Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

7Ο Concours D’Elegance 2010


Τη Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010 η ΦΙΛΠΑ με την χορηγία της Eurobank Private Banking διοργάνωσε στη Μαρίνα ΦΛΟΙΣΒΟΥ την εδώ και εφτά χρόνια ετήσια εκδήλωση «ΦΙΛΠΑ –CONCOURS D’ ELEGANCE 2010» σε συνεργασία με τον «Σύλλογο Διατηρήσεως Ιστορικών Οχημάτων» και την «Ελληνική Λέσχη Κλασσικής Μοτοσυκλέτας». Σκοπός αυτής της εκδήλωσης είναι η επιβράβευση του επιπέδου διατήρησης και αποκατάστασης των παλαιών οχημάτων και μοτοσυκλετών, χαρακτηριστικά δείγματα της ιστορίας της αυτοκίνησης καθώς η γνωριμία του κοινού με την ιστορία του παλιού αυτοκινήτου.
Οι επίσημοι επισκέπτες της Eurobank Private Banking ψήφισαν και βράβευσαν με γνώμονα την σχεδιαστική ομορφιά και κομψότητα τα :
Καλύτερο αυτοκίνητο
1GIAUR Champion 750 του 1953
(ιδιοκτησία Βαζαίου Αλέξανδρου)
2 BUGATTI 37 Grand Prix του 1927
(ιδιοκτησία Κοντογιάννη Νικόλαου)
3 JAGUAR E-TYPE του1969
(ιδιοκτησία Richard Furness)
Καλύτερη μοτοσικλέτα
Harley Davidson του 1958
(ιδιοκτησία Μυλωνά Στέφανου)
Καλύτερο Στρατιωτικό
DODGE 3.4 του 1945
(ιδιοκτησία Πατσά Χυσόστομου)
Η ειδική επιτροπή των κριτών, που αποτελείτο από Έλληνες κριτές – μέλη της ΦΙΛΠΑ καθώς και από κριτές της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας FIVA, αφού εξέτασαν ένα προς ένα τα οχήματα με γνώμονα το επίπεδο αποκατάστασης, την ποιότητα τόσο της συντήρησης που έχει υποστεί κάθε όχημα ξεχωριστά, καθώς και των εργασιών για την πλήρη αποκατάσταση του βαθμολόγησαν και βράβευσαν τα οχήματα ως εξής:
Α. Για την καλύτερη παρουσίαση (Best of Show)
1. MG Midget του 1933 92,8 βαθμοί
(ιδιοκτησία Ηλία Μπίσια)
2. Bugatti T 37 Grand Prix του 1927 92,7 βαθμοί
(ιδιοκτησία Νικόλαου Κοντογιάννη)
3. MG PA του 1934      92,7 βαθμοί
(ιδιοκτησία Δημήτρη Βερναρδάκη)
Β. Για το καλύτερο μη αποκατεστημένο (Unrestored)
1. Ferrari 365 GTS του 1980          94,2 βαθμοί
(ιδιοκτησία Νικόλαου Παπάζογλου)
Γ. Για την κατηγορία των στρατιωτικών & φορτηγών
1. Dodge WF 32 του 1945  97 βαθμοί
(ιδιοκτησία Δημήτρη Ρίζου)
2. Dodge 3/4 του 1945        82 βαθμοί
(ιδιοκτησία Χρυσόστομου Πατσά)
3. Dodge 3/4 του 1943        79 βαθμοί
(ιδιοκτησία Αντώνη Φιλόπουλου)
Δ. Για την κατηγορία των μοτοσικλετών  
1. BSA M 20 του 1943 82,3 βαθμοί
(ιδιοκτησία Βασίλειου Παπουτσά)
2. BMW του 1965     82 βαθμοί
(ιδιοκτησία Δημήτρη Παπουτσά)
3. BSA A7 του 1952 80,6 βαθμοί
(ιδιοκτησία Γεώργιου Παπαδήμα)
Η προσέλευση του κοινού υπήρξε αθρόα ενώ η ευγενική χορηγία της Eurobank Private Banking και η υποστήριξη της Marina Flisvos A.E. συνέβαλαν καθοριστικά στην μεγάλη επιτυχία της εκδήλωσης.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε