Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

CITROEN DS4


H Citroen συνεχίζει να εντυπωσιάζει με τη σχεδιαστική άποψη των μοντέλων της, παρουσιάζοντας το νέο μικρομεσαίο της οικογενειακό που φέρει τα αρχικά DS και τον αριθμό 4. Η DS4 είναι το δεύτερο μοντέλο της σειράς που όπως και η DS3 διαθέτει εμφάνιση που απ΄την πρώτη ματιά εντυπωσιάζει και κλέβει καρδιές συνδυάζοντας σπορ και πολυτελή στοιχεία. Το δυναμικό σχεδιασμό τονίζουν εξωτερικά τα μεγάλα φωτιστικά σώματα, τα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED που αγκαλιάζουν τους προβολείς ομίχλης, οι κρυφές (πίσω από το πάνω μέρος του παραθύρου) χειρολαβές των πίσω θυρών και τα φουσκωμένα φτερά με τις 19άρες αλουμινένιες ζάντες. Το μήκος του αμαξώματος φτάνει τα 4.270 χιλιοστά, το πλάτος τα 1.810 και το ύψος τα 1.530 χιλιοστά ενώ ο χώρος αποσκευών με τα καθίσματα σε κανονική διάταξη αγγίζει τα 370 λίτρα. Εξίσου εντυπωσιακό είναι και το εσωτερικό, όπου εδώ τον πρώτο λόγο έχει η πολυτέλεια και το δεύτερο η σπορ αίσθηση. Την τελευταία ενισχύουν οι πολλές πινελιές αλουμινίου και ο μοντέρνος σχεδιασμός, ενώ πλούσιος εξοπλισμός, ο κρυφός φωτισμός και η πανοραμική οροφή χαρίζουν πόντους κάνοντας τη διαφορά από τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας. Άξιος αναφοράς είναι και ο πλούσιος εξοπλισμός, που ξεκινά από τη διχρωμία των καθισμάτων και την επένδυσή τους με δέρμα (όπως και το ταμπλό) και καταλήγει σε μια πληθώρα ηλεκτρονικών ευκολιών, όπως το eTouch Assistance System ( που με το πάτημα του μπουτόν ο οδηγός ειδοποιεί για βοήθεια σε περίπτωση ατυχήματος) και το Blind-Spot Monitoring System που ειδοποιεί για αντικείμενα στα νεκρά σημεία (σε απόσταση 5 μέτρων προς τα πίσω και 3,5 μέτρων από κάθε πλευρά). Κάτω από το καπό η Citroen τοποθετεί τρία μηχανικά σύνολα βενζίνης που χρησιμοποιούν τον 1,6 λίτρων κινητήρα, ο οποίος αποδίδει κατά περίπτωση 120, 155 και 200 ίππους. Δύο είναι οι επιλογές πετρελαίου με αποδόσεις 110 και 160 ίππων τεχνολογίας HDI και e-HDi. Ο e-HDi διαθέτει το σύστημα Stop&Start και ανάκτησης ηλεκτρικής ενέργειας κατά το φρενάρισμα ενώ συνδυάζεται με 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο EGS (Electronic Gearbox System). Σύμφωνα με την εταιρία το πιο πάνω σύστημα μειώνει κατά 15% τους εκπεμπόμενους ρύπους της DS4, ενώ μειώνει σημαντικά και την κατανάλωση καυσίμου. Και τα πέντε μηχανικά σύνολα συνδυάζονται με 6τάχυτο αυτόματο ή χειροκίνητο κιβώτιο. Τη νέα DS4 θα παρουσιάσει επίσημα η Citroen στην έκθεση του Παρισιού στα τέλη Σεπτέμβρη και οι πρώτες πωλήσεις της θα ξεκινήσουν κοντά στην άνοιξη.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...