38χρονος, συνέχισε να μεγαλώνει τη διαφορά του από τον δεύτερο Sebastian Ogier, ενώ σταμάτησαν και οι "μάχες" για τις πιο πίσω θέσεις.  Βλέπετε ο αγώνας φτάνει στο τέλος του (πέντε Ειδικές Διαδρομές μένουν) και οι αγωνιζόμενοι έριξαν το ρυθμό τους.
Το οδόστρωμα ήταν στεγνό, με χιόνι ή και σε κάποια σημεία με μαύρο πάγο, έτσι ο S. Loeb εκίνησε την ημέρα πολύ προσεκτικά καθώς δεν ήθελε να ρισκάρει.
Στη δεύτερη θέση της γενικής συνεχίζει ήταν ο S. Ogier ο οποίος εντυπωσίασε στην πρώτη του εμφάνιση με το Polo WRC, αλλά όχι στη "μάχη" του με τον S.Loeb. Βέβαια η δεύτερη θέση του Γάλλου κάνει τον συναθλητή του, Jari Matti Latvala, να δείχνει λίγος. Όμως να μην ξεχνάμε πως και για τον Φιλανδό αυτή είναι η πρώτη φορά και βρίσκεται στην πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης.
Στα περάσματα τους οι δύο οδηγοί της VW ήταν πολύ θεαματικοί και άφηναν τα αυτοκίνητα να γλιστρήσουν στο χιόνι.
Αυτός που εντυπωσίασε ήταν ο Evgeny Novikov (M-Sport Ford) ο οποίος ανέβηκε στην τρίτη θέση της γενικής. Ο Ρώσος ήταν πολύ γρήγορος πίσω από το τιμόνι του Ford Fiesta RS και έδειξε ότι δε θα αφήσει εύκολα την τρίτη θέση στον Dani Sordo.
Ο Ισπανός είχε μια δύσκολη ημέρα. Στην τελευταία Ειδική Διαδρομή ξεκίνησε αντεπίθεση, ώστε να καλύψει τον χαμένο χρόνο αλλά δεν τα κατάφερε για μόλις 1,7”. 
Η τελευταία ημέρα του αγώνα θα είναι εξαιρετικά δύσκολη και για τους δύο λόγω των νυχτερινών διαδρομών.
Ο J. M. Latvala για μία ακόμα ημέρα δυσκολεύτηκε να συνηθίσει το Polo WRC με αποτέλεσμα να χάσει χρόνο. Ο Φιλανδός επωφελήθηκε από ένα λάθος του Mikko Hirvonen και πέρασε στην πέμπτη θέση της γενικής. 
Ο οδηγός της Citroen αντιμετώπισε πρόβλημα με τα φρένα του στην 13η Ειδική Διαδρομή όταν αυτά υπερθερμάνθηκαν.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

115 χρόνια Alfa Romeo ...

Στις 24 Ιουνίου 2025 η Alfa Romeo θα συμπληρώσει 115 χρόνια από την ίδρυσή της. Με αυτή την αφορμή παρουσιάζει ένα εορταστικό λογότυπο, ως φόρο τιμής σε μια βαθύπλουτη ιστορία που χαρακτηρίζεται από το πάθος, το στιλ και την αγωνιστική δραστηριότητα, αποδεδειγμένα συγκοινωνούν δοχείο με την κορυφαία τεχνολογία. Η διαγώνια ανάπτυξη του αριθμού 115 συμβολίζει το όραμα για εξέλιξη και καινοτομία, αμφότερες αναπόσπαστες αξίες του DNA της μάρκας. Πρωταγωνιστής ωστόσο είναι ο χαρακτήρας «5» που αγκαλιάζεται από το ιστορικό όσο και εμβληματικό Biscione, δημιουργώντας ξεκάθαρη αναφορά στο παρελθόν. Η παρουσίαση του νέου λογότυπου στα μέσα Απριλίου κάθε άλλο παρά τυχαία είναι. Για την ακρίβεια συμπίπτει με δύο ιδιαίτερα σημαντικά γεγονότα αναφορικά με τη σφυρηλάτηση του θρύλου της Alfa Romeo καθώς και των Alfisti, του πιο πιστού κοινού στη βιομηχανία αυτοκινήτου. Στις 12-13 Απριλίου του 1930, η Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport με πλήρωμα τους Tazio Nuvolari και Giovanni Battista Guidotti κατέκτη...

2ος Γύρος - Μέγαρα ...

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο δεύτερος αγώνας του AUTOVISION Hellenic Auto GP 2025, ο οποίος φιλοξενήθηκε στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων. Έντονος συναγωνισμός και πλούσιο θέαμα σε όλες τις κατηγορίες ενθουσίασαν όσους παρακολούθησαν από κοντά την αγωνιστική δράση. Η ημέρα άρχισε με το Regularity των ιστορικών αυτοκινήτων, πριν δοθεί η εκκίνηση για τους τέσσερις αγώνες των υπολοίπων κατηγοριών. Ιστορικά αυτοκίνητα, νοσταλγικές εικόνες Τα παλιά, ιστορικά μοντέλα γέμισαν την πίστα με ατμόσφαιρα μιας άλλης εποχής, κινούμενα στα αυστηρά πλαίσια των κανονισμών του Regularity. Νικητές της δοκιμασίας αναδείχθηκαν οι Ηλίας Λαλούσης - Κωνσταντίνος Κοτσίρης με Peugeot 306 GTI. Δεύτεροι κατετάγησαν οι Άκης Μερτινός - Γεράσιμος Κυπραίος με Peugeot 106 GTI, ενώ την τριάδα συμπλήρωσαν οι Ιωσήφ Λαγάκης - Νικήτας Τσαλίκης με Subaru Legacy. Κυριαρχία Mitsubishi με φόντο έναν γαλλικό εμφύλιο Στην Κατηγορία Ν, ο Ταξιάρχης Ασημακόπουλος (ΑΛΜΑ Τρίπολης) επικράτησε σχετικά εύκολα. Το Mitsubishi Lancer ...

9η Ανάβαση Βούλας «Νίκος Καλογεράς» ...

Η Ανάβαση Βούλας που θα κάνει ο ΣΙΣΑ το Σάββατο 26 Απριλίου είναι η αναβίωση της Ανάβασης Βούλας που γινόταν από το 1972 έως το 1977. Η οικιστική ανάπτυξη της περιοχής έφερε το τέλος της φημισμένης ανάβασης του Κρεμασμένου Λαγού ή κατ άλλους Κρεμαστού Λαγού, που πήρε το όνομα του από την ομώνυμη πλαγιά του Υμηττού που βρίσκεται πάνω από τη Βούλα και ατενίζει τον Σαρωνικό κόλπο. Το 2016 ο ΣΙΣΑ τόλμησε να αναβιώσει τον ¨Λαγό¨ σε μορφή αγώνων ακριβείας-regularity, όπου όμως δεν λείπει ούτε η σπιρτάδα, ούτε το θέαμα. Δεκτά είναι τα ιστορικά αυτοκίνητα άνω των 30 ετών, είτε αυτά είναι "αγωνιστικά" είτε αυτοκίνητα "βόλτας". Επίσης δεκτά είναι τα youngtimer 20-29 ετών, εκτός συναγωνισμού σε δική τους κατάταξη. Το Σάββατο 26 Απριλίου στις 4μμ θα αρχίσουν να συγκεντρώνονται στο Πανόραμα της Βούλας τα 90 ιστορικά αυτοκίνητα & youngtimer, που θα είναι επισκέψιμα από όποιον θέλει να τα δεί. Οι θεατές θα πρέπει να έχουν ανέβει στις φουρκέτες μέχρι τις 5μμ, όταν και θα ξεκι...