9/11/10

lexus-is 250 vs German Cars


Το ιαπωνικό πολυτελές sedan δίνει την ευκαιρία στον Έλληνα οδηγό να απαντήσει καταναλωτικά στις αντίστοιχες προτάσεις της Mercedes, της Audi/vw, της Bmw 
Ειδικά όσοι σκοπεύουν να αγοράσουν εταιρικό ή έχουν τη δυνατότητα leasing, θα ήταν σκόπιμο να κάνουν μια δοκιμή με το εντυπωσιακό επίτευγμα της «ακριβότερης» θυγατέρας της Toyota.
Εκτός από τα δεδομένα προσόντα, της πολυτέλειας και άνεσης στο εσωτερικό, της απόλυτης ομορφιάς, των μεγάλων χώρων και του πληρέστατου εξοπλισμού, το Is 250 έχει κι άλλες εκπλήξεις για τους θαυμαστές του. Η εξωτερική του εμφάνιση δεν παραπέμπει σε συντηρητική λιμουζίνα, αλλά διαθέτει μια πολύ όμορφη μάσκα και προβολείς και γενικά μια σχεδίαση μοντέρνα, που δεν θα ενοχλούσε ούτε 18άρη οδηγό.
Η δεύτερη ευχάριστη έκπληξη έρχεται από το οδηγητικό στιλ του Is 250. Ο ατμοσφαιρικός V6 των 2,5 λίτρων και των "μόλις" 208 ίππων, κάνει τους θαμώνες των παραλιακών δρόμων να ντρέπονται.  Πόσο μάλλον, που η πίσω κίνηση επιτρέπει στον έμπειρο οδηγό να κάνει θαύματα στο δρόμο. Ο ανύπαρκτος ήχος λειτουργίας μπορεί να ξεγελάσει μόνο στα φανάρια, αλλά πριν την εκκίνηση.
Γιατί αν πατήσετε λίγο πιο δυνατά το γκάζι, τότε θα φτάσετε τα 100 χ.α.ω.. σε μόλις 8 δευτερόλεπτα, ενώ σε ευθεία μπορεί κάποιος να σας προσπεράσει μόνον αν το κοντέρ του δείχνει 235 χ.α.ω. Περιττό να πούμε ότι η χρήση για την οποία προορίζεται το Is 250, δηλαδή άνετα ταξίδια με πολλά χιλιόμετρα, γίνεται απόλαυση, χάρη και στο σειριακό εξατάχυτο κιβώτιο.
Εκ των πραγμάτων, η τιμή ενός τόσο πλήρης αυτοκινήτου περιορίζει τον αριθμό των υποψήφιων αγοραστών. Όμως οι 39.900 ευρώ δεν αποτελούν κακή είδηση για την κατηγορία, όταν τα αντίστοιχα γερμανικά μοντέλα κινούνται επίσης κοντά σ' αυτή την τιμή. 
Θέμα γούστου, λοιπόν και εθνικών αισθημάτων.