Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

FIAT SPIDER ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ !


Από το Topolino ως το 500C, από τα Spider ως τα Cabrio τα ανοιχτά αυτοκίνητα της Fiat έχουν γράψει και συνεχίζουν να γράφουν χιλιόμετρα.
Εκφραστής του σλόγκαν «συναίσθημα και ελευθερία», το ανοιχτό 500C αποδίδει φόρο τιμής στο αντίστοιχο μοντέλο του 1957, εφαρμόζοντας ταυτόχρονα σύγχρονες λύσεις σε τομείς, όπως το design, η τεχνολογία και η άνεση.


Μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα η υφασμάτινη οροφή του Fiat 500C «τυλίγεται» και ο ουρανός ανοίγεται από πάνω μας. Το τοπίο αλλάζει ανάλογα με τις περιοχές που διασχίζουμε, ενώ ποτέ άλλοτε ένα κομμάτι ύφασμα δεν είχε τόσο σημαντικό ρόλο σε ένα αυτοκίνητο. Διαχρονικά. Topolino, 500αράκι, 1100, 124 Spider, Dino. Αλλά και τα Ritmo μαζί με την πιο πρόσφατη Barchetta είχαν ένα κομμάτι ύφασμα για να χωρίζει οδηγό και επιβάτες από τον έξω κόσμο. Μια μαλακή οροφή που πρόσθετε στιλ χωρίς να επηρεάζει τη λειτουργικότητα.


Στο 500C δεν είναι μόνο το στιλ αλλά και η σημασία στη λεπτομέρεια. Το αποδεικνύει η ταχύτητα του αέρα της τάξης των 7 μέτρων/λεπτό, που περνά στην καμπίνα για την άνεση των επιβατών, ενώ τα δύο στρώματα από τα οποία είναι κατασκευασμένη εξασφαλίζουν την καλύτερη δυνατή μόνωση. Την εικόνα συμπληρώνουν το φινίρισμα των εσωτερικών επιφανειών και ο μηχανισμός που ελέγχει το άνοιγμα και το κλείσιμό της. Αυτός ενεργοποιείται από δύο διακόπτες δίπλα στην πλαφονιέρα είτε από το τηλεχειριστήριο στο κλειδί, ενώ η διαδικασία είναι εφικτή ακόμα και με 60 χλμ./ώρα.
Στις ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες προσθέστε και τον ειδικά σχεδιασμένο ανεμοθραύστη από πορώδες υλικό που τοποθετείται εύκολα ανάμεσα στα πίσω προσκέφαλα και μειώνει σημαντικά τους στροβιλισμούς του αέρα σε όλες τις ταχύτητες.
Φυσικά το 500C αποτελεί το τελευταίο κομμάτι μιας μακρόχρονης παράδοσης των ανοιχτών μοντέλων της Fiat, που τις περισσότερες φορές χαρακτηρίζονταν ως Spider.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο