Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Citroen DS3 WRC 2011


Συνεχίζοντας την εμπλοκή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) η Citroën εξέλιξε από την αρχή ένα νέο αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει το C4 WRC για το 2011. Με βάση το συγκλονιστικό DS3 το νέο DS3 WRC δημιουργήθηκε από την Citroën Racing σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς της FIA που θα ισχύσουν από τη νέα χρονιά.
Περισσότερο συμπαγές από το C4 WRC, το DS3 WRC ακολουθεί τις δυναμικές γραμμές του μοντέλου παραγωγής οι οποίες τονίζονται επιπλέον από τα αεροδυναμικά βοηθήματα που σχεδιάστηκαν με στόχο τις απόλυτες επιδόσεις σε αγωνιστικούς ρυθμούς. Κάτω από το καπό υπάρχει ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1.6 λίτρων απόδοσης 300 ίππων που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε εξ' ολοκλήρου από την Citroën Racing. Η μετάδοση γίνεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων σε συνεργασία με μηχανικά εμπρός και πίσω διαφορικά.
Το DS3 WRC σχεδιάστηκε με δεδομένο ότι οι νέοι κανονισμοί απαγορεύουν την χρησιμοποίηση ιδιαίτερα δαπανηρών υλικών όπως το τιτάνιο. Παρ' όλα αυτά τα ράλι εξακολουθούν να αποτελούν ένα εξαιρετικό πεδίο δοκιμών για την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών.
Μετά από 5 τίτλους κατασκευαστών και έξι τίτλους οδηγών-συνοδηγών με τους Sébastien Loeb και Daniel Elena, η Citroën στοχεύει να συνεχίσει την κυριαρχία της στο WRC με το νέο DS3 WRC. Ήδη δύο πληρώματα με τους Sébastien Loeb/Daniel Elena και Sébastien Ogier/Julien Ingrassia έχουν επιβεβαιωθεί για το πρωτάθλημα του 2011 που θα ξεκινήσει στις 10 Φεβρουαρίου στη Σουηδία.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,