Μαζί με το ix20 το ντεμπούτο του στην γαλλική έκθεση αναμένεται να κάνει το ανανεωμένο i10, που περνά από το πρώτο του facelift. Οι αλλαγές δεν ξεφεύγουν από τη συνήθη τακτική και εντοπίζονται στα φωτιστικά σώματα, στους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και σε διάφορες λεπτομέρειες στο εσωτερικό. Αλλαγές όμως υπάρχουν και στην γκάμα των κινητήρων. Η έκδοση των 1.000 κ.εκ. θα εξοπλίζεται με ολοκαίνουργιο τρικύλινδρο κινητήρα ισχύος 68 ίππων, ενώ η έκδοση των 1.100 κ.εκ. καταργείται. Η μεγαλύτερη, των 1.200 κ.εκ. με τους 86 ίππους, θα συνεχίσει να διατίθεται με βελτιωμένη κατανάλωση και εκπομπές CO2.
Μαζί με το ix20 το ντεμπούτο του στην γαλλική έκθεση αναμένεται να κάνει το ανανεωμένο i10, που περνά από το πρώτο του facelift. Οι αλλαγές δεν ξεφεύγουν από τη συνήθη τακτική και εντοπίζονται στα φωτιστικά σώματα, στους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και σε διάφορες λεπτομέρειες στο εσωτερικό. Αλλαγές όμως υπάρχουν και στην γκάμα των κινητήρων. Η έκδοση των 1.000 κ.εκ. θα εξοπλίζεται με ολοκαίνουργιο τρικύλινδρο κινητήρα ισχύος 68 ίππων, ενώ η έκδοση των 1.100 κ.εκ. καταργείται. Η μεγαλύτερη, των 1.200 κ.εκ. με τους 86 ίππους, θα συνεχίσει να διατίθεται με βελτιωμένη κατανάλωση και εκπομπές CO2.