Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ισπανός Οδηγός - Ιταλικό Αυτοκίνητο - Έλληνας Σχεδιαστής .....



Ο οδηγός της Ferrari και δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής F. Alonso άφησε πίσω του τον Sebastian Vettel, ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Jenson Button .
Μετά το αποτέλεσμα αυτό, F. Alonso, ο οποίος έχει κερδίσει τους αγώνες της Μαλαισίας και Ευρώπης, παρέμεινε στην κορυφή του παγκόσμιου πρωταθλήματος των οδηγών με 154 βαθμούς.
Θέατρο ή αγνά αισθήματα; Πίσω από τον πολύ καλό οδηγό Fernando Alonso κρύβεται ένας αγνός Ferraristi ή μία πολύ καλή ομάδα "PR" η οποία σχεδιάζει κάθε του κίνηση και μεθοδεύει ακόμη και τα Tweet του;
Ότι και αν υπάρχει πίσω από τον πολύ καλό οδηγό, ο F.Alonso με τη νίκη του στη Γερμανία και τις πολιτικοποιημένες δηλώσεις του έχει φέρει ξανά τη Ferrari στο προσκήνιο και τη F1 στην επικαιρότητα.
Μετά το Hockenheim ακόμη και αυτοί που δεν ασχολούνται με τον μικρόκοσμο της Formula 1 ζητούν να μάθουν για τον Ισπανό, που είπε πως:
"Δεν καταλαβαίνω την πολιτική, αλλά γνωρίζω πως η κατάσταση στην Ισπανία είναι δύσκολη αυτή τη στιγμή και εγώ κέρδισα με ένα Ιταλικό αυτοκίνητο το οποίο σχεδίασε Έλληνας."
Ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής έκανε ιδανικό αγώνα και πέτυχε, την 30ή νίκη της καριέρας του και η 3η για φέτος την οποία στόλισε με λίγη πολιτική.
Ο Sebastian Vettel απλά τερμάτισε 2ος. Ο Jenson Button επέστρεψε στο podium τερματίζοντας στην 3η θέση, έχοντας ξεκινήσει από την 7η.
Ακολούθησαν οι Kimi Raikkonen, Kamui Kobayashi, Sergio Perez, Michael Schumacher, Mark Webber, Nico Hulkenberg και Nico Rosberg.
Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Fernando Alonso έκανε την καλύτερη εκκίνηση. Πίσω του οι S.Vettel και M. Schumacher έδωσαν μάχη για τη 2η θέση.
Ο Nico Hulkenberg κρατήθηκε στην 4η θέση ενώ ο Lewis Hamilton έκανε σχετικά καλή εκκίνηση και πέρασε στην 5η. Πιο πίσω οι F. Massa, B. Senna και R. Grosjean είχαν επαφές και αναγκάστηκαν να μπουν στα pits για αλλαγές αεροδυναμικών βοηθημάτων και ελαστικών.
Οι επαφές των μονοθεσίων άφησαν πολλά θραύσματα στην πρώτη στροφή της πίστας και το μεγάλο θύμα τους ήταν ο Lewis Hamilton, ο οποίος στο 2ο γύρο είδε το πίσω αριστερά ελαστικό του να καταστρέφετε και αναγκάστηκε να μπει στα pits για αλλαγή, χάνοντας πολλές θέσεις.
Αντίθετα, στους πρώτους γύρους πολύ γρήγορος ήταν ο Jenson Button, αλλά και ο Nico Rosberg, ο οποίος από την 21η θέση ανέβηκε στην 12η .
Στο 12ο γύρο άρχισαν τα pit stop με τον Kimi Raikkonen να κάνει την αρχή και να βάζει άλλο ένα σετ της μαλακής γόμας.
Μετά τα πρώτα pit stop η σειρά των πρώτων δεν άλλαξε, με τον F. Alonso να προηγείται του S. Vettel και τον J. Button
Στη "μάχη" των δύο πρώτων εμφανίστηκε και ένας ασυνήθιστος παράγοντας. Όταν oι F. Alonso και S. Vettel έριξαν γύρο στον L. Hamilton, ο Βρετανός αμέσως μετά επιτέθηκε και πέρασε ξανά τον S. Vettel, βοηθώντας έτσι τον Ισπανό της Ferrari. Βέβαια προκάλεσε την οργή του Γερμανού της Red Bull αλλά…
Τα 2α pit stop ξεκίνησαν στον 41ο γύρο με τον Jenson Button. Στον επόμενο γύρο μπήκαν μαζί στα pits οι F. Alonso και S. Vettel για να επιστρέψουν στην πίστα την ώρα που έφτανε στην έξοδο του pit lane ο Jenson Button.
Ο F. Alonso βγήκε μπροστά από τον Βρετανό της McLaren, ο S. Vettel όμως βγήκε δίπλα του. O J. Button τον προσπέρασε, για να τον ρίξει στην 3ο.
Στον 58ο γύρο εγκατέλειψε τον αγώνα ο Lewis Hamilton, ο οποίος δεν μπόρεσε να χαρεί τον 100ό του αγώνα στη Formula 1.
Στους τελευταίους γύρους η αγωνία για τις τρεις πρώτες θέσεις κορυφώθηκε. Ο Ισπανός τελικά δεν κινδύνευσε στο τέλος πήρε την 3η νίκη της σεζόν.
Οι Sebastian Vettel και Jesnon Button έδωσαν τη μάχη τους. Τελικά ο S. Vettel με μια αποφασιστική κίνηση δύο γύρους πριν από το τέλος πήρε την 2η θέση, αφήνοντας τον Button στο 3ο σκαλί του podium.
O S. Vettel πάντως χρησιμοποίησε και το ασφαλτοστρωμένο κομμάτι εκτός πίστας για να ολοκληρώσει την προσπέραση. Η κίνησή του αυτή όμως κρίθηκε παράνομη από τους αγωνοδίκες που εξέτασαν το περαστικό μετά το πέρας του αγώνα και του έδωσαν ποινή 20 δευτερολέπτων στον τελικό του χρόνο.
Επόμενος αγώνας είναι το Grand Prix Ουγγαρίας στην πίστα Hungaroring, στις 27-29 Ιουλίου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Nissan Formula E Team ...

Η Nissan Formula E Team πηγαίνει στο Βερολίνο, αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 9ο και 10ο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2023/24, με τους Oliver Rowland και Sacha Fenestraz να είναι έτοιμοι για την μάχη. Έχοντας φιλοξενήσει περισσότερα E-Prix από οποιοδήποτε άλλο χώρο, το Tempelhof Airport Circuit μήκους 2,355 χιλιομέτρων αποτελεί ένα κομβικό σημείο στο ημερολόγιο της Formula E, καθώς προσφέρει μια ποικιλία διατάξεων. Η πίστα, στην οποία δεσπόζει ένα αεροσκάφος Douglas DC-3 στο εσωτερικό της στροφής 6, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για οδηγούς και ομάδες υποστήριξης, λόγω της λείας επιφάνειάς της, κάνοντας ακόμα πιο επιτακτική την προσπάθεια βέλτιστης διαχείρισης στην ενέργεια και τα ελαστικά. Τα προκριματικά ξεκινούν στις 11:20, ενώ οι αγώνες ξεκινούν στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

Αιμοληψία Α.Ο.Θ. ...

Το ΔΣ του ΑΟΘ ενημερώνει τα μέλη του ομίλου, ότι θα πραγματοποιηθεί η εξ αναβολής πρώτη οργανωμένη εθελοντική αιμοδοσία μας.  Σας υπενθυμίζουμε ότι έχει δημιουργηθεί ‘’σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών ΑΟΘ’’ και η αιμοληψία θα γίνει από συνεργείο του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, απέναντι  από τα γραφεία του ομίλου στην ΔΕΘ, στην αίθουσα ΚΥΤΤΑΡΟ, την Κυριακή 12 Μαϊου από ώρα 9:00-13:00. Όποια/ος επιθυμεί να συμβάλει σε αυτή την ύψιστη ανθρώπινη προσφορά παρακαλούμε να προσέλθει. (Για επιπλέον πληροφορίες - διευκρινίσεις τηλ 6937100013 Δημήτρης Κουμποτής.)