Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΟΜ.Α.Ε. ΣΤΗΝ “ΚΟΚΚΙΝΗ ΣΗΜΑΙΑ”


Ο πρόεδρος της ΟΜ.Α.Ε. κος Μανώλης Χαλιβελάκης, μας παραχώρησε μια συνέντευξη για τα τρέχοντα και τα συμβαίνοντα  στον χώρο του Μηχανοκινήτου Αθλητισμού.

«Μετά την κλήση μας από την Γ.Γ.Α. σχετικά με την αναγνώριση Ομοσπονδίας  Αυτοκινήτου,  και την πρόταση τους για Διοικούσα Επιτροπή και ενοποιήσει των δυο υποψήφιων, έχει αναπτυχτεί ένας γόνιμος διάλογος σε καλό κλίμα μεταξύ των δυο πλευρών. Εξάλλου την ερχόμενη Δευτέρα 25 Ιουνίου υπάρχει η Γενική Συνέλευση της ΟΜ.Α.Ε. Μέσα στα θέματα που θα τεθούν προς συζήτηση και έγκριση είναι και αυτό της συνένωσης των «δυο» με ένα ενιαίο καταστατικό. Αυτό βέβαια, να κάνω σαφές, ότι θα προχωρήσει εάν και εφόσον υπάρξει η έγκριση της Γενικής Συνέλευσης  των λεσχών-μελών που αποτελούν την ΟΜ.Α.Ε.
Θέλω επίσης να τονίσω την πεποίθηση μου ότι, μέλλον στο σπορ δεν  υπάρχει χωρίς την  σύμπραξη της  ΕΛ.Π.Α. της οποίας είμαι μέλος.  Έχω καταφέρει να την «εκμεταλλεύομαι». Τι εννοώ . Δεν θα μπορούσε να γίνει οποιεσδήποτε αγώνας  σε οποιανδήποτε μορφή, χωρίς την « στήριξη»  της . Μην ξεχνάτε ότι αυτή την στιγμή η ΟΜ.Α.Ε. στεγάζεται μέσα στις κτιριακές εγκαταστάσεις της ΕΛ.Π.Α.
 Υλικά , χρονόμετρα, ανθρώπινο δυναμικό, μας τα δίνει η ΕΛ.Π.Α. Ελπίζω ότι το σπορ, που όλοι αγαπάμε, με συνεννόηση και καλή θέληση θα πάει εντέλει μπροστά.»

«Σχετικά με την «διαμάχη» που έχει προκύψει μεταξύ  Σ.Ο.Α.Α.-ΦΙΛΜΠΑ δεν  παίρνω θέση. Εξάλλου ο θεσμικός μου ρόλος δεν το επιτρέπει. Σκοπός μου είναι  οργανωτές  και  συμμετέχοντες να είναι ευχαριστημένοι.
Μην ξεχνάμε ότι η ΦΙΛΜΠΑ έξαλλου,  τιμωρήθηκε με διετή αποκλεισμό για τα λάθη που έκανε. Έπρεπε λοιπόν να έχει μια «δεύτερη ευκαιρία» . Να μας αποδείξει ότι μπορεί. Η απόφαση ώστε να μπει ξανά στο πρόγραμμα είχε ληφθεί από την προηγούμενη ΕΘ.Ε.Α. που επικεφαλής της ήταν ο Στράτης και όχι εγώ. Και το λέω αυτό γιατί κάποιοι προσπαθούν να το «χρεώσουν»  προσωπικά σε εμένα. Ήταν ειλημμένη απόφαση από το 2011.

Έχω ένα μεγάλο παράπονο από την συμπεριφορά των πληρωμάτων. Ήμουν μάρτυρας σε αγώνα σε μεγάλη  επαρχιακή πόλη οπού δημιουργήθηκε ολόκληρο θέμα για τους χρόνους από αγωνιζόμενο με υψηλότατο επίπεδο.  Αν ένας καταξιωμένος επιστήμονας φτάνει να ωρύεται, χωρίς βεβαίως να έχει αδικηθεί, τότε τι να πω. Πρέπει να καταλάβουν όλοι ότι, ΠΡΕΠΕΙ  να δείξουν εμπιστοσύνη στους οργανωτές, να τους βοηθούν και όχι να τους αντιμάχονται. Οι αγωνοδίκες , αλυτάρχες , κλπ  δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους. Λίγος περισσότερος σεβασμός δεν θα έβλαπτε. Πρέπει να ανέβει το επίπεδο».

«Για τους  Τεχνικούς Κανονισμούς , επειδή ακούγονται πολλά (π.χ. για το 38αρι στόμιο), πεποίθηση μου είναι ότι δεν είναι δυνατόν να αλλάζουν στην μέση της χρονιάς. Σκοπεύω να καλέσω ΑΜΕΣΑ όλους τους εμπλεκομένους ούτος ώστε ΤΩΡΑ να αρχίσει ο διάλογος για τους Τεχνικούς Κανονισμούς του 2013. Έχω στο μυαλό μου π.χ. τα αυτοκίνητα στην πίστα να καταμερίζονται βάση ιπποδύναμης. Όλα αυτά πρέπει να πέσουν στο τραπέζι , να συζητηθούν και να συναποφασιστούν, ώστε να ξέρει ο κάθε εμπλεκόμενος (οδηγός, μηχανικός) τι θα πρέπει να κάνει. Όλα αυτά που μας «χωρίζουν» είναι εύκολο να τα σβήσουμε με διάλογο και συνεννόηση.»

«Έχει προχωρήσει αρκετά η συζήτηση για την διοργάνωση ενιαίου το 2013, υπό την ομπρέλα  της Ομοσπονδίας, με την Peugeot και  το νέο της μοντέλο το 208 r2 . Πιστεύω να τα καταφέρουμε και να δούμε την νέα χρονιά κάτι καλό. Νέοι οδηγοί να έρθουν κοντά μας, κι όλα αυτά με ένα σχετικά χαμηλό κόστος. Να γίνει πάλι φυτώριο νέων ταλέντων .»

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον πρόεδρο της ΟΜ.Α.Ε. κο. Μανώλη Χαλιβελάκη για τα όσα ενδιαφέροντα μας είπε

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο