Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

NATOΣ - ΝΑΤΟΣ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ !!!!


Σε ηλικία 23 ετών και τεσσάρων μηνών ο Sebastian Vettel έγινε ο νεαρότερος παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1! Το ίδιο ακριβώς είχε πετύχει ο Lewis Hamilton το 2008 και πιο πριν ο Fernando Alonso το 2005, οι δύο από τους τρεις αντίπαλοι του Γερμανού για τον φετινό τίτλο στο Grand Prix του Abu Dhabi.Επίσης, ο νεαρός οδηγός της RBR έγινε μόλις ο δεύτερος Γερμανός πρωταθλητής της ιστορίας και φυσικά η μεγαλύτερη αναγνώριση για το επίτευγμά του μετά τον αγώνα ήρθε από τον πιο επιτυχημένο οδηγό της ιστορίας του σπορ, τον συμπατριώτη του Michael Schumacher.
"Είμαι πολύ χαρούμενος για εκείνον, διότι είμαστε φίλοι και αυτή ήταν μια σκληρή χρονιά για εκείνον", είπε ο 41χρονος οδηγός της Mercedes GP. "Είχε να ανταπεξέλθει σε πολλές απογοητεύσεις, πιθανότατα περισσότερες μηχανικές παρά οδηγικές, οπότε αξίζει απόλυτα το πρωτάθλημα.
Και ο ίδιος και η ομάδα έκαναν σπουδαία δουλειά. Οι δικοί μου καιροί ήταν διαφορετικοί από τους σημερινούς, απλώς αισθάνομαι χαρά για εκείνον. Είναι σπουδαίος οδηγός και φανταστικό παιδί", κατέληξε.
Sebastian Vettel: "Το έμαθα στο τέλος"!
Αμέσως μετά το τέλος του αγώνα της Yas Marina, ο Sebastian Vettel αποκάλυψε ότι η RBR δεν του είπε ότι όδευε προς τον τίτλο παρά μόνο μετά τη στιγμή που είδε την καρό σημαία – με στόχο ο νεαρός οδηγός να μην χάσει την αυτοσυγκέντρωσή του.
"Δεν ήξερα τίποτα και αναρρωτιόμουν", εξήγησε ο Γερμανός. "Στους τελευταίους δέκα γύρους ο μηχανικός μου, Rocky [Guillaume Rocquelin], μου έδινε οδηγίες για με βοηθήσει να τερματίσω. Αναρωτιόμουν γιατί ήταν τόσο νευρικός.
Σκέφτηκα ότι πρέπει να είμαστε σε καλή θέση και μετά μου είπε 'φαίνεται ότι πάμε καλά'. Δεν ήξερα τι εννοούσε. Αφοσιώθηκα στην οδήγηση και μετά βγήκε στη ραδιοεπικοινωνία και φώναξε ότι κερδίσαμε το παγκόσμιο πρωτάθλημα".
Ο 23χρονος συμπλήρωσε: "Είμαι άφωνος, δεν ξέρω τι πρέπει να λες σε τέτοιες στιγμές. Είναι απίστευτο. Έπεσα για ύπνο και σκεφτόμουν τον αγώνα, τι θα μπορούσε να γίνει. Είχα καλές εικόνες και καλό προαίσθημα.
Είδαμε εκπληκτικές μάχες και μια απρόβλεπτη χρονιά. Δεν ξέρω πόσες φορές είχαμε διαφορετικό πρωτοπόρο. Ορισμένους τους ξέγραψαν νωρίς και επέστρεψαν, όπως ο Fernando, ενώ ο Lewis επέστρεψε και ηγήθηκε στο πρωτάθλημα. Μπορώ να γράψω βιβλίο για τους αγώνες που θα μπορούσαμε να τερματίσουμε σε υψηλότερες θέσεις. Υπήρξαν εγκαταλείψεις, όλοι είχαμε σκαμπανεβάσματα. Ορισμένες φορές έπρεπε να αγνοήσουμε τι έλεγαν οι άλλοι και να αφοσιωθούμε στη δουλειά μας. Με αυτή την προσέγγιση ξεκίνησα αυτό τον αγώνα. Η χρονιά ήταν απίστευτα δύσκολη, ειδικά ψυχολογικά. Συνέχισα να πιστεύω στον εαυτό μου και σήμερα είναι ιδιαίτερη ημέρα. Ηγήθηκα του πρωταθλήματος μόνο μια φορά, όταν χρειάστηκε. Για κάποιο λόγο δεν αισθάνομαι ότι συμβαίνει αυτό. Είναι παράξενο, αλλά φαντάζομαι ότι θα το συνειδητοποιήσω όταν επιτέλους πάω για ύπνο, νομίζω με το φως του ήλιου"!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο