Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

GTCC 2011 PART II


Μετά τον πρώτο αγώνα της χρονιάς, που μας χάρισε πολλές συναρπαστικές μάχες έφθασε η σειρά του 2ου αγώνα και πάλι στο Στρ. Αερ. της Τρίπολης που θα λάβουν μέρος 80 οδηγοί.
Στον 2ο αγώνα του πρωταθλήματος στις 1η Μαΐου 2011 αναμένεται να κλιμακωθούν οι μάχες σε όλες τις κατηγορίες με σκοπό την επίτευξη της καλύτερης επίδοσης απ’ όλους τους αγωνιζόμενους!
Για τους θεατές σε αυτό τον αγώνα θα υπάρχει εισιτήριο εισόδου 10€ από την Startline, λόγω του πανελληνίου πρωταθλήματος, με το οποίο θα μπορεί κάποιος να παρευρεθεί και το Σάββατο αλλά και την Κυριακή. Δεν θα υπάρχουν ειδικές προσκλήσεις που θα αντιστοιχούν σε κάθε αγωνιζόμενο, αλλά κάθε αγωνιζόμενος θα έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει μέσα στο αυτοκίνητό του και μόνο κατά την είσοδό του στην πίστα τους συνοδούς/θεατές του.
Υπενθυμίζουμε για μια ακόμη φορά ότι οι πυροσβεστήρες πρέπει υποχρεωτικά να είναι σωστά τοποθετημένοι και δεμένοι στο εσωτερικό του αυτοκινήτου και δίπλα από την θέση του οδηγού με προβλεπόμενους τρόπους στερέωσης όπως έχουν αναλυθεί στους τελευταίους αγώνες αλλά και απεικονίζονται πλέον στην τελευταία σελίδα της αίτησης συμμετοχής.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Σάββατο
Ώρα προσέλευσης 12:00 για τεχνικό έλεγχο
14.30: ελεύθερα δοκιμαστικά (1 ώρα)
Κυριακή
Ώρα προσέλευσης 09:00
11.30: λήξη τεχνικού ελέγχου και ενημέρωση των αγωνιζομένων
12.00: πρώτο group δοκιμαστικών (30' λεπτά)
Δεν θα επιτραπεί η είσοδος κανενός αγωνιζομένου στον χώρο της παιδιάς μετά την έναρξη της ενημέρωσης αγωνιζομένων.
Το GTCC θα ξεκινήσει στις 12:30 με την Κατηγορία Ε.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΤUNING
Ε: Από 1.401cc έως 1.600cc / έως 1.400cc με Τurbo
Δ: Από 1.601cc έως 1.840cc / έως 1.600cc με Τurbo
Γ: Από 1.841cc έως 2.000cc / έως 1.840cc με Τurbo
Β: Από 2.000cc έως 3.000cc / έως 2.000cc με Τurbo
Α: Πάνω από 3.000 cc / πάνω από 2.001cc με Τurbo
Ζ: Από 1.151cc έως 1.400cc / έως 1.150cc με Τurbo (θα τρέξει μετά την S0)
Special
S3 (Special 3): Έως 1.600cc / έως 1.400cc με Turbo
S2 (Special 2): Από 1.601cc έως 2.000cc / έως 1.800cc με Turbo
S1 (Special 1): Πάνω από 2.000cc / πάνω 1.800cc με Turbo, καθώς και open wheelers ή οχήματα με κινητήρα μοτοσικλέτας.
S0 (Specia 0): Open wheelers ή οχήματα με κινητήρα μοτοσικλέτας καθώς και οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο που επιθυμεί να λάβει μέρος σε αυτήν την κατηγορία
Salοon
Στην κατηγορία Salοon αγωνίζονται αυτοκίνητα που τηρούν τις προδιαγραφές ασφαλείας (βάσει κανονισμών J)
Λόγω τον αλλαγών στις κατηγορίες που έχουν γίνει για το φετινό πρωτάθλημα, θα πρέπει κάθε αγωνιζόμενος να μελετήσει εκ νέου τον ειδικό κανονισμό του GTCC.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024 ...

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου ετοιμάζεται να υποδεχθεί στις 2-3 Νοεμβρίου, αθλητές ομάδες και θεατές. Το σωματείο Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. προετοιμάζει, στην γνώριμη περιοχή της Αργολίδας και συγκεκριμένα, στην παλιά Ε.Ο. Κορίνθου – Τρίπολης, τον γνωστό "Κολοσούρτη" για την "Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024". Σκοπός του σωματείου, είναι σε λίγα χρόνια να γίνει ο συγκεκριμένος αγώνας κομμάτι του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αναβάσεων της FIA.  Γεγονός πολύ σημαντικό για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην χώρα μας.  Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου είναι από τις πιο δημοφιλείς στους Ελληνικούς αγώνες, και βρίσκεται σταθερά στο αγωνιστικό πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος αναβάσεων της χώρας μας τα τελευταία χρόνια. Μια αξιολάτρευτη διαδρομή τεχνική και απολαυστική, τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους θεατές.

Ανάβαση Πιτίτσας - Αποτελέσματα ...

1ο Σκέλος!  2ο Σκέλος! Κατάταξη!

Ανάβαση Κύμης - Συμμετοχές .....

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ !!!