Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

7Ο Concours D’Elegance 2010


Τη Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010 η ΦΙΛΠΑ με την χορηγία της Eurobank Private Banking διοργάνωσε στη Μαρίνα ΦΛΟΙΣΒΟΥ την εδώ και εφτά χρόνια ετήσια εκδήλωση «ΦΙΛΠΑ –CONCOURS D’ ELEGANCE 2010» σε συνεργασία με τον «Σύλλογο Διατηρήσεως Ιστορικών Οχημάτων» και την «Ελληνική Λέσχη Κλασσικής Μοτοσυκλέτας». Σκοπός αυτής της εκδήλωσης είναι η επιβράβευση του επιπέδου διατήρησης και αποκατάστασης των παλαιών οχημάτων και μοτοσυκλετών, χαρακτηριστικά δείγματα της ιστορίας της αυτοκίνησης καθώς η γνωριμία του κοινού με την ιστορία του παλιού αυτοκινήτου.
Οι επίσημοι επισκέπτες της Eurobank Private Banking ψήφισαν και βράβευσαν με γνώμονα την σχεδιαστική ομορφιά και κομψότητα τα :
Καλύτερο αυτοκίνητο
1GIAUR Champion 750 του 1953
(ιδιοκτησία Βαζαίου Αλέξανδρου)
2 BUGATTI 37 Grand Prix του 1927
(ιδιοκτησία Κοντογιάννη Νικόλαου)
3 JAGUAR E-TYPE του1969
(ιδιοκτησία Richard Furness)
Καλύτερη μοτοσικλέτα
Harley Davidson του 1958
(ιδιοκτησία Μυλωνά Στέφανου)
Καλύτερο Στρατιωτικό
DODGE 3.4 του 1945
(ιδιοκτησία Πατσά Χυσόστομου)
Η ειδική επιτροπή των κριτών, που αποτελείτο από Έλληνες κριτές – μέλη της ΦΙΛΠΑ καθώς και από κριτές της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας FIVA, αφού εξέτασαν ένα προς ένα τα οχήματα με γνώμονα το επίπεδο αποκατάστασης, την ποιότητα τόσο της συντήρησης που έχει υποστεί κάθε όχημα ξεχωριστά, καθώς και των εργασιών για την πλήρη αποκατάσταση του βαθμολόγησαν και βράβευσαν τα οχήματα ως εξής:
Α. Για την καλύτερη παρουσίαση (Best of Show)
1. MG Midget του 1933 92,8 βαθμοί
(ιδιοκτησία Ηλία Μπίσια)
2. Bugatti T 37 Grand Prix του 1927 92,7 βαθμοί
(ιδιοκτησία Νικόλαου Κοντογιάννη)
3. MG PA του 1934      92,7 βαθμοί
(ιδιοκτησία Δημήτρη Βερναρδάκη)
Β. Για το καλύτερο μη αποκατεστημένο (Unrestored)
1. Ferrari 365 GTS του 1980          94,2 βαθμοί
(ιδιοκτησία Νικόλαου Παπάζογλου)
Γ. Για την κατηγορία των στρατιωτικών & φορτηγών
1. Dodge WF 32 του 1945  97 βαθμοί
(ιδιοκτησία Δημήτρη Ρίζου)
2. Dodge 3/4 του 1945        82 βαθμοί
(ιδιοκτησία Χρυσόστομου Πατσά)
3. Dodge 3/4 του 1943        79 βαθμοί
(ιδιοκτησία Αντώνη Φιλόπουλου)
Δ. Για την κατηγορία των μοτοσικλετών  
1. BSA M 20 του 1943 82,3 βαθμοί
(ιδιοκτησία Βασίλειου Παπουτσά)
2. BMW του 1965     82 βαθμοί
(ιδιοκτησία Δημήτρη Παπουτσά)
3. BSA A7 του 1952 80,6 βαθμοί
(ιδιοκτησία Γεώργιου Παπαδήμα)
Η προσέλευση του κοινού υπήρξε αθρόα ενώ η ευγενική χορηγία της Eurobank Private Banking και η υποστήριξη της Marina Flisvos A.E. συνέβαλαν καθοριστικά στην μεγάλη επιτυχία της εκδήλωσης.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι