Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΚΕΡΔΙΣΕ ........



Μπορεί με μια πρώτη ματιά ο τίτλος να ξενίζει, ωστόσο αντικατοπτρίζει την εξέλιξη του 6ου γύρου του φετινού WRC. Το Ράλλυ Αργεντινής χαρακτηρίστηκε από τον έντονο συναγωνισμό αλλά και τις ατυχίες σχεδόν όλων των κορυφαίων πληρωμάτων. Μετά από ανακατατάξεις σε όλο το τριήμερο, νικητές αναδείχθηκαν πολύ δύσκολα και με διαφορά μόλις 2,4 δλ. οι Sebastien Loeb-Daniel Elena, με το εργοστασιακό Citroen DS3 WRC. Ο αγώνας δεν ξεκίνησε καλά για τους Πρωταθλητές, αφού πέραν του γεγονότος πως εκκινούσαν πρώτοι στις ειδικές διαδρομές, δέχθηκαν ποινή 1 λεπτού επειδή τσέκαραν στην είσοδο της μεσημεριανής ανασυγκρότησης 2 δλ. νωρίτερα από όσο έπρεπε, με αποτέλεσμα να χρεωθούν με ποινή που έδειχνε να τους θέτει εκτός διεκδίκησης της νίκης. Συγκεκριμένα, στο χώρο που βρίσκονται οι κίτρινες και κόκκινες πινακίδες υπήρχε πολύς κόσμος, στοιχείο που δυσκόλεψε τόσο το Daniel Elena όσο και το Sebastien Loeb, με αποτέλεσμα να μη «χτυπήσουν» σωστά το χρόνο τους. Έτσι, οι Γάλλοι ξεκίνησαν μια προσπάθεια να επιστρέψουν στη μάχη, κέρδισαν ειδικές διαδρομές και εντέλει, δικαιώθηκαν στην Power Stage. Εκεί, όπου διατήρησαν το προβάδισμα έναντι των Mikko Hirvonen-Jarmo Lehtinen, οι οποίοι προβληματίστηκαν με το εργοστασιακό Ford Fiesta RS WRC, αλλά έμειναν στο παιχνίδι της νίκης ως το τέλος, αποκομίζοντας τελικά σημαντικούς βαθμούς.
Τα δυο παραπάνω πληρώματα, βρέθηκαν σε αυτές τις θέσεις για πρώτη φορά στον αγώνα, μόλις στην τελευταία ειδική, την Power Stage. Αρχικά, το προβάδισμα είχαν οι Jari Matti Latvala-Miika Anttila, οι οποίοι ήταν ταχύτατοι και πίεζαν στο όριο το Ford Fiesta RS WRC, ώστε να διατηρηθούν εμπρός από τους Sebastien Ogier-Julien Ingrassia και Petter Solberg-Chris Patterson, αμφότεροι με Citroen DS3 WRC. Όμως λίγο μετά το μεσημεριανό σέρβις, ένα σπασμένο άκρο στο Ford Fiesta, τους έθεσε εκτός αγώνα και ενώ προηγούνταν. Έτσι, στην κορυφή πέρασαν οι Γάλλοι της Citroen, νιώθοντας την πίεση των «ιδιωτών» Solberg-Patterson. Στην τελευταία ειδική διαδρομή της δεύτερης ημέρας, το DS3 WRC του Νορβηγού παρουσίασε πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης, με αποτέλεσμα το πλήρωμα να ολοκληρώσει την ημέρα στην 4η θέση και με διαφορά μεγαλύτερη του ενός λεπτού από την κορυφή. Εκεί λοιπόν που όλα έδειχναν πως οι Ogier-Ingrassia θα είχαν εύκολο έργο κατά την τρίτη ημέρα, οι ίδιοι έκαναν το λάθος. Στην πρώτη ειδική διαδρομή της ημέρας μήκους 48 χιλιομέτρων και λίγο πριν από τον τερματισμό, τούμπαραν, με αποτέλεσμα μεγάλες ζημιές, που ελλείψει σέρβις δε μπορούσαν να επισκευαστούν. Έτσι, έκαναν μεγάλη προσπάθεια και τελικά ολοκλήρωσαν τον αγώνα στην 3η θέση, αφού το αυτοκίνητο είχε σημαντικό πρόβλημα στις 3 ειδικές διαδρομές που απέμεναν. Στην 4η θέση, ολοκλήρωσαν οι Solberg-Patterson, με το Νορβηγό να σημειώνει τον καλύτερο χρόνο στην Power Stage για πρώτη φορά φέτος. Μια θέση πιο πίσω, βρέθηκαν οι Mads Ostberg-Jonas Andersson, που με το Ford Fiesta της ομάδας Stobart συμμετείχαν για πρώτη φορά στην Αργεντινή, οι οποίοι ξεπέρασαν τους τοπικούς ήρωες Federico Villagra-Jorge Perez Companc, που με το Ford Fiesta της Munchis τερμάτισαν στην 6η θέση. Ακολούθησαν, οι Latvala-Anttila που τερμάτισαν χάρη σε SupeRally καθώς και οι Matthew Wilson-Scott Martin, με το Βρετανό να χάνει χρόνο από κλαταρίσματα.
Τη δεκάδα, συμπλήρωσαν τα δυο πρώτα πληρώματα του PWRC. Ο λόγος για τους Νεοζηλανδούς Hayden Paddon-John Kennard, που κέρδισαν για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα μετά την Πορτογαλία και τους Σουηδούς Patrik Flodin-Goran Bergsten που τερμάτισαν χάρη σε SupeRally, αμφότεροι με Subaru Impreza.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Nissan Formula E Team ...

Η Nissan Formula E Team πηγαίνει στο Βερολίνο, αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 9ο και 10ο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της ABB FIA Formula E 2023/24, με τους Oliver Rowland και Sacha Fenestraz να είναι έτοιμοι για την μάχη. Έχοντας φιλοξενήσει περισσότερα E-Prix από οποιοδήποτε άλλο χώρο, το Tempelhof Airport Circuit μήκους 2,355 χιλιομέτρων αποτελεί ένα κομβικό σημείο στο ημερολόγιο της Formula E, καθώς προσφέρει μια ποικιλία διατάξεων. Η πίστα, στην οποία δεσπόζει ένα αεροσκάφος Douglas DC-3 στο εσωτερικό της στροφής 6, αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση για οδηγούς και ομάδες υποστήριξης, λόγω της λείας επιφάνειάς της, κάνοντας ακόμα πιο επιτακτική την προσπάθεια βέλτιστης διαχείρισης στην ενέργεια και τα ελαστικά. Τα προκριματικά ξεκινούν στις 11:20, ενώ οι αγώνες ξεκινούν στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

Αιμοληψία Α.Ο.Θ. ...

Το ΔΣ του ΑΟΘ ενημερώνει τα μέλη του ομίλου, ότι θα πραγματοποιηθεί η εξ αναβολής πρώτη οργανωμένη εθελοντική αιμοδοσία μας.  Σας υπενθυμίζουμε ότι έχει δημιουργηθεί ‘’σύλλογος εθελοντών αιμοδοτών ΑΟΘ’’ και η αιμοληψία θα γίνει από συνεργείο του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, απέναντι  από τα γραφεία του ομίλου στην ΔΕΘ, στην αίθουσα ΚΥΤΤΑΡΟ, την Κυριακή 12 Μαϊου από ώρα 9:00-13:00. Όποια/ος επιθυμεί να συμβάλει σε αυτή την ύψιστη ανθρώπινη προσφορά παρακαλούμε να προσέλθει. (Για επιπλέον πληροφορίες - διευκρινίσεις τηλ 6937100013 Δημήτρης Κουμποτής.)