Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

GTCC 2012 - Γύρος 3ος !



Με πολλή ζέστη εξελίχτηκε ο 3ος αγώνας του Επαθλου GTCC, με τους οδηγούς και φίλους του GTCC να δίνουν το παρών τους, σε έναν ακόμα αγώνα που διοργάνωσε η Startline.
Οι μάχες πολλές σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες, με τις διαφορές στους χρόνους να είναι στα χιλιοστά του δευτερολέπτου, στον 3ο αγώνα που έγινε στο Αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων, το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε.
Ο αγώνας άρχισε με την Κατηγορία Saloon με 7 συμμετοχές και 5 χρονομετρημένους γύρους, χωρίς τεχνικά εμπόδια.
Στην Saloon Ατμοσφαιρικά νικητής ήταν ο Τζιβελέκης Λουκάς με Citroen AX από τους SHEEPS AND THE DOGS με συνολικό χρόνο 05:39.836 και ταχύτερο γύρο 1:07.342, ακολούθησε στην 2η θέση ο Γιαννάκογλου Σάββας με RENAULT Clio από το GREEK RENAULT CLUB, με συνολικό χρόνο 05:58.462, ενώ στην 3η θέση ήταν ο Λευτέρης Μακρής με Nissan Sunny 2.0 από το Road Club και συνολικό χρόνο 06:07.040.
Στην Κατηγορία Saloon turbo συμμετείχαν 3 οδηγοί, με 1ο Κατράνη Νίκο με Mitsubishi EVO από τους SHEEPS AND THE DOGS με συνολικό χρόνο 06:44.910 και ταχύτερο γύρο 1:06.825, 2ος ήταν ο Ζυγογιάννης Ντίνος με Audi A3, από τους SHEEPS AND THE DOGS, με συνολικό χρόνο 06:51.341 και 3ος ο Αρβανιτάκης Κώστας με Ford Sierra από το Road Club και με συνολικό χρόνο 07:20.871.
Επόμενη  η Κατηγορία Α+ με 3 συμμετοχές και νικητή τον Στάφυλα Θεόδωρο με Subaru Impreza Sti από τους Subamaniacs και με συνολικό χρόνο 04:05.777 και ταχύτερο γύρο 1:21.278, στην 2η θέση βρέθηκε ο Τσιρώνης Νίκος με Ford Focus RS, από το TARMAC και με συνολικό χρόνο 04:17.743, ενώ 3ος ήταν ο Λογιόπουλος Θεόφιλος Mitsubishi EVO 8 από το Road Club, με συνολικό χρόνο 04:36.195.
Τον αγώνα συνέχισε η Κατηγορία S3 με 8 συμμετοχές και Νικητή τον Λούκο Νίκο με Citroen AX από τους SHEEPS AND THE DOGS με συνολικό χρόνο 03:55.492 και ταχύτερο γύρο 1:18.132, 2ος ήταν ο Χαχαλάς Παναγιώτης με Peugeot 106 kitcar από το DGH Motorsport και συνολικό χρόνο 03:59.595, ενώ 3ος ήταν άλλος ένας Λούκος ο Βαγγέλης με Citroen AX από τους SHEEPS AND THE DOGS με συνολικό χρόνο 03:59.739.
Επόμενη η Κατηγορία S2 με 10 συμμετοχές και νικητή τον Ζυγογιάννη Ντίνο με Audi A3, από τους SHEEPS AND THE DOGS, με συνολικό χρόνο 03:54.139 και ταχύτερο γύρο 01:17.474, 2ος ήταν ο Σικαλιάς Γιώργος με ΤΟΥΟΤΑ MR2 από το MR2 Club και συνολικό χρόνο 03:56.958, ενώ 3ος τερμάτισε ο Βαλεράς Χρήστος με RENAULT Clio από το GREEK RENAULT CLUB, με συνολικό χρόνο 04:01.432.
Ακολούθησε η Κατηγορία S1 με 4 συμμετοχές και Νικητή τον Κατράνη Νίκο με Mitsubishi EVO από τους SHEEPS AND THE DOGS με συνολικό χρόνο 03:52.433 και ταχύτερο γύρο 1:15.797, 2ος ήταν ο Παρθένης Παναγιώτης με Mitsubishi EVO από τη ΦΙΛΜΠΑ με συνολικό χρόνο 04:01.623, ενώ 3ος ήταν ο Ανδριανόπουλος Γιώργος, με Ford Sierra, από τους Subamaniacs και με συνολικό χρόνο 04:04.157.
Η Κατηγορία Smart συνέχισε τον αγώνα με 4 συμμετοχές και στην 1η θέση βρέθηκε ο Τοπογλίδης Κωνσταντίνος με Smart Fortwo, από το Funky Smart, με συνολικό χρόνο 04:40.670 και ταχύτερο γύρο 1:33.127, 2ος ήταν ο Δρόσος Χρήστος με Smart Crossblade, από το Funky Smart, με συνολικό χρόνο 04:42.716, ενώ 3ος ήταν ο Σαλαμπαλάς Γιάννης με Smart Roadster, από το Smartmania, με συνολικό χρόνο 04:45.468.
Ακολούθησε η Κατηγορία Ζ με 4 συμμετοχές και Νικητή τον Χρέππα Νίκο με Nissan Micra, από το DGH Motorsport και συνολικό χρόνο 04:24.531 και ταχύτερο γύρο 1:27.858, 2ος ήταν ο Λευτέρης Μακρής με TOYOTA Starlet από το Road Club και συνολικό χρόνο 04:35.768, ενώ 3ος τερμάτισε ο Δενάταλης Παναγιώτης με με TOYOTA Starlet από τους Overclockers και συνολικό χρόνο 04:46.043.
Ο αγώνας συνεχίστηκε με την Κατηγορία Ε με 12 συμμετοχές και ο νικητής να κρίνεται στα χιλιοστά, καινα είναι ο Χαχαλάς Παναγίωτης με Citroen AX, από το DGH Motorsport, με συνολικό χρόνο 04:06.121 και ταχύτερο γύρο 01:21.157, 2ος ήταν η Καμαρωτάκη Μαριάννα με Peugeot 106, από το DGH Motorsport και συνολικό χρόνο 04:06.998, ενώ 3ος ήταν ο Σταφυλοπάτης Παναγιώτης με Peugeot 106 από τους Overclockers και συνολικό χρόνο 04:07.075.
Επόμενη η Κατηγορία Δ με 6 συμμετοχές και στην 1η θέση ήταν ο Μηλιαράκης Μάνος, με Lotus Elise, από το Trackmiata Club, με συνολικό χρόνο 04:01.544 και ταχύτερο γύρο 01:20.466, 2ος ήταν ο Μουτεσίδης Νίκος με Peugeot 106, από το DGH Motorsport και συνολικό χρόνο 04:10.854, ενώ 3ος ήταν ο Παγανός Γιώργος με TOYOTA Starlet από την Startline, με συνολικό χρόνο 04:17.107.
Ακολούθησε η Κατηγορία Γ με 5 συμμετοχές και νικητή τον Παπαδάκη Δημήτρη, με MAZDA Roadster, από το Trackmiata Club, με συνολικό χρόνο 04:06.589 και ταχύτερο γύρο 01:21.964, 2ος  ήταν ο Πιπεργιάς Ηλίας με HONDA S2000, από τους Overclockers και συνολικό χρόνο 04:20.382 και 3ο τον Περδίκη Γιώργο, με FORD Focus, από το Road Club και συνολικό χρόνο 04:26.209.
Την συνέχεια έδωσε η Κατηγορία Β με 5 συμμετοχές και νικητή τον Μάμαλη Δημήτρη, με SEAT Ibiza, από τους SHEEPS AND THE DOGS με συνολικό χρόνο 04:02.911 και ταχύτερο γύρο 1:20.546, 2ος ήταν ο Παπαθανασίου Βασίλης με VW Beetle, από τους SHEEPS AND THE DOGS, με συνολικό χρόνο 04:08.329, ενώ 3ος ήταν ο Χατζηδάκης Γιώργος, με MAZDA MX5 1800, από το Μiata Club, με συνολικό χρόνο 04:15.109.
Τον αγώνα έκλεισε η Κατηγορία Α με 3 συμμετοχές και νικητή τον Ανδριανόπουλο Γιώργο, με Ford Sierra, από τους Subamaniacs και με συνολικό χρόνο 04:10.860 και ταχύτερο γύρο 1:23.123, 2ος ήταν ο Γελαδάκης Στέλιος, με FORD Escort, από το DGH Motorsport και συνολικό χρόνο 04:36.295, ενώ 3ος ήταν ο Σπυριδακης Γρηγόρης, με FORD Escort, από το DGH Motorsport και συνολικό χρόνο 05:52.337.
Στην συνέχεια ακολούθησε η απονομή μεταλλίων και κυπέλων στους νικητές.
Επόμενο ραντεβού την Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου στην πίστα Kartmania στα Βραχνέικα Πατρών για τον 4ο αγώνα του Επάθλου GTCC.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την ΟΜΑΕ/ΕΠΑ, την Startline για την διοργάνωση, τους χορηγούς επικοινωνίας www.6thgear.gr , το PHOTORALLYPRESS και το περιοδικό BURNOUT.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο