13/9/10
Bentley Continental GT
Δίχως να φέρει κραυγαλέες αισθητικές και μηχανικές αλλαγές η Bentley παρουσίασε τη δεύτερη όπως την αποκαλεί γενιά της Continental GT, η οποία επιστρέφει επτά χρόνια μετά να υπενθυμίσει ποιός είναι ο αρχηγός των πολυτελή κουπέ. Η βρετανική εταιρία προτίμησε να δουλέψει πάνω στο ήδη υπάρχον μοντέλο, βελτιώνοντάς το στα σημεία και εκσυγχρονίζοντας τη σχεδιαστική του εικόνα, (με τις συνηθισμένες πινελιές της εποχής), αποφεύγοντας το ρίσκο αλλά και τη δαπάνη κατασκευής ενός εξολοκλήρου νέου μοντέλου. Έτσι σε σχέση με την πρώτη γενιά, η Continental GT, ξεχωρίζει εξωτερικά από την επανασχεδιασμένη και μεγαλύτερη μάσκα, το νέο προφυλακτήρα και τα έντονα νεύρα του καπό, που συνεχίζουν μέχρι το κάτω μέρος του προφυλακτήρα τονίζοντας τις σπορ καταβολές της. Πίσω οι αλλαγές, αφορούν τον προφυλακτήρα και τα φωτιστικά σώματα, που είναι πλατύτερα, και όπως και εμπρός χρησιμοποιούν την τεχνολογία LED, ενώ ακμές τονίζουν το καπό. Οι διαστάσεις της παρέμειναν ως είχαν (4.806 χιλιοστά μήκος, 1.944 χιλιοστά πλάτος, 1.404 χιλιοστά ύψος με 2.746 χιλιοστά μεταξόνιο), ενώ αυτό που άλλαξε είναι το μετατρόχιο, το οποίο αυξήθηκε κατά 41 χιλιοστά εμπρός και κατά 48 χιλιοστά πίσω. Εσωτερικά η πολυτέλεια έχει τον πρώτο λόγο, με την όλη εικόνα να είναι αναβαθμισμένη ( νέος πίνακας οργάνων, νέο τιμόνι, μεγαλύτερη οθόνη αφής, περισσότερη προσοχή στη λεπτομέρεια ) δείχνοντας χωρίς ιδιαίτερες αλλαγές πιο σύγχρονη. Διαθέτει επίσης αναβαθμισμένα συστήματα ψυχαγωγίας, όπως σύστημα πλοήγησης με χάρτες της Google, οθόνη αφής 8 ιντσών και σκληρό δίσκο 30GB. Από το βρετανικό κουπέ των 4,8 μέτρων δεν έλειπαν ποτέ οι επιδόσεις παρά το αυξημένο του βάρος, το οποίο μειώθηκε κατά 65 κιλά φτάνοντας συνολικά τα 2.320 κιλά. Ωστόσο οι μηχανικοί της δεν θα μπορούσαν να μη βάλουν λίγο το χεράκι τους στον 6λιτρο V12 κινητήρα και χρησιμοποιώντας δύο τούρμπο αποδίδει πλέον 575 (από 525) ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 71,4 χλγρμ από τις 1.700 σ.α.λ. Τα νούμερα αυτά από μόνα τους δεν αφήνουν και πολλά περιθώρια στους ανταγωνιστές να πλησιάσουν κοντά της, αφού η τελική αγγίζει τα 318 χλμ/ώρα και σημειώνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,6΄΄. Τέλος χρησιμοποιώντας το σύστημα FlexFuel η Continental GT καταναλώνει βενζίνη, βιοαιθανόλη ή μίγμα των δύο, προσέχοντας το περιβάλλον με 384 γρ/χλμ εκπομπές CO2, ενώ η μετάδοση της κίνησης γίνεται σε όλους τους τροχούς (με ποσοστό 40:60 εμπρός/πίσω) μέσω ενός νέου αυτόματου κιβωτίου Quickshift.
Η νέα Bentley θα κάνει την εμφάνισή της στους δρόμους την άνοιξη και σύμφωνα με την εταιρία στο τέλος του χρόνου θα υπάρξει και μια μικρότερη έκδοση με 4λιτρο V8 κινητήρα.