Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΟΜ.Α.Ε. ΣΤΗΝ “ΚΟΚΚΙΝΗ ΣΗΜΑΙΑ”


Ο πρόεδρος της ΟΜ.Α.Ε. κος Μανώλης Χαλιβελάκης, μας παραχώρησε μια συνέντευξη για τα τρέχοντα και τα συμβαίνοντα  στον χώρο του Μηχανοκινήτου Αθλητισμού.

«Μετά την κλήση μας από την Γ.Γ.Α. σχετικά με την αναγνώριση Ομοσπονδίας  Αυτοκινήτου,  και την πρόταση τους για Διοικούσα Επιτροπή και ενοποιήσει των δυο υποψήφιων, έχει αναπτυχτεί ένας γόνιμος διάλογος σε καλό κλίμα μεταξύ των δυο πλευρών. Εξάλλου την ερχόμενη Δευτέρα 25 Ιουνίου υπάρχει η Γενική Συνέλευση της ΟΜ.Α.Ε. Μέσα στα θέματα που θα τεθούν προς συζήτηση και έγκριση είναι και αυτό της συνένωσης των «δυο» με ένα ενιαίο καταστατικό. Αυτό βέβαια, να κάνω σαφές, ότι θα προχωρήσει εάν και εφόσον υπάρξει η έγκριση της Γενικής Συνέλευσης  των λεσχών-μελών που αποτελούν την ΟΜ.Α.Ε.
Θέλω επίσης να τονίσω την πεποίθηση μου ότι, μέλλον στο σπορ δεν  υπάρχει χωρίς την  σύμπραξη της  ΕΛ.Π.Α. της οποίας είμαι μέλος.  Έχω καταφέρει να την «εκμεταλλεύομαι». Τι εννοώ . Δεν θα μπορούσε να γίνει οποιεσδήποτε αγώνας  σε οποιανδήποτε μορφή, χωρίς την « στήριξη»  της . Μην ξεχνάτε ότι αυτή την στιγμή η ΟΜ.Α.Ε. στεγάζεται μέσα στις κτιριακές εγκαταστάσεις της ΕΛ.Π.Α.
 Υλικά , χρονόμετρα, ανθρώπινο δυναμικό, μας τα δίνει η ΕΛ.Π.Α. Ελπίζω ότι το σπορ, που όλοι αγαπάμε, με συνεννόηση και καλή θέληση θα πάει εντέλει μπροστά.»

«Σχετικά με την «διαμάχη» που έχει προκύψει μεταξύ  Σ.Ο.Α.Α.-ΦΙΛΜΠΑ δεν  παίρνω θέση. Εξάλλου ο θεσμικός μου ρόλος δεν το επιτρέπει. Σκοπός μου είναι  οργανωτές  και  συμμετέχοντες να είναι ευχαριστημένοι.
Μην ξεχνάμε ότι η ΦΙΛΜΠΑ έξαλλου,  τιμωρήθηκε με διετή αποκλεισμό για τα λάθη που έκανε. Έπρεπε λοιπόν να έχει μια «δεύτερη ευκαιρία» . Να μας αποδείξει ότι μπορεί. Η απόφαση ώστε να μπει ξανά στο πρόγραμμα είχε ληφθεί από την προηγούμενη ΕΘ.Ε.Α. που επικεφαλής της ήταν ο Στράτης και όχι εγώ. Και το λέω αυτό γιατί κάποιοι προσπαθούν να το «χρεώσουν»  προσωπικά σε εμένα. Ήταν ειλημμένη απόφαση από το 2011.

Έχω ένα μεγάλο παράπονο από την συμπεριφορά των πληρωμάτων. Ήμουν μάρτυρας σε αγώνα σε μεγάλη  επαρχιακή πόλη οπού δημιουργήθηκε ολόκληρο θέμα για τους χρόνους από αγωνιζόμενο με υψηλότατο επίπεδο.  Αν ένας καταξιωμένος επιστήμονας φτάνει να ωρύεται, χωρίς βεβαίως να έχει αδικηθεί, τότε τι να πω. Πρέπει να καταλάβουν όλοι ότι, ΠΡΕΠΕΙ  να δείξουν εμπιστοσύνη στους οργανωτές, να τους βοηθούν και όχι να τους αντιμάχονται. Οι αγωνοδίκες , αλυτάρχες , κλπ  δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους. Λίγος περισσότερος σεβασμός δεν θα έβλαπτε. Πρέπει να ανέβει το επίπεδο».

«Για τους  Τεχνικούς Κανονισμούς , επειδή ακούγονται πολλά (π.χ. για το 38αρι στόμιο), πεποίθηση μου είναι ότι δεν είναι δυνατόν να αλλάζουν στην μέση της χρονιάς. Σκοπεύω να καλέσω ΑΜΕΣΑ όλους τους εμπλεκομένους ούτος ώστε ΤΩΡΑ να αρχίσει ο διάλογος για τους Τεχνικούς Κανονισμούς του 2013. Έχω στο μυαλό μου π.χ. τα αυτοκίνητα στην πίστα να καταμερίζονται βάση ιπποδύναμης. Όλα αυτά πρέπει να πέσουν στο τραπέζι , να συζητηθούν και να συναποφασιστούν, ώστε να ξέρει ο κάθε εμπλεκόμενος (οδηγός, μηχανικός) τι θα πρέπει να κάνει. Όλα αυτά που μας «χωρίζουν» είναι εύκολο να τα σβήσουμε με διάλογο και συνεννόηση.»

«Έχει προχωρήσει αρκετά η συζήτηση για την διοργάνωση ενιαίου το 2013, υπό την ομπρέλα  της Ομοσπονδίας, με την Peugeot και  το νέο της μοντέλο το 208 r2 . Πιστεύω να τα καταφέρουμε και να δούμε την νέα χρονιά κάτι καλό. Νέοι οδηγοί να έρθουν κοντά μας, κι όλα αυτά με ένα σχετικά χαμηλό κόστος. Να γίνει πάλι φυτώριο νέων ταλέντων .»

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον πρόεδρο της ΟΜ.Α.Ε. κο. Μανώλη Χαλιβελάκη για τα όσα ενδιαφέροντα μας είπε

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

44ο Ολυμπιακό Ράλλυ shakedown ...

Η δράση στο 44ο Ολυμπιακό Ράλλυ ξεκίνησε το πρωί του Σαββάτου με τη διεξαγωγή του shakedown στην περιοχή του Λάλα στο οποίο συμμετείχαν 18 πληρώματα, σε μια διαδικασία που ήταν προαιρετική για τους αγωνιζόμενους. Τα πληρώματα πραγματοποίησαν τις τελευταίες ρυθμίσεις ενόψει του αγώνα, ο οποίος αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος. Φέτος, ο αγώνας είναι επετειακός, καθώς συμπληρώνονται 50 χρόνια από τη διεξαγωγή του 1ου Ολυμπιακού Ράλλυ.  Διοργανωτής είναι το Αθλητικό Σωματείο Αγωνιστική Ολυμπιακή Λέσχη Αυτοκινήτου Πύργου (ΑΟΛΑΠ). Συνδιοργανωτές του αγώνα είναι η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος (Περιφερειακή Ενότητα Ηλείας), η Π.Ε.Δ.Δ.Ε (Περιφερειακή Ένωση Δήμων Δυτικής Ελλάδος), ο Δήμος Πύργου και ο Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας. Στο πλευρό των διοργανωτών βρίσκονται ο Δήμος Ανδρίτσαινας-Κρεσταίνων και ο Δήμος Ζαχάρως. Θεσμικοί υποστηρικτές είναι το Επιμελητήριο Ηλείας, ο Εμπορικός Σύλλογος Πύργου, Ερμής και η Δημοτική Επιχείρηση Πύργου Α.Ε. ΟΤΑ. Οι ψιχάλες που έπεφ

Ανάβαση Τσακώνας ...

Συνεπής στο ραντεβού της με το… θέαμα ήταν και φέτος η Ανάβαση Τσακώνας, η οποία την Κυριακή αποζημίωσε με τον καλύτερο τρόπο τους πολυάριθμους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού που παρακολούθησαν την μεγάλη διοργάνωση που προσμετρά στο Πανελλήνιο Κύπελλο Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος. Η 4η Ανάβαση Τσακώνας πραγματοποιήθηκε με 37 συμμετοχές ενώ τα έργα βελτίωσης που είχαν γίνει στη διαδρομή το προηγούμενο διάστημα αλλά και ο καλός καιρός βοήθησαν τους οδηγούς να συνδυάσουν καλό χρόνο και θέαμα. Ο αγώνας έκλεισε με τα αυτοκίνητα drift που... έκαψαν αρκετό λάστιχο και έδωσαν την δική τους ξεχωριστή νότα στην διοργάνωση. Ο πρόεδρος της Αγωνιστικής Λέσχης Αυτοκινήτου Καλαμάτας Γιάννης Πολυχρονόπουλος και τα μέλη του Δ.Σ. της ΑΛΑΚ έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι τόσο από τον αριθμό των συμμετοχών όσο από το θέαμα και ανανέωσαν το ραντεβού τους με τον κόσμο για την επόμενη χρονιά και την 5η Ανάβαση Τσακώνας. Παράλληλα, η αναβάθμιση της διαδρομής και συνολικά της διοργάνωσης διατηρούν ζωντανό το