Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η 7η του Seb !


Κάνοντας την προσπάθειά του για άλλη μια φορά να φαίνεται εύκολη, ο Sebastien Loeb κέρδισε με άνεση το Ράλι Ισπανίας. Αυτή είναι η 7η νίκη του, στον 12ο αγώνα του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι – τρεις εβδομάδες μετά τη νίκη στη Γαλλία με την οποία κατέκτησε (και) το φετινό πρωτάθλημα.
Ο Γάλλος ηγήθηκε από την πρώτη μέχρι την τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα της Καταλονίας, παρότι οι χωμάτινες Ειδικές της πρώτης μέρας ήταν χωμάτινες και θεωρητικά θα έχανε χρόνο καθαρίζοντας το δρόμο για τους υπόλοιπους.
Όταν ο αγώνας πέρασε τη δεύτερη μέρα στην αγαπημένη του επιφάνεια, την άσφαλτο, ο 36χρονος οικοδόμησε άμεσα διαφορά ασφαλείας–εκμεταλλευόμενος και το ατύχημα του Sebastien Ogier- και δεν είχε κανένα πρόβλημα να την διατηρήσει μέχρι τέλους.
Το πέρασμα στην άσφαλτο, στο μεταξύ, σηματοδότησε και την αντεπίθεση του Dani Sordo, που επίσης εξειδικεύεται σε αυτή την επιφάνεια. Ο Ισπανός της Citroen πλησίασε τη δεύτερη θέση και τον Petter Solberg σε απόσταση 17 δευτ. τη δεύτερη μέρα.
Ωστόσο, σήμερα, στο τρίτο και τελευταίο σκέλος του αγώνα, ο Νορβηγός άντεξε στην πίεση του οδηγού της εργοστασιακής Citroen: Στις πρώτες τρεις από τις τέσσερις Ειδικές της ημέρας ήταν πιο αργός του Ισπανού κατά 4,9, έπειτα 1,2 και τέλος 5,7 δευτερόλεπτα. Ωστόσο, ο "Sol" κέρδισε τη τελευταία Ειδική του αγώνα και βγήκε νικητής της μονομαχίας.
Έπειτα από λανθασμένες επιλογές στην ρυθμίσεις και ένα πρόβλημα στο Turbo αντίστοιχα, οι Φινλανδοί Jari Matti Latvala και Mikko Hirvonen της Ford έκλεισαν την πρώτη πεντάδα, ενώ ο S. Ogier τερμάτισε τελικά στη 10η θέση, 17 λεπτά μακριά από την κορυφή, έχοντας ξανά μια πρόσκρουση σε τοιχίο στην 14η Ειδική.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο