Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

High-Tech Ecomobility Rally 2010


Στις 20.30 της Κυριακής 19/9/2010, στις εγκαταστάσεις του Casino Club, στο Λουτράκι, έγινε η απονομή των επάθλων του «High-Tech Ecomobility Rally 2010». Η ατμόσφαιρα που επικρατούσε στην αίθουσα ήταν εξαιρετικά ευχάριστη και φιλική αφού όλοι οι παρόντες είχαν μόλις επιστρέψει από τις μαγευτικές διαδρομές της εκδήλωσης στα βουνά και τις παραλίες της Κορινθίας της Μεσσηνίας, της Αρκαδίας και της Λακωνίας σε μια εναλλαγή τοπίων η οποία μάγεψε κυριολεκτικά τους ξένους συμμετέχοντες αλλά και τα στελέχη της ΔΟΑ που παρακολούθησαν τη διεξαγωγή, χωρίς να εξαιρέσουμε και τους Έλληνες οι οποίοι δεν έχουν τακτικά την ευκαιρία να βιώσουν τέτοιες εμπειρίες. Κατά τη διάρκεια της απονομής, ο Πρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου Ηλεκτροκίνητων Οχημάτων, κ. Διονύσης Νέγκας, είχε την ευκαιρία να υπογραμμίσει τη σημασία της εκδήλωσης, για το Ινστιτούτο, το οποίο επί δύο και πλέον δεκαετίες προωθεί στη χώρα μας τα θέματα της φιλικής προς το περιβάλλον αυτοκίνησης με πρωτοβουλίες οι οποίες αναγνωρίζονται διεθνώς. Χαρακτηριστικό αυτής της αναγνώρισης είναι και το γεγονός ότι η εκδήλωση προσμετρούσε, με τον υψηλότερο συντελεστή, στο Παγκόσμιο Κύπελλο Εναλλακτικών Ενεργειών της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου.
Νικητές στις διάφορες προβλεπόμενες από τους κανονισμούς κατατάξεις αναδείχθηκαν:
Νικητές της Γενικής Κατάταξης οι Τσοσκούνογλου Μιλτιάδης – Τσοσκούνογλου Αλέξανδρος με αυτοκίνητο Toyota Prius 1,8 οι οποίοι κέρδισαν επίσης τη 2η θέση στην κατάταξη εξοικονόμησης ενέργειας και τη 2η θέση στην κατάταξη των δοκιμασιών ακριβείας.
 Δεύτεροι νικητές της Γενικής Κατάταξης οι Γάλλοι Durand Raymond-Caro Jean με αυτοκίνητο Toyota Prius 1,8 οι οποίοι υπήρξαν επίσης νικητές της κατάταξης εξοικονόμησης ενέργειας και κατέλαβαν την 4η θέση στην κατάταξη των δοκιμασιών ακριβείας.
Τρίτοι νικητές της Γενικής Κατάταξης οι Λάμπουρας Κωνσταντίνος – Φιλιππάκης Βάλτερ με αυτοκίνητο Toyota Prius 1,8 οι οποίοι υπήρξαν επίσης νικητές της κατάταξης των δοκιμασιών ακριβείας και κατέλαβαν την 4η θέση στην κατάταξη εξοικονόμησης ενέργειας.
Τέταρτοι νικητές της Γενικής Κατάταξης οι Μαλαθρίτης Δημήτριος – Ζαχαροπούλου Ευτυχία με αυτοκίνητο Toyota Prius 1,5 οι οποίοι επίσης κατέλαβαν την 5η θέση στην κατάταξη των δοκιμασιών ακριβείας και την 3η θέση στην κατάταξη εξοικονόμησης ενέργειας.
Πέμπτοι νικητές της Γενικής Κατάταξης οι Πομόνης Νίκος – Ζαχαρία Βιβή με αυτοκίνητο Lexus RX450h οι οποίοι επίσης κατέλαβαν την 5η θέση στην κατάταξη εξοικονόμησης ενέργειας. Την 3η θέση στην κατάταξη των δοκιμασιών ακριβείας κατέλαβαν οι Ιταλοί Guerini Guido – Calchetti Emanuele με αυτοκίνητο Citroen C5 με καύσιμο υγραέριο (LPG).
Νικητές της ειδικής κατηγορίας της «Φιλικής προς το περιβάλλον Οδήγησης» η οποία εφαρμόσθηκε πιλοτικά και για πρώτη παγκοσμίως φορά από το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο. και η οποία θα προταθεί από την Ελλάδα στη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου για αναγνώριση και διεθνή εφαρμογή υπήρξαν οι Κάλλιος Μάνθος – Θωμόπουλος Ευστράτιος με αυτοκίνητο Lexus RX400h.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ