Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

lexus-is 250 vs German Cars


Το ιαπωνικό πολυτελές sedan δίνει την ευκαιρία στον Έλληνα οδηγό να απαντήσει καταναλωτικά στις αντίστοιχες προτάσεις της Mercedes, της Audi/vw, της Bmw 
Ειδικά όσοι σκοπεύουν να αγοράσουν εταιρικό ή έχουν τη δυνατότητα leasing, θα ήταν σκόπιμο να κάνουν μια δοκιμή με το εντυπωσιακό επίτευγμα της «ακριβότερης» θυγατέρας της Toyota.
Εκτός από τα δεδομένα προσόντα, της πολυτέλειας και άνεσης στο εσωτερικό, της απόλυτης ομορφιάς, των μεγάλων χώρων και του πληρέστατου εξοπλισμού, το Is 250 έχει κι άλλες εκπλήξεις για τους θαυμαστές του. Η εξωτερική του εμφάνιση δεν παραπέμπει σε συντηρητική λιμουζίνα, αλλά διαθέτει μια πολύ όμορφη μάσκα και προβολείς και γενικά μια σχεδίαση μοντέρνα, που δεν θα ενοχλούσε ούτε 18άρη οδηγό.
Η δεύτερη ευχάριστη έκπληξη έρχεται από το οδηγητικό στιλ του Is 250. Ο ατμοσφαιρικός V6 των 2,5 λίτρων και των "μόλις" 208 ίππων, κάνει τους θαμώνες των παραλιακών δρόμων να ντρέπονται.  Πόσο μάλλον, που η πίσω κίνηση επιτρέπει στον έμπειρο οδηγό να κάνει θαύματα στο δρόμο. Ο ανύπαρκτος ήχος λειτουργίας μπορεί να ξεγελάσει μόνο στα φανάρια, αλλά πριν την εκκίνηση.
Γιατί αν πατήσετε λίγο πιο δυνατά το γκάζι, τότε θα φτάσετε τα 100 χ.α.ω.. σε μόλις 8 δευτερόλεπτα, ενώ σε ευθεία μπορεί κάποιος να σας προσπεράσει μόνον αν το κοντέρ του δείχνει 235 χ.α.ω. Περιττό να πούμε ότι η χρήση για την οποία προορίζεται το Is 250, δηλαδή άνετα ταξίδια με πολλά χιλιόμετρα, γίνεται απόλαυση, χάρη και στο σειριακό εξατάχυτο κιβώτιο.
Εκ των πραγμάτων, η τιμή ενός τόσο πλήρης αυτοκινήτου περιορίζει τον αριθμό των υποψήφιων αγοραστών. Όμως οι 39.900 ευρώ δεν αποτελούν κακή είδηση για την κατηγορία, όταν τα αντίστοιχα γερμανικά μοντέλα κινούνται επίσης κοντά σ' αυτή την τιμή. 
Θέμα γούστου, λοιπόν και εθνικών αισθημάτων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

11ο Rally Sprint Αιγίου - Συμμετοχές ...

 

Ομάδα ΕΛ.ΑΣ. ...

Η αγωνιστική ομάδα μηχανοκίνητου αθλητισμού της Ελληνικής Αστυνομίας, ξεκίνησε την 17η Μαΐου του 2024 από τον Πύργο Ηλείας μια καινοτόμα δράση, με τίτλο safety first, που στόχο έχει την δημιουργία πλαισίου εμπιστοσύνης ανάμεσα στους νέους και στον θεσμό της Ελληνικής Αστυνομίας, μέσα από την αγάπη για τους 4 τροχούς!  Παράλληλη στόχευση της ομάδας αποτελεί φυσικά, η συμβολή στην μείωση των οδικών τροχαίων ατυχημάτων και η δημιουργία υγειών προτύπων για τους ανηλίκους που τόσο πολύ δείχνουν να το έχουν ανάγκη.  Η ομάδα, το 2022, κατέκτησε την πρώτη θέση στο πρωτάθλημα του Le Mans στην Γαλλία και συμμετέχει ενεργά σε διοργανώσεις που λαμβάνουν χώρα εντός κ εκτός Ελλάδας όπως το εμβληματικό ράλλυ Ακρόπολις και άλλα εθνικά και διεθνή πρωταθλήματα. Στην δράση που έλαβε χώρα στον Πύργο, συμμετείχαν εβδομήντα (70) μαθητές της Γ’ Γυμνασίου από σχολεία του Δήμου, οι οποίοι συγκεντρώθηκαν στην πίστα καρτ και παρακολούθησαν από τον οδηγό του αγωνιστικού οχήματος Ανθυπαστυνόμο ΠΛΑΓΟ Ιωάννη και το

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ)  διοργανώνει το Σαββατοκύριακο 15 & 16 Ιουνίου  2024  το 20ο Ράλλυ Κορίνθου, έναν αγώνα που επιστρέφει έπειτα από 3 χρόνια και πάλι στον κορυφαίο θερμό του Ελληνικού motorsport, το 60o Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος 2024,  σύμφωνα με το αγωνιστικό πρόγραμμα της ΟΜΑΕ. Έπειτα και από την έκβαση του Ολυμπιακού Ράλλυ, το πρωτάθλημα «έχει πάρει φωτιά», με αποτέλεσμα το 20ό Ράλλυ Κορίνθου, το οποίο αναμένεται να προσελκύσει και συμμετοχές από το εξωτερικό, να παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον. O τρίτος γύρος του θεσμού θα έχει κέντρο του αγώνα την πόλη της Κόρινθου με τις Ειδικές Διαδρομές να διεξάγονται στα Γεράνια Όρη. Την επιστροφή του αγώνα και πάλι στο Πρωτάθλημα στηρίζει ο Δήμος Κορινθίων που αγκάλιασε  από την πρώτη στιγμή την προσπάθεια της Α.Λ.Α.Κορινθίας. Μεγάλος Χορηγός του αγώνα η εταιρία PEMA Shipping & Trading, Real Estate. H PEMA με δραστηριότητα στη Ναυτιλία και στο χώρο των ακινήτων.. Φέτος βρίσκεται στο πλευρό του αγώ