Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Διευκρινήσεις της Fiat Group Automobiles Hellas


Παρά τις περί του αντιθέτου προηγούμενες δημοσιογραφικές πληροφορίες, η Fiat Group Automobiles Hellas S.A. ανακοινώνει σήμερα ότι θα συνεχίσει να είναι ο εισαγωγέας των αυτοκινήτων Fiat, Alfa Romeo, Abarth, Fiat Professional και Lancia στην Ελλάδα και το 2011. Ειδικότερα, τα αυτοκίνητα Lancia θα συνεχίσουν να πωλούνται μέσω ενός δικτύου ανεξάρτητων διανομέων, το οποίο ήδη αναδιοργανώνεται και επανεξετάζεται ως μέρος της συγχώνευσης των σημάτων και των σειρών Lancia και Chrysler, αποτελώντας το επόμενo βήμα στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Συμμαχίας μεταξύ της Fiat και της Chrysler.
Η Fiat Group Automobiles Hellas S.A. δήλωσε ότι η υποψηφιότητα του Ομίλου Αυτοκινήτων Συγγελίδη ως πιθανού νέου εισαγωγέα της Lancia εξετάσθηκε προσεκτικά, αλλά δεν έγινε δεκτή, και ότι στον Όμιλο Αυτοκινήτων Συγγελίδη προσφέρθηκε η δυνατότητα να συνεχίσει ως εισαγωγέας των αυτοκινήτων Jeep, αλλά  δεν έχει επιτευχθεί ακόμα συμφωνία σχετικά με αυτή την πρόταση. Οι διανομείς Chrysler-Jeep-Dodge είχαν ενημερωθεί προγενέστερα ότι η παρουσία στην Ελλάδα των σημάτων Chrysler και Dodge επρόκειτο να διακοπεί.
 Σε περίπτωση που δεν επιτευχθεί συμφωνία με τον Όμιλο Αυτοκινήτων Συγγελίδη σχετικά με τη Jeep, τις επόμενες εβδομάδες, η Fiat Group Automobiles Hellas S.A. εκτιμά ότι από 1ης Ιουνίου 2011, θα προσθέσει τα αυτοκίνητα Jeep στο δικό της δίκτυο διανομής ώστε να εξασφαλισθεί η συνεχόμενη προμήθεια αυτοκινήτων Jeep στην Ελληνική αγορά.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής

Στην Λιβαδειά ...

Στην ιδιαίτερα φιλόξενη περιοχή της Λιβαδειάς ολοκληρώθηκε ο δεύτερος γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος και το Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος Ιστορικών Αυτοκινήτων. Το Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. σχεδίασε, οργάνωσε και εκτέλεσε, για πρώτη φορά στην ιστορία του, χωμάτινο Rally Sprint. Όλα τα μέλη και τα στελέχη του Σωματείου, μαζί με στελέχη του Σωματείου Α.Λ.Φ.Α.Λ. έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό για την επιτυχή διεξαγωγή του αγώνα. Οι συνεχείς προσπάθειες για την καλύτερη δυνατή κατάσταση του τερέν, η άψογη συνεργασία των στελεχών μεταξύ τους, η ευχαρίστηση και τα σχόλια των πληρωμάτων μετά τον  τερματισμό ήταν για μας η καλύτερη ανταμοιβή. Σε αγωνιστικό επίπεδο οι αδελφοί μας από την Κύπρο, έδωσαν μία παράσταση που κράτησε τους πολλούς θεατές στις μύτες των ποδιών τους. Οι Τσουλόφτας- Ιλία σε ρυθμούς ‘’παγκοσμίου’’ απέκτησαν πολλούς φανατικούς οπαδούς στην Λιβαδειά. Άτυχοι οι δικοί μας Κεχαγιάς- Κουζιώνης, που είχαν μια μικροέξοδο που τους στέρησε ένα καλό αποτέλεσμα. Ακολούθησαν οι σταθερά γρήγοροι Παντελή-