Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

lexus-is 250 vs German Cars


Το ιαπωνικό πολυτελές sedan δίνει την ευκαιρία στον Έλληνα οδηγό να απαντήσει καταναλωτικά στις αντίστοιχες προτάσεις της Mercedes, της Audi/vw, της Bmw 
Ειδικά όσοι σκοπεύουν να αγοράσουν εταιρικό ή έχουν τη δυνατότητα leasing, θα ήταν σκόπιμο να κάνουν μια δοκιμή με το εντυπωσιακό επίτευγμα της «ακριβότερης» θυγατέρας της Toyota.
Εκτός από τα δεδομένα προσόντα, της πολυτέλειας και άνεσης στο εσωτερικό, της απόλυτης ομορφιάς, των μεγάλων χώρων και του πληρέστατου εξοπλισμού, το Is 250 έχει κι άλλες εκπλήξεις για τους θαυμαστές του. Η εξωτερική του εμφάνιση δεν παραπέμπει σε συντηρητική λιμουζίνα, αλλά διαθέτει μια πολύ όμορφη μάσκα και προβολείς και γενικά μια σχεδίαση μοντέρνα, που δεν θα ενοχλούσε ούτε 18άρη οδηγό.
Η δεύτερη ευχάριστη έκπληξη έρχεται από το οδηγητικό στιλ του Is 250. Ο ατμοσφαιρικός V6 των 2,5 λίτρων και των "μόλις" 208 ίππων, κάνει τους θαμώνες των παραλιακών δρόμων να ντρέπονται.  Πόσο μάλλον, που η πίσω κίνηση επιτρέπει στον έμπειρο οδηγό να κάνει θαύματα στο δρόμο. Ο ανύπαρκτος ήχος λειτουργίας μπορεί να ξεγελάσει μόνο στα φανάρια, αλλά πριν την εκκίνηση.
Γιατί αν πατήσετε λίγο πιο δυνατά το γκάζι, τότε θα φτάσετε τα 100 χ.α.ω.. σε μόλις 8 δευτερόλεπτα, ενώ σε ευθεία μπορεί κάποιος να σας προσπεράσει μόνον αν το κοντέρ του δείχνει 235 χ.α.ω. Περιττό να πούμε ότι η χρήση για την οποία προορίζεται το Is 250, δηλαδή άνετα ταξίδια με πολλά χιλιόμετρα, γίνεται απόλαυση, χάρη και στο σειριακό εξατάχυτο κιβώτιο.
Εκ των πραγμάτων, η τιμή ενός τόσο πλήρης αυτοκινήτου περιορίζει τον αριθμό των υποψήφιων αγοραστών. Όμως οι 39.900 ευρώ δεν αποτελούν κακή είδηση για την κατηγορία, όταν τα αντίστοιχα γερμανικά μοντέλα κινούνται επίσης κοντά σ' αυτή την τιμή. 
Θέμα γούστου, λοιπόν και εθνικών αισθημάτων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...