Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

FIAT SPIDER ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ !


Από το Topolino ως το 500C, από τα Spider ως τα Cabrio τα ανοιχτά αυτοκίνητα της Fiat έχουν γράψει και συνεχίζουν να γράφουν χιλιόμετρα.
Εκφραστής του σλόγκαν «συναίσθημα και ελευθερία», το ανοιχτό 500C αποδίδει φόρο τιμής στο αντίστοιχο μοντέλο του 1957, εφαρμόζοντας ταυτόχρονα σύγχρονες λύσεις σε τομείς, όπως το design, η τεχνολογία και η άνεση.


Μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα η υφασμάτινη οροφή του Fiat 500C «τυλίγεται» και ο ουρανός ανοίγεται από πάνω μας. Το τοπίο αλλάζει ανάλογα με τις περιοχές που διασχίζουμε, ενώ ποτέ άλλοτε ένα κομμάτι ύφασμα δεν είχε τόσο σημαντικό ρόλο σε ένα αυτοκίνητο. Διαχρονικά. Topolino, 500αράκι, 1100, 124 Spider, Dino. Αλλά και τα Ritmo μαζί με την πιο πρόσφατη Barchetta είχαν ένα κομμάτι ύφασμα για να χωρίζει οδηγό και επιβάτες από τον έξω κόσμο. Μια μαλακή οροφή που πρόσθετε στιλ χωρίς να επηρεάζει τη λειτουργικότητα.


Στο 500C δεν είναι μόνο το στιλ αλλά και η σημασία στη λεπτομέρεια. Το αποδεικνύει η ταχύτητα του αέρα της τάξης των 7 μέτρων/λεπτό, που περνά στην καμπίνα για την άνεση των επιβατών, ενώ τα δύο στρώματα από τα οποία είναι κατασκευασμένη εξασφαλίζουν την καλύτερη δυνατή μόνωση. Την εικόνα συμπληρώνουν το φινίρισμα των εσωτερικών επιφανειών και ο μηχανισμός που ελέγχει το άνοιγμα και το κλείσιμό της. Αυτός ενεργοποιείται από δύο διακόπτες δίπλα στην πλαφονιέρα είτε από το τηλεχειριστήριο στο κλειδί, ενώ η διαδικασία είναι εφικτή ακόμα και με 60 χλμ./ώρα.
Στις ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες προσθέστε και τον ειδικά σχεδιασμένο ανεμοθραύστη από πορώδες υλικό που τοποθετείται εύκολα ανάμεσα στα πίσω προσκέφαλα και μειώνει σημαντικά τους στροβιλισμούς του αέρα σε όλες τις ταχύτητες.
Φυσικά το 500C αποτελεί το τελευταίο κομμάτι μιας μακρόχρονης παράδοσης των ανοιχτών μοντέλων της Fiat, που τις περισσότερες φορές χαρακτηρίζονταν ως Spider.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι