Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Παντώς καιρού ο Σταθακόπουλος έδειξε μιά φορά ακόμη την ταχύτητα του !



Μια μοναδική εμπειρία έζησε ο Άγγελος Σταθακόπουλος κάνοντας ταυτόχρονα και μια εξαιρετικά καλή και ελπιδοφόρα εμφάνιση στο 1ο International Grand Prix Trophy, στο Castelletto di Branduzzo της Ιταλίας, από τις 14 έως τις 17 Οκτωβρίου 2010. O αγώνας πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του 9ου Τελικού του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Easykart που φιλοξένησε 334 οδηγούς από 26 χώρες. Το επίπεδο των συμμετεχόντων αλλά και της διοργάνωσης έθεταν πολύ υψηλές βάσεις και αξίζει να αναφερθεί ότι παρακολούθησαν τον αγώνα 50 δημοσιογράφοι και 35 φωτογράφοι από 15 χώρες ενώ υπήρχαν και 16 ώρες ζωντανής τηλεοπτικής μετάδοσης. Στην κατηγορία του Άγγελου Σταθακόπουλου εκτός από τους 2 πρωταθλητές Ιταλίας για το 2010 (κάτω των 32 ετών και άνω των 32 ετών) συμμετείχαν 4 εργοστασιακοί οδηγοί της Birel, ο επίσημος οδηγός της ομάδας του Robert Kubica (Karol Basz), o Ernesto Viso που συμμετέχει στο πρωτάθλημα Indy Cars των Η.Π.Α, ο Johnny Ceccoto Jr (πιλότος GP2, F3, Formula Masters) αλλά και πολλοί οδηγοί kart που συμμετέχουν σε κορυφαίους θεσμούς παγκοσμίου επιπέδου. Ανάμεσα σε όλους αυτούς βρέθηκε ο Σταθακόπουλος να συμμετέχει με ένα kart που παρόμοιο δεν είχε οδηγήσει ποτέ ξανά, σε μια πίστα που είδε για πρώτη φορά στις επίσημες δοκιμές της Πέμπτης. Έχοντας στη διάθεση του τον κινητήρα με τον οποίο θα αγωνιζόταν, σε μόλις δύο σκέλη των 13 λεπτών, σημείωσε πολύ καλούς χρόνους, μέσα στην πρώτη δεκάδα. Στα χρονομετρημένα έκανε τον 9ο ταχύτερο χρόνο. Κάνοντας ένα πολύ καλό προκριματικό σκέλος κατάφερε να ξεκινήσει τον ημιτελικό από την 6η θέση. Όμως την Κυριακή, μέρα που διεξήχθησαν ο ημιτελικός και ο τελικός, έβρεχε ασταμάτητα. Με μηδενική εμπειρία σε συνθήκες βροχής έχασε αρκετές θέσεις κι έτσι από την 6η αναγκάστηκε να τερματίσει τον ημιτελικό στη 15η θέση. Η εμφάνιση του ήταν σαφώς καλύτερη στον τελικό και παρά τα χτυπήματα των αντιπάλων του τερμάτισε στην 9η θέση έχοντας πολύ σταθερό και γρήγορο γυρολόγιο κάνοντας χρόνους αντίστοιχους της πρώτης πεντάδας.
»Από τη στιγμή που δέχτηκα την πρόσκληση να συμμετέχω στο 1ο
International Grand Prix Trophy ήξερα πως έχω να συναντήσω μόνο άγνωστες καταστάσεις. Εντελώς διαφορετικό kart από το δικό μου, χωρίς ταχύτητες και εμπρός φρένα, κινητήρα που δεν είχα δει καν, πλαίσιο εντελώς διαφορετικό από το δικό μου, λάστιχα που επίσης δεν είχα χρησιμοποιήσει ποτέ, εργοστασιακοί οδηγοί, πρωταθλητές και επαγγελματίες ανάμεσα στους αντιπάλους μου, πίστα που είχα δει μόνο σε φωτογραφίες και στο τέλος, προστέθηκε και η βροχή! Το τελικό συμπέρασμα είναι ότι έπραξα σωστά με το να δεχθώ την πρόσκληση αυτή. Μία διοργάνωση κορυφαίου επιπέδου, μια κατηγορία που με εντυπωσίασε και αντίπαλοι που σε έκαναν να βγάζεις τον καλύτερο σου εαυτό, σε όλες τις συνθήκες. Οι συνθήκες ήταν αυτές που πρόσθεσαν αγωνία και ένταση επηρεάζοντας βέβαια και το τελικό αποτέλεσμα. Στα χρονομετρημένα παρότι πάντοτε φροντίζω να έχω «καθαρή» πίστα για να κάνω τουλάχιστον ένα γρήγορο γύρο, αυτή τη φορά δεν τα κατάφερα. Έκανα τον 9ο χρόνο αλλά φάνηκε πως μπορούσα να διεκδικήσω κάτι καλύτερο. Αυτό το κατάφερα στο προκριματικό σκέλος που ακολούθησε κι έτσι η θέση που είχα στην εκκίνηση του ημιτελικού ήταν η 6η. Έχοντας δοκιμάσει αρκετά πράγματα, είχα καταλήξει στις ρυθμίσεις που θα μου έδιναν τη δυνατότητα να διεκδικήσω μια θέση στην πεντάδα, κάτι που μελετώντας τη λίστα των συμμετεχόντων στο Superfast κατά τη μετάβαση μου στην Ιταλία, θεωρούσα αδύνατο. Την Κυριακή ο καιρός αποφάσισε να «συμμετέχει» με τον τρόπο του στον αγώνα κι έτσι η ασταμάτητη βροχή άλλαξε τα δεδομένα. Παρότι συμμετέχω σε αγώνες kart συνολικά 8 χρόνια, ποτέ δεν έτυχε να οδηγήσω στη βροχή. Αρχικά δεν ήμουν ευχαριστημένος γιατί η καλή εμφάνιση του Σαββάτου σε στεγνή πίστα έδωσε τη θέση της σε έναν ημιτελικό που οδηγώντας για πρώτη φορά στη βροχή, έχασα αρκετές θέσεις υποχωρώντας στη 15η. Μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, προσπάθησα να κατανοήσω τον τρόπο οδήγησης σε αυτές τις συνθήκες ώστε να ευχαριστηθώ τον τελικό. Φάνηκε πως τα κατάφερα καλά αφού πλέον μπορούσα να ανταγωνιστώ και να προσπεράσω τελικά σαφώς εμπειρότερους οδηγούς. Οι χρόνοι μου βελτιώνονταν συνεχώς, πλησίαζα και προσπερνούσα αντιπάλους και κατάφερα να ανακάμψω από 3 χτυπήματα που με έβγαλαν από την πίστα με κόστος πάνω από 20 δευτερόλεπτα και αρκετές θέσεις στην κατάταξη. Τερμάτισα 9ος σε συνθήκες που δε φανταζόμουν ότι θα μπορούσα καν να τερματίσω αφήνοντας πίσω μου εργοστασιακούς οδηγούς αλλά και τον Πρωταθλητή Ιταλίας».
Η 4η συνεχόμενη συμμετοχή του Άγγελου Σταθακόπουλου στον Τελικό του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος
Easykart υποστηρίχθηκε και πάλι με τον καλύτερο δυνατό τρόπο από τη Superfast Ferries, τον νεότερο και γρηγορότερο στόλο με καθημερινά δρομολόγια από τα ελληνικά λιμάνια της Πάτρας, της Ηγουμενίτσας και της Κέρκυρας προς τα λιμάνια της Ανκόνας και του Μπάρι στην Ιταλία, τη Gomme&Service, τη μεγαλύτερης Ιταλική αλυσίδα καταστημάτων εμπορίας ελαστικών, των DeSport Health Clubs που προσφέρουν υπηρεσίες γυμναστικής σε συνδυασμό με υπηρεσίες χαλάρωσης, ευεξίας και αισθητικής, του Tekno Kart, του τεχνικού τμήματος της πίστας Happy Valley ενώ στο συγκεκριμένο αγώνα είχε και την υποστήριξη της Λούξ, της Ελληνικής εταιρείας αναψυκτικών που προσφέρει φυσική Ελληνική απόλαυση από το 1950.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...