Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Έκθεση Βλαβών DEKRA 2011


Το Opel Insignia είναι το αυτοκίνητο με τις λιγότερες βλάβες σύμφωνα με τα αποτελέσματα της Έκθεσης Βλαβών DEKRA 2011. Με δείκτη αξιοπιστίας 96,1%, το Opel Insignia έφερε το καλύτερο αποτέλεσμα από όλα τα αυτοκίνητα της δοκιμής. Είναι η δεύτερη συνεχόμενη χρονιά που ένα Opel κερδίζει μία τέτοια διάκριση μετά τη νίκη του Corsa στην κατηγορία “Καλύτερη Ατομική Κατάταξη” το 2010. Η DEKRA συντάσσει την έκθεση ετήσιων βλαβών μετά από ακριβή αξιολόγηση σε οκτώ κατηγορίες οχημάτων ανάλογα με τον τύπο τους και τρεις επιμέρους κατηγορίες ανάλογα με τα χιλιόμετρα που έχουν διανύσει. Η έκθεση βλαβών βασίζεται σε δεδομένα που προκύπτουν από 15 εκατομμύρια ελέγχους σε 230 διαφορετικά μοντέλα.
«Αυτό το εκπληκτικό αποτέλεσμα αποτελεί μία ακόμα απόδειξη της κορυφαίας ποιότητας όχι μόνο του Insignia αλλά και όλης της γκάμας μοντέλων μας» δήλωσε ο Alain Visser, Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ, Πωλήσεων & Aftersales της Opel παραλαμβάνοντας το βραβείο στο Rüsselsheim. «Υποσχόμαστε στους πελάτες κορυφαία ποιότητα και το επιβεβαιώνουμε με μία εφ’ όρου ζωής εγγύηση!»
Ο Wolfgang Linsenmaier, Εκτελεστικός Διευθυντής της DEKRA Automobile GmbH, πρόσθεσε: «Βρίσκομαι στην ευχάριστη θέση να συγχαρώ την Opel για την καλύτερη ατομική κατάταξη που πέτυχε στη γενική αξιολόγηση για δεύτερη συνεχή χρονιά! Με δείκτη αξιοπιστίας 96,1, το Opel Insignia αναδείχτηκε πρώτο ανεξαρτήτως κατηγορίας».
Από το 2008 που λανσαρίστηκε, το Insignia, “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2009”, έχει κατακτήσει περισσότερα από 40 διεθνή βραβεία για την ελκυστική σχεδίαση και καινοτόμο τεχνολογία του.
Το Opel Insignia πλαισιώνεται από ποικίλες και προηγμένες τεχνολογίες. Το προσαρμοζόμενο πλαίσιο FlexRide και το προσαρμοζόμενο σύστημα Opel AWD με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα (eLSD) θέτουν πρότυπα στον τομέα οδικής συμπεριφοράς και ενεργητικής ασφάλειας. Προαιρετικά διατίθεται και άλλες ‘έξυπνες’, βραβευμένες τεχνολογίες όπως προβολείς AFL+ bi-xenon με εννέα διαφορετικές λειτουργίες φωτισμού και σύστημα εμπρός κάμερας Opel με προειδοποίηση παρέκκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας και αναγνώριση οδικών σημάτων. Για οδηγούς που περνάνε πολλές ώρες στο τιμόνι, τα εργονομικά βελτιστοποιημένα σπορ καθίσματα με πιστοποίηση από τους ειδικούς της “Aktion Gesunder Rücken e.V.” (AGR) εγγυώνται κορυφαίο επίπεδο άνεσης στο ταξίδι

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής