Ο οδηγός της Ferrari και
δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής F. Alonso άφησε πίσω του
τον Sebastian Vettel, ενώ την πρώτη
τριάδα συμπλήρωσε ο Jenson Button .
Μετά το αποτέλεσμα αυτό, F. Alonso, ο
οποίος έχει κερδίσει τους αγώνες της Μαλαισίας και Ευρώπης, παρέμεινε στην
κορυφή του παγκόσμιου πρωταθλήματος των οδηγών με 154 βαθμούς.
Θέατρο ή αγνά αισθήματα; Πίσω από τον πολύ καλό οδηγό Fernando Alonso κρύβεται ένας
αγνός Ferraristi ή μία
πολύ καλή ομάδα "PR"
η οποία σχεδιάζει κάθε του κίνηση και μεθοδεύει ακόμη και τα Tweet του;
Ότι και αν υπάρχει πίσω από τον πολύ καλό οδηγό, ο F.Alonso με τη νίκη του
στη Γερμανία και τις πολιτικοποιημένες δηλώσεις του έχει φέρει ξανά τη Ferrari στο προσκήνιο
και τη F1 στην
επικαιρότητα.
Μετά το Hockenheim ακόμη
και αυτοί που δεν ασχολούνται με τον μικρόκοσμο της Formula 1 ζητούν να
μάθουν για τον Ισπανό, που είπε πως:
"Δεν καταλαβαίνω την πολιτική, αλλά γνωρίζω πως η
κατάσταση στην Ισπανία είναι δύσκολη αυτή τη στιγμή και εγώ κέρδισα με ένα
Ιταλικό αυτοκίνητο το οποίο σχεδίασε Έλληνας."
Ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής έκανε ιδανικό αγώνα
και πέτυχε, την 30ή νίκη της καριέρας του και η 3η για φέτος την οποία στόλισε
με λίγη πολιτική.
Ο Sebastian
Vettel απλά τερμάτισε 2ος. Ο Jenson Button επέστρεψε στο
podium
τερματίζοντας στην 3η θέση, έχοντας ξεκινήσει από την 7η.
Ακολούθησαν οι Kimi Raikkonen, Kamui Kobayashi, Sergio Perez, Michael Schumacher, Mark Webber, Nico Hulkenberg και Nico Rosberg.
Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Fernando Alonso έκανε την
καλύτερη εκκίνηση. Πίσω του οι S.Vettel και M. Schumacher έδωσαν μάχη
για τη 2η θέση.
Ο Nico Hulkenberg κρατήθηκε στην
4η θέση ενώ ο Lewis Hamilton έκανε σχετικά
καλή εκκίνηση και πέρασε στην 5η. Πιο πίσω οι F. Massa, B. Senna και R. Grosjean είχαν επαφές
και αναγκάστηκαν να μπουν στα pits για
αλλαγές αεροδυναμικών βοηθημάτων και ελαστικών.
Οι επαφές των μονοθεσίων άφησαν πολλά θραύσματα στην
πρώτη στροφή της πίστας και το μεγάλο θύμα τους ήταν ο Lewis Hamilton, ο οποίος στο 2ο γύρο είδε το πίσω αριστερά ελαστικό του
να καταστρέφετε και αναγκάστηκε να μπει στα pits για αλλαγή, χάνοντας πολλές θέσεις.
Αντίθετα, στους πρώτους γύρους πολύ γρήγορος ήταν ο Jenson Button, αλλά και ο Nico Rosberg, ο
οποίος από την 21η θέση ανέβηκε στην 12η .
Στο 12ο γύρο άρχισαν τα pit stop με τον
Kimi Raikkonen να κάνει την αρχή
και να βάζει άλλο ένα σετ της μαλακής γόμας.
Μετά τα πρώτα pit stop η σειρά των
πρώτων δεν άλλαξε, με τον F. Alonso να προηγείται
του S. Vettel και τον J. Button
Στη "μάχη" των δύο πρώτων εμφανίστηκε και ένας
ασυνήθιστος παράγοντας. Όταν oι F. Alonso και S. Vettel έριξαν γύρο
στον L. Hamilton, ο Βρετανός
αμέσως μετά επιτέθηκε και πέρασε ξανά τον S. Vettel, βοηθώντας
έτσι τον Ισπανό της Ferrari.
Βέβαια προκάλεσε την οργή του Γερμανού της Red Bull αλλά…
Τα 2α pit stop ξεκίνησαν στον
41ο γύρο με τον Jenson Button. Στον επόμενο
γύρο μπήκαν μαζί στα pits οι F. Alonso και S. Vettel για να
επιστρέψουν στην πίστα την ώρα που έφτανε στην έξοδο του pit lane ο Jenson Button.
Ο F. Alonso βγήκε μπροστά
από τον Βρετανό της McLaren, ο S. Vettel όμως βγήκε
δίπλα του. O J. Button τον
προσπέρασε, για να τον ρίξει στην 3ο.
Στον 58ο γύρο εγκατέλειψε τον αγώνα ο Lewis Hamilton, ο οποίος δεν μπόρεσε να χαρεί τον 100ό του αγώνα στη Formula 1.
Στους τελευταίους γύρους η αγωνία για τις τρεις πρώτες
θέσεις κορυφώθηκε. Ο Ισπανός τελικά δεν κινδύνευσε στο τέλος πήρε την 3η νίκη
της σεζόν.
Οι Sebastian Vettel και Jesnon Button έδωσαν τη μάχη τους. Τελικά ο S. Vettel με μια
αποφασιστική κίνηση δύο γύρους πριν από το τέλος πήρε την 2η θέση, αφήνοντας
τον Button στο 3ο
σκαλί του podium.
O S. Vettel πάντως
χρησιμοποίησε και το ασφαλτοστρωμένο κομμάτι εκτός πίστας για να ολοκληρώσει
την προσπέραση. Η κίνησή του αυτή όμως κρίθηκε παράνομη από τους αγωνοδίκες που
εξέτασαν το περαστικό μετά το πέρας του αγώνα και του έδωσαν ποινή 20
δευτερολέπτων στον τελικό του χρόνο.
Επόμενος αγώνας είναι το Grand Prix
Ουγγαρίας στην πίστα Hungaroring, στις
27-29 Ιουλίου.