Το Civic αποτελεί αυτοκίνητο ορόσημο για τη Honda. Ένα αυτοκίνητο με παράδοση περίπου 40 ετών, καλύπτει ένα ευρύ πεδίο πελατών για την ιαπωνική μάρκα και για το λόγο αυτό δούλεψε αρκετά για τη δημιουργία της νέας γενιάς του μοντέλου. Μολονότι δεν είναι τελείως έτοιμο, η Honda το παρουσίασε στη Διεθνή Εκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ, σε δύο μάλιστα εκδόσεις, τετράθυρο sedan και τρίθυρo coupe.
Πιο συμπαγές από το υπάρχον, αλλά με καλύτερους εσωτερικούς χώρους, υποσχέθηκε ότι θα είναι το νέο Civic, η Honda. Η σχεδίαση παραμένει στην κατεύθυνση της κινητικότητας, όπως και τα σημερινά Civic. Ωστόσο, είναι ακόμα πιο σμιλευμένα τα αμαξώματα και με πιο επιθετικό ρύγχος, στο οποίο κυριαρχούν οι γυάλινες επιφάνειες.
Κάτι ανάλογο συμβαίνει και στην οροφή, με πολύ γυαλί, το οποίο, πάντως, δεν γνωρίζουμε αν θα περάσει στην παραγωγή. Οι συμπαγείς αναλογίες θέλουν το τετράθυρο να μοιάζει με πεντάθυρο, έχοντας μικρό επίπεδο πόρτας αποσκευών με ενσωματωμένη αεροτομή.
Το τρίθυρο είναι εξίσου επιθετικό μπροστά, με τη δυναμική εισαγωγή αέρα, αλλά στο πίσω μέρος οι τονισμένοι θόλοι των τροχών προσδίδουν υπέρμετρα σπορτίφ χαρακτήρα.
Τα δύο αμαξώματα διαφέρουν απίστευτα πολύ στο μπροστινό μέρος, σε σημείο που να θεωρείς ότι πρόκειται για διαφορετικά αυτοκίνητα. Πίσω, συγγενεύουν περισσότερο, όμως στο τρίθυρο η εξάτμιση είναι κεντρικά τοποθετημένη.
Η Honda ανήκει στις περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένες εταιρείες και αυτό το δείχνει εμπράκτως με την ευρεία γκάμα υβριδικών μοντέλων. Λίαν συντόμως θα έρθει στην Ελλάδα η πρώτη υβριδική έκδοση του Jazz, ενώ ήδη στο χαρτοφυλάκιο των μοντέλων Honda βρίσκονται τα υβριδικά Civic (τωρινή γενιά), Insight και CR-Z.
Στο νέο Civic η Honda θα διαθέτει κινητήρες βενζίνης, φυσικού αερίου και βέβαια συνεχίζοντας την παράδοση, υβριδικό σύστημα με κινητήρα βενζίνης και ηλεκτρικό μοτέρ.
Πριν από 10 χρόνια το Civic ήταν το πρώτο που πήρε 5 αστέρια ασφάλειας στις δοκιμές πρόσκρουσης του οργανισμού Euro NCAP. Το νέο Civic θα έρθει να υπερκαλύψει τις νέες απαιτήσεις ασφάλειας, φουλ σε αερόσακους, με στάνταρ σύστημα ευστάθειας και πρόσφυσης και βέβαια με καλύτερη δομή για μεγαλύτερη προστασία σε περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης.