Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ισπανός Οδηγός - Ιταλικό Αυτοκίνητο - Έλληνας Σχεδιαστής .....



Ο οδηγός της Ferrari και δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής F. Alonso άφησε πίσω του τον Sebastian Vettel, ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Jenson Button .
Μετά το αποτέλεσμα αυτό, F. Alonso, ο οποίος έχει κερδίσει τους αγώνες της Μαλαισίας και Ευρώπης, παρέμεινε στην κορυφή του παγκόσμιου πρωταθλήματος των οδηγών με 154 βαθμούς.
Θέατρο ή αγνά αισθήματα; Πίσω από τον πολύ καλό οδηγό Fernando Alonso κρύβεται ένας αγνός Ferraristi ή μία πολύ καλή ομάδα "PR" η οποία σχεδιάζει κάθε του κίνηση και μεθοδεύει ακόμη και τα Tweet του;
Ότι και αν υπάρχει πίσω από τον πολύ καλό οδηγό, ο F.Alonso με τη νίκη του στη Γερμανία και τις πολιτικοποιημένες δηλώσεις του έχει φέρει ξανά τη Ferrari στο προσκήνιο και τη F1 στην επικαιρότητα.
Μετά το Hockenheim ακόμη και αυτοί που δεν ασχολούνται με τον μικρόκοσμο της Formula 1 ζητούν να μάθουν για τον Ισπανό, που είπε πως:
"Δεν καταλαβαίνω την πολιτική, αλλά γνωρίζω πως η κατάσταση στην Ισπανία είναι δύσκολη αυτή τη στιγμή και εγώ κέρδισα με ένα Ιταλικό αυτοκίνητο το οποίο σχεδίασε Έλληνας."
Ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής έκανε ιδανικό αγώνα και πέτυχε, την 30ή νίκη της καριέρας του και η 3η για φέτος την οποία στόλισε με λίγη πολιτική.
Ο Sebastian Vettel απλά τερμάτισε 2ος. Ο Jenson Button επέστρεψε στο podium τερματίζοντας στην 3η θέση, έχοντας ξεκινήσει από την 7η.
Ακολούθησαν οι Kimi Raikkonen, Kamui Kobayashi, Sergio Perez, Michael Schumacher, Mark Webber, Nico Hulkenberg και Nico Rosberg.
Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Fernando Alonso έκανε την καλύτερη εκκίνηση. Πίσω του οι S.Vettel και M. Schumacher έδωσαν μάχη για τη 2η θέση.
Ο Nico Hulkenberg κρατήθηκε στην 4η θέση ενώ ο Lewis Hamilton έκανε σχετικά καλή εκκίνηση και πέρασε στην 5η. Πιο πίσω οι F. Massa, B. Senna και R. Grosjean είχαν επαφές και αναγκάστηκαν να μπουν στα pits για αλλαγές αεροδυναμικών βοηθημάτων και ελαστικών.
Οι επαφές των μονοθεσίων άφησαν πολλά θραύσματα στην πρώτη στροφή της πίστας και το μεγάλο θύμα τους ήταν ο Lewis Hamilton, ο οποίος στο 2ο γύρο είδε το πίσω αριστερά ελαστικό του να καταστρέφετε και αναγκάστηκε να μπει στα pits για αλλαγή, χάνοντας πολλές θέσεις.
Αντίθετα, στους πρώτους γύρους πολύ γρήγορος ήταν ο Jenson Button, αλλά και ο Nico Rosberg, ο οποίος από την 21η θέση ανέβηκε στην 12η .
Στο 12ο γύρο άρχισαν τα pit stop με τον Kimi Raikkonen να κάνει την αρχή και να βάζει άλλο ένα σετ της μαλακής γόμας.
Μετά τα πρώτα pit stop η σειρά των πρώτων δεν άλλαξε, με τον F. Alonso να προηγείται του S. Vettel και τον J. Button
Στη "μάχη" των δύο πρώτων εμφανίστηκε και ένας ασυνήθιστος παράγοντας. Όταν oι F. Alonso και S. Vettel έριξαν γύρο στον L. Hamilton, ο Βρετανός αμέσως μετά επιτέθηκε και πέρασε ξανά τον S. Vettel, βοηθώντας έτσι τον Ισπανό της Ferrari. Βέβαια προκάλεσε την οργή του Γερμανού της Red Bull αλλά…
Τα 2α pit stop ξεκίνησαν στον 41ο γύρο με τον Jenson Button. Στον επόμενο γύρο μπήκαν μαζί στα pits οι F. Alonso και S. Vettel για να επιστρέψουν στην πίστα την ώρα που έφτανε στην έξοδο του pit lane ο Jenson Button.
Ο F. Alonso βγήκε μπροστά από τον Βρετανό της McLaren, ο S. Vettel όμως βγήκε δίπλα του. O J. Button τον προσπέρασε, για να τον ρίξει στην 3ο.
Στον 58ο γύρο εγκατέλειψε τον αγώνα ο Lewis Hamilton, ο οποίος δεν μπόρεσε να χαρεί τον 100ό του αγώνα στη Formula 1.
Στους τελευταίους γύρους η αγωνία για τις τρεις πρώτες θέσεις κορυφώθηκε. Ο Ισπανός τελικά δεν κινδύνευσε στο τέλος πήρε την 3η νίκη της σεζόν.
Οι Sebastian Vettel και Jesnon Button έδωσαν τη μάχη τους. Τελικά ο S. Vettel με μια αποφασιστική κίνηση δύο γύρους πριν από το τέλος πήρε την 2η θέση, αφήνοντας τον Button στο 3ο σκαλί του podium.
O S. Vettel πάντως χρησιμοποίησε και το ασφαλτοστρωμένο κομμάτι εκτός πίστας για να ολοκληρώσει την προσπέραση. Η κίνησή του αυτή όμως κρίθηκε παράνομη από τους αγωνοδίκες που εξέτασαν το περαστικό μετά το πέρας του αγώνα και του έδωσαν ποινή 20 δευτερολέπτων στον τελικό του χρόνο.
Επόμενος αγώνας είναι το Grand Prix Ουγγαρίας στην πίστα Hungaroring, στις 27-29 Ιουλίου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πρόγραμμα Ιστορικών 2025 ...

Από έξι αγώνες αποτελείται το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων του 2025, ενώ τα επιμέρους Κύπελλα Ράλλυ Ασφάλτου και Χώματος των Ιστορικών περιλαμβάνουν 4 αγώνες. Παρακάτω, παρουσιάζεται αναλυτικά το πρόγραμμα του κάθε θεσμού: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΛΥ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ  Το ασφάλτινο Ράλλυ Ευβοϊκού θα φιλοξενήσει τον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων στις 3 και 4 Μαΐου με τη συνέχεια να περιλαμβάνει το χωμάτινο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας στις 24 και 25 Μαΐου. Ο τρίτος γύρος του θεσμού, το ασφάλτινο Ηπειρωτικό Ράλλυ, θα λάβει χώρα στις 14-15 Ιουνίου, ενώ το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις που συμπεριλαμβάνεται για τρίτη συνεχή χρονιά στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος Ιστορικών θα αποτελέσει τον τέταρτο αγώνα, από τις 5 έως τις 7 Σεπτεμβρίου. Το χωμάτινο Ράλλυ Σπριντ Λιβαδειάς, ο πέμπτος αγώνας του πρωταθλήματος θα διεξαχθεί στις 18 και 19 Οκτωβρίου, ενώ το ασφάλτινο Ράλλυ Αλμυρός θα φιλοξενήσει τον τελευταίο γύρο του Πανελληνί...

Junior Elettrica Speciale ...

Έχοντας ξεκινήσει δυναμικά την εμπορική της πορεία και διευρύνοντας σημαντικά το αγοραστικό κοινό της Alfa Romeo , η Junior υλοποιεί ουσιαστικά το όραμα για τη νέα γενιά Alfisti. Από σήμερα δε, ισχυροποιεί ακόμα περισσότερο τη θέση της στην κατηγορία. Η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Alfa Romeo ξεκινάει πλέον από τις €33.400 στο εισαγωγικό επίπεδο εξοπλισμού, τιμή που μειώνεται στις €25.320 με την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ». Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων αυτόματο κλιματισμό, 18άρες ζάντες αλουμινίου με διαμαντέ φινίρισμα, ενεργό cruise control, δερμάτινο τιμόνι, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και αυτόνομο φρενάρισμα με αναγνώριση πεζών και δικυκλιστών. Η εκκίνηση γίνεται χωρίς κλειδί και οι προβολείς είναι τεχνολογίας LED, ενώ την υψηλή ψηφιακή τεχνολογία υποστηρίζουν το connectivity box μαζί με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25” και το infotainment με οθόνη αφής 10,1” που διαθέτει ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto. Η Elettrica Speciale των...

Γενική Συνέλευση Ο.Μ.Α.Ε. ...

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (Ο.Μ.Α.Ε), όπως αποφασίστηκε στη συνεδρίαση της 10ης Ιανουαρίου 2025, καλεί τους εκπροσώπους των σωματείων – μελών της να συμμετάσχουν στην Τακτική Γενική Συνέλευση, που θα πραγματοποιηθεί, την 25ην Φεβρουαρίου 2025, ημέρα Τρίτη και ώρα 17:00, στην αίθουσα 5 των γραφείων της ΟΜΑΕ στο Ποδηλατοδρόμιο του ΟΑΚΑ, Λ. Ολυμπιονίκη Σπύρου Λούη 1, Μαρούσι Αττικής. Σε περίπτωση μη απαρτίας η Γενική Συνέλευση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2025 στις 17:00, στον ίδιο τόπο. Διαβάστε περισσότερα στη συνημμένη πρόσκληση: ΕΔΩ!