Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Παντώς καιρού ο Σταθακόπουλος έδειξε μιά φορά ακόμη την ταχύτητα του !



Μια μοναδική εμπειρία έζησε ο Άγγελος Σταθακόπουλος κάνοντας ταυτόχρονα και μια εξαιρετικά καλή και ελπιδοφόρα εμφάνιση στο 1ο International Grand Prix Trophy, στο Castelletto di Branduzzo της Ιταλίας, από τις 14 έως τις 17 Οκτωβρίου 2010. O αγώνας πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του 9ου Τελικού του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Easykart που φιλοξένησε 334 οδηγούς από 26 χώρες. Το επίπεδο των συμμετεχόντων αλλά και της διοργάνωσης έθεταν πολύ υψηλές βάσεις και αξίζει να αναφερθεί ότι παρακολούθησαν τον αγώνα 50 δημοσιογράφοι και 35 φωτογράφοι από 15 χώρες ενώ υπήρχαν και 16 ώρες ζωντανής τηλεοπτικής μετάδοσης. Στην κατηγορία του Άγγελου Σταθακόπουλου εκτός από τους 2 πρωταθλητές Ιταλίας για το 2010 (κάτω των 32 ετών και άνω των 32 ετών) συμμετείχαν 4 εργοστασιακοί οδηγοί της Birel, ο επίσημος οδηγός της ομάδας του Robert Kubica (Karol Basz), o Ernesto Viso που συμμετέχει στο πρωτάθλημα Indy Cars των Η.Π.Α, ο Johnny Ceccoto Jr (πιλότος GP2, F3, Formula Masters) αλλά και πολλοί οδηγοί kart που συμμετέχουν σε κορυφαίους θεσμούς παγκοσμίου επιπέδου. Ανάμεσα σε όλους αυτούς βρέθηκε ο Σταθακόπουλος να συμμετέχει με ένα kart που παρόμοιο δεν είχε οδηγήσει ποτέ ξανά, σε μια πίστα που είδε για πρώτη φορά στις επίσημες δοκιμές της Πέμπτης. Έχοντας στη διάθεση του τον κινητήρα με τον οποίο θα αγωνιζόταν, σε μόλις δύο σκέλη των 13 λεπτών, σημείωσε πολύ καλούς χρόνους, μέσα στην πρώτη δεκάδα. Στα χρονομετρημένα έκανε τον 9ο ταχύτερο χρόνο. Κάνοντας ένα πολύ καλό προκριματικό σκέλος κατάφερε να ξεκινήσει τον ημιτελικό από την 6η θέση. Όμως την Κυριακή, μέρα που διεξήχθησαν ο ημιτελικός και ο τελικός, έβρεχε ασταμάτητα. Με μηδενική εμπειρία σε συνθήκες βροχής έχασε αρκετές θέσεις κι έτσι από την 6η αναγκάστηκε να τερματίσει τον ημιτελικό στη 15η θέση. Η εμφάνιση του ήταν σαφώς καλύτερη στον τελικό και παρά τα χτυπήματα των αντιπάλων του τερμάτισε στην 9η θέση έχοντας πολύ σταθερό και γρήγορο γυρολόγιο κάνοντας χρόνους αντίστοιχους της πρώτης πεντάδας.
»Από τη στιγμή που δέχτηκα την πρόσκληση να συμμετέχω στο 1ο
International Grand Prix Trophy ήξερα πως έχω να συναντήσω μόνο άγνωστες καταστάσεις. Εντελώς διαφορετικό kart από το δικό μου, χωρίς ταχύτητες και εμπρός φρένα, κινητήρα που δεν είχα δει καν, πλαίσιο εντελώς διαφορετικό από το δικό μου, λάστιχα που επίσης δεν είχα χρησιμοποιήσει ποτέ, εργοστασιακοί οδηγοί, πρωταθλητές και επαγγελματίες ανάμεσα στους αντιπάλους μου, πίστα που είχα δει μόνο σε φωτογραφίες και στο τέλος, προστέθηκε και η βροχή! Το τελικό συμπέρασμα είναι ότι έπραξα σωστά με το να δεχθώ την πρόσκληση αυτή. Μία διοργάνωση κορυφαίου επιπέδου, μια κατηγορία που με εντυπωσίασε και αντίπαλοι που σε έκαναν να βγάζεις τον καλύτερο σου εαυτό, σε όλες τις συνθήκες. Οι συνθήκες ήταν αυτές που πρόσθεσαν αγωνία και ένταση επηρεάζοντας βέβαια και το τελικό αποτέλεσμα. Στα χρονομετρημένα παρότι πάντοτε φροντίζω να έχω «καθαρή» πίστα για να κάνω τουλάχιστον ένα γρήγορο γύρο, αυτή τη φορά δεν τα κατάφερα. Έκανα τον 9ο χρόνο αλλά φάνηκε πως μπορούσα να διεκδικήσω κάτι καλύτερο. Αυτό το κατάφερα στο προκριματικό σκέλος που ακολούθησε κι έτσι η θέση που είχα στην εκκίνηση του ημιτελικού ήταν η 6η. Έχοντας δοκιμάσει αρκετά πράγματα, είχα καταλήξει στις ρυθμίσεις που θα μου έδιναν τη δυνατότητα να διεκδικήσω μια θέση στην πεντάδα, κάτι που μελετώντας τη λίστα των συμμετεχόντων στο Superfast κατά τη μετάβαση μου στην Ιταλία, θεωρούσα αδύνατο. Την Κυριακή ο καιρός αποφάσισε να «συμμετέχει» με τον τρόπο του στον αγώνα κι έτσι η ασταμάτητη βροχή άλλαξε τα δεδομένα. Παρότι συμμετέχω σε αγώνες kart συνολικά 8 χρόνια, ποτέ δεν έτυχε να οδηγήσω στη βροχή. Αρχικά δεν ήμουν ευχαριστημένος γιατί η καλή εμφάνιση του Σαββάτου σε στεγνή πίστα έδωσε τη θέση της σε έναν ημιτελικό που οδηγώντας για πρώτη φορά στη βροχή, έχασα αρκετές θέσεις υποχωρώντας στη 15η. Μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, προσπάθησα να κατανοήσω τον τρόπο οδήγησης σε αυτές τις συνθήκες ώστε να ευχαριστηθώ τον τελικό. Φάνηκε πως τα κατάφερα καλά αφού πλέον μπορούσα να ανταγωνιστώ και να προσπεράσω τελικά σαφώς εμπειρότερους οδηγούς. Οι χρόνοι μου βελτιώνονταν συνεχώς, πλησίαζα και προσπερνούσα αντιπάλους και κατάφερα να ανακάμψω από 3 χτυπήματα που με έβγαλαν από την πίστα με κόστος πάνω από 20 δευτερόλεπτα και αρκετές θέσεις στην κατάταξη. Τερμάτισα 9ος σε συνθήκες που δε φανταζόμουν ότι θα μπορούσα καν να τερματίσω αφήνοντας πίσω μου εργοστασιακούς οδηγούς αλλά και τον Πρωταθλητή Ιταλίας».
Η 4η συνεχόμενη συμμετοχή του Άγγελου Σταθακόπουλου στον Τελικό του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος
Easykart υποστηρίχθηκε και πάλι με τον καλύτερο δυνατό τρόπο από τη Superfast Ferries, τον νεότερο και γρηγορότερο στόλο με καθημερινά δρομολόγια από τα ελληνικά λιμάνια της Πάτρας, της Ηγουμενίτσας και της Κέρκυρας προς τα λιμάνια της Ανκόνας και του Μπάρι στην Ιταλία, τη Gomme&Service, τη μεγαλύτερης Ιταλική αλυσίδα καταστημάτων εμπορίας ελαστικών, των DeSport Health Clubs που προσφέρουν υπηρεσίες γυμναστικής σε συνδυασμό με υπηρεσίες χαλάρωσης, ευεξίας και αισθητικής, του Tekno Kart, του τεχνικού τμήματος της πίστας Happy Valley ενώ στο συγκεκριμένο αγώνα είχε και την υποστήριξη της Λούξ, της Ελληνικής εταιρείας αναψυκτικών που προσφέρει φυσική Ελληνική απόλαυση από το 1950.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

2ος Αγώνας Drift Λουτράκι ...

Το Αθλητικό Σωματείο Start Line διοργανώνει στις 13 και 14 Απριλίου τον 2ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024, στη φιλόξενη Σχολή Μηχανικού Λουτρακίου. Ο αγώνας που συγκέντρωσε 62 συμμετοχές, διοργανώνεται υπό την αιγίδα του Δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων. Σε μια εντυπωσιακή διαδρομή, οι θεαματικότεροι οδηγοί της χώρας θα προσφέρουν εντυπωσιακά περάσματα με τις ατελείωτες πλαγιολισθήσεις τους, τόσο το Σάββατο όσο και την Κυριακή, με στόχο να εντυπωσιάσουν τους φίλους του αθλήματος με τις προσπάθειές τους. Οι συμμετοχές: ΕΔΩ!

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε