500 by Gucci
Η Fiat και η Gucci
ανακοινώνουν την έναρξη της διαφημιστικής εκστρατείας "500 by Gucci",
η οποία, από το Μάιο, θα εμφανιστεί σε εφημερίδες και περιοδικά lifestyle ανά
τον κόσμο. Η έναρξη της διαφημιστικής εκστρατείας ακολουθεί την πρόσφατη
παρουσίαση της ειδικής έκδοσης του διάσημου Fiat 500 με στυλιστικές
τροποποιήσεις από την Frida Giannini, Διευθύντρια Δημιουργικού της Gucci, σε
συνεργασία με το Centro Stile της Fiat.
Η φωτογράφηση για τη
διαφημιστική εκστρατεία "500 by Gucci" ήταν μια ιδέα της Giannini,
και έγινε από τους Mert Alas και Marcus Piggott στη Ρώμη με πρωταγωνίστρια το
μοντέλο Natasha Poly. Η Poly εμφανίζεται με ένα μοναδικό μαύρο δερμάτινο σύνολο
Gucci, αποτελώντας την προσωποποίηση των εννοιών "ταξιδεύω με στυλ"
και "ζω σε γρήγορους ρυθμούς".
Οι μονοσέλιδες και
δισέλιδες καταχωρήσεις θα εμφανίζονται σε διάφορα έντυπα καθ' όλη τη διάρκεια
της φετινής χρονιάς που αποτελεί επέτειο τόσο των 150 χρόνων από την ενοποίηση
της Ιταλίας όσο και των 90 χρόνων από την ίδρυση του οίκου Gucci. Το μοντέλο
500 by Gucci είναι αρχικά διαθέσιμο από την 1η Απριλίου έως τις 30 Ιουνίου
αποκλειστικά μέσω online προπαραγγελίας στη διεύθυνση www.500bygucci.com. Σε
αποκλειστικές τοποθεσίες σε μητροπολιτικές πόλεις όπως το Παρίσι, το Λονδίνο
και το Τόκιο θα γίνει μια πρώτη παρουσίαση του αυτοκινήτου πριν από την
εμπορική του κυκλοφορία στην Ευρώπη. Το μοντέλο 500 by Gucci θα αρχίσει να
διατίθεται και στον υπόλοιπο κόσμο μέχρι το τέλος της χρονιάς.
Η επικοινωνιακή
δραστηριότητα υποστήριξης της διεθνούς κυκλοφορίας του 500 by Gucci σχεδιάζεται
με την υποστήριξη του Lapo Elkann και του πρακτορείου του "Independent
Ideas", περιλαμβανομένης της ολοκληρωμένης μαζικής και ατομικής
διαφημιστικής προώθησης.
Ο Riccardo Ruini είναι υπεύθυνος για την καλλιτεχνική
διεύθυνση της διαφημιστικής εκστρατείας.
Για να αποκτήσετε πρόσβαση
στα παρασκήνια της όλης διαδικασίας, να μάθετε αποκλειστικές πληροφορίες αλλά
και για να ρίξετε μια ματιά στη συλλογή 500 by Gucci επισκεφθείτε την
ιστοσελίδα www.500bygucci.com.