Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΠΙΣΤΟΛΗ Σ.Ο.Α.Α.



Προς : ΕΠΑ-ΕΘΕΑ,  Αρμόδιες επιτροπές

Κύριοι,
1.Σχετικά με την ανακοίνωση σας, για την εξωτερική εμφάνιση των αυτοκινήτων που εκδόθηκε την 4η Αυγούστου 2012 θέλουμε να παρατηρήσουμε τα εξής.
Όσον αφορά την αναγραφή της ομάδας αίματος δίπλα από τα ονόματα των συμμετεχόντων(πρακτική περασμένων δεκαετιών), σύμφωνα  με τις αναφορές συναθλητών μας ιατρών και με τα πρωτόκολλα και τις διαδικασίες αιμοληψίας και αιμοδοσίας επιβάλλεται η ταυτοποίηση της ομάδας αίματος στο νοσοκομείο ,αν δεν γίνει ταυτοποίηση χορηγείται ομάδα 0 που είναι συμβατή με όλες και δεν γίνεται αποδεκτό κανένα στοιχείο που τυχόν θα προσκομιστεί. γιατί η ευθύνη σε περίπτωση λάθους είναι τεράστια, άρα η σχετική αναγραφή είναι από άχρηστη έως επικίνδυνη.
Στο θέμα της φάσας του μπροστινού παρμπρίζ σύμφωνα με τον κανονισμό της  FIA  τα μόνα που αναγράφονται είναι τα εξής:


18.7 RESTRICTIONS ON ADVERTISING
18.7.1 Competitors are allowed to affix any kind of advertising to their cars, provided that:
- It does not interfere with the crew’s vision through the windows.
To διαφημιστικό αυτοκόλλητο να μην εμποδίζει την ορατότητα του οδηγού
18.9 WINDSCREEN ADVERTISING
An advertising space (10 cm high and the full width of the windscreen) will be reserved for the Promoter below the existing 10cm high reservation for Competitors at the top of the windscreen on condition that it complies with the national laws of the country of the event. The Promoter must firstly obtain the agreement of the competitors to use this advertising space.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΑΡΜΠΡΙΖ

Ένας διαφημιστικός χώρος (10 cm ύψος και όλο το πλάτος του παρμπρίζ) θα πρέπει να δεσμεύεται  για τον χορηγό του αγώνα κάτω από τον υπάρχοντα χώρο 10 εκ. που διατίθεται για τον αγωνιζόμενο στο πάνω μέρος του παρμπριζ.
Ο κανονισμός αυτός αφορά αυτοκίνητα Ράλλυ και μιλάει ρητά για διαφημιστικό χώρο και όχι για όλη την φάσα που χρησιμεύει σαν αλεξήλιο. Αντικαθιστώντας τα σκιάδια του αυτοκινήτου που αφαιρούνται με την τοποθέτηση του roll-cage.Η φάσα  είναι ελεύθερη ως προς την διάσταση της και καθορίζεται από το ύψος της θέσης οδήγησης ,το ύψος του οδηγού και το μέγεθος του  παρμπρίζ που σε πολλά αυτοκίνητα ανεβαίνει  στο μπροστινό μέρος της οροφής. Επειδή οι παράμετροι που καθορίζουν το μέγεθος της φάσας (αλεξηλίου) είναι πολλοί θεωρούμε ότι δεν μπορεί να καθοριστεί ένα συγκεκριμένο μέγεθος .π.χ. σε ένα Peugeot 206 με κάτω του μετρίου ύψους οδηγό, η φάσα 10 εκ. είναι άχρηστη. Σκεφθείτε τι θα αντιμετωπίσει ένα πλήρωμα και τι επιπτώσεις μπορεί να έχει, στην περίπτωση που θα βγει από μια στροφή μέσα σε δέντρα σε ένα κομμάτι της διαδρομής με τον ήλιο απέναντι !!! Εδώ λοιπόν η χρήση της φάσας λειτούργει σαν δευτερεύον μέσο ασφαλείας.

2. Γίναμε αποδέκτες πολλών παραπόνων  συναθλητών μας ,οι οποίοι δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο και δεν ενημερώνονται για τις διάφορες εγκυκλίους και αποφάσεις που δημοσιεύονται εκεί. Θεωρούμε  ότι η ενημέρωση πρέπει να γίνεται από αγώνα σε αγώνα όπως και η εφαρμογή την νέων κανονισμών ιδιαίτερα σε θέματα δευτερευούσης σημασίας και να μην εξαντλείται η αυστηρότητα στον πρώτο αγώνα μετά την κάθε ανακοίνωση.
                                                                                                                                      Το Δ.Σ.του Σ.Ο.Α.Α.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Ανάβαση Τσακώνας ...

Συνεπής στο ραντεβού της με το… θέαμα ήταν και φέτος η Ανάβαση Τσακώνας, η οποία την Κυριακή αποζημίωσε με τον καλύτερο τρόπο τους πολυάριθμους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού που παρακολούθησαν την μεγάλη διοργάνωση που προσμετρά στο Πανελλήνιο Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος. Η 4η Ανάβαση Τσακώνας πραγματοποιήθηκε με 37 συμμετοχές ενώ τα έργα βελτίωσης που είχαν γίνει στη διαδρομή το προηγούμενο διάστημα αλλά και ο καλός καιρός βοήθησαν τους οδηγούς να συνδυάσουν καλό χρόνο και θέαμα. Ο αγώνας έκλεισε με τα αυτοκίνητα drift που... έκαψαν αρκετό λάστιχο και έδωσαν την δική τους ξεχωριστή νότα στην διοργάνωση. Ο πρόεδρος της Αγωνιστικής Λέσχης Αυτοκινήτου Καλαμάτας Γιάννης Πολυχρονόπουλος και τα μέλη του Δ.Σ. της ΑΛΑΚ έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι τόσο από τον αριθμό των συμμετοχών όσο από το θέαμα και ανανέωσαν το ραντεβού τους με τον κόσμο για την επόμενη χρονιά και την 5η Ανάβαση Τσακώνας. Παράλληλα, η αναβάθμιση της διαδρομής και συνολικά της διοργάνωσης διατηρούν ζωντανό το

Μάχες μέχρι το τέλος ...

Η Λαμία φιλοξένησε το διήμερο 11 και 12 Μαΐου τον τρίτο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift, με τους συμμετέχοντες να χαρίζουν πλούσιο θέαμα στους φίλους του αθλήματος που επισκέφθηκαν την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας. Η ατελείωτη πλαγιολίσθηση και οι μάχες και στις τρεις κατηγορίες κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών μέχρι το τέλος. Διοργανωτής του αγώνα ήταν το Σωματείο Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.), σε συνδιοργάνωση με την ΠΕ Φθιώτιδος, τον μεγάλο οικοδεσπότη Δήμο Λαμιέων, αλλά και το Επιμελητήριο Φθιώτιδος. Την Κυριακή, το πρόγραμμα ξεκίνησε με τα ελεύθερα περάσματα στις κατηγορίες Drift 1, Drift 2 και Drift 3 και στη συνέχεια ακολούθησαν τα βαθμολογημένα περάσματα στην Drift 3, τα οποία καθόρισαν τα ζευγάρια της φάσης των 16. Η αγωνιστική δράση του διημέρου ολοκληρώθηκε με τις μάχες που ανέδειξαν τους νικητές του αγώνα. Στις μάχες των επιμέρους κατηγοριών, στην Drift 3, νικητής αναδείχθηκε ο 24χρονος Νίκος Κασάμπας (BMW 3 E36), έπειτα από συγκλονιστική μάχ