Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΟΜ.Α.Ε. ΣΤΗΝ “ΚΟΚΚΙΝΗ ΣΗΜΑΙΑ”


Ο πρόεδρος της ΟΜ.Α.Ε. κος Μανώλης Χαλιβελάκης, μας παραχώρησε μια συνέντευξη για τα τρέχοντα και τα συμβαίνοντα  στον χώρο του Μηχανοκινήτου Αθλητισμού.

«Μετά την κλήση μας από την Γ.Γ.Α. σχετικά με την αναγνώριση Ομοσπονδίας  Αυτοκινήτου,  και την πρόταση τους για Διοικούσα Επιτροπή και ενοποιήσει των δυο υποψήφιων, έχει αναπτυχτεί ένας γόνιμος διάλογος σε καλό κλίμα μεταξύ των δυο πλευρών. Εξάλλου την ερχόμενη Δευτέρα 25 Ιουνίου υπάρχει η Γενική Συνέλευση της ΟΜ.Α.Ε. Μέσα στα θέματα που θα τεθούν προς συζήτηση και έγκριση είναι και αυτό της συνένωσης των «δυο» με ένα ενιαίο καταστατικό. Αυτό βέβαια, να κάνω σαφές, ότι θα προχωρήσει εάν και εφόσον υπάρξει η έγκριση της Γενικής Συνέλευσης  των λεσχών-μελών που αποτελούν την ΟΜ.Α.Ε.
Θέλω επίσης να τονίσω την πεποίθηση μου ότι, μέλλον στο σπορ δεν  υπάρχει χωρίς την  σύμπραξη της  ΕΛ.Π.Α. της οποίας είμαι μέλος.  Έχω καταφέρει να την «εκμεταλλεύομαι». Τι εννοώ . Δεν θα μπορούσε να γίνει οποιεσδήποτε αγώνας  σε οποιανδήποτε μορφή, χωρίς την « στήριξη»  της . Μην ξεχνάτε ότι αυτή την στιγμή η ΟΜ.Α.Ε. στεγάζεται μέσα στις κτιριακές εγκαταστάσεις της ΕΛ.Π.Α.
 Υλικά , χρονόμετρα, ανθρώπινο δυναμικό, μας τα δίνει η ΕΛ.Π.Α. Ελπίζω ότι το σπορ, που όλοι αγαπάμε, με συνεννόηση και καλή θέληση θα πάει εντέλει μπροστά.»

«Σχετικά με την «διαμάχη» που έχει προκύψει μεταξύ  Σ.Ο.Α.Α.-ΦΙΛΜΠΑ δεν  παίρνω θέση. Εξάλλου ο θεσμικός μου ρόλος δεν το επιτρέπει. Σκοπός μου είναι  οργανωτές  και  συμμετέχοντες να είναι ευχαριστημένοι.
Μην ξεχνάμε ότι η ΦΙΛΜΠΑ έξαλλου,  τιμωρήθηκε με διετή αποκλεισμό για τα λάθη που έκανε. Έπρεπε λοιπόν να έχει μια «δεύτερη ευκαιρία» . Να μας αποδείξει ότι μπορεί. Η απόφαση ώστε να μπει ξανά στο πρόγραμμα είχε ληφθεί από την προηγούμενη ΕΘ.Ε.Α. που επικεφαλής της ήταν ο Στράτης και όχι εγώ. Και το λέω αυτό γιατί κάποιοι προσπαθούν να το «χρεώσουν»  προσωπικά σε εμένα. Ήταν ειλημμένη απόφαση από το 2011.

Έχω ένα μεγάλο παράπονο από την συμπεριφορά των πληρωμάτων. Ήμουν μάρτυρας σε αγώνα σε μεγάλη  επαρχιακή πόλη οπού δημιουργήθηκε ολόκληρο θέμα για τους χρόνους από αγωνιζόμενο με υψηλότατο επίπεδο.  Αν ένας καταξιωμένος επιστήμονας φτάνει να ωρύεται, χωρίς βεβαίως να έχει αδικηθεί, τότε τι να πω. Πρέπει να καταλάβουν όλοι ότι, ΠΡΕΠΕΙ  να δείξουν εμπιστοσύνη στους οργανωτές, να τους βοηθούν και όχι να τους αντιμάχονται. Οι αγωνοδίκες , αλυτάρχες , κλπ  δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους. Λίγος περισσότερος σεβασμός δεν θα έβλαπτε. Πρέπει να ανέβει το επίπεδο».

«Για τους  Τεχνικούς Κανονισμούς , επειδή ακούγονται πολλά (π.χ. για το 38αρι στόμιο), πεποίθηση μου είναι ότι δεν είναι δυνατόν να αλλάζουν στην μέση της χρονιάς. Σκοπεύω να καλέσω ΑΜΕΣΑ όλους τους εμπλεκομένους ούτος ώστε ΤΩΡΑ να αρχίσει ο διάλογος για τους Τεχνικούς Κανονισμούς του 2013. Έχω στο μυαλό μου π.χ. τα αυτοκίνητα στην πίστα να καταμερίζονται βάση ιπποδύναμης. Όλα αυτά πρέπει να πέσουν στο τραπέζι , να συζητηθούν και να συναποφασιστούν, ώστε να ξέρει ο κάθε εμπλεκόμενος (οδηγός, μηχανικός) τι θα πρέπει να κάνει. Όλα αυτά που μας «χωρίζουν» είναι εύκολο να τα σβήσουμε με διάλογο και συνεννόηση.»

«Έχει προχωρήσει αρκετά η συζήτηση για την διοργάνωση ενιαίου το 2013, υπό την ομπρέλα  της Ομοσπονδίας, με την Peugeot και  το νέο της μοντέλο το 208 r2 . Πιστεύω να τα καταφέρουμε και να δούμε την νέα χρονιά κάτι καλό. Νέοι οδηγοί να έρθουν κοντά μας, κι όλα αυτά με ένα σχετικά χαμηλό κόστος. Να γίνει πάλι φυτώριο νέων ταλέντων .»

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον πρόεδρο της ΟΜ.Α.Ε. κο. Μανώλη Χαλιβελάκη για τα όσα ενδιαφέροντα μας είπε

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι