Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επιστολή απάντηση σε ΣΦΙΚΑ


Σε απάντηση της δημοσίευσης στον τύπο της “λέσχης” ή “αθλητικού σωματείου” ΣΦΙΚΑ και των γεγονότων που σχετίζονται με τον παράνομο αγώνα καρτ που έλαβε χώρα στην πίστα των Μεγάρων στις 18.03.12  η ΕΠΑ-ΕΘΕΑ γνωστοποιεί τα ακόλουθα:
O τρόπος που και αυτή τη φορά η συγκεκριμένη εταιρεία (επιχείρηση) διαλέγει  να κάνει αισθητή την παρουσία της στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, στερείται σοβαρότητος  και επιχειρημάτων.
Η συνήθης τακτική της απόκρυψης της ουσίας και η λογική του “θολώνω τα νερά” αποτελούν ιδιαίτερο γνώρισμα της συγκεκριμένης “μονοπρόσωπης εταιρείας περιορισμένης ευθύνης και αυξημένης ανευθυνότητας” αφού ο σκοπός της αγιάζει τα μέσα.
Η λέσχη ή αθλητικό σωματείο που συστεγάζεται με συγκεκριμένη εμπορική επιχείρηση (άλλωστε το υπογράφει) με σκοπό την προώθηση συγκεκριμένων αγωνιστικών προϊόντων, υπό καθεστώς που ο Αθλητικός νόμος που επικαλείται ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΡΗΤΩΣ, που διευθύνεται από μέλος της συγκεκριμένης εμπορικής επιχείρησης και επί δεκαετία χρησιμοποιείται με μοναδικό στόχο την ωφελιμιστική διάθεση του ενός και μοναδικού εταίρου της, κινείται για μια ακόμα φορά σε τελείως λάθος μήκος κύματος.
Αναμασά το περιεχόμενο του Αθλητικού νομοσχεδίου 2725/1999 ερμηνεύοντας κατά το δοκούν περιπτώσεις και παραγράφους, αναιρώντας το άρθρο 49  του ΚΟΚ, υποστηρίζοντας την ύπαρξη μιας ομοσπονδίας που έχει κάθε λόγο - κατά την άποψή της - να υπάρξει αλλά μέχρι στιγμής στερείται επίσημης κρατικής αναγνώρισης, όπως από τις παρατιθέμενες επιστολές πιστοποιείται.  Καμία δικαστική απόφαση δεν έχει καταργήσει το άρθρο 49 του ΚΟΚ όπως αναληθώς ισχυρίζεται η ΣΦΙΚΑ. Αντιθέτως, το συγκεκριμένο άρθρο εξακολουθεί να ισχύει μέχρι σήμερον και φυσικά είναι εναρμονισμένο με τον Αθλητικό νόμο.
Αθλητική Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού στην Ελλάδα, αναγνωρισμένη από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, ούτε φυσικά η τυχόν κατάθεση αίτησης αναγνώρισης πιστοποιεί τη νομιμότητά της και ως εκ τούτου δεν πληροί τις σύννομες προϋποθέσεις. Πόσο μάλλον όταν η αυτοαποκαλούμενη μοναδική Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα ΕΛΟΑΑΜ απαρτίζεται από 20 ΄λέσχες΄ εκ των οποίων οι έξι (6) ήδη από το 2010 είναι μέλη της ΟΜΑΕ, εννέα (9) από αυτές στερούνται αναγνώρισης  και τέσσερις (4) από τις λοιπές έχουν σαν κύριο αντικείμενο την μοτοσυκλέτα.
Τέλος δε η συγκεκριμένη ‘λέσχη’ ΣΦΙΚΑ δεν φαίνεται εγγεγραμμένη σε καμία Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.
Ο μόνος νόμιμος εκπρόσωπος - ελλείψει άλλων αναγνωρισμένων - του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού στην Ελλάδα είναι η ΕΛΠΑ που χορηγεί τα αγωνιστικά δικαιώματα της στην ΟΜΑΕ (της οποίας είναι και ιδρυτικό μέλος) και δι αυτής η ΕΠΑ/ΕΘΕΑ θεσπίζει κανονισμούς και προκηρύσσει Πρωταθλήματα και Έπαθλα.  Αντιστοίχως κάθε Αθλητικό Σωματείο (μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, νομικό πρόσωπο που υποχρεούται να τηρεί τις διατάξεις του κώδικα φορολογίας εισοδήματος σε όλες τις εκδηλώσεις του συνεχώς και όχι επικουρικά) οφείλει να λειτουργεί μέσω του θεσμοθετημένου εκπροσώπου της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA) που στην Ελλάδα λέγεται ΕΛΠΑ.
Εάν μάλιστα, για ένα Αθλητικό Σωματείο, αποδειχθεί ότι υπάρχει έμμισθη ή συγγενική σχέση με εμπορική επιχείρηση του ίδιου χώρου, λειτουργώντας με τραπεζικούς λογαριασμούς όχι στο όνομα του Σωματείου, αλλά στο όνομα ιδιοκτητών μιας εμπορικής επιχείρησης, τότε τα περιθώρια νομιμότητας σε σχέση με τον Αθλητικό νόμο στενεύουν επικινδύνως και τότε επεμβαίνουν άλλου είδους αρχές.                                                                      
Η ΕΘΕΑ δεν έχει αρνηθεί καμία πρόταση να διευρύνει τους κανονισμούς που ισχύουν για το μηχανοκίνητο σπορ και τις κλάσεις ή κατηγορίες που το απαρτίζουν, εφ΄όσον υπάρχει η πρόθεση να βοηθηθούν οι αγωνιζόμενοι και να μην εκμαυλιστούν οι κανόνες ασφαλείας.
Οι προθέσεις της συγκεκριμένης εταιρείας και της εκπροσώπου της στην οργάνωση των αγώνων καρτ, από μακρού επιδιώκουν την καταστρατήγηση των κανονισμών έναντι μιας τακτικής απομόνωσης των αγωνιζομένων από τα λοιπά κοινά, επ΄ωφελεία των λίγων και μοναδικών επιχειρηματιών, δηλαδή του εξής ΕΝΟΣ!!
Είναι περίεργο ότι οι επίδοξοι ομοσπονδιακοί συλλειτουργοί τους  δεν φρόντισαν πρώτα να φτιάξουν ένα στοιχειώδη κανονισμό αγώνων και μετά να ευχηθούν “τα ωραία έρχονται”  υιοθετώντας “κάτι και κάπως” από τους ισχύοντες αντίστοιχους της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ μαζί με κάποιους από αυτούς που χρησιμοποιούν οι όποιοι εκπρόσωποι εταιριών.
Η προχειρότητα με την οποία κινήθηκαν φυσικά αποτελεί το γνώρισμα της καθημερινής ενασχόλησης της ΣΦΙΚΑ και των ομοίων της στο χώρο μας, κάτι που υποδηλώνει και η ύπαρξη του λογότυπου (!) της ΕΛΠΑ και ΕΘΕΑ στη δήλωση συμμετοχής του κατά τα λοιπά τελείως “νόμιμου” αγώνα που τέλεσαν (εκτέλεσαν) στις 18.03.12
Την ίδια προχειρότητα υιοθέτησαν στην επέκταση των αγωνιστικών αδειών 2011 (!) της ΕΠΑ-ΕΘΕΑ για λίγους μήνες, ώστε να ισχύουν και για το 2012, αλλά με δική τους ασφαλιστική κάλυψη!
Επειδή όμως η προχειρότητα απλά σκοτώνει και η κανονικότητά τους τότε θα τεθεί σε αμφισβήτηση, συνιστούμε σε όλους τους αγωνιζόμενους πρώτα να βλέπουν τι υπογράφουν και ειδικότερα στους γονείς των μικρών παιδιών να φροντίσουν να γυρίσουν την πλάτη τους στα όποια θλιβερά φαινόμενα καιροσκοπισμού που τέτοιες ομάδες υιοθετούν, απομονώνοντάς τους, ώστε να μπορέσουν να σκεφτούν σε ποιες δοκιμασίες βάζουν το μηχανοκίνητο αθλητισμό της χώρας μας χωρίς λόγο και μέτρο.

ΕΠΑ ΕΘΕΑ

σ.σ. ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ......

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Nissan Formula E Team ...

Η Nissan Formula E Team πηγαίνει στο Βερολίνο, αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 9ο και 10ο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2023/24, με τους Oliver Rowland και Sacha Fenestraz να είναι έτοιμοι για την μάχη. Έχοντας φιλοξενήσει περισσότερα E-Prix από οποιοδήποτε άλλο χώρο, το Tempelhof Airport Circuit μήκους 2,355 χιλιομέτρων αποτελεί ένα κομβικό σημείο στο ημερολόγιο της Formula E, καθώς προσφέρει μια ποικιλία διατάξεων. Η πίστα, στην οποία δεσπόζει ένα αεροσκάφος Douglas DC-3 στο εσωτερικό της στροφής 6, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για οδηγούς και ομάδες υποστήριξης, λόγω της λείας επιφάνειάς της, κάνοντας ακόμα πιο επιτακτική την προσπάθεια βέλτιστης διαχείρισης στην ενέργεια και τα ελαστικά. Τα προκριματικά ξεκινούν στις 11:20, ενώ οι αγώνες ξεκινούν στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

Αιμοληψία Α.Ο.Θ. ...

Το ΔΣ του ΑΟΘ ενημερώνει τα μέλη του ομίλου, ότι θα πραγματοποιηθεί η εξ αναβολής πρώτη οργανωμένη εθελοντική αιμοδοσία μας.  Σας υπενθυμίζουμε ότι έχει δημιουργηθεί ‘’σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών ΑΟΘ’’ και η αιμοληψία θα γίνει από συνεργείο του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, απέναντι  από τα γραφεία του ομίλου στην ΔΕΘ, στην αίθουσα ΚΥΤΤΑΡΟ, την Κυριακή 12 Μαϊου από ώρα 9:00-13:00. Όποια/ος επιθυμεί να συμβάλει σε αυτή την ύψιστη ανθρώπινη προσφορά παρακαλούμε να προσέλθει. (Για επιπλέον πληροφορίες - διευκρινίσεις τηλ 6937100013 Δημήτρης Κουμποτής.)