Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

7Ο Concours D’Elegance 2010


Τη Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010 η ΦΙΛΠΑ με την χορηγία της Eurobank Private Banking διοργάνωσε στη Μαρίνα ΦΛΟΙΣΒΟΥ την εδώ και εφτά χρόνια ετήσια εκδήλωση «ΦΙΛΠΑ –CONCOURS D’ ELEGANCE 2010» σε συνεργασία με τον «Σύλλογο Διατηρήσεως Ιστορικών Οχημάτων» και την «Ελληνική Λέσχη Κλασσικής Μοτοσυκλέτας». Σκοπός αυτής της εκδήλωσης είναι η επιβράβευση του επιπέδου διατήρησης και αποκατάστασης των παλαιών οχημάτων και μοτοσυκλετών, χαρακτηριστικά δείγματα της ιστορίας της αυτοκίνησης καθώς η γνωριμία του κοινού με την ιστορία του παλιού αυτοκινήτου.
Οι επίσημοι επισκέπτες της Eurobank Private Banking ψήφισαν και βράβευσαν με γνώμονα την σχεδιαστική ομορφιά και κομψότητα τα :
Καλύτερο αυτοκίνητο
1GIAUR Champion 750 του 1953
(ιδιοκτησία Βαζαίου Αλέξανδρου)
2 BUGATTI 37 Grand Prix του 1927
(ιδιοκτησία Κοντογιάννη Νικόλαου)
3 JAGUAR E-TYPE του1969
(ιδιοκτησία Richard Furness)
Καλύτερη μοτοσικλέτα
Harley Davidson του 1958
(ιδιοκτησία Μυλωνά Στέφανου)
Καλύτερο Στρατιωτικό
DODGE 3.4 του 1945
(ιδιοκτησία Πατσά Χυσόστομου)
Η ειδική επιτροπή των κριτών, που αποτελείτο από Έλληνες κριτές – μέλη της ΦΙΛΠΑ καθώς και από κριτές της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας FIVA, αφού εξέτασαν ένα προς ένα τα οχήματα με γνώμονα το επίπεδο αποκατάστασης, την ποιότητα τόσο της συντήρησης που έχει υποστεί κάθε όχημα ξεχωριστά, καθώς και των εργασιών για την πλήρη αποκατάσταση του βαθμολόγησαν και βράβευσαν τα οχήματα ως εξής:
Α. Για την καλύτερη παρουσίαση (Best of Show)
1. MG Midget του 1933 92,8 βαθμοί
(ιδιοκτησία Ηλία Μπίσια)
2. Bugatti T 37 Grand Prix του 1927 92,7 βαθμοί
(ιδιοκτησία Νικόλαου Κοντογιάννη)
3. MG PA του 1934      92,7 βαθμοί
(ιδιοκτησία Δημήτρη Βερναρδάκη)
Β. Για το καλύτερο μη αποκατεστημένο (Unrestored)
1. Ferrari 365 GTS του 1980          94,2 βαθμοί
(ιδιοκτησία Νικόλαου Παπάζογλου)
Γ. Για την κατηγορία των στρατιωτικών & φορτηγών
1. Dodge WF 32 του 1945  97 βαθμοί
(ιδιοκτησία Δημήτρη Ρίζου)
2. Dodge 3/4 του 1945        82 βαθμοί
(ιδιοκτησία Χρυσόστομου Πατσά)
3. Dodge 3/4 του 1943        79 βαθμοί
(ιδιοκτησία Αντώνη Φιλόπουλου)
Δ. Για την κατηγορία των μοτοσικλετών  
1. BSA M 20 του 1943 82,3 βαθμοί
(ιδιοκτησία Βασίλειου Παπουτσά)
2. BMW του 1965     82 βαθμοί
(ιδιοκτησία Δημήτρη Παπουτσά)
3. BSA A7 του 1952 80,6 βαθμοί
(ιδιοκτησία Γεώργιου Παπαδήμα)
Η προσέλευση του κοινού υπήρξε αθρόα ενώ η ευγενική χορηγία της Eurobank Private Banking και η υποστήριξη της Marina Flisvos A.E. συνέβαλαν καθοριστικά στην μεγάλη επιτυχία της εκδήλωσης.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...