Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Bentley Continental GT


Δίχως να φέρει κραυγαλέες αισθητικές και μηχανικές αλλαγές η Bentley παρουσίασε τη δεύτερη όπως την αποκαλεί γενιά της Continental GT, η οποία επιστρέφει επτά χρόνια μετά να υπενθυμίσει ποιός είναι ο αρχηγός των πολυτελή κουπέ. Η βρετανική εταιρία προτίμησε να δουλέψει πάνω στο ήδη υπάρχον μοντέλο, βελτιώνοντάς το στα σημεία και εκσυγχρονίζοντας τη σχεδιαστική του εικόνα, (με τις συνηθισμένες πινελιές της εποχής), αποφεύγοντας το ρίσκο αλλά και τη δαπάνη κατασκευής ενός εξολοκλήρου νέου μοντέλου. Έτσι σε σχέση με την πρώτη γενιά, η Continental GT, ξεχωρίζει εξωτερικά από την επανασχεδιασμένη και μεγαλύτερη μάσκα, το νέο προφυλακτήρα και τα έντονα νεύρα του καπό, που συνεχίζουν μέχρι το κάτω μέρος του προφυλακτήρα τονίζοντας τις σπορ καταβολές της. Πίσω οι αλλαγές, αφορούν τον προφυλακτήρα και τα φωτιστικά σώματα, που είναι πλατύτερα, και όπως και εμπρός χρησιμοποιούν την τεχνολογία LED, ενώ ακμές τονίζουν το καπό. Οι διαστάσεις της παρέμειναν ως είχαν (4.806 χιλιοστά μήκος, 1.944 χιλιοστά πλάτος, 1.404 χιλιοστά ύψος με 2.746 χιλιοστά μεταξόνιο), ενώ αυτό που άλλαξε είναι το μετατρόχιο, το οποίο αυξήθηκε κατά 41 χιλιοστά εμπρός και κατά 48 χιλιοστά πίσω. Εσωτερικά η πολυτέλεια έχει τον πρώτο λόγο, με την όλη εικόνα να είναι αναβαθμισμένη ( νέος πίνακας οργάνων, νέο τιμόνι, μεγαλύτερη οθόνη αφής, περισσότερη προσοχή στη λεπτομέρεια ) δείχνοντας χωρίς ιδιαίτερες αλλαγές πιο σύγχρονη. Διαθέτει επίσης αναβαθμισμένα συστήματα ψυχαγωγίας, όπως σύστημα πλοήγησης με χάρτες της Google, οθόνη αφής 8 ιντσών και σκληρό δίσκο 30GB. Από το βρετανικό κουπέ των 4,8 μέτρων δεν έλειπαν ποτέ οι επιδόσεις παρά το αυξημένο του βάρος, το οποίο μειώθηκε κατά 65 κιλά φτάνοντας συνολικά τα 2.320 κιλά. Ωστόσο οι μηχανικοί της δεν θα μπορούσαν να μη βάλουν λίγο το χεράκι τους στον 6λιτρο V12 κινητήρα και χρησιμοποιώντας δύο τούρμπο αποδίδει πλέον 575 (από 525) ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 71,4 χλγρμ από τις 1.700 σ.α.λ. Τα νούμερα αυτά από μόνα τους δεν αφήνουν και πολλά περιθώρια στους ανταγωνιστές να πλησιάσουν κοντά της, αφού η τελική αγγίζει τα 318 χλμ/ώρα και σημειώνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,6΄΄. Τέλος χρησιμοποιώντας το σύστημα FlexFuel η Continental GT καταναλώνει βενζίνη, βιοαιθανόλη ή μίγμα των δύο, προσέχοντας το περιβάλλον με 384 γρ/χλμ εκπομπές CO2, ενώ η μετάδοση της κίνησης γίνεται σε όλους τους τροχούς (με ποσοστό 40:60 εμπρός/πίσω) μέσω ενός νέου αυτόματου κιβωτίου Quickshift.
Η νέα Bentley θα κάνει την εμφάνισή της στους δρόμους την άνοιξη και σύμφωνα με την εταιρία στο τέλος του χρόνου θα υπάρξει και μια μικρότερη έκδοση με 4λιτρο V8 κινητήρα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ

BAJA GREECE 2024 ...

Με τη συμμετοχή κορυφαίων ονομάτων των αγώνων Cross Country Rally θα πραγματοποιηθεί το BAJA GREECE - FIA WORLD BAJA CUP από 22 έως 25 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς. Ένας αγώνας που μέσα από σκληρή δουλειά δέκα και πλέον χρόνων, έχει κερδίσει την αναγνώριση στο εξωτερικό. Τόσο η άρτια διοργάνωση των προηγούμενων ετών, όσο και οι διαδρομές στα μοναδικά βουνά της Καστοριάς και της Φλώρινας, αποτελούν πόλο έλξης για ομάδες από την ελίτ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήδη, έχει επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του στον αγώνα, ο δύο φορές νικητής του FIA Παγκόσμιου Κυπέλλου, Σαουδάραβας οδηγός Yazeed Al-Rajhi, με μόνο στόχο τη νίκη που θα του δώσει το προβάδισμα για την κατάκτηση του φετινού επάθλου. Έχοντας κάνει ένα εξαιρετικό ξεκίνημα, αφού εξασφάλισε τη νίκη στον πρώτο γύρο του Κυπέλλου στην Σαουδική Αραβία μαζί με τον Γερμανό συνοδηγό του Timo Gottschalk, η συμμετοχή τους στο BAJA GREECE αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.                             Από τα Καλάβρυτα στο διεθνές καλεντάρι τ