Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

GP "ΕΥΡΩΠΗΣ"



Ο Fernando Alonso έγινε ο πρώτος οδηγός που έκανε 2 τις νίκες του στο φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1.
Ο Ισπανός οδηγός της Ferrari, ο οποίος είχε επικρατήσει και στον αγώνα της Μαλαισίας στις 25 Μαρτίου, είδε πρώτος την καρό σημαία στο γκραν πρι Ευρώπης, στη Βαλένθια, και, εκμεταλλευόμενος την εγκατάλειψη του Sebastian Vettel, ο οποίος είχε ξεκινήσει από την pole position, «σκαρφάλωσε» στην πρώτη θέση του podium και της βαθμολογίας των οδηγών.
Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Kimi Raikkonen, ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Michael Schumacher, μετά τη σύγκρουση των Lewis Hamilton και Pastor Maldonado στον προτελευταίο γύρο. Χαρακτηριστικό είναι πως ο Schumi ξεκίνησε από την 12η θέση της εκκίνησης.
Ο Fernando Alonso έδειξε για μία ακόμη φορά γιατί η Ferrari τον εμπιστεύεται. Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής κέρδισε το Grand Prix Ευρώπης, πετυχαίνοντας μία από τις σπουδαιότερες νίκες της καριέρας του.
Όταν ο ίδιος δήλωνε μετά τις κατατακτήριες δοκιμές πως μία θέση στο podium είναι σχεδόν αδύνατη δεν φανταζόταν και ο ίδιος πως στο αγώνα θα έκανε τους χιλιάδες συμπατριώτες του να παραληρούν. Ξεκίνησε από την 11η θέση και κατάφερε να πάρει μια νίκη.
Ο Kimi Raikkonen επιβεβαίωσε την ταχύτητα της Lotus – Renault αλλά και πόσο γρήγορα προσαρμόζεται και πήρε τη 2η θέση ενώ ο Michael Schumacher, με την 3η θέση στο podium, θύμισε στην Mercedes AMG GP γιατί υπέγραψε συμβόλαιο μαζί του. Αυτό ήταν το 1ο podium του Γερμανού μετά την επιστροφή του στη Formula 1.
Πολύ καλό αγώνα έκανε και ο Mark Webber, που ξεκινώντας από τη 19η θέση τερμάτισε στην 4η.
Ακολούθησαν οι Nico Hulkenberg, Nico Rosberg, Paul di Resta, Jenson Button, Sergio Perez και Pastor Maldonado.
Η μεγάλη έκπληξη ήταν η εγκατάλειψη του Sebastian Vettel, ενώ ήταν πρώτος και Romain Grosjean και οι δύο με προβλήματα στο alternator του κινητήρα της Renault ενώ εκτός αγώνα έμεινε και ο Lewis Hamilton μετά από σύγκρουση με τον Pastor Maldonadο.
Όταν μιλάμε για εκκίνηση τα ονόματα των Michael Schumacher και Fernando Alonso μας έρχονται στο μυαλό. Αυτή τη φορά προστέθηκαν και τα ονόματα των Sebastian Vettel, Kamui Kobayashi.
Στους πρώτους γύρους του αγώνα ο S. Vettel ακολούθησε επιθετική στρατηγική, ανεβάζοντας τη διαφορά του από τον L. Hamilton με ρυθμό που υπέρβαινε το 1 δευτερόλεπτο ανά γύρο. Ο Βρετανός της McLaren κρατούσε τη 2η θέση και κρατούσε πίσω του τους: R. Grosjean, K. Kobayashi, P. Maldonado και K. Raikkonen.
Ο Romain Grosjean όμως με μια πάρα πολύ ωραία και δύσκολη κίνηση κατάφερε να περάσει τον L.Hamilton, για να πάρει τη 2η θέση και να αρχίσει να απομακρύνεται.
Ο Jenson Button ήταν εκείνος που άνοιξε το χορό των pit stop στον 11ο γύρο, με τον Felipe Massa να ακολουθεί στον επόμενο.
Ο Sebastian Vettel στην πρώτη θέση δεν έδειχνε διατεθειμένος να αφήσει τους αντιπάλους του να πλησιάσουν, και αύξανε συνεχώς τη διαφορά του από τον R. Grosjean, που στο μέσον του αγώνα ξεπερνούσε τα 20 δευτερόλεπτα. Ο L.Hamilton ακολουθούσε στην 3η θέση.
Στον 27ο γύρο μια σύγκρουση του J. E. Vergne με τον Η. Kovalainen γέμισε την πίστα με κομμάτια από τα δύο μονοθέσια. Οι αγωνοδίκες έβγαλαν στην πίστα το Αυτοκίνητο Ασφαλείας και οι διαφορές μηδενίστηκαν.
Άτυχος ήταν για μία ακόμη φορά ο Lewis Hamilton, καθώς στο pit stop του όλα πήγαν στραβά και έχασε πολύ χρόνο και 3 θέσεις.
Στην εκκίνηση ο Sebastian Vettel κράτησε την πρώτη θέση αλλά πρωταγωνιστής ήταν o Fernando Alonso, ο οποίος προσπέρασε με εκπληκτικό τρόπο τον Romain Grosjean και το "έκλεψε" τη 2η θέση.
Πριν μάλιστα ολοκληρωθεί ο γύρος ο F. Alonso βρέθηκε να οδηγεί τον αγώνα, όταν ο Sebastian Vettel αναγκάστηκε να σταματήσει στην πίστα λόγω βλάβης στο ηλεκτρικό σύστημα του μονοθεσίου. Πιο πίσω ο Lewis Hamilton πέρασε τον Kimi Raikkonen και ανέβηκε 3ος
Στους τελευταίους γύρους οι Ισπανοί έβλεπαν τον Fernando Alonso να παίρνει μια τεράστια νίκη. Είδαν επίσης τον K. Raikkonen να περνά τον Lewis Hamilton και να παίρνει τη 2η θέση. Τα ελαστικά του L. Hamilton είχαν «τελειώσει» και ο Pastor Maldonado τον έφτασε και προσπάθησε να τον περάσει.
Οι δύο τους είχαν μια τρομακτική μάχη τροχό με τροχό και δεν απέφυγαν τη σύγκρουση, που έστειλε τη McLaren στην μπαριέρα και τη Williams χωρίς πτέρυγα στη 10η θέση.
Ο επόμενος αγώνας είναι το Grand Prix Βρετανίας στην πίστα του Silverstone το 3ήμερο 6-8 Ιουλίου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο