Προς : ΕΠΑ-ΕΘΕΑ, Αρμόδιες
επιτροπές
Κύριοι,
1.Σχετικά με την ανακοίνωση σας, για την εξωτερική
εμφάνιση των αυτοκινήτων που εκδόθηκε την 4η Αυγούστου 2012 θέλουμε να
παρατηρήσουμε τα εξής.
Όσον αφορά την αναγραφή της ομάδας αίματος δίπλα από τα
ονόματα των συμμετεχόντων(πρακτική περασμένων δεκαετιών), σύμφωνα με τις αναφορές συναθλητών μας ιατρών και με
τα πρωτόκολλα και τις διαδικασίες αιμοληψίας και αιμοδοσίας επιβάλλεται η
ταυτοποίηση της ομάδας αίματος στο νοσοκομείο ,αν δεν γίνει ταυτοποίηση
χορηγείται ομάδα 0 που είναι συμβατή με όλες και δεν γίνεται αποδεκτό κανένα
στοιχείο που τυχόν θα προσκομιστεί. γιατί η ευθύνη σε περίπτωση λάθους είναι
τεράστια, άρα η σχετική αναγραφή είναι από άχρηστη έως επικίνδυνη.
Στο θέμα της φάσας του μπροστινού παρμπρίζ σύμφωνα με τον
κανονισμό της FIA τα μόνα που αναγράφονται είναι τα εξής:
18.7
RESTRICTIONS ON ADVERTISING
18.7.1
Competitors are allowed to affix any kind of advertising to their cars,
provided that:
- It does
not interfere with the crew’s vision through the windows.
To
διαφημιστικό αυτοκόλλητο να μην εμποδίζει την ορατότητα του οδηγού
18.9
WINDSCREEN ADVERTISING
An
advertising space (10 cm high and the full width of the windscreen) will be
reserved for the Promoter below the existing 10cm high reservation for
Competitors at the top of the windscreen on condition that it complies with the
national laws of the country of the event. The Promoter must firstly obtain the
agreement of the competitors to use this advertising space.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΑΡΜΠΡΙΖ
Ένας διαφημιστικός χώρος (10 cm ύψος και όλο
το πλάτος του παρμπρίζ) θα πρέπει να δεσμεύεται
για τον χορηγό του αγώνα κάτω από τον υπάρχοντα χώρο 10 εκ. που
διατίθεται για τον αγωνιζόμενο στο πάνω μέρος του παρμπριζ.
Ο κανονισμός αυτός αφορά αυτοκίνητα Ράλλυ και μιλάει ρητά
για διαφημιστικό χώρο και όχι για όλη την φάσα που χρησιμεύει σαν αλεξήλιο.
Αντικαθιστώντας τα σκιάδια του αυτοκινήτου που αφαιρούνται με την τοποθέτηση
του roll-cage.Η φάσα είναι ελεύθερη ως προς την διάσταση της και
καθορίζεται από το ύψος της θέσης οδήγησης ,το ύψος του οδηγού και το μέγεθος
του παρμπρίζ που σε πολλά αυτοκίνητα
ανεβαίνει στο μπροστινό μέρος της
οροφής. Επειδή οι παράμετροι που καθορίζουν το μέγεθος της φάσας (αλεξηλίου)
είναι πολλοί θεωρούμε ότι δεν μπορεί να καθοριστεί ένα συγκεκριμένο μέγεθος
.π.χ. σε ένα Peugeot 206 με
κάτω του μετρίου ύψους οδηγό, η φάσα 10 εκ. είναι άχρηστη. Σκεφθείτε τι θα
αντιμετωπίσει ένα πλήρωμα και τι επιπτώσεις μπορεί να έχει, στην περίπτωση που
θα βγει από μια στροφή μέσα σε δέντρα σε ένα κομμάτι της διαδρομής με τον ήλιο
απέναντι !!! Εδώ λοιπόν η χρήση της φάσας λειτούργει σαν δευτερεύον μέσο
ασφαλείας.
2. Γίναμε αποδέκτες πολλών παραπόνων συναθλητών μας ,οι οποίοι δεν έχουν πρόσβαση
στο διαδίκτυο και δεν ενημερώνονται για τις διάφορες εγκυκλίους και αποφάσεις
που δημοσιεύονται εκεί. Θεωρούμε ότι η
ενημέρωση πρέπει να γίνεται από αγώνα σε αγώνα όπως και η εφαρμογή την νέων
κανονισμών ιδιαίτερα σε θέματα δευτερευούσης σημασίας και να μην εξαντλείται η
αυστηρότητα στον πρώτο αγώνα μετά την κάθε ανακοίνωση.
Το Δ.Σ.του Σ.Ο.Α.Α.