Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ισπανός Οδηγός - Ιταλικό Αυτοκίνητο - Έλληνας Σχεδιαστής .....



Ο οδηγός της Ferrari και δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής F. Alonso άφησε πίσω του τον Sebastian Vettel, ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Jenson Button .
Μετά το αποτέλεσμα αυτό, F. Alonso, ο οποίος έχει κερδίσει τους αγώνες της Μαλαισίας και Ευρώπης, παρέμεινε στην κορυφή του παγκόσμιου πρωταθλήματος των οδηγών με 154 βαθμούς.
Θέατρο ή αγνά αισθήματα; Πίσω από τον πολύ καλό οδηγό Fernando Alonso κρύβεται ένας αγνός Ferraristi ή μία πολύ καλή ομάδα "PR" η οποία σχεδιάζει κάθε του κίνηση και μεθοδεύει ακόμη και τα Tweet του;
Ότι και αν υπάρχει πίσω από τον πολύ καλό οδηγό, ο F.Alonso με τη νίκη του στη Γερμανία και τις πολιτικοποιημένες δηλώσεις του έχει φέρει ξανά τη Ferrari στο προσκήνιο και τη F1 στην επικαιρότητα.
Μετά το Hockenheim ακόμη και αυτοί που δεν ασχολούνται με τον μικρόκοσμο της Formula 1 ζητούν να μάθουν για τον Ισπανό, που είπε πως:
"Δεν καταλαβαίνω την πολιτική, αλλά γνωρίζω πως η κατάσταση στην Ισπανία είναι δύσκολη αυτή τη στιγμή και εγώ κέρδισα με ένα Ιταλικό αυτοκίνητο το οποίο σχεδίασε Έλληνας."
Ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής έκανε ιδανικό αγώνα και πέτυχε, την 30ή νίκη της καριέρας του και η 3η για φέτος την οποία στόλισε με λίγη πολιτική.
Ο Sebastian Vettel απλά τερμάτισε 2ος. Ο Jenson Button επέστρεψε στο podium τερματίζοντας στην 3η θέση, έχοντας ξεκινήσει από την 7η.
Ακολούθησαν οι Kimi Raikkonen, Kamui Kobayashi, Sergio Perez, Michael Schumacher, Mark Webber, Nico Hulkenberg και Nico Rosberg.
Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Fernando Alonso έκανε την καλύτερη εκκίνηση. Πίσω του οι S.Vettel και M. Schumacher έδωσαν μάχη για τη 2η θέση.
Ο Nico Hulkenberg κρατήθηκε στην 4η θέση ενώ ο Lewis Hamilton έκανε σχετικά καλή εκκίνηση και πέρασε στην 5η. Πιο πίσω οι F. Massa, B. Senna και R. Grosjean είχαν επαφές και αναγκάστηκαν να μπουν στα pits για αλλαγές αεροδυναμικών βοηθημάτων και ελαστικών.
Οι επαφές των μονοθεσίων άφησαν πολλά θραύσματα στην πρώτη στροφή της πίστας και το μεγάλο θύμα τους ήταν ο Lewis Hamilton, ο οποίος στο 2ο γύρο είδε το πίσω αριστερά ελαστικό του να καταστρέφετε και αναγκάστηκε να μπει στα pits για αλλαγή, χάνοντας πολλές θέσεις.
Αντίθετα, στους πρώτους γύρους πολύ γρήγορος ήταν ο Jenson Button, αλλά και ο Nico Rosberg, ο οποίος από την 21η θέση ανέβηκε στην 12η .
Στο 12ο γύρο άρχισαν τα pit stop με τον Kimi Raikkonen να κάνει την αρχή και να βάζει άλλο ένα σετ της μαλακής γόμας.
Μετά τα πρώτα pit stop η σειρά των πρώτων δεν άλλαξε, με τον F. Alonso να προηγείται του S. Vettel και τον J. Button
Στη "μάχη" των δύο πρώτων εμφανίστηκε και ένας ασυνήθιστος παράγοντας. Όταν oι F. Alonso και S. Vettel έριξαν γύρο στον L. Hamilton, ο Βρετανός αμέσως μετά επιτέθηκε και πέρασε ξανά τον S. Vettel, βοηθώντας έτσι τον Ισπανό της Ferrari. Βέβαια προκάλεσε την οργή του Γερμανού της Red Bull αλλά…
Τα 2α pit stop ξεκίνησαν στον 41ο γύρο με τον Jenson Button. Στον επόμενο γύρο μπήκαν μαζί στα pits οι F. Alonso και S. Vettel για να επιστρέψουν στην πίστα την ώρα που έφτανε στην έξοδο του pit lane ο Jenson Button.
Ο F. Alonso βγήκε μπροστά από τον Βρετανό της McLaren, ο S. Vettel όμως βγήκε δίπλα του. O J. Button τον προσπέρασε, για να τον ρίξει στην 3ο.
Στον 58ο γύρο εγκατέλειψε τον αγώνα ο Lewis Hamilton, ο οποίος δεν μπόρεσε να χαρεί τον 100ό του αγώνα στη Formula 1.
Στους τελευταίους γύρους η αγωνία για τις τρεις πρώτες θέσεις κορυφώθηκε. Ο Ισπανός τελικά δεν κινδύνευσε στο τέλος πήρε την 3η νίκη της σεζόν.
Οι Sebastian Vettel και Jesnon Button έδωσαν τη μάχη τους. Τελικά ο S. Vettel με μια αποφασιστική κίνηση δύο γύρους πριν από το τέλος πήρε την 2η θέση, αφήνοντας τον Button στο 3ο σκαλί του podium.
O S. Vettel πάντως χρησιμοποίησε και το ασφαλτοστρωμένο κομμάτι εκτός πίστας για να ολοκληρώσει την προσπέραση. Η κίνησή του αυτή όμως κρίθηκε παράνομη από τους αγωνοδίκες που εξέτασαν το περαστικό μετά το πέρας του αγώνα και του έδωσαν ποινή 20 δευτερολέπτων στον τελικό του χρόνο.
Επόμενος αγώνας είναι το Grand Prix Ουγγαρίας στην πίστα Hungaroring, στις 27-29 Ιουλίου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι