Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΠΙΣΤΟΛΗ Σ.Ο.Α.Α.



Προς : ΕΠΑ-ΕΘΕΑ,  Αρμόδιες επιτροπές

Κύριοι,
1.Σχετικά με την ανακοίνωση σας, για την εξωτερική εμφάνιση των αυτοκινήτων που εκδόθηκε την 4η Αυγούστου 2012 θέλουμε να παρατηρήσουμε τα εξής.
Όσον αφορά την αναγραφή της ομάδας αίματος δίπλα από τα ονόματα των συμμετεχόντων(πρακτική περασμένων δεκαετιών), σύμφωνα  με τις αναφορές συναθλητών μας ιατρών και με τα πρωτόκολλα και τις διαδικασίες αιμοληψίας και αιμοδοσίας επιβάλλεται η ταυτοποίηση της ομάδας αίματος στο νοσοκομείο ,αν δεν γίνει ταυτοποίηση χορηγείται ομάδα 0 που είναι συμβατή με όλες και δεν γίνεται αποδεκτό κανένα στοιχείο που τυχόν θα προσκομιστεί. γιατί η ευθύνη σε περίπτωση λάθους είναι τεράστια, άρα η σχετική αναγραφή είναι από άχρηστη έως επικίνδυνη.
Στο θέμα της φάσας του μπροστινού παρμπρίζ σύμφωνα με τον κανονισμό της  FIA  τα μόνα που αναγράφονται είναι τα εξής:


18.7 RESTRICTIONS ON ADVERTISING
18.7.1 Competitors are allowed to affix any kind of advertising to their cars, provided that:
- It does not interfere with the crew’s vision through the windows.
To διαφημιστικό αυτοκόλλητο να μην εμποδίζει την ορατότητα του οδηγού
18.9 WINDSCREEN ADVERTISING
An advertising space (10 cm high and the full width of the windscreen) will be reserved for the Promoter below the existing 10cm high reservation for Competitors at the top of the windscreen on condition that it complies with the national laws of the country of the event. The Promoter must firstly obtain the agreement of the competitors to use this advertising space.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΑΡΜΠΡΙΖ

Ένας διαφημιστικός χώρος (10 cm ύψος και όλο το πλάτος του παρμπρίζ) θα πρέπει να δεσμεύεται  για τον χορηγό του αγώνα κάτω από τον υπάρχοντα χώρο 10 εκ. που διατίθεται για τον αγωνιζόμενο στο πάνω μέρος του παρμπριζ.
Ο κανονισμός αυτός αφορά αυτοκίνητα Ράλλυ και μιλάει ρητά για διαφημιστικό χώρο και όχι για όλη την φάσα που χρησιμεύει σαν αλεξήλιο. Αντικαθιστώντας τα σκιάδια του αυτοκινήτου που αφαιρούνται με την τοποθέτηση του roll-cage.Η φάσα  είναι ελεύθερη ως προς την διάσταση της και καθορίζεται από το ύψος της θέσης οδήγησης ,το ύψος του οδηγού και το μέγεθος του  παρμπρίζ που σε πολλά αυτοκίνητα ανεβαίνει  στο μπροστινό μέρος της οροφής. Επειδή οι παράμετροι που καθορίζουν το μέγεθος της φάσας (αλεξηλίου) είναι πολλοί θεωρούμε ότι δεν μπορεί να καθοριστεί ένα συγκεκριμένο μέγεθος .π.χ. σε ένα Peugeot 206 με κάτω του μετρίου ύψους οδηγό, η φάσα 10 εκ. είναι άχρηστη. Σκεφθείτε τι θα αντιμετωπίσει ένα πλήρωμα και τι επιπτώσεις μπορεί να έχει, στην περίπτωση που θα βγει από μια στροφή μέσα σε δέντρα σε ένα κομμάτι της διαδρομής με τον ήλιο απέναντι !!! Εδώ λοιπόν η χρήση της φάσας λειτούργει σαν δευτερεύον μέσο ασφαλείας.

2. Γίναμε αποδέκτες πολλών παραπόνων  συναθλητών μας ,οι οποίοι δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο και δεν ενημερώνονται για τις διάφορες εγκυκλίους και αποφάσεις που δημοσιεύονται εκεί. Θεωρούμε  ότι η ενημέρωση πρέπει να γίνεται από αγώνα σε αγώνα όπως και η εφαρμογή την νέων κανονισμών ιδιαίτερα σε θέματα δευτερευούσης σημασίας και να μην εξαντλείται η αυστηρότητα στον πρώτο αγώνα μετά την κάθε ανακοίνωση.
                                                                                                                                      Το Δ.Σ.του Σ.Ο.Α.Α.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μυστήριο ...

5 Βασικές Αρχές : Συμμετέχεις μόνο αν δεχτείς πρόσκληση... Αν αποδεχτείς την πρόσκληση έχεις δικαίωμα να προσκαλέσεις ακόμη ένα πλήρωμα... Ο προορισμός είναι άγνωστος όπως η αφετηρία και η διαδρομή... Οχήματα αυστηρά ως το 1981... ….χαμόγελο υποχρεωτικό! Λεπτομέρειες; ΕΔΩ!

Πίτα του alfaclub.gr ....

Ο "ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ALFA ROMEO" το Σάββατο 22 Φεβρουαρίου2025 θα κάνει την κοπή πίτας στο εντευκτήριό μας. Ώρα προσέλευσης 19:00 .

Ευχαριστίες Ο.Μ.Α.Ε. ...

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (Ο.Μ.Α.Ε.) εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες προς τον Υπουργό Αθλητισμού κ. Ιωάννη Βρούτση για την κατανόηση των χρόνιων ζητημάτων που αφορούν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στη χώρα μας. Με ιδιαίτερη ικανοποίηση αναγνωρίζουμε τη διάθεση του κ. Υπουργού να ακούσει, να κατανοήσει και να αποδεχθεί τις ιδιαίτερες ανάγκες και απαιτήσεις του αθλήματός μας. Η ενδελεχής συζήτηση και η εποικοδομητική ανταλλαγή απόψεων που πραγματοποιήθηκε μέσα από πολύωρες συναντήσεις, κατέληξε σε ουσιαστικές ρυθμίσεις που συμβάλλουν στην ανάπτυξη και εύρυθμη λειτουργία του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η παρέμβασή του οδήγησε στις εξής σημαντικές ρυθμίσεις: Τη διευθέτηση του ζητήματος της συμμετοχής αλλοδαπών αθλητών στις εγχώριες διοργανώσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, εξασφαλίζοντας τη δυνατότητα διεθνούς ανταγωνισμού και ενίσχυσης του αθλήματος. Την εξαίρεση των κριτών από τις γενικές εξαιρέσεις που ισχύουν για ...