Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

O A.O.Π. ΑΠΑΝΤΑ .........



Ο ΑΟΠ θα ήθελε πρώτα από όλα να ευχαριστήσει όλους αυτούς που βόηθησαν στην τέλεση της «Ανάβασης Πλατάνι 2010» ,δηλαδή ,εκτός από τους κριτές,την τοπική αυτοδιοίκηση,την Νομαρχία και τους χορηγούς του ευχαριστεί ιδιαιτέρως τους οδηγούς που τίμησαν με τη συμμετοχή τους τον ΑΟΠ ,φτάνοντας στον αριθμό 89 εκκινησάντων, αριθμό ,εξαιρετικό για την εποχή που διανύουμε.
Όσον αφορά τους Κους Φωτεινέλη και τις δηλώσεις τους στο rally.gr ο οποίοι μετά μανίας ζητούσαν να κοπεί η τελευταία στροφή της ανάβασης, απλά θα συνιστούσαμε ψυχραιμία και λυπούμαστε που δεν μπορέσαμε να ικανοποιήσουμε το χωρίς ουσία αίτημα τους.
Άλλωστε , ο Κος Φωτεινέλης έχει χρόνια εμπάθεια για τον ΑΟΠ ,μια λέσχη που δεν υποκύπτει στις επαγγελματικές ορέξεις του .
Όσον αφορά τον Κον Δέγλερη επίσης θα προτείναμε να ξαναδεί και να μελετήσει το in car πλάνο του για να καταλάβει ότι δεν πάτησε στα «τσιμέντα» και βγήκε από τον δρόμο ,αλλά έκανε ένα καθαρό οδηγικό λάθος .Αλλωστε ήταν το 40ο αυτοκίνητο που περνούσε από το σημείο μετά το συμβάν χωρίς να είχε σημειωθεί κάτι(ούτε απλό γλίστρημα).
Επίσης, να ξεκαθαριστεί ότι ο αγώνας δεν σταμάτησε κατόπιν των τουλάχιστον αφελών απειλών του και σημειώνεται εδώ ότι ο ΑΟΠ μετά το συμβάν Ρουστέμη έχει βρει τους νόμιμους και ασφαλής τρόπους ώστε να αποτραπούν παρόμοια γεγονότα.
Ας μάθουμε κάποια στιγμή να αναλαμβάνουμε τις ευθύνες μας και να μην μας φταίνε πάντα οι άλλοι και ας παραδειγματιστούμε επιτέλους από τους πολυπρωταθλητες και σίγουρα πολύ πιο έμπειρους και άξιους συναθλητές ..

Το Γραφείο Τύπου του ΑΟΠ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο