Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

G.P. Hungaroring - Νικητής ο Lewis Hamilton !



Tη δεύτερη νίκη του για το 2012 πέτυχε στην πίστα του Hungaroring, ο Lewis Hamilton. Ο πιλότος της McLaren Mercedes ξεκίνησε από την pole position και τερμάτησε πρώτος. Τη δεύτερη και τρίτη θέση του podium στην Ουγγαρία κέρδισαν οι οδηγοί της Lotus - Renault Kimi Raikkonen και Romain Grosjean.
Παρά την προσπάθειά του να κρατήσει σε καλή κατάσταση τα ελαστικά του ο Βρετανός, δεν δίστασε να πιέσει και να αντιμετωπίσει τις επιθέσεις των δύο οδηγών της Lotus - Renault. Από το Grand Prix της Ουγγαρίας ευχαριστημένος έφυγε ο F. Alonso αφού τερμάτισε 5ος.
Όλα έδειχναν ότι ο Lewis Hamilton ήταν το φαβορί για τη νίκη στο Grand Prix της Ουγγαρίας στην πίστα του Hungaroring. Η επικράτηση στις ελεύθερες και κατατακτήριες δοκιμές ήταν ο οιωνός, ο οποίος επιβεβαιώθηκε, στον αγώνα με τον οδηγό της McLarenMercedes να παίρνει τελικά τη νίκη.
Ο L. Hamilton έπρεπε να αντιμετωπίσει έναν πολύ καλό Kimi Raikkonen, ο οποίος διεκδίκησε στα ίσια τη νίκη. Τη σπουδαία εμφάνιση της LotusRenault συμπλήρωσε ο Romain Grosjean με την 3η θέση.
Ακολούθησαν οι Sebastian Vettel, Fernando Alonso, Jenson Button, Bruno Senna, Mark Webber, Felipe Massa και Nico Rosberg.
Στην εκκίνηση η Mercedes AMG GP του Michael Schumacher δεν ξεκίνησε και οι υπόλοιποι οδηγοί επανέλαβαν τη διαδικασία της εκκίνησης. Έτσι ο Γερμανός εκκίνησε από το pit lane. Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Lewis Hamilton ξεκίνησε πολύ καλά και έστριψε πρώτος χωρίς πρόβλημα στην πρώτη στροφή.
Πιο πίσω ο Sebastian Vettel επιτέθηκε στον Romain Grosjean αλλά ο Γάλλος της Lotus κατάφερε να διατηρήσει τη 2η θέση. Ο S. Vettel αμέσως μετά είδε και τον Jenson Button να τον προσπερνά και να τον ρίχνει στην 4η θέση.
Ο Fernando Alonso έκανε άλλη μία από τις καλές του εκκινήσεις και έφτασε
5η θέση. Πολύ καλή εκκίνηση έκανε και ο Mark Webber, ο οποίος από 11ος έφτασε στην 7ος και μάλιστα με τη μεσαία γόμα των ελαστικών, σε αντίθεση με τους υπόλοιπους που “φορούσαν” τη μαλακή
Ο Jenson Button ήταν ο πρώτος από τους πρωτοπόρους που μπήκε στα pit, στο 17ο γύρο, για να αλλάξει τα μαλακά ελαστικά του με ένα σετ μεσαία. Κερδισμένος από τα πρώτα pit stop ήταν ο Kimi Raikkonen, ο οποίος βρέθηκε μπροστά από τον F.Alonso ενώ οι άλλες θέσεις δεν άλλαξαν, με τον L. Hamilton να διατηρεί την πρωτοπορία.
Ο Jenson Button εκείνος που ξεκίνησε τον κύκλο και των δεύτερων pit stop, μπαίνοντας στον 35ο γύρο για να αλλάξει τη μεσαία γόμα με τη μαλακή. Την καλύτερη κίνηση του αγώνα όμως έκανε ο Kimi Raikkonen.
Ο Φινλανδός έκανε ένα πολύ γρήγορο 2ο stint με τη μαλακή γόμα της Pirelli και όταν μπήκε στα pits στον 45ο γύρο φάνηκε ότι είχε κερδίσει θέσεις.
Όταν επέστρεψε στην πίστα, πέρασε εμπρός από τον Romain Grosjean και άρχισε να πιέζει τον Lewis Hamilton και τη νίκη.
Παρά τις προσπάθειες του ως τους τελευταίους γύρους ο Κ. Raikkonen δεν κατάφερε να προσπεράσει τον Lewis Hamilton και ο Βρετανός κέρδισε το Grand Prix της Ουγγαρίας .
H υπεροχή της Αγγλικής ομάδας ήταν τέτοια, που μας βάζει σε σκέψεις μήπως από εδώ και μετά ξεκινήσει μονόλογος της McLaren - Mercedes ως το τέλος της σεζόν.
Η Formula 1 ξεκινά τις καλοκαιρινές τις διακοπές και ο επόμενος αγώνας είναι το Grand Prix στο Βέλγιο στην πίστα του SpaFrancorchamps το 3ήμερο 31/8-2/9.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο