Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Citroen DS3 WRC 2011


Συνεχίζοντας την εμπλοκή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) η Citroën εξέλιξε από την αρχή ένα νέο αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει το C4 WRC για το 2011. Με βάση το συγκλονιστικό DS3 το νέο DS3 WRC δημιουργήθηκε από την Citroën Racing σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς της FIA που θα ισχύσουν από τη νέα χρονιά.
Περισσότερο συμπαγές από το C4 WRC, το DS3 WRC ακολουθεί τις δυναμικές γραμμές του μοντέλου παραγωγής οι οποίες τονίζονται επιπλέον από τα αεροδυναμικά βοηθήματα που σχεδιάστηκαν με στόχο τις απόλυτες επιδόσεις σε αγωνιστικούς ρυθμούς. Κάτω από το καπό υπάρχει ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1.6 λίτρων απόδοσης 300 ίππων που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε εξ' ολοκλήρου από την Citroën Racing. Η μετάδοση γίνεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων σε συνεργασία με μηχανικά εμπρός και πίσω διαφορικά.
Το DS3 WRC σχεδιάστηκε με δεδομένο ότι οι νέοι κανονισμοί απαγορεύουν την χρησιμοποίηση ιδιαίτερα δαπανηρών υλικών όπως το τιτάνιο. Παρ' όλα αυτά τα ράλι εξακολουθούν να αποτελούν ένα εξαιρετικό πεδίο δοκιμών για την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών.
Μετά από 5 τίτλους κατασκευαστών και έξι τίτλους οδηγών-συνοδηγών με τους Sébastien Loeb και Daniel Elena, η Citroën στοχεύει να συνεχίσει την κυριαρχία της στο WRC με το νέο DS3 WRC. Ήδη δύο πληρώματα με τους Sébastien Loeb/Daniel Elena και Sébastien Ogier/Julien Ingrassia έχουν επιβεβαιωθεί για το πρωτάθλημα του 2011 που θα ξεκινήσει στις 10 Φεβρουαρίου στη Σουηδία.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...