Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

2η Δεξιοτεχνία ΑΟΚ: Dancing on Tarmac !!!



Απόλυτα επιτυχημένη η δεύτερη Δεξιοτεχνία από τον Αθλητικό Όμιλο Κρήτης στο Παγκρήτιο Στάδιο…
Μετά από τις παλιές καλές εποχές όπου οι Δεξιοτεχνίες βρισκόταν σε μια ακμή και ουσιαστικά αποτελούσαν το φυτώριο οδηγών αλλά και συνοδηγών για τους αγώνες Ράλι και τα GP Tuning, ο Αθλητικός Όμιλος Κρήτης ξεκίνησε φέτος μια προσπάθεια αναβίωσης τους. Και αν κρίνουμε από τα πρώτα δείγματα μάλλον που δεν αποτελέσει έκπληξη αν μέσα στο 2012 δούμε και Κύπελλο ή Έπαθλο Δεξιοτεχνίας ξανά στην Κρήτη...
Πριν από μερικούς μήνες και συγκεκριμένα την Κυριακή 17 Απριλίου, πρακτικά είχε πάρει εκκίνηση η προσπάθεια αυτή, με την πρώτη Δεξιοτεχνία του 2011, να γεμίζει ευχάριστα το κυριακάτικο πρωινό μας και με θέα το Παγκρήτιο Στάδιο να έχουμε ξανά την ευκαιρία να θαυμάσουμε παλιούς αλλά και νέους οδηγούς να τα δίνουν όλα στην μάχη με τα χρονόμετρα, τους 35 περίπου κώνους,  τα δύο βαρέλια και τις δύο θέσεις parking.
Και η προσπάθεια αυτή πήρε συνέχεια αυτή την Κυριακή 4 Δεκεμβρίου, με τα μηνύματα να είναι ακόμα πιο ενθαρρυντικά, μιας και οι συμμετοχές ήταν σχεδόν διπλάσιες, την ίδια στιγμή που και ο μηχανοκίνητος κόσμος έδωσε ακόμα πιο δυναμικό και βροντερό παρόν !!!
Οι συμμετοχές του αγώνα ήταν μάλλον παραπάνω από τις αρχικές προσδοκίες, δεδομένης και της μεγάλης οικονομικής κρίσης που έχει χτυπήσει και τον χώρο του αυτοκινήτου και κατά συνέπεια του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Αν και η συγκεκριμένη μορφή "αγώνων", οι Δεξιοτεχνίες, προφανώς δεν απαιτούν τα έξοδα που απαιτεί η αγωνιστική ετοιμασία άλλων μορφών μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπως για παράδειγμα οι αγώνες Ανάβασης, τα GP Tuning, τα Rally, τα drift, ωστόσο οι περισσότερες από 30 συμμετοχές ήταν ένα ικανοποιητικό νούμερο, τουλάχιστον για τον δεύτερο αγώνα.
Στις συμμετοχές διακρίναμε πολλά παλιά ονόματα του σπορ στην Κρήτη, ονόματα που για πολλούς αποτέλεσαν το πρότυπο και το έναυσμα για να μπουν στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ένα από αυτά, ο Αδάμ Κουκλινός, με την θρυλική Opel Ascona, ο οποίος προσέφερε αρκετό θέαμα και καπνό ειδικά στις περιστροφές γύρω από το βαρέλι. Ενώ δεν πρέπει να παραλείψουμε και συμμετοχές όπως αυτές των Αναπολιωτάκη, Γονάκη, Κόκκινο, Παντελάκη, Κακεπάκη Πατήρ & Υιό, αλλά και των Κισσανδράκη Αλέξανδρο και Γιώργο που μετακόμισαν από τις εκτός δρόμου εξορμήσεις και το έριξαν στο dancing on Tarmac ή ελληνιστί στο Χορεύοντας στην Άσφαλτο...


Μαζί τους σε ρόλο guest star και ο Δημήτρης Καζάνας με το κίτρινο και εξαιρετικά εντυπωσιακό Seat Ibiza Kit Car, μας ξύπνησε μνήμες από... Ράλι Κρήτης και σίγουρα μας ξεσήκωσε με τους αγωνιστικούς ήχους του... μετράμε φυσικά ήδη αντίστροφα για το 34ο Ράλι Κρήτης, που αναμένεται ακόμα πιο εντυπωσιακό και ποιοτικό, ίσως και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι!!!
Όλοι τους υπέροχοι, χάρισαν πολύ θέαμα και κέρδισαν δίκαια το χειροκρότημα του κόσμου, η προσέλευση του οποίου επίσης ξεπέρασαν κάθε προσδοκία, γεγονός αρκετά θετικό για την συνέχεια του θεσμού της Δεξιοτεχνίας στην Κρήτη.
Στο αγωνιστικό κομμάτι, 3+1 ήταν οι κατηγορίες της Δεξιοτεχνίας, οι Α,Β,Γ και η Open, με 11, 6, 3 και 11 συμμετοχές, αντίστοιχα.
Στην Κατηγορία Α, καλύτερος όλων ο Παντελάκης Μανόλης πέτυχε τον πρώτο χρόνο, αφήνοντας στο δεύτερο και τρίτο σκαλί τους Γονάκη Γιώργο και Κόκκινο Γιώργο, αντίστοιχα.
Στην Κατηγορία Β, με τον Γιώργο Αναπολιωτάκη να αγωνίζεται μαλλον που δεν υπήρχαν και πολλά περιθώρια για κάποιο διαφορετικό όνομα στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Στην δεύτερη και τρίτη θέση βρέθηκαν οι επίσης πολύ καλοί Γονάκης Χρήστος και Τζανάκης Αντώνης, αντίστοιχα.
Στην Κατηγορία Γ, απολαύσαμε το απόλυτο θέαμα και τις χάρες της πίσω-κίνησης, με τον Αδάμ Κουκλινό να δίνει ρεσιτάλ στο dancing on tarmac με την Ascona του ντυμένη πάντα στα χρώματα του ΟΦΗ, αλλά να πέφτει στην δεύτερη θέση, πίσω από τον επίσης θεαματικό Σκεπετζάκη Μανόλη με το αποτελεσματικό Opel Kadett.
Τρίτος ο Μάνος Κουράτορας με την BMW M3, ο οποίος ωστόσο έκαψε τα ελαστικά του στο τέλος της Δεξιοτεχνίας προσφέροντας στους θεατές μια μικρή γεύση από drift-donuts καταστάσεις... έτσι για να προετοιμαζόμαστε και για την Ιεράπετρα και τον 4ο γύρο του DCC - Drift Cup Of Crete, την Κυριακή 11 Δεκεμβρίου...
Στην Κατηγορία Open, απόλυτος κυρίαρχος, σημειώνοντας τον καλύτερο χρόνο, ήταν ο συνήθης ύποπτος, Γιώργος Αναπολιωτάκης, αφήνοντας πίσω του Παντελάκη Μανόλη και Κακεπάκη Γιάννη, στην δεύτερη και τρίτη θέση, αντίστοιχα.
Τέλος, ιδιαίτερη αναφορά θα πρέπει να γίνει στην σχολή υποψήφιων οδηγών του Μάνου Καστρινάκη και τα "καμάρια" της, τους iq-Drivers, που με την συμμετοχή τους σε μια τέτοια εκδήλωση όπως αυτή της Δεξιοτεχνίας του ΑΟΚ φανερώνουν πολύ απλά ότι η οδηγική μας συμπεριφορά περνάει και από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, ο οποίος σε κάθε περίπτωση αποτελεί καταλυτικό παράγοντα σε θέματα που έχουν να κάνουν με την οδική ασφάλεια.
Μάλιστα, ο Μάνος Καστρινάκης είχε πραγματοποιήσει θεωρητικό σεμινάριο πριν από την Δεξιοτεχνία και στην συνέχεια ακολούθησε και η πράξη στα πλαίσια της δεύτερης Δεξιοτεχνίας του ΑΟΚ στο Παγκρήτιο Στάδιο.
Τέτοια παραδείγματα περιμένουμε να δούμε μελλοντικά και από άλλες σχολές υποψήφιων οδηγών. Διότι πολύ απλά η οδήγηση και μάλιστα η ασφαλής οδήγηση είναι κάτι περισσότερο από θεωρία σημάτων και χαλαρή πορεία σε περιοχές με μικρή κυκλοφορία. Στις πραγματικές και απαιτητικές συνθήκες αλήθεια πόσοι από εμάς ξέρουμε πως θα συμπεριφερθεί το όχημα μας;
Και στην επόμενη Δεξιοτεχνία με το καλό…       

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Nissan Formula E Team ...

Η Nissan Formula E Team πηγαίνει στο Βερολίνο, αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 9ο και 10ο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2023/24, με τους Oliver Rowland και Sacha Fenestraz να είναι έτοιμοι για την μάχη. Έχοντας φιλοξενήσει περισσότερα E-Prix από οποιοδήποτε άλλο χώρο, το Tempelhof Airport Circuit μήκους 2,355 χιλιομέτρων αποτελεί ένα κομβικό σημείο στο ημερολόγιο της Formula E, καθώς προσφέρει μια ποικιλία διατάξεων. Η πίστα, στην οποία δεσπόζει ένα αεροσκάφος Douglas DC-3 στο εσωτερικό της στροφής 6, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για οδηγούς και ομάδες υποστήριξης, λόγω της λείας επιφάνειάς της, κάνοντας ακόμα πιο επιτακτική την προσπάθεια βέλτιστης διαχείρισης στην ενέργεια και τα ελαστικά. Τα προκριματικά ξεκινούν στις 11:20, ενώ οι αγώνες ξεκινούν στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

Αιμοληψία Α.Ο.Θ. ...

Το ΔΣ του ΑΟΘ ενημερώνει τα μέλη του ομίλου, ότι θα πραγματοποιηθεί η εξ αναβολής πρώτη οργανωμένη εθελοντική αιμοδοσία μας.  Σας υπενθυμίζουμε ότι έχει δημιουργηθεί ‘’σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών ΑΟΘ’’ και η αιμοληψία θα γίνει από συνεργείο του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, απέναντι  από τα γραφεία του ομίλου στην ΔΕΘ, στην αίθουσα ΚΥΤΤΑΡΟ, την Κυριακή 12 Μαϊου από ώρα 9:00-13:00. Όποια/ος επιθυμεί να συμβάλει σε αυτή την ύψιστη ανθρώπινη προσφορά παρακαλούμε να προσέλθει. (Για επιπλέον πληροφορίες - διευκρινίσεις τηλ 6937100013 Δημήτρης Κουμποτής.)