Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Gordon Murray Design T25


Ένα αυτοκίνητο πόλης που θέλει να αλλάξει τα δεδομένα. Το Τ25 του Gordon Murray είναι μία πρόταση για ένα μικρό αυτοκίνητο κατασκευασμένο με όσο το δυνατό λιγότερα υλικά (κυρίως ανακυκλώσιμα), προσαρμοσμένο στις οδικές συνθήκες των πόλεων. Για την κίνησή του απαιτεί τη λιγότερη δυνατή ενέργεια, όμως είναι διασκεδαστικό στην οδήγηση και απόλυτα ασφαλές.
Το Τ25 είναι πραγματικά μικρό. Έχει μήκος 2,40 μέτρα, πλάτος 1,30 και ζυγίζει 575 κιλά. Αντίστοιχα ένα Smart έχει μήκος 2,70 μέτρα, πλάτος 1,50 και το βάρος του είναι 750 κιλά. Χαρακτηριστικό είναι πως 3 Τ25 χωρούν σε μία θέση στάθμευσης και 2 σε μία θέση γκαράζ. Μπορεί να μεταφέρει πέρα από τον οδηγό άλλους δύο ενήλικες που κάθονται πίσω του, ενώ πίσω βρίσκεται και ο κινητήρας, ένας 660 κυβικών και 51 ίππων της Mitsubishi που συνδυάζεται με 5άρι (σειριακό!) κιβώτιο. «Θα μπορούσαμε να βάλουμε και turbo στο μοτέρ αλλά και οι 51 ίπποι είναι αρκετοί» εξηγεί γελώντας ο Gordon Murray. «Το πρωτότυπο έχει τελική 160 επειδή είναι αεροδυναμικά σωστό. Πρέπει όμως να την περιορίσουμε με κάποιον τρόπο, μιας και πρόκειται για αυτοκίνητο πόλης».
Εμείς να  προσθέσουμε πως το 0-100 ολοκληρώνεται σε 16,2”, ενώ οι εκπομπές CO2 είναι 86 γραμμάρια/χιλιόμετρο.
Ο Murray μιλά ήδη με την εταιρεία Zytec για ένα ηλεκτρικό T25, ενώ σχεδιάζει και παραλλαγές αμαξωμάτων όπως πολυμορφικό και σπορ κουπέ, με διαφορετικά layout αλλά ίδια φιλοσοφία και τρόπο κατασκευής. Αν τελικά βρεθεί εταιρεία να βάλει στην παραγωγή το Τ25 θα οδηγήσουμε τα πρώτα μετά από 2 χρόνια. «Ελπίζω κάποιος να το αγοράσει» λέει ο Murray, ενώ το ίδιο ελπίζουμε και εμείς.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...