Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

SKODA MOTORSPORT TA ΠΗΡΕ ΟΛΑ !


  Ιστορική επιτυχία της Skoda Motorsport
  7 νίκες σε 12 αγώνες για την Fabia S2000
  Οι Hanninen και Markkula με Fabia  S2000 κατακτούν το πρωτάθλημα οδηγών
Η Skoda βραβεύεται επισήμως με τον τίτλο κατασκευαστών στο πρωτάθλημα IRC 2010 και παράλληλα βραβεύονται οι Φιλανδοί Juho Hanninen και Mikko Markkula με τον τίτλο του καλύτερου πληρώματος του πρωταθλήματος. Αυτή η μοναδική επιτυχία της ομάδας της Skoda ενισχύεται και από την δεύτερη θέση που καταλαμβάνουν οι Jan Kopecky και Petr Stary (της δεύτερης της Skoda Auto) ενώ ο Kris Meek με Peugeot τερμάτισε στην τρίτη θέση. Ο διευθυντής της Skoda Motorsport Michael Hrabanek παρέλαβε για λογαριασμό της Skoda το έπαθλο του νικητή του διαγωνισμού.
Η εργοστασιακή ομάδα της Skoda συμμετείχε στους 11 από τους συνολικά 12 αγώνες για το πρωτάθλημα IRC με την νέα Fabia S2000 και αναδείχθηκε νικήτρια στις 7 από αυτές. Εκτός όμως από αυτές τις νίκες, οι ιδιωτικές συμμετοχές της Skoda ανέβηκαν στο βάθρο σε 17 άλλους αγώνες. Οι Hanninen και Merkkula κέρδισαν στην Αργεντινή, τη Σαρδηνία, και την Σκωτία. Οι Loix και Miclott στο Βέλγιο, στη Μαδέρα και στην Δημοκρατία της Τσεχίας. Οι Kopecky και Stary στα Κανάρια Νησιά. Ιδιωτικές ομάδες υποστηριζόμενες από αντιπροσώπους της Skoda επίσης σημείωσαν επιτυχίες με σημαντικότερη αυτή της ομάδας Μotorsport της Skoda στην Αγγλία. Οι επιτυχίες της Fabia S2000 για το 2010 χαρακτηρίστηκε από νίκες σε εθνικά πρωταθλήματα όπως αυτά της Γερμανίας (Matthias Kahle), της Αυστρίας (Raimund Baumschlager), της Δημοκρατίας της Τσεχίας (Pavel Valousek), της Ισπανίας (Alberto Hevia), του Λιβάνου (Roger Feghali) και της Σλοβακίας (Jozef Beres).
Συνοψίζοντας την περίοδο που μόλις τελείωσε ο Διευθυντής της Skoda Motorsport Michael Hrabanek δηλώνει:« Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους εκείνους που βοήθησαν γι αυτή την ιστορική νίκη της Skoda και μας βοήθησαν να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα IRC- τη Διοίκηση της Skoda και τα μέλη της αγωνιστικής ομάδας Skoda Motorsport, τους συναδέλφους μας από το τμήμα της Τεχνολογικής Εξέλιξης καθώς επίσης και τους εξωτερικούς μας συνεργάτες. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω τους εισαγωγείς της Skoda σε όλες τις χώρες όπου η Fabia S2000 έτυχε θετικής αποδοχής και υποστήριξαν σημαντικά τις κοινές μας επιτυχίες με σκοπό την αύξηση της αναγνωρισιμότητας και την περαιτέρω ενίσχυση της εικόνας της Skoda. Η προβολή της Skoda υπήρξε πράγματι πολύ μεγάλη.
Juho Hanninen: «Η ποιότητα του φετινού IRC ήταν πράγματι πολύ υψηλή. Αυτός είναι ο πρώτος μου μεγάλος διεθνής τίτλος και είμαι πολύ περήφανος γι αυτό. Όλη η ομάδα κατέβαλε μεγάλη προσπάθεια- δεν είχαμε κανένα τεχνικό πρόβλημα κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής περιόδου που είναι σημαντική προϋπόθεση για την επιτυχία γιατί για να επιτύχεις ένα καλό αποτέλεσμα πρέπει πρώτα να καταφέρεις να τερματίσεις. Έχω βελτιώσει αρκετά την οδήγηση μου σε ασφάλτινες διαδρομές και ανυπομονώ να συνεργαστώ και πάλι με τη Skoda Motorsport».
Jan Kopecky: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη Skoda που μου έδωσε την ευκαιρία να γίνω μέλος της ομάδας με την νέα Fabia S2000. Όλα τα μέλη της ομάδας δουλεύουν σκληρά και αυτή η όλη προσπάθεια συντέλεσε σε αυτή την εκπληκτική επιτυχία για την μάρκα. Να τερματίζεις δεύτερος στο IRC είναι σίγουρα επιτυχία. Ο στόχος μας ήταν φυσικά να κατακτήσουμε τον τίτλο αλλά κάποια λάθη που κάναμε μας απομάκρυναν από τον στόχο. Παρόλα αυτά η σεζόν συνολικά υπήρξε επιτυχημένη και ήδη ανυπομονούμε για την επόμενη».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ