Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

lexus-is 250 vs German Cars


Το ιαπωνικό πολυτελές sedan δίνει την ευκαιρία στον Έλληνα οδηγό να απαντήσει καταναλωτικά στις αντίστοιχες προτάσεις της Mercedes, της Audi/vw, της Bmw 
Ειδικά όσοι σκοπεύουν να αγοράσουν εταιρικό ή έχουν τη δυνατότητα leasing, θα ήταν σκόπιμο να κάνουν μια δοκιμή με το εντυπωσιακό επίτευγμα της «ακριβότερης» θυγατέρας της Toyota.
Εκτός από τα δεδομένα προσόντα, της πολυτέλειας και άνεσης στο εσωτερικό, της απόλυτης ομορφιάς, των μεγάλων χώρων και του πληρέστατου εξοπλισμού, το Is 250 έχει κι άλλες εκπλήξεις για τους θαυμαστές του. Η εξωτερική του εμφάνιση δεν παραπέμπει σε συντηρητική λιμουζίνα, αλλά διαθέτει μια πολύ όμορφη μάσκα και προβολείς και γενικά μια σχεδίαση μοντέρνα, που δεν θα ενοχλούσε ούτε 18άρη οδηγό.
Η δεύτερη ευχάριστη έκπληξη έρχεται από το οδηγητικό στιλ του Is 250. Ο ατμοσφαιρικός V6 των 2,5 λίτρων και των "μόλις" 208 ίππων, κάνει τους θαμώνες των παραλιακών δρόμων να ντρέπονται.  Πόσο μάλλον, που η πίσω κίνηση επιτρέπει στον έμπειρο οδηγό να κάνει θαύματα στο δρόμο. Ο ανύπαρκτος ήχος λειτουργίας μπορεί να ξεγελάσει μόνο στα φανάρια, αλλά πριν την εκκίνηση.
Γιατί αν πατήσετε λίγο πιο δυνατά το γκάζι, τότε θα φτάσετε τα 100 χ.α.ω.. σε μόλις 8 δευτερόλεπτα, ενώ σε ευθεία μπορεί κάποιος να σας προσπεράσει μόνον αν το κοντέρ του δείχνει 235 χ.α.ω. Περιττό να πούμε ότι η χρήση για την οποία προορίζεται το Is 250, δηλαδή άνετα ταξίδια με πολλά χιλιόμετρα, γίνεται απόλαυση, χάρη και στο σειριακό εξατάχυτο κιβώτιο.
Εκ των πραγμάτων, η τιμή ενός τόσο πλήρης αυτοκινήτου περιορίζει τον αριθμό των υποψήφιων αγοραστών. Όμως οι 39.900 ευρώ δεν αποτελούν κακή είδηση για την κατηγορία, όταν τα αντίστοιχα γερμανικά μοντέλα κινούνται επίσης κοντά σ' αυτή την τιμή. 
Θέμα γούστου, λοιπόν και εθνικών αισθημάτων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής

22η Ανάβαση Κύμης “Γιάννης Ηλιόπουλος” ...

Οι προετοιμασίες για την 22η Ανάβαση Κύμης “Γιάννης Ηλιόπουλος”, η οποία θα διεξαχθεί το Σάββατο 25 και την Κυριακή 26 Μαΐου έχουν ξεκινήσει. Το Αθλητικό Σωματείο Start Line μαζί με τον Δήμο Κύμης - Αλιβερίου, συνεργάζονται και φέτος αρμονικά ώστε να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα σε αγωνιζόμενους και θεατές. Ο τρίτος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκίνητων, επιστρέφει και πάλι στη γνωστή διαδρομή από το Λιμάνι μέχρι την πόλη της Κύμης, η οποία όλα αυτά τα χρόνια έχει αγαπηθεί από τους αγωνιζόμενους και τους θεατές. Τη φετινή χρονιά ωστόσο η Ανάβαση Κύμης πρωτοπορεί καθώς για πρώτη φορά σε αγώνα ανάβασης θα δούμε αγωνιστικά αυτοκίνητα Crosscar να προσπαθούν να σταματήσουν τα χρονόμετρα ταχύτερα από κάθε άλλου είδους αγωνιστικό αυτοκίνητο. Με αυτόν τον τρόπο ο θεσμός του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Crosscar μπαίνει δυνατά και στις αναβάσεις καθώς στον δεύτερο γύρο της χρονιάς θα δούμε τους πρωταγωνιστές του θεσμού να μάχονται αυτή τη φορά σε ασφάλτινο και