Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ισπανός Οδηγός - Ιταλικό Αυτοκίνητο - Έλληνας Σχεδιαστής .....



Ο οδηγός της Ferrari και δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής F. Alonso άφησε πίσω του τον Sebastian Vettel, ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Jenson Button .
Μετά το αποτέλεσμα αυτό, F. Alonso, ο οποίος έχει κερδίσει τους αγώνες της Μαλαισίας και Ευρώπης, παρέμεινε στην κορυφή του παγκόσμιου πρωταθλήματος των οδηγών με 154 βαθμούς.
Θέατρο ή αγνά αισθήματα; Πίσω από τον πολύ καλό οδηγό Fernando Alonso κρύβεται ένας αγνός Ferraristi ή μία πολύ καλή ομάδα "PR" η οποία σχεδιάζει κάθε του κίνηση και μεθοδεύει ακόμη και τα Tweet του;
Ότι και αν υπάρχει πίσω από τον πολύ καλό οδηγό, ο F.Alonso με τη νίκη του στη Γερμανία και τις πολιτικοποιημένες δηλώσεις του έχει φέρει ξανά τη Ferrari στο προσκήνιο και τη F1 στην επικαιρότητα.
Μετά το Hockenheim ακόμη και αυτοί που δεν ασχολούνται με τον μικρόκοσμο της Formula 1 ζητούν να μάθουν για τον Ισπανό, που είπε πως:
"Δεν καταλαβαίνω την πολιτική, αλλά γνωρίζω πως η κατάσταση στην Ισπανία είναι δύσκολη αυτή τη στιγμή και εγώ κέρδισα με ένα Ιταλικό αυτοκίνητο το οποίο σχεδίασε Έλληνας."
Ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής έκανε ιδανικό αγώνα και πέτυχε, την 30ή νίκη της καριέρας του και η 3η για φέτος την οποία στόλισε με λίγη πολιτική.
Ο Sebastian Vettel απλά τερμάτισε 2ος. Ο Jenson Button επέστρεψε στο podium τερματίζοντας στην 3η θέση, έχοντας ξεκινήσει από την 7η.
Ακολούθησαν οι Kimi Raikkonen, Kamui Kobayashi, Sergio Perez, Michael Schumacher, Mark Webber, Nico Hulkenberg και Nico Rosberg.
Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Fernando Alonso έκανε την καλύτερη εκκίνηση. Πίσω του οι S.Vettel και M. Schumacher έδωσαν μάχη για τη 2η θέση.
Ο Nico Hulkenberg κρατήθηκε στην 4η θέση ενώ ο Lewis Hamilton έκανε σχετικά καλή εκκίνηση και πέρασε στην 5η. Πιο πίσω οι F. Massa, B. Senna και R. Grosjean είχαν επαφές και αναγκάστηκαν να μπουν στα pits για αλλαγές αεροδυναμικών βοηθημάτων και ελαστικών.
Οι επαφές των μονοθεσίων άφησαν πολλά θραύσματα στην πρώτη στροφή της πίστας και το μεγάλο θύμα τους ήταν ο Lewis Hamilton, ο οποίος στο 2ο γύρο είδε το πίσω αριστερά ελαστικό του να καταστρέφετε και αναγκάστηκε να μπει στα pits για αλλαγή, χάνοντας πολλές θέσεις.
Αντίθετα, στους πρώτους γύρους πολύ γρήγορος ήταν ο Jenson Button, αλλά και ο Nico Rosberg, ο οποίος από την 21η θέση ανέβηκε στην 12η .
Στο 12ο γύρο άρχισαν τα pit stop με τον Kimi Raikkonen να κάνει την αρχή και να βάζει άλλο ένα σετ της μαλακής γόμας.
Μετά τα πρώτα pit stop η σειρά των πρώτων δεν άλλαξε, με τον F. Alonso να προηγείται του S. Vettel και τον J. Button
Στη "μάχη" των δύο πρώτων εμφανίστηκε και ένας ασυνήθιστος παράγοντας. Όταν oι F. Alonso και S. Vettel έριξαν γύρο στον L. Hamilton, ο Βρετανός αμέσως μετά επιτέθηκε και πέρασε ξανά τον S. Vettel, βοηθώντας έτσι τον Ισπανό της Ferrari. Βέβαια προκάλεσε την οργή του Γερμανού της Red Bull αλλά…
Τα 2α pit stop ξεκίνησαν στον 41ο γύρο με τον Jenson Button. Στον επόμενο γύρο μπήκαν μαζί στα pits οι F. Alonso και S. Vettel για να επιστρέψουν στην πίστα την ώρα που έφτανε στην έξοδο του pit lane ο Jenson Button.
Ο F. Alonso βγήκε μπροστά από τον Βρετανό της McLaren, ο S. Vettel όμως βγήκε δίπλα του. O J. Button τον προσπέρασε, για να τον ρίξει στην 3ο.
Στον 58ο γύρο εγκατέλειψε τον αγώνα ο Lewis Hamilton, ο οποίος δεν μπόρεσε να χαρεί τον 100ό του αγώνα στη Formula 1.
Στους τελευταίους γύρους η αγωνία για τις τρεις πρώτες θέσεις κορυφώθηκε. Ο Ισπανός τελικά δεν κινδύνευσε στο τέλος πήρε την 3η νίκη της σεζόν.
Οι Sebastian Vettel και Jesnon Button έδωσαν τη μάχη τους. Τελικά ο S. Vettel με μια αποφασιστική κίνηση δύο γύρους πριν από το τέλος πήρε την 2η θέση, αφήνοντας τον Button στο 3ο σκαλί του podium.
O S. Vettel πάντως χρησιμοποίησε και το ασφαλτοστρωμένο κομμάτι εκτός πίστας για να ολοκληρώσει την προσπέραση. Η κίνησή του αυτή όμως κρίθηκε παράνομη από τους αγωνοδίκες που εξέτασαν το περαστικό μετά το πέρας του αγώνα και του έδωσαν ποινή 20 δευτερολέπτων στον τελικό του χρόνο.
Επόμενος αγώνας είναι το Grand Prix Ουγγαρίας στην πίστα Hungaroring, στις 27-29 Ιουλίου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο