Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

13ο 24 Ώρες Ελλάδα


Ολοκληρώθηκε το Ράλλυ 24 Ώρες Ελλάδα, αγώνας ιστορικών αυτοκινήτων που διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία για 13η χρονιά ο ΣΙΣΑ.
Με σύμμαχο το καλό καιρό τα 70 πληρώματα που συμμετείχαν στον αγώνα ξεκίνησαν το πρωί του Σαββάτου από την Τεχνόπολις στο Γκάζι μία διαδρομή 960 χλμ. που περιελάμβανε παλιές «ακροπολικές» διαδρομές όπως Δερβενοχώρια, Δεσφίνα, Ιτέα , Λιδωρίκι, Συκέα, Γραβιά, Μοσχοκαρυά, Μακρυράχη, Λίμνη Πλαστήρα, Ρεντίνα, Φουρνά, Υπάτη, Δαμάστα και Αμφίκλεια.
Το πρωί της Κυριακής στο ΣΕΑ ΣΕΙΡΙΟΣ πήραν σημαία τερματισμού μόνο 39 πληρώματα δικαιώνοντας έτσι την φήμη του σκληρότερου αγώνα ιστορικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη που προϋποθέτει άριστη προετοιμασία αυτοκινήτων και φυσική κατάσταση πληρωμάτων.
Για την ιστορία τη νίκη πήραν οι Γιάννης Κατσαούνης - Μαθιός Μανσόλας με Porshe 911S του 1973 και 5 β.π. με δεύτερους τους Δημήτρη και Γιώργο Παπανδρέου με Alfa Romeo Giulia Nuova (1976) και 10 β.π. ενώ στη τρίτη θέση ισοβάθμισαν με 11 β.π. οι Μανώλης Ρινάκης - Μυρτώ Αλεβίζου με Mazda 818 STC (1974) και οι Δημήτρης και Ιάκωβος Γεωργίου με Porshe 944 του 1983.
Ο ΣΙΣΑ ευχαριστεί όλα τα πληρώματα και τις λέσχες για την συμμετοχή τους καθώς επίσης τον Δήμο Γραβιάς – Τεχνόπολις Γκάζι Αθηνών – Sptableware και την οργανωτική επιτροπή που συντέλεσαν στην επιτυχία του αγώνα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ

Νέος Κ.Ο.Κ. ...

Προ των πυλών βρίσκεται ο αναμορφωμένος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας με τις ποινές να αφορούν στον οδηγό και όχι στο όχημα. «Ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών, επικεντρωμένη στην οδική ασφάλεια. Δεν μας ενδιαφέρει να τιμωρήσουμε, πρωτίστως, τους παραβάτες, μας ενδιαφέρει να είναι εφαρμόσιμες οι ποινές, να είναι δίκαιες και να αντιστοιχούν στη σοβαρότητα και στην επικινδυνότητα κάθε παράβασης» , τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου. Για πρώτη φορά, σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, που αναμένεται να τεθεί σε διαβούλευση το επόμενο διάστημα, κατηγοριοποιούνται οι ποινές και αυστηροποιούνται, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης (πχ. κινητό τηλέφωνο, κράνος, ζώνη κ.α.).   «Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή» ανέφερε και υποστήριξε ότι ο αναμορφωμένος ΚΟΚ θα έχει νέα πολιτική ποινών,