Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 1ου RALLY SPRINT ΑΙΓΙΟΥ


ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΘΗΚΕ  ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΜΑ-ΑΙΓΙΟΥ ΤΟ 1ο RALLY SPRINT ΑΙΓΙΟΥ ΣΤΗ ΓΝΩΣΤΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΕΙΔΙΚΗ ΣΕΛΙΝΟΥΝΤΑΣ-ΦΤΕΡΗ ΜΗΚΟΥΣ 16,5 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ,  ΜΕ ΣΥΝΟΛΙΚΑ 21 ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΑ 28 ΠΟΥ ΔΗΛΩΣΑΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ.
ΝΙΚΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΟΡΙΑ ΕΩΣ  1400cc ΑΝΑΔΕΙΧΘΗΚΑΝ ΟΙ ΜΠΑΣΔΕΛΗΣ  ΓΙΩΡΓΟΣ  -  ΧΑΤΖΗΓΡΗΓΟΡΙΟΥ  ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΕ NISSAN  MICRA  KIT  CAR,
ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΠΟ  1400cc – 1600cc ΟΙ ΑΡΕΘΑΣ  ΣΠΥΡΟΣ  -  ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ  Π. ΜΕ PEUGEOT  106  S16,
ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ  ΑΠΟ  1600cc -  2000cc ΟΙ ΤΖΙΚΟΠΟΥΛΟΣ  ΠΑΝΤΕΛΗΣ  -  ΤΖΙΚΟΠΟΥΛΟΥ  ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΜΕ FORD  ESCORT  RS 2000 ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ
ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ  2000cc  + ΟΙ ΚΑΡΠΑΝΟΣ  ΝΙΚΟΣ  -  ΚΑΡΠΑΝΟΣ  ΔΗΜΗΤΡΗΣ  ΜΕ MITSUBISHI  EVOLUTION  10.
ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΛΜΑ ΑΙΓΙΟΥ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΡΟΙΔΟΠΟΥΛΟ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟ  -  ΧΑΤΟΥΠΗ  ΣΤΑΥΡΟ ΚΑΙ ΚΟΥΤΡΟΥΛΗ ΣΠΗΛΙΟ  -  ΗΛΙΟΠΟΥΛΟ  ΗΡΩΔΗ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΟΥΝ ΤΗΝ 2η ΚΑΙ 3η ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ  ΕΩΣ  1400cc ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΑΝ.  -  ΜΠΑΜΠΑΓΙΑΝΝΕ ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΗΝ 3η ΘΕΣΗ
ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΠΟ  1400cc – 1600cc.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ  ΕΩΣ  1400cc  
1   ΑΛΑ-ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ  ΜΠΑΣΔΕΛΗΣ  ΓΙΩΡΓΟΣ  -  ΧΑΤΖΗΓΡΗΓΟΡΙΟΥ  ΜΙΧΑΛΗΣ NISSAN  MICRA  KIT  CAR
2   ΑΛΜΑ-ΑΙΓΙΟΥ  ΡΟΙΔΟΠΟΥΛΟΣ  ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ  -  ΧΑΤΟΥΠΗΣ  ΣΤΑΥΡΟΣ   PEUGEOT  205
3   ΑΛΜΑ-ΑΙΓΙΟΥ  ΚΟΥΤΡΟΥΛΗΣ  ΣΠΗΛΙΟΣ  -  ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ  ΗΡΩΔΗΣ   PEUGEOT  106  RALLYE
4   ΠΛΑΤΩΝΗΣ  ΜΙΛΤΟΣ  -  ΤΡΙΑΝΤΑΛΗΣ  ΑΧΙΛΛΕΑΣ   TOYOTA  YARIS
5   ΑΛΜΑ-ΑΙΓΙΟΥ  ΘΕΟΔΩΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ  ΙΩΑΝΝΗΣ  -  ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ  ΓΕΩΡΓΙΟΣ PEUGEOT 106
6   ΣΥΛΛΑΣ  ΙΩΑΝΝΗΣ  -  ΒΙΓΚΟΣ  ΑΝΔΡΕΑΣ   PEUGEOT  106        
7   ΑΛΜΑ-ΑΙΓΙΟΥ  ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ  ΙΩΑΝΝΗΣ  -  ΤΣΑΜΗΣ  ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ   FORD  FIESTA   
8   ΑΟΠ-TEAM  ΚΑΓΚΕΛΑΡΗΣ  ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ  -  ΛΙΑΡΗΣ  ΝΙΚΟΛΑΟΣ   FIAT  SEICENTO
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΠΟ  1400cc – 1600cc  
1   ΑΟΠ-TEAM  ΑΡΕΘΑΣ  ΣΠΥΡΟΣ  -  ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ  ΠΑΝ.-ΠΑΡΘΕΝΟΣ   PEUGEOT  106  S16
2   AOΠ-TEAM  ΜΑΡΓΑΡΩΝΗΣ  ΑΝΔΡΕΑΣ  -  ΑΦΑΛΩΝΙΑΤΗΣ  ΜΙΧΑΛΗΣ   CITROEN  SAXO
3   ΑΛΜΑ-ΑΙΓΙΟΥ  ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ  ΠΑΝ.  -  ΜΠΑΜΠΑΓΙΑΝΝΕΣ  ΔΗΜΗΤΡΗΣ   CITROEN  SAXO
4   ΚΑΡΟΥΖΟΣ  ΓΙΩΡΓΟΣ  -  ΚΟΡΦΙΑΤΗΣ  ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ   TOYOTA  COROLLA  GT
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ  ΑΠΟ  1600cc -  2000cc 
1   ΑΟΠ-TEAM  ΤΖΙΚΟΠΟΥΛΟΣ  ΠΑΝΤΕΛΗΣ  -  ΤΖΙΚΟΠΟΥΛΟΥ  ΝΙΚΟΛΕΤΑ FORD  ESCORT  RS 2000
2   ΑΚΡΑΤΟΣ  ΙΩΑΝΝΗΣ  -  ΑΚΡΑΤΟΣ  ΒΑΓΓΕΛΗΣ   PEUGEOT  306
3   ΜΕΤΑΞΑΣ  ΓΙΩΡΓΟΣ  -  ΑΒΡΑΑΜ  ΚΥΡΙΑΚΟΥ   NISSAN  SUNNY
4   ΚΑΖΑΚΛΗΣ  ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ  -  ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ  ΚΩΣΤΑΣ   FORD  ESCORT  MKII
5   ΑΛΜΑ-ΑΙΓΙΟΥ  ΔΟΡΛΗΣ  ΓΙΩΡΓΟΣ  -  ΣΙΜΩΝΗΣ  ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ   FORD  ESCORT  MKII
6   ΑΛΜΑ-ΑΙΓΙΟΥ  ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ  ΣΩΚΡΑΤΗΣ  -  ΧΡΥΣΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ  ΑΝΔΡΕΑΣ   RENAULT  CLIO
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ  2000cc  + 
1   ΑΟΠ-TEAM  ΚΑΡΠΑΝΟΣ  ΝΙΚΟΣ  -  ΚΑΡΠΑΝΟΣ  ΔΗΜΗΤΡΗΣ   MITSUBISHI  EVOLUTION  10
2   ΑΛΑ-ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ  ΜΟΥΡΙΚΗΣ  ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ  -  ΚΟΥΖΙΩΝΗΣ  ΧΡΗΣΤΟΣ   MITSUBISHI  EVO  6
3   ΑΟΠ-TEAM  ΚΑΛΑΙΤΖΙΑΝ  ΙΩΑΝΝΗΣ  -  ΜΠΑΣΤΑΣ  ΘΕΟΔΩΡΟΣ   RENAULT  CLIO  KIT  CAR
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ !!!




Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ